Līdz ar jaunajiem vilcieniem būs nepieciešama arī peronu paaugstināšana, norāda AS Pasažieru vilciens valdes priekšsēdētājs Nils Freivalds, skaidrojot, ka, līdz ar peronu pielāgošanas darbu pabeigšanu, iekāpšana jaunajos vilcienus būs krietni ērtāka.

Atbildot uz jautājumu par to, vai Latvija var būt droša, ka Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A. (CAF) pildīs līguma nosacījumus un piegādās vilcienus laikā, Freivalds norādīja, ka līguma izpildi nodrošina gan tas, ka iepirkumu daļēji finansē Eiropas Savienība, kas arī uzrauga līguma izpildi, kā arī līgumā paredzētas sankcijas pret CAF gadījumā, ja uzņēmums nepilda līguma nosacījumus.

Freivalds norādīja, ka biļešu cenas jauno vilcienu iegādes dēļ, visticamāk, netiks palielinātas. Tieši otrādi – Freivalds pieļāva, ka, ņemot vērā jauno vilcienu skaitu (to daudzums varētu nodrošināt to, ka ieņēmumi varētu segt zaudējumus), biļešu cenas, iespējams, varētu pat samazināties.

Pirmos jaunos vilcienus Latvija saņems jau 2013. gadā, taču tie vēl būs tikai testa vilcieni – satiksmē pirmie vilcieni parādīsies 2014. gadā..

Jau ziņots, ka AS Pasažieru vilciens parakstījusi līgumu ar jauno elektrovilcienu un dīzeļvilcienu iepirkuma konkursa uzvarētāju - spāņu kompāniju Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A., un saskaņā ar konkursa nolikumu līdz 2015.gada beigām pilnībā tiks nomainīti elektrovilcieni un trešdaļa dīzeļvilcienu parka.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra