Transports un loģistika

Jauns Renault Trucks servisa centrs

, 23.03.2007

Jaunākais izdevums

2007. gada 24.martā Rīgas rajonā, netālu no Sauriešiem, uzņēmums Euro-Auto atvērs jaunu centru lielkravas automobiļu Renault Trucks, Sisu un komerciālo automobiļu Renault apkalpošanai, Db.lv informēja SIA Euro-Auto mārketinga direktors Zigurds Drafens.

Neilgi pirms tam Rīgā, Raudas ielā 12 tika atklāts Renault Biznesa centrs, kas nodarbojas ar komerciālu automobiļu pārdošanu korporatīvajiem klientiem.

Jaunais autocentrs autonomi var veikt visas ar Renault Trucks kravas automobiļiem saistītās operācijas - remontu, apkopi, jebkuru modeļu, sākot no Master un beidzot ar Magnum. Ir iespējams veikt arī lielāko daļu citu Eiropā ražotas kravas tehnikas apkalpošanai nepieciešamo operāciju.

Jaunajā servisā ir pieci boksi un speciāla automazgātava, kas spēj apkalpot lielkravas automašīnas ar piekabi, kuru kopējais garums var sasniegt 24 metrus.

Centrs var apkalpot līdz pat 20 mašīnām dienā.

Sauriešos ir izvietots arī Renault Trucks tehniskās palīdzības dienests. Vairākas pārvietojamās darbnīcas vienmēr ir gatavas doties palīgā Renault Trucks kravas automašīnu vadītājiem, kuriem ceļā ir radušās tehniskas problēmas.

Servisa centrs strādās 12 stundas dienā – no 8.00 līdz 20.00, darbs būs organizēts divās maiņās, septiņas dienas nedēļā, ieskaitot sestdienas un svētdienas.

Pagaidām ir realizēta tikai projekta pirmā daļa. Servisa centra otrā kārta paredz aprīkot vēl piecas apkalpošanas līnijas. Iespēja paplašināties jau sākotnēji tika paredzēta projektā.

Jaunajā centrā tiks nodarbināti 40 cilvēki.

Pēdējā gada laikā uzņēmuma apgrozījums ir palielinājies par 35% un 2006. gadā tas sasniedza 20 miljonus latu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajās dienās kompānija DAF Trucks Barselonā prezentēja pēdējas paaudzes ar vairākām inovācijām papildinātos 2016. gada DAF kravas automašīnu modeļus, kuriem ir zemāks degvielas patēriņš un ekspluatācijas izmaksas, mazāka ietekme uz vidi un rezultātā transporta kompānijai lielāka atdeve no katra nobrauktā kilometra

Jaunajām DAF kravas automašīnām ir īpašs klusuma režīms, kas ļauj tām pārvietoties pilsētvidē, netraucējot iedzīvotāju naktsmieru.

Izaugsme Eiropā

DAF Trucks NV ietilpst vienas no lielākajiem kravas automašīnu ražotājiem pasaulē ASV kompānijas PACCAR Inc., grupā. DAF Trucks NV turpina uzlabot savas pozīcijas Eiropas kravas automašīnu tirgū. DAF Euro 6 CF, XF modeļi tiek ražoti Nīderlandē, savukārt LF– Lielbritānijā. 2015. gadā DAF Trucks tirgus daļa segmentā virs 16 tonnām Eiropas kravas automašīnu tirgū pieauga līdz 14,6%. Šajā segmentā DAF ir tirgus līderis Nīderlandē, Lielbritānijā, Polijā un Ungārijā. Pērn DAF Trucks nodemonstrēja apjoma pieaugumu Vācijā (10,8% tirgus daļa), Lielbritānijā (23,9%), Spānijā (11,3%), Polijā (18,9%), Nīderlandē (29,4%) un Čehijā (17,2%), Francijā (12,0%) un Itālijā (10,2%). Savukārt vieglajā segmentā DAF Trucks piedāvā LF modeli, kura Eiropas tirgus daļa pērn pieauga vairāk nekā par 5%, sasniedzot pārdošanas apjomu 49 tūkstošus. Piemēram, Lielbritānijā LF tirgus daļa sasniedz 36% vieglo kravas automašīnu segmentā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas autoražotājs Volvo Trucks novembrī testa braucienos Spānijā iepazīstināja ar jaunajām kravas automašīnām, kas darbojas ar sašķidrināto dabasgāzi (liquefied natural gas – LNG), kas ļauj pazemināt kaitīgo CO2 izmešu apjomu atmosfērā par 20–100%. Tādējādi Volvo Trucks ideja ievērojami samazināt smago transportlīdzekļu kaitīgo ietekmi uz klimatu ir kļuvusi par realitāti. Volvo Trucks prezentēja sešas kravas automašīnas, kas darbojas ar dabasgāzi kombinācijā ar dīzeļdegvielu (5%). Jaunie kravas automašīnu modeļi Volvo FH LNG un Volvo FM LNG var strādāt ar biogāzi, samazinot kaitīgo CO2 izmešu emisiju līdz 100%, kā arī ar dabasgāzi, kas samazina izmešu apjomu līdz 20%, salīdzinot ar gāzes un dīzeļa dzinēju. Tāpat salīdzinājumā ar kravas automašīnām, kas strādā ar dīzeļdzinēju, jaunās kravas automašīnas izmanto 15–25% mazāk degvielas, un, izmantojot LNG, salīdzinot ar dīzeļdzinēju, ietaupījums veido 40%. Volvo Trucks pārstāvji uzsver, ka kravas automašīnas, kas izmanto LNG, ar pilnu tvertni var mērot no 550 līdz 1000 kilometriem atkarībā no transportlīdzekļa modeļa un 1 kg LNG rada tikpat daudz enerģijas kā 1,39 litri dīzeļdegvielas.

LNG patlaban lielākoties izmanto ražošanas nozarē, taču tā ir arī ļoti laba iespēja palielināt konkurētspēju degvielas jomā un samazināt apkārtējās vides kaitīgo piesārņojumu, norāda Volvo Trucks pārstāvji. Kā zināms, šā gada maijā Eiropas Komisija pieņēma regulu, kas liek kravas automašīnām samazināt kaitīgo CO2 izmešu apjomu. Volvo Trucks šajā regulā saskata iespēju, kā paplašināt LNG izmantošanu tirgū. “Mūsu vīzija ir kaitīgo izmešu apjoms nulles līmenī, tiesa gan, tam nederēs viens vienkāršs risinājums, bet gan vesels risinājumu komplekss,” stāsta Volvo Trucks apkārtējās vides un inovāciju direktors Larss Martensons.

“Es uzskatu, ka gāze ir dzīvotspējīgs veids dīzeļdegvielas nomaiņai kravas automašīnām, kas brauc tālajos maršrutos,” norāda Volvo Trucks produktu menedžeris Matss Frenzens. Viņš uzsver, ka, lai arī biogāzi ražo ierobežotā daudzumā, ilgtermiņā dabasgāzes pieejamība ir lieliska perspektīva. Saskaņā ar zinātnieku prognozēm attiecībā uz enerģētikas attīstību 21. gadsimtā dabasgāze kļūs par galveno enerģijas avotu pasaulē. To izmantos dažādās nozarēs, tostarp lauksaimniecībā, komunālo pakalpojumu sektorā un, protams, transporta sektorā, kas ir īpaši perspektīvs virziens starptautisko pārvadājumu izaugsmes dēļ, ņemot vērā šķidrās degvielas pieejamību un nosacījumu samazināt toksisko izmešu apjomu atmosfērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Volvo Truck Latvia nodrošinās Renault Trucks tirdzniecību Latvijā

Lelde Petrāne, 21.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Volvo Truck Latvia turpmāk nodrošinās Renault Trucks pārdošanu un pēcpārdošanu Latvijā, liecina medijiem sniegtā informācija.

No šā gada 1. janvāra visi Volvo Truck Latvia servisa centri Rīgā, Ventspilī, Daugavpilī un Valmierā ir saņēmuši Renault Trucks servisa centra autorizāciju un tādejādi vienīgie ir tiesīgi veikt kravas automašīnu tehniskās apkopes, virsbūvju remontu un citus servisa pakalpojumus, kā arī remontus garantijas ietvaros. Tāpat no 2015. gada 1. janvāra Volvo Truck Latvia nodrošinās Renault Trucks tirdzniecību Latvijā.

Kopš 2001. gada, kad Volvo Group iegādājās Renault Trucks, abu kravas automašīnu zīmolu pārdošanas un pēcpārdošanas funkcijas ir bijušas nodalītas. Līdz ar izmaiņām grupas nostādnēs 2013. gadā Eiropā tika uzsākta abu zīmolu pārdošanas un pēcpārdošanas tīkla integrācija, kas Latvijā šobrīd ir noslēgusies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kravu pārvadātājs SIA "Kreiss" par deviņiem miljoniem eiro iegādāsies 110 "Ford Trucks F-MAX" vilcējus, informē oficiālā "Ford Trucks" pārstāvja Latvijā SIA "ZK9" direktors Mario Raugulis.

Pašreiz uzņēmumam "Kreiss" piegādātas 70 "Ford Trucks F-MAX" automašīnas, bet līdz gada beigām kopumā paredzēts piegādāt 110 auto.

Līdz novembrim "ZK9" Latvijā klientiem ir piegādājis 77 "Ford Trucks F-MAX" vilcējus. Līdz šī gada beigām "ZK9" plāno Latvijā piereģistrēt līdz pat 140 "Ford Trucks" automašīnu.

Šogad pavasarī, saņemot tiesības Latvijā pārstāvēt "Ford Trucks" automašīnas, "ZK9" izveidoja testa automašīnu parku, ko dot izmēģināšanai potenciālajiem klientiem. Pirmajā pusgadā tirdzniecības rādītāji, salīdzinot ar tuvākajām kaimiņzemēm, izrādījušies labāki.

"Ford Trucks" reģionālais vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā Selims Jaziči pauž, ka kompānijas "Kreiss" pasūtījums ir viens no lielākajiem autoparka pasūtījumiem reģionā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault Fuego šogad atzīmē 30 gadu pastāvēšanas jubileju. Fuego, kas ir Megane Coupe priekšgājējs, savu debiju piedzīvoja 1980.gada martā Ženēvas auto izstādes laikā.

Renault Fuego vēsture aizsākās 1976.gada sākumā, kad jaunais Renault direktors Bernards Vernjers – Paliezs (Bernard Vernier-Paliez) uzsāka darbu pie programmas, kas paredzēja atjaunot visu Renault modeļu līniju. Viena no prioritātēm bija turpināt darbu pie vidēja izmēra automašīnām, kas līdzinātos jau vecajam Renault 12 modelim. Ieviešot pārmaiņas, tika radīts kupejas modelis -Renault 15/17 pēctecis.

Modeļa virsbūve – futūriskais dizains ar apaļotiem galiem – tika prezentēta 1976.gada nogalē slēgtā Renault valdes sanāksmē. Bernards Vernjers-Paliezs (Bernard Vernier-Paliez) bija ļoti entuziastisks – jaunās dizaina līnijas bija kā 80-to gadu stila prognoze. Runājot par tehnoloģiju, jaunā modeļa virsbūve bija gandrīz identiska modelim Renault 18. Visnozīmīgākās atšķirības vērojamas tieši modeļa aizmugurējās daļas dizainā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Renault Clio: mazs, bet ar plašu dvēseli

Aldis Zelmenis, speciāli DB, 26.02.2020

"Renault Clio", ņemot vērā pārdošanas apjomus, Eiropā jūtami apsteidz "VW Polo", "Ford Fiesta", "Opel Corsa" u.c. šīs klases smagsvarus un ir pārdošanas līderis starp mazās klases modeļiem. Pārējās fotogrāfijas skatāmas tālāk galerijā!

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču "Renault" prot ražot mazus auto, kas ir pieprasīti visā Eiropā. "Renault Clio" ir viens no tiem. Feins auto, bet kāpēc mazi auto pie mums nav cieņā?

Jāsāk ar to, ka mazauto mūsdienās ir diezgan nosacīts apzīmējums, jo jaunākās paaudzes "Clio" ir gana liels, lai to izmantotu kā budžeta klases ģimenes auto.

Pēc būtības šodien jaunākā "Renault Clio" apkārtmēri atbilst vecāka gadagājuma "Renault Megane". Tas nekas, ka aizmugurē pieaugušiem pasažieriem vietas joprojām nav daudz, toties nodokļu apjoms, apdrošināšanas klase un vēl citi bonusi Rietumeiropietim palīdz ietaupīt, saglabājot spēju būt mobilam un pārvietoties pilsētā un ārpus tās.

Starp citu, ceļojot Itālijā, Francijā vai Spānijā, bieži vien uz koplietošanas ceļiem ir redzami "Renault Clio" izmēram līdzīgi auto, kuros pasažieri draudzīgi aizņēmuši krēslus gan priekšā, gan aizmugurē, turklāt līdz "lūpai" piestūķējuši bagāžas nodalījumu. Visi smaidīgi un nesūkstās par vietu trūkumu. Mēs Latvijā esam izlepušāki, jo kā gan izskaidrot, ka līdzīgi kā Ziemeļamerikā lielākoties pārvietojamies vienatnē vai divatā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modernizētā Renault Megane modeļu paaudze tehniski nav mainījusies, toties turpmāk vismaz automašīnas purngals būs citāds

Pamanāmāka tā kļūs kaut vai tāpēc, ka komplektā ar jaunu priekšējo buferi, gaisa plūsmas atverēm un jaunu motora pārsegu šīs kompozīcijas viducī lepni sēdēs milzīgs Renault logotips. Tik milzīgs, ka to pilnīgi droši varētu uzsēdināt uz Renault kravas auto radiatora režģa, un arī tur tas neizskatīsies sīks. Turklāt Renault Megane hečbeka, kupejas un universāļa versiju purngalā elips- veida priekšējie lukturi tiks papildināti ar jauniem LED dienas gaitas lukturiem.

Tehnika

Motori jau izsenis ir Renault jājamzirdziņš. Neba velti Renault iegulda milzīgus līdzekļus to izstrādē. Autosports ir viena no svarīgākajām izpētes laboratorijām, kur Renault inženieri eksperimentē un pēta dažādās tehnoloģijas. Piegādājot motorus dažādiem sacīkšu seriāliem, tostarp prestižajiem Formula 1 sacīkšu auto, agri vai vēlu tur gūtās zināšanas tiek pārliktas uz ikdienišķākiem un saimniecībā noderīgākiem izstrādājumiem. Attiecībā uz modernizēto Megane 115 ZS un 130 ZS jaudīgie benzīna turbomotori vai arī ekonomiskie 90, 110 un 130 ZS dīzeļmotori ir galvenie franču kompaktklases modeļa balsti. Taču Megane modeļu klāstā bez uzlādētās un sacīkšu trasei pietuvinātās RS versijas ir vēl kāds modelis, kas nemaksās astronomiski dārgi, toties sniegs lielisku jaudas un baudas sinerģiju. Renault Megane GT 220, kam zem motora pārsega pulsē 220 ZS jaudīgs divu litru turbomotors, ir lieliska spēļmantiņa, piemēram, topošajiem ģimenes tēviem, kuri vēl negrib pilnībā atvadīties no sajūtām, ko sniedz jaudīgs auto. Tieši ar šādu Renault Megane, turklāt iesaiņotu universāļa čaulā, izdevās iepazīties šo rindu autoram. Azartisks un dinamisks auto. Neapšaubāmi motors veido pusi no šā auto vērtības. Miermīlīgi dusmīgais motora dziedājums, automobilim paātrinoties, ir sīrups dvēselei tiem, kuriem patīk dinamiskais paātrinājums, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ar kādu skaņas pavadījumu tas tiek izdarīts. Sešpakāpju manuālā transmisija ir kā radīta tam, lai šis piedzīvojums kļūtu vēl krāšņāks. Paturot prātā, ka degvielas patēriņš nebūs lielāks par 7,5–8 litriem, bet aizmugurē atradīsies 524 litru liela bagāžas telpa, ko var palielināt līdz 1600 litriem, šī Megane Grandtour versija atelpas brīžos var kalpot kā praktisks ģimenes auto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Renault Zoe: komforts no otrreizējiem materiāliem

Aldis Zelmenis, speciāli Db, 03.07.2020

Bezvadu lādētājs, USB pieslēgligzda, mūsdienīga multimediju sistēma EASY LINK ar lielo 9,3 collu ekrānu un 10 collu centrālo displeju ir "Renault Zoe" rīcībā.

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Populārākais un viens no izskatīgākajiem elektroauto Eiropā, proti, otrās paaudzes "Renault Zoe" demonstrē lielisku tehnoloģisko pildījumu, turpretim čaulas akustiskais komforts un salona tapsējums ir pelnījis kritiku.

Auto ārējās formas un arī salona arhitektūra izraisa cieņu. Viss ergonomiski un ērti. Miera stāvoklī "Renault Zoe" ir īsts pilsētnieka sapņu auto, kuru Latvijas apstākļos var mierīgi izmantot arī tālākiem galamērķiem. Satikšanās brīdī, iesēžoties auto salonā, rodas pat mājīguma sajūta. Vadības panelis, klimata regulēšanas pogu bloks no "Dacia Duster", pat mēteļdrēbes paneļu apdare izskatās modīgi un laikmetīgi.

Arī priekšējie krēsli vizuāli liek domāt, ka tajos būs tikpat ērti arī sēdēt. Proporcionāls un izskatīgs ir arī eksterjera dizains. Nomināli otrajā sēdekļu rindā var ietūcīties divi pusaudži, turklāt aizmugurē vēl palikusi pāri vieta nelielam bagāžniekam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

DAF – kravas automašīnas iespējams salikt pēc LEGO principa

Autors: Nātālija Poriete, 18.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oktobrī kravas automašīnu ražotājs DAF Trucks Barselonā prezentēja jauno LF kravas automašīnu sēriju (pilna masa no 7,5 līdz 19 tonnām), kā arī uzlabotos kravas automašīnu CF un XF modeļus, kurus pirmo reizi tirgum kompānija parādīja šā gada pavasarī.

Raksts tapis sadarbībā ar DAF

Liels pieprasījums pēc pilsētas kravas automašīnām LF tiek gaidīts Nīderlandē, Vācijā, Lielbritānijā un Ungārijā. Nākamajā gadā tiek plānots saražot vairāk nekā 11 000 DAF LF sērijas kravas automašīnu. Savukārt šajā gadā uzņēmums plāno pārdot 10 500 kravas automašīnu. Vislielākais pieprasījums starp DAF kravas automašīnām, tajā skaitā Latvijā, ir pēc XF sērijas modeļiem, kas ir šī segmenta etalons tālu maršrutu pieveikšanai. Šīs kravas automašīnas aprīkotas ar lielu dzīvojamo platību, darba un bagāžas telpu salonā. DAF XF ir labākās guļamvietas nozarē, un sēdvietas vadītājam nodrošina maksimālu komfortu automašīnas vadīšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā uzskata franču autoražotāja Renault ekoprogrammas eksperti. Lai to pierādītu 10. un 11.oktobrī, skvērā pie Kongresu nama tiks rīkotas Renault Eco² dienas, kuru laikā ikvienam interesantam būs iespēja iepazīties ar ekonomiskām un ekoloģiskām braukšanas metodēm.

Renault Eco² pasākuma ietvaros no pulksten 10.00 līdz 18.00 sestdien un no 10.00 – 16.00 svētdien, 10. un 11.oktobrī, Renault teltī būs iespēja piedalīties mikro semināros par ekonomiskas un ekoloģiskas braukšanas principiem, veikt eko braukšanas apmācības uz unikāla Eco simulatora, piedalīties praktiskās braukšanas apmācībās Rīgas ielās ar Renault automašīnām Renault eco2 instruktoru uzraudzībā. Bērniem plānotas Renault zaļās atjautības spēles visas diena garumā.

„Šī patiešām ir ļoti apsveicama iniciatīva, turklāt – īstajā laikā, kad ikvienam vairāk jādomā par ekonomiskumu – ar eko braukšanu vien gadā var ietaupīt 200 – 300 latus. Pozitīvi, ka Renault Eco2 programma sevī ietver vērtīgus padomus gan jaunajiem autobraucējiem, gan tiem, kam jau ir vairāk kā desmit gadu pieredze. Jāsaka, ka arī Renault modeļi ir ļoti interesanti tieši no degvielas taupīšanas viedokļa,” norāda Renault Eco2 instruktors Atis Jansons.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Renault Scenic būs pieejams gan ar pieciem, gan ar septiņiem sēdekļiem. Renault neslēpj, ka vēlas atgūt to popularitāti, ko savulaik izkaroja pirmās paudzes Scenic.

Uz Ženēvas autoskatuves Renault ir izripinājis četrus Megane saimes jaunpienācējus C segmentā, kas veido Renault pamatpiedāvājumu Eiropas tirgū: Grand Scenic, Scenic, Megane Estate un Megane Renault Sport.

Lielāko apmeklētāju un ekspertu uzmanību izpelnījās jaunais Renault Grand Scenic, kurš Rietumeiropā parādīsies aprīlī, pēc tam sekos jaunā Renault Scenic un jaunās Renault Megane Estate iznāciens jūnijā, bet kā beidzamā rudenī pie patērētājiem nonāks jaunā Megane Renault Sport. Nepilna gada laikā Renault atjaunos visu segmenta piedāvājumu, kļūstot par autoražotāju, kura piedāvājumā ir visvairāk jauno modeļu, kā arī visplašākais (ne vairāk un ne mazāk kā 6 modeļi) MPV klāsts Eiropā : Renault Modus, Grand Modus, Renault Scenic, Grand Scenic, Renault Espace un Grand Espace.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Renault pārdošanas apjomi turpina palielināties

, 28.04.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Statistikas dati liecina, ka 2008.gada pirmajā ceturksnī Renault grupas pārdošanas apjomi (pasažieru automašīnas un vieglie komercauto), salīdzinot ar 2007.gada pirmo ceturksni, palielinājušies par 6,5% - kopā pārdoti 638 554 auto.

Renault zīmola pārdošanas apjomi pieauguši par 4,7%, Dacia par 37%, savukārt Renault Samsung Motors pārdošanas apjomi samazinājušies par 9%.

„Renault grupas pārdošanas apjomi, kā jau tas iepriekš tika paredzēts, ir palielinājušies, un tas lielākoties ir pateicoties jaunajiem modeļiem – jaunajam Renault Kangoo, kas ir gan pasažieru, gan komercauto, Clio Grand Tour un Grand Modus. Ņemot vērā, ka 2008.gadā plānots laist apgrozībā vēl piecus jaunus modeļus, paredzam, ka palielināsies arī kopējie pārdošanas apjomi,” atzīst Patriks Bleins, Renault Pārdošanas un mārketinga daļas viceprezidents.

Eiropas tirgū Renault pārdošanas rezultāti bijuši stabili – pārdotas 418 322 vienības, un tas ir par 0,2% mazāk kā pērn šajā laika periodā. Jāatzīmē, ka Renault pieder 8,9% Eiropas tirgus. Visstraujāk Renault pārdošanas apjomi palielinājušies Austrijā (+20,1%), Vācijā (+19,5%), Šveicē (+13,8%) un Nīderlandē (+9,9%). Kā norāda kompānijas pārstāvji, pārdošanas apjomu pieaugums jau bija iepriekš paredzams, pateicoties ievērojamajam jauno modeļu klāstam. Sevišķus panākumus piedzīvojis jaunais Renault Twingo (pārdošanas apjoms jau sasniedz 36 190 vienības) un jaunā Renault Laguna (30 500).

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Renault martā pārdevis 236 848 automašīnas

, 03.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gada martā Renault, kurš pārstāv trīs zīmolus - Renault, Dacia un Renault Samsung Motors, visā pasaulē pārdevis 236 848 automašīnas, informē Renault pārstāvniecība Baltijā.

Salīdzinot ar 2006. gada martu, Renault pārstāvēto automašīnu pārdošanas apjomi ir samazinājušies par 5,6%. Renault zīmola pārdošanas apjomi visā pasaulē samazinājušies par 7,2%, Dacia pieauguši par 13%, savukārt Renault Samsung Motors samazinājušies par 4,5%.

Eiropas tirgū marta mēnesī pārdotas 167 901 automašīna, kas ir par 9,6% mazāk kā pērn. Renault pārstāvji atzīst, ka šobrīd pārdošanas apjomiem ir tendence samazināties, taču plānots, ka jaunais Renault Twingo, kas pārdošanā parādīsies šā gada jūnijā, ievērojami palielinās pārdošanas apjomus.

Renault pārdošanas apjomi ārpus Eiropas marta mēnesī pieauga par 6%. Krievijas tirgū Renault pārdošanas apjomi, pateicoties Logan, pieauguši par 11,5%, līdzīga ir arī situācija Alžīrijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Saistībā ar spiegošanas skandālu darbu zaudējis Renault izpilddirektors

Lelde Petrāne, 12.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault izpilddirektors Patriks Pelata (Patrick Pelata) pirmdien atkāpies no amata, uzņemoties atbildību par mulsinošo fiasko, kas sākās kā izmeklēšana par iespējamu rūpniecisko spiegošanu un beidzās ar krāpšanas lietu, vēsta CNBC.

Francijas Renault janvārī atlaida trīs vadītājus, sakot, ka tā elektrotransportlīdzekļu projekts kļuvis par spiegu upuri, bet vēlāk atzina, ka ir apmuļķots - šie cilvēki nav izdarījuši neko nepareizu un spiegošana nav notikusi.

Renault, kura 15% pieder Francijai, pieņēmis izpilddirektora atkāpšanos ārkārtas valdes sēdē pirmdien.

Morgan Stanley analītiķis Stjuarts Pīrsons (Stuart Pearson) sacījis, ka Pelatas aiziešana ir zaudējums Renault, lai gan investorus tas nevarētu pārsteigt, un fakts, ka Karloss Gosns (Carlos Ghosn) saglabā vadītāja amatu ierobežo ietekmi uz akcijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maijā kravas automašīnu ražošanas kompānija DAF Nīderlandē prezentēja 2017.gada jaunākās paaudzes automašīnu modeļus. Zilo gigantu prezentācijā viesojās arī Dienas Bizness.

Kompānijas DAF Paccar divīzijas devīze ir Driven by Quality un jaunās paaudzes CF & XF sērijas modeļi, ko DAF prezentēja, to arī apliecina. Jaunajiem modeļiem ir uzlaboti PACCAR MX-11 un MX-13 dzinēji, kas garantē efektīvu degvielas patēriņu, jaunas aizmugurējās asis, jauna transmisijas programmatūra, automāta vadības 12 un 16 pakāpju TraXon ātrumkārbas, uzlabota aerodinamika, maksimāls ekspluatācijas laiks, jauns iekšējais un ārējais dizains.

Īsumā sakot, galvenās priekšrocības, ko saņems klienti, ir: jaunie DAF modeļi patērē par 7% mazāk degvielas, kas gadā uz vienu automašīnu ļauj ietaupīt 3000 eiro un automašīnas var pārvadāt par 100 kilogramiem vairāk, kas gadā dod papildus 600 eiro. Servisa apkopes intervāls ir palielināts no 150 tūkstošiem līdz 200 tūkstošiem kilometru, kas gadā ietaupa 250 eiro, bet parka pārvaldības sistēma DAF Connect – 1300 eiro gadā. Jaunie kravas automašīnu modeļi tirgū tiks piedāvāti, sākot no 2017.gada jūnija. Jauno modeļu krāsa būs debeszila (Jamaica Blue).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai paaugstinātu satiksmes drošību, Volvo Trucks savās mašīnās ievieš alkobloķētāju. Šī automobilī uzstādītā papildus sistēma pirms motora iedarbināšanas paredz autovadītājam veikt izelpas testu, informē Volvo Truck Latvia.

Alkobloķētājs ļauj pārvadājumu kompānijām un autovadītājiem panākt to, lai automobiļi netiktu vadīti alkohola reibumā. Ierīci šobrīd ir iespējams iegādāties un apkalpot Zviedrijā, Norvēģijā un Somijā. Volvo Truck Latvia strādā pie tā, lai Latvijā šo ierīci būtu iespējams ieviest un apkalpot 2009. gadā.

Volvo FM, FH un FH16 automobiļiem alkobloķētāju iespējams uzstādīt rūpnīcā pēc pasūtījuma, kā arī iespējama vēlāka tā uzstādīšana uz Volvo kravas automobiļiem.

Ierīce nodrošina startera darbības bloķēšanu, nepieļaujot motora iedarbināšanu pirms vadītājs nav veicis izelpas testu. Ja pārbaudes parametri iekļaujas pieļaujamajās robežās, uz displeja parādās uzraksts Iedarbināt motoru (Start Motor). Ja nē, parādās uzraksts Izslēgt (Lock Out), un motoru nav iespējams iedarbināt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gadā visā pasaulē pārdotas 2 487 453 Renault automašīnas - tas ir par 2,2% vairāk nekā 2006.gadā. Renault pieder 3,6% pasaules automašīnu tirgus, uzskata kompānija.

„2007.gada pārdošanas rezultāti ir tādi, kādus mēs paredzējām – gada pirmajā pusē tie samazinājās, bet pieauga gada otrajā pusē, pateicoties tādiem jaunievedumiem kā jaunais Renault Twingo un jaunā Laguna,” norāda Patriks Bleins (Patrick Blain), pārdošanas un mārketinga nodaļas viceprezidents.

2007.gadā Eiropas tirgū (neieskaitot Franciju) kopā pārdotas 1 624 266 Renault zīmola automašīnas (vieglie pasažieru auto un komercauto), un tas ir par 4,1% mazāk kā 2006.gadā.

Francija tirgū Renault 2007.gadā esot saglabājis līderpozīcijas – kopā pārdotas 594 069 Renault zīmola automašīnas (vieglie pasažieru auto un komercauto), un Renault piederot 23,5% no Francijas tirgus. Sevišķi strauji pieauguši Dacia pārdošanas apjomi – par 74,1%, un tas ierindojot Dacia 13.vietā starp vieglajām pasažieru automašīnām Francijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Fiat Chrysler atsauc piedāvājumu apvienoties ar Renault

LETA--AFP/AP/DPA, 06.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas un ASV autobūvnieks «Fiat Chrysler Automobiles» (FCA) ceturtdien atsauca piedāvājumu apvienoties ar Francijas autoražotāju «Renault», norādot, ka šāds lēmums pieņemts, jo gaidāms, ka nebūs iespējams panākt vienošanos ar Francijas valdību.

«Pašlaik Francijā nav politisko apstākļu, lai īstenotu šādu vienošanos,» teikts FCA paziņojumā.

«Renault» iepriekš pavēstīja, ka tā uzraudzības padome nav spējusi pieņemt lēmumu apvienošanās jautājumā sēdē trešdienas vakarā, jo valdības pārstāvis lūdzis atlikt galīgā lēmuma pieņemšanu līdz vēlākam laikam. Francijas valsts ar 15% akciju ir lielākais «Renault» īpašnieks.

Francijas finanšu ministrs Bruno Lemērs pagājušajā nedēļā sacīja, ka abu uzņēmumu apvienošanās būtu «reāla iespēja Francijas autobūves industrijai».

Tomēr Francijas valdība izvirzīja vairākus nosacījumus, tostarp, ka apvienošanās rezultātā nedrīkst tikt slēgtas rūpnīcas, ka apvienotā uzņēmuma galvenajai mītnei jābūt Francijā, ka jāturpina pastāvēt «Renault» un Japānas autobūvētāja «Nissan» aliansei, kā arī pieprasīja sniegt garantijas, ka tiks veiktas investīcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Renault jauns zīmols - Renault ECO

, 30.05.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault izstrādājis jaunu zīmolu - Renault ECO, kurš apliecina, ka attiecīgais auto ir gan draudzīgs videi, gan ekonomisks, ziņo Renault pārstāvniecība Baltijā.

Izstrādājot Renault Commitment 2009, kā vienu no pamatprincipiem kompānija izvirzīja rūpes par apkārtējo vidi, ražojot videi draudzīgākus auto. Renault apgalvo, ka Renault ECO sērijas nosaukums garantē, ka jaunās automašīnas nekaitēs apkārtējai videi nevienā no to dzīves fāzēm - ne ražošanas, ne ekspluatācijas, ne nolietoto auto likvidēšanas ciklā.

Renault ECO atbilst trīs galvenajiem vides aizsardzības standartiem un prasībām: tie ir ražoti ISO-14001 sertificētā rūpnīcā, to ogļskābās gāzes izplūdes daudzums nepārsniedz 140g/km (tie darbināmi ar biodegvielu) un 95% no auto plastmasas detaļām ir otrreiz pārstrādājamas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Renault-Nissan Alianse investē 80 miljonus eiro Dienvidāfrikas rūpnīcas projektā

, 21.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault-Nissan Alianse investējusi 80 miljonus eiro Rosslyn rūpnīcas (Dienvidāfrika) attīstībā, lai turpmāk tur varētu ražot Nissan pikapu NP200 un Renault Sandero.

Nissan pikapa NP200 ražošana Rosslyn rūpnīcā jau ir uzsākta, savukārt Renault Sandero ražošanu plānots uzsākt 2009.gadā. Jāatzīmē, ka Renault Sandero būs pirmais Renault grupas auto, kas tiks ražots Dienvidāfrikā. Rosslyn rūpnīcas paplašināšana Dienvidāfrikas iedzīvotājiem 2008.gadā radīs 300 jaunas darbavietas.

Šis projekts paredz ne tikai rūpnīcas paplašināšanu, bet arī minēto modeļu (Nissan pikaps NP200 un Renault Sandero) pielāgošanu Dienvidāfrikas tirgum (stūres mehānisms labajā pusē) un izplatītāju tīkla izveidi. Šobrīd rūpnīcas kapacitāte ir 40 000 vienības gadā, savukārt 2009.gadā, pateicoties investīcijām, to plānots palielināt līdz 68 000 vienībām gadā. Saražotā produkcija būs paredzēta realizācijai vietējā tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zinot, cik spēcīgs Renault ir komerctransporta segmentā, jaunā pikapa Renault Alaskan parādīšanās bija loģiska un pat ļoti gaidīta

Renault Alaskan ir patiešām vērtīgs papildinājums Renault jau tā plašajā komerctransporta piedāvājumā. Daudzām kompānijām, kuras ikdienā izmanto Renault Trafic, Renault Kangoo vai Master, ja būs vajadzība arī pēc kārtīga bezceļa auto ar kravas kasti, turpmāk tas vairs nebūs jāmeklē pie citiem ražotājiem. Viss vajadzīgais vieglais komerctransports būs nopērkams pie Renault tirgotājiem. Ir jau nedaudz skumji, ka Alaskan ir parādījies pēc Nissan Navara, attiecīgi par spīti tam, ka Spānijā ražotais Renault Alaskan ir teju identiska Nissan Navara kopija, cīņa par klientu labvēlību nav un arī nebūs viegla. Kā zināms, pikapu pircēji ir klasisku vērtību cienītāji un katru jaunpienācēju uzlūko ar aizdomām un rafinētu izpēti, protams, ja vispār rodas interese par iepriekš nedzirdētu produktu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada oktobrī noslēgusies “Mūsa Motors Rīga” servisa pārbūve “Renault” un “Dacia” salonā K. Ulmaņa gatvē, informē uzņēmumā.

