2010. gadā pa Latvijas sliežu ceļiem pārvadāti 98,2 tūkst konteineru, kas ir ievērojami vairāk nekā 2009. gadā, kad tika pārvadāti 71,1 tūkst. konteineru.
Par to Db.lv informēja Latvijas Dzelzceļš pārstāvis Māris Ozols. Lielākais apjomu pieaugums ir eksporta kravām no Eiropas Ekonomiskās zonas (EEZ) un trešajām valstīm- šeit apjoma pieaugums ir par 59%- pārvadāti 55,8 tūkst. konteineru. Importa konteinerkravu apjoms pieaudzis par 34% līdz 28,8 tūkst. konteineriem. Nedaudz saruka sauszemes tranzīts EEZ teritorijā- par 10,4%. Pērn jūtams kravu pieaugums bijis arī vilcienam Baltika- Tranzīts, kas pērn pārvadāja 20,1 tūkst. konteineru. Pienesumu devušas arī NATO kravas uz Afganistānu un dzelzs sakausējumu kravas no Kazahstānas
«Pirms vairākiem gadiem izvirzījām par prioritāti pa dzelzceļu pārvadāto kravu veidu dažādošanu, īpaši uzsverot konteineru kravu īpatsvara palielināšanu. Arī turpmāk strādāsim pie jaunu kravu veidu piesaistes – tādā veidā mazinot atkarību no viena veida kravu nosūtītājiem un modernizējot mūsu pārvadājumu struktūru,» komentējot rezultātus Db.lv norādīja VAS Latvijas Dzelzceļš prezidents Uģis Magonis.