Mobilo pakalpojumu sniedzējs China Mobile jau otro gadu ticis atzīts par Ķīnas vērtīgāko zīmolu.
Zīmola China Mobile vērtība šogad veidojusi 53,6 miljardus ASV dolāru, kas, salīdzinot ar aizvadīto gadu, ir kritums 4% apmērā. Lielāko vērtības kāpumu (244% apmērā) piedzīvojusi tiešsaistes mediju kompānija Sina, kas ir bijis lielākais vērtības pieaugums šogad.
Kompānijas Sina zīmola vērtība šogad sasniegusi 1,9 miljardus ASV dolāru, iekļūstot saraksta 25 vietā. Šāds rezultāts atspoguļo ievērojamo sociālo mediju popularitātes pieaugumu Ķīnā, vēsta BBC.
Lielbritānijas reklāmas grupas WPP pētījumā izveidotajā reitingā tika sagrupētas 50 Ķīnas kompānijas pēc to uzņēmējdarbības un patērētāju atsauksmēm.
Ķīnas desmit vērtīgākie zīmoli:
1) Mobilo pakalpojumu sniedzējs China Mobile (53,6 miljardi ASV dolāru);
2) Industrial and Commercial Bank of China (43,9 miljardi);
3) China Construction Bank (21,9 miljardi);
4) Bank Of China (18,64 miljardi);
5) Agricultural Bank Of China (17,3 miljardi);
6) tiešsaistes pakalpojumu kompānija Baidu (16,2 miljardi);
7) apdrošinātājs China Life (15,2 miljardi);
8) naftas kompānija Sinopec (13,7 miljardi);
9) naftas kompānija PetroChina (13,7 miljardi);
10) telekomunikāciju kompānija Tencent (12,6 miljardi).
Kopējā sarakstā iekļauto 50 kompāniju vērtība sasniegusi 325 miljardus ASV dolāru, kas veido piecus procentus no Ķīnas iekšzemes kopprodukta.