Klaipēdā kavējas prāmju termināļa būve, DFDS slēdz vienu līniju Klaipēdā. Tallina cer uz pieaugumu.

Klaipēdas jaunā pasažieru un kravas termināla būve aizkavēsies par vairākiem mēnešiem, attālinot plānoto atvēzienu prāmju biznesā. Savukārt Tallinā gatavojas investīcijām infrastruktūrā un plāno samērīgu pasažieru un pārvadāto auto pieaugumu – 5% gadā.

Lai gan līguma termiņš Klaipēdas jaunā termināla pabeigšanai bija šā gada 25.augusts, terminālis nebūs gatavs ātrāk kā gada beigās, DB atzina a/s Klaipēdas pasažieru un kravu termināls komercdirektors Arvīds Skoda (Arvydas Skuodas). Būtiska jaunā termināla darbībai ir divu Klaipēdas tranzītielu – Minijas gatves un Baltijas prospekta – krustojuma rekonstrukcija, kuru paredzēts veikt 2014.-2015.gadā.

Tallinā plāno investēt kravu–pasažieru pārvadājumu infrastruktūrā Vecpilsētas ostā, izbūvējot un izveidojot jaunas rampas un trapus, DB informē Tallinas ostas mārketinga un komunikāciju departamenta vadītāja Sirle Arro.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra