Laika posmā no 2004. līdz 2006. gadam Bertolta Flika vadītās Latvijas nacionālās aviokompānijas airBaltic pārvadāto pasažieru skaits palielinājies par vidēji teju 50% gadā, ko galvenokārt veicināja Rīgas iegūtā slava kā Eiropas sekstūrisma centrs, raksta žurnāla Forbes Krievijas izdevums.

Konsultāciju aģentūras Infomost pārstāvis Boriss Ribaks žurnālam klāsta, ka Lielbritānijas un Īrijas tūristus Latvijai piesaistīt lielā mērā palīdzēja Īrijas zemos cenu aviokompānijas Ryanair ienākšana Latvijas tirgū.

Līdz ar šo pavērsienu Rīga Eiropā ieguva savu sekstūrisma slavu, kas, savukārt, palīdzēja piesaistīt vairāk pasažierus arī Latvijas nacionālajam aviopārvadātājam airBaltic.

«No 2,5 miljoniem pasažieru, kuri lidojuši caur Rīgas lidostu, 700 tūkstoši bija no Britu salām. Par pašiem populārākajiem kļuva maršruti Londona – Rīga, otrā vietā sekojot maršrutam Dublina – Rīga. Uz Rīgu Eiropas tūristus vilināja lēts alus un naktsklubi. Latvijas galvaspilsēta ieguva slavu kā viens no Eiropas sekstūrisma centriem un labākā vieta «maļčišņiku» rīkošanai. Radās arī liels īru un britu pasažieru pieplūdums Flika vadītajai aviokompānijai. Rezultātā no 2004. līdz pirmskrīzes 2008. gadam airBaltic pārvadājumu skaits pieauga par vidēji gandrīz 50% gadā,» raksta Krievijas Forbes.

Žurnāls slavē airBaltic, ka tā spējusi savu pārvadāto pasažieru skaitu palielināt aptuveni četras reizes straujāk nekā Eirpas Savienības aviācijas tirgus kopumā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra