Dienas Bizness

  • 30 svētdiena,
    aprīlis

    Lilija, Liāna

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8447

    USD: 1.0930

Ekonomika

Laikraksts: maršruta taksometri rudenī gatavi celt cenas  3

Rudenī iespējama maksas palielināšana par braukšanu Rīgas maršruta taksometros, jo nav attaisnojušās firmu cerības izkonkurēt Rīgas satiksmi, kura braukšanas tarifus trolejbusos, tramvajos un autobusos no 40 uz 50 santīmiem pacēla jau vairāk nekā pirms pusgada.

«Par peļņu maršrutnieki neko nesaka, toties klusiņām sāk celt braukšanas cenas,» trešdien ziņo laikraksts Telegraf. «Cenu celšana maršruta taksometros ir viegli izskaidrojama – ja ir pieprasījums, ir piepildīti maršrutnieki, tad kādēļ nenopelnīt vairāk?» laikrakstam to komentējis Latvijas Taksometru nozares darba devēju organizācijas priekšsēdētāja vietnieks Aleksejs Ignatjevs.

Rīgas taksometru parka vadītājs Leonīds Muižnieks arī pieļāvis cenu celšanos maršruta taksometros, lai gan nenoliedz, ka šīs pasažieru pārvadātāju firmas sākotnēji ieguvušas no cenu starpības, kad braukšanas tarifus paaugstināja Rīgas satiksme. «Cilvēki tagad skaita katru kapeiku. Kā attīstīsimies nākotnē, grūti prognozēt. Varbūt rudenī būs lielāka skaidrība,» par cenu celšanos izvairīgs bijis L. Muižnieks.

Pagaidām pārējie tirgus dalībnieki nogaidot, vai attaisnosies tarifu celšana firmai Centība N, kura cenas jau pacēlusi par 10 santīmiem garajos maršrutos uz Ziepniekkalnu un Bolderāju. «Visi skatās uz pirmo padārdzinājuma bezdelīgu – kompāniju Centība N. Tā ir diezgan maza firma, kas nenosaka tirgus tendences, bet pēc tās veiksmes vai neveiksmes varēs spriest par tāda lēmuma izdevīgumu. Ja Centība N iegūs no cenu celšanas, tai sekos viss tirgus,» atzīst A. Ignatjevs. Centība N vadītāja Jeļena Cvetanoviča apgalvo, ka cenas celtas izdzīvošanas vārdā, jo sadārdzinājusies degviela un apdrošināšanas izmaksas.

Saistītie raksti

Jaunākās ziņas kategorijā

LDz vadītājs: Jāveido visu ceļu, arī dzelzceļa fonds

LDz vadītājs: Jāveido visu ceļu, arī dzelzceļa fonds  19

Viena no iespējām, kā mazināt akcīzes nodokļa celšanas negatīvo ietekmi uz Latvijas konkurētspēju, ir atjaunot ceļu fondu - nevis tikai autoceļu, bet kā ceļu fondu, jo ceļš ir ceļš – vienalga, vai tas ir dzelzceļš, vai autoceļš. Tas būtu...

Reklāma