«Jebkurā citā biznesā pat pēc darba attiecību izbeigšanas ar iepriekšējo darba devēju šāda līmeņa amatpersonām ir aizliegts vairākus gadus strādāt konkurējošos vai ar bijušo darba devēju saistītos uzņēmumos».
To Db.lv sacīja Konkurences padomes priekšsēdētāja Ieva Jaunzeme, vērtējot paziņojumu, ka airBaltic prezidents un līdzīpašnieks ar savu privāto aviokompāniju plāno atklāt paralēlus lidojumu maršrutus no Viļņas. «Pēc būtības šis ir darba likumdošanas jautājums, tāpēc Satiksmes ministrijai būtu jāatbild, kā ar Bertoldu Fliku var būt noslēgts tāds līgums, kas viņam neaizliedz vienlaikus vadīt airBaltic un vienlaikus šādi darboties arī ar savu privāto aviokompāniju,» sacīja I. Jaunzeme.
Satiksmes ministrija pagaidām oficiālu komentāru par Bertolda Flika darba līguma nosacījumiem nav sniegusi, savukārt satiksmes ministrs Kaspars Gerhards pagaidām no Flika iecerētās darbības Lietuvā nekādus draudus airBaltic nesaskata. Tos nesaskata arī airBaltic un B. Flika kompānijas Baltijas Aviācijas sistēmas pārstāvji. Uz acīmredzamu interešu konflikta situāciju ir norādījuši vairāki ārvalstu aviosabiedrību vadītāji. Pēc Latvijas likumdošanas interešu konflikta situācija ir tāda, kurā valsts amatpersonai, pildot valsts amatpersonas amata pienākumus, jāpieņem lēmums vai jāpiedalās lēmuma pieņemšanā, vai jāveic citas ar valsts amatpersonas amatu saistītas darbības, kas ietekmē vai var ietekmēt šīs valsts amatpersonas, tās radinieku vai darījumu partneru personiskās vai mantiskās intereses.