Servisa telpās investēti vairāk kā 400 000 eiro, pilnībā atjaunojot inženiertehniskās komunikācijas un aprīkojot servisu ar mūsdienīgām servisa iekārtām.

Servisa atjaunošanas laikā uzņēmums ir uzstādījis jaunas iekārtas, kas turpmāk palīdzēs nodrošināt apkopes un remontu iekšdedzes dzinēju automašīnām un elektomobiļiem, kā arī automašīnām, kas aprīkotas ar LPG iekārtām.

Lai pilnveidotu sniegto pakalpojumu klāstu, uzņēmums “Mūsa Motors Rīga” iegādājies un servisā uzstādījis vairākas jaunas profesionālas iekārtas, kā, piemēram, auto virsbūves remonta robotu un krāsu jaukšanas ierīci, kā arī ierīkojis mūsdienīgu auto savirzes stendu un jaunas eļļas un gaisa padeves caurules.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Renault-Nissan Aliance ieguldīs 160 milj. ASV dolāru Dienvidkorejā

Gunta Kursiša, 27.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Renault-Nissan Alliance plāno investēt 160 miljonus dolāru Dienvidkorejā, cerot palielināt ražošanas kapacitāti par 80 tūkst. Nissan Rouge vienībām, kas ir viens no «Renault Samsung Motors atdzimšanas plāna» punktiem.

Investīcijas ir daļa no kompānijas starptautiskās stratēģijas ieviešanas plāna, kas paredz arī Renault Samsung Motors ražošanas palielināšanu Busanas rūpnīcā. Kompānija cer rūpnīcā sasniegt konkurētspējīgas izmaksas un pēc tam uzsākt jaunu modeļu ražošanu Dienvidkorejas un eksporta tirgiem, informē kompānijas pārstāvji, uzsverot, ka Dienvidkoreja ir «Renault paplašināšanās atslēga».

Paredzams, ka krosovera Nissan Rouge ražošana Busanā, Korejā, tiks uzsākta 2014. gadā. Šogad rūpnīcā plānots saražot 180 tūkst. dažādu modeļu automašīnas pārdošanai Dienvidkorejā, kā arī eksportam uz 60 citām valstīm. Busanas ražošanas kapacitāte patlaban ir 300 tūkst. automašīnu gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Norisināsies pirmā virtuālā tiešsaistes auto izstāde Latvijā

Lelde Petrāne, 16.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 17. aprīlī norisināsies pirmā tiešsaistes auto izstāde Latvijā.

"Spītējot vīrusam, esam nākuši klajā ar inovāciju un piedāvājam visiem "Auto 2020" interesentiem aplūkot jaunākos automobiļus virtuālā izstādē, jo nevaram laist garām pavasari bez ikgadējās jaunāko auto modeļu prezentācijas," stāsta "Norde" izpilddirektors Didzis Bremze.

Ņemot vērā situāciju pasaulē un Latvijā, kas saistīta ar koronavīrusa COVID-19 pandēmiju, starptautiskās auto industrijas izstādes "Auto 2020" norise tiek pārcelta uz 25. – 29. septembri. Tomēr "Norde" nolēmusi virtuālās izstādes laikā prezentēt gan jaunākos "Nissan", "Renault" un "Dacia" modeļus, gan demonstrēt jau zināmus šo auto marku transportlīdzekļus un visas virtuālās izstādes laikā nodrošināt dzīvu saziņu un tiešsaistes konsultācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Sāk piedāvāt Renault Līzingu

, 13.03.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

RCI (Renault Credit International) Banque, sākot ar šī gada martu, arī Latvijas patērētājiem dod iespēju iegādāties gandrīz visu modeļu Renault un Dacia automobiļus, izmantojot Renault Līzingu, Db.lv informēja uzņēmuma pārstāve.

Renault Līzings ir finanšu līzings eiro, pieejams līdz 5 gadu periodam, tā fiksētā likme – 3,99% gadā. Galvenais ieguvums potenciālajam pircējam, izmantojot Renault līzingu, ir tieši šī fiksētā procentu likme, norāda uzņēmums.

Šobrīd Eiropā vairāk kā 45% no visu Renault automašīnu iegādes tiek finansēta ar Renault Līzinga palīdzību. RCI (Renault Credit International) Banque ir specializētā Renault – Nissan alianses banka, tās pirmā filiāle dibināta 1924. gadā Francijā.

Šobrīd banka pārstāvēta vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Latvijā Renault Līzinga pakalpojumi tiek sniegti sadarbībā ar SIA Hansa Līzings.

Komentāri

Pievienot komentāru