Visas Krievijas kravas, kas pašlaik tiek pārkrautas Baltijas valstu ostās, līdz 2020.gadam ir jāpārorientē uz Krievijas ostām, raksta Interfax.

Tāds uzdevums apspriests sanāksmē, kuru otrdien organizēja Krievijas prezidenta īpašais pārstāvis vides aizsardzības, ekoloģijas un transporta jautājumos Sergejs Ivanovs.

Kāds sanāksmes dalībnieks atklājis, ka pašlaik runa ir par sausajām kravām.

Jau ziņots, ka Krievija līdz 2018.gadam pārtrauks naftas produktu eksportu caur Baltijas valstu ostām. To šomēnes, tiekoties ar Krievijas prezidentu Putinu, sacīja Krievijas maģistrālo naftas vadu uzņēmuma Transneft vadītājs Nikolajs Tokarevs.

«Atbilstoši no valdības saņemtajiem norādījumiem mēs pārorientējam kravu plūsmu no Baltijas valstu ostām - Ventspils un Rīgas - uz mūsu Baltijas jūras ostām - tās ir Ustjluga un Primorska, kā arī uz Novorosijsku,» skaidro N.Tokarevs.

«Ja pērn tur [Baltijas valstīs] tika pārkrauti aptuveni deviņi miljoni tonnu naftas produktu, tad šajā gadā - pieci miljoni tonnu. Līdz 2018.gadam, tuvāko gadu laikā, mēs kravu plūsmu uz Baltijas valstu rajonu samazināsim līdz nullei. Krausim savās ostās, jo ir jaudu pārpalikums,» sacīja N.Tokarevs.

Transneft vadītājs norāda, ka pašlaik ir iespējama naftas produktu maģistrāles noslodze 32 miljonu tonnu līmenī. «Tas notiks Primorskas virzienā - piegādāsim līdz 25 miljoniem tonnu dīzeļdegvielas - un Novorosijskas virzienā no Volgogradas rūpnīcas un Krasnodaras novada NPZ grupas,» piebilda N.Tokarevs.

2016.gadā uzņēmums plāno palielināt naftas transportēšanu pa maģistrālajiem naftas vadiem.
 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra