Citas ziņas

Latvija piedalās World Travel Market 2008

, 11.11.2008

Jaunākais izdevums

Kā katru gadu Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) organizē Latvijas dalību starptautiskajā tūrisma gadatirgū- World Travel Market 2008, kas notiek Londonā laikā no 10. līdz 13.novembrim. Otrs lielākais tūrisma gadatirgus Eiropā, kas tiek uzskatīts par sezonas priekšvēstnesi un kur tiek iepazīstināti gan tūrisma nozares profesionāļi, gan potenciālie ceļotāji ar jaunumiem no katras valsts, informē TAVA.

Londonas starptautiskais tūrisma gadatirgus World Travel Market ir atzīts par tūrisma profesionāļu prestižāko un lielāko ikgadējo tikšanās vietu. 2007.gadā izstādi apmeklēja 48 111 dalībnieki no 193 valstīm, šogad plānots, ka pasākumu apmeklēs vēl vairāk tūrisma nozares pārstāvju. Londonas gadatirgu tūrisma profesionāļi uzskata par jaunās tūrisma sezonas atklāšanas pasākumu.

Starptautiskajā tūrisma gadatirgū World Travel Market 2008 Latvijas stendā kopīgi ar TAVA un Latvijas Tūrisma biroju Londonā piedalās sekojoši Latvijas tūrisma nozares dalībnieki – aviokompānija airBaltic, Baltic Beach Hotel, Latvijas ienākošā tūrisma firmas Con-ex un Baltic Travel Group, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, kā arī Latvijas koncerti.

Latvijai ir atsevišķs stends, kurā visiem izstādes apmeklētājiem ir iespēja iepazīties ar aktuālākajiem tūrisma produktiem, jaunākajām tūrisma publikācijām, kā arī tūrisma nozares pārstāvjiem. Latvijas dalībnieku klātbūtne tūrisma gadatirgū dod iespēju satikt savus biznesa partnerus un nodibināt profesionālus kontaktus turpmākai sadarbībai.

TAVA direktors Uldis Vītoliņš uzsver, ka "ārvalstu tūrisma profesionāļu iepazīstināšana ar tūrisma iespējām Latvijā ir nemainīgi nozīmīga mārketinga aktivitāte. Dalība starptautiskajos tūrisma gadatirgos ir veids, kā popularizēt Latviju un veicināt tūrisma profesionāļu savstarpējo sadarbību."

Būtu jāpiemin, ka šogad Latvijas stendam izstādē ir jauns dizains, kurš izceļas ar spilgtām un radošām krāsām. Stendā atspoguļotas gan Latvijas dabas ainavas, gan pilsētas un Vecrīgas šarms, kā arī akcentēts Jūgendstils.

TAVA viens no galvenajiem uzdevumiem ir piesaistīt ceļotāju uzmanību, sniedzot informāciju par Latviju kā pievilcīgu ceļojuma galamērķi gan biznesa, gan kultūras ceļotāju vidū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kaleva Travel grupai – jauns īpašnieks

Ingrīda Drazdovska, 07.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Carlson Wagonlit Travel kļuvis par 100% Kaleva Travel grupas uzņēmumu īpašnieku, informē kompānija Kaleva Travel.

Viens no lielākajiem darījumu braucienu organizēšanas pakalpojumu sniedzējiem pasaulē – uzņēmums Carlson Wagonlit Travel (CWT) ir pilnībā iegādājies Somijas uzņēmuma Kaleva Travel akciju kapitālu. Tas iepriekš piederēja Jūrnato ģimenei (Juuranto-Yhtiöt) un Kaleva Travel menedžmentam. Carlson Wagonlit Travel (CWT) īpašnieki ir JP Morgan bank 45% un Karlsonu (Carlsons) ģimene, bet tās kopējais apgrozījums 2009. gadā bija 11.05 miljardi latu (21.4 miljardi USD).

Kaleva Travel ir Somijas tirgus līderis, kā arī Carlson Wagonlit stratēģiskais partneris piecās Eiropas valstīs: Somijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Rumānijā. Uzņēmumu pārņemšana ir loģisks turpinājums Kaleva Travel stratēģiskai partnerībai ar CWT.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Travel ‘n More – jo ikviens ceļotājs ir pelnījis ko vairāk…

Jauna izejošā tūrisma aģentūra Travel ‘n More augustā ir sākusi savu darbību un pievienojas Latvijas tūrisma operatoru un aģentu lokam. Aģentūra specializējas luksuss un VIP ceļojumos un to pakalpojumos, kas tiek pielāgoti katram klientam individuāli.

Travel ‘n More mērķis ir radīt drošu un īpašu pieredzi ikvienam klientam katra brauciena laikā, nodrošinot izcilu pakalpojumu un tā nevainojamu izpildi. Aģentūras prioritāte ir piepildīt katra klienta vajadzības un radīt neaizmirstamu ceļojumu ar pievienoto vērtību, kas ir augstas klases serviss un īpaša attieksme.

Ar katru gadu ceļotāji kļūst arvien prasīgāki un meklē jaunas iespējas, lai saņemtu vislabāko no tā, ko viņi vēlas. Tāpat tiek pieprasīts arī plašāks tūrisma produktu klāsts un unikāli galamērķi. Visi šie aspekti tiek ņemti vērā Travel ‘n More ceļojumu aģentūras darbībā, un katrs pakalpojums, ko tā piedāvā, tiek sniegts atbilstoši klientu prasībām un augstajām vēlmēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija piedalīsies starptautiskajā izstādē World Expo, kas nākamgad norisināsies Itālijas pilsētā Milānā, bet nebūvēs paviljonu, tā šodien nolēma valdība.

Ekonomikas ministrijai tika uzdots trīs nedēļu laikā sagatavot priekšlikumus, kā izmantot Latvijai iešķirto zemes platību World Expo teritorijā.

Ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola (ZZS) aicināja valdību atbalstīt ierosinājumu pārtraukt Latvijas dalību starptautiskajā izstādē, taču premjerministre Laimdota Straujuma (V) norādīja, ka ir jāmeklē veids, kā Latvija ar zemākām izmaksām tomēr varētu piedalīties World Expo.

Premjerministre atbalstīja ekonomikas ministres sagatavoto rīkojuma projektu par to, ka Latvija neturpina dalību World Expo ar līdz šim pieņemto koncepciju - būvēt paviljonu ozola formā. Taču Ministru prezidente ierosināja izvērtēt iespējas izstrādāt jaunu koncepciju, bez dārgas būves, piemēram, apzaļumot Latvijas paviljonam veltīto teritoriju un demonstrēt Latvijas informācijas tehnoloģiju (IT) nozares sasniegumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas galvaspilsētā Viļņā noslēgušās starptautiskās bārmeņu sacensības World Class Baltic. Sacensību pusfināls un fināls pulcēja 30 labākos bārmeņus no Baltijas valstīm.

Lai kvalificētos World Class pusfinālam, konkursa dalībnieki piedalījās pusgadu ilgās meistarklasēs. Pusfinālā dalībniekiem bija jāveic divi pārbaudījumi. Pirmajā pārbaudījumā bārmeņi pārsteidza ar saviem «Asiņainās Mērijas» kokteiļiem, radot žūrijai mājas ballītes atmosfēru, kā arī pierādīja savu meistarību, žūrijai prezentējot savu signature serve. Rezultātā tika noskaidrots fināla dalībnieku Top3.

Savukārt finālā dalībnieki parādīja savu izpratni par planētas ilgtspējas problēmām un to risināšanu Balt-Eco pārbaudījumā, kā arī Speed Round parbaudījumā sešās minūtēs bija jāpagatavo seši kokteļi un aklajā testā jāatpazīst Diageo Single malt viskiji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā atklāts pirmais “Wolt Market” pārtikas veikals Latvijā ar vairāk nekā 2500 preču piegādi uz mājām vai saņemšanu uz vietas veikalā.

“Wolt Market” Grīziņkalnā ir tehnoloģiju uzņēmuma “Wolt” mākoņveikals Rīgā, kas klientiem nodrošinās pasūtījumu saņemšanu līdz 30 minūtēm. Šādus veikalus plānots atvērt arī citās reģionālajās pilsētās.

“Esam gandarīti, ka beidzot arī Latvijas iedzīvotājiem varam piedāvāt “Wolt Market” pakalpojumu. Mūsu mērķis ir palīdzēt cilvēkiem ietaupīt laiku, padarot iknedēļas pārtikas preču iepirkšanos vienkāršu un ātru. Mūsu pieredze citos pasaules tirgos apliecina, ka esam atraduši labi funkcionējošu pakalpojuma modeli,” stāsta Bruno Grandi, “Wolt Market” attīstītājs Latvijā.

“Wolt Market” sortimentā ir dažādas Latvijā ražotas preces, iecienītākie zīmoli un uzņēmumi vietējā biznesa atbalstam, kā arī starptautiski pazīstami pārtikas produkti un ikdienas preces. Veikala piedāvājums tiks regulāri papildināts, balstoties uz klientu vēlmēm un vajadzībām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums “Wolt” atvēris jau otro mākoņveikalu Rīgā - “Wolt Market” Mežciems, informē uzņēmumā.

“Wolt” mākoņveikalus tuvākajā laikā plānots atvērt arī citās Latvijas pilsētās.

“Pieprasījums pēc risinājumiem, kas palīdz cilvēkiem ietaupīt laiku, turpina pieaugt, tāpēc pārtikas preču iegāde internetā un ātrās piegādes gūst arvien lielāku popularitāti visā pasaulē. Izmaiņas klientu uzvedībā ietekmē arī “Wolt Market”, kas strauji paplašinās visā Eiropā,” stāsta Bruno Grandi, “Wolt Market” attīstītājs Latvijā.

Rīgā darbu uzsāk pirmais Wolt Market Latvijā 

Rīgā atklāts pirmais “Wolt Market” pārtikas veikals Latvijā ar vairāk nekā 2500...

Atšķirībā no ierastās ikdienas preču iegādes veikalā uz vietas, mākoņveikalā “Wolt Market” iepirkumu grozu nodošanai pircējam komplektē veikala darbinieki. Aptuveni 30 minūšu laikā klients to pēc izvēles var saņemt savā adresē vai dodoties uz “Wolt Market” veikalu.

“Wolt Market” Mežciems apkalpos klientus Purvciemā, Teikā, Juglā, Pļavniekos, Dārzciemā, Dreiliņos, Jaunbrūnavās, Ulbrokā, Brekšos un, protams, Mežciemā. Pirmās divas nedēļas piegādes no “Wolt Market” klientiem pieejamas bez maksas, taču pēc tam tās saglabāsies bezmaksas pirkumiem virs 30 eiro.

Pirmo “Wolt Market” veikalu atklāja 2020. gadā Helsinkos, Somijā. Šobrīd iedzīvotājiem pieejami jau vairāk kā 50 uzņēmuma veikali 15 dažādās valstīs, no kuriem tagad jau divi pieejami arī Rīgā - “Wolt Market” Grīziņkalns un “Wolt Market” Mežciems.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices būvuzņēmums Adunic AG piedāvājis Ekonomikas ministrijai (EM) uzbūvēt Latvijas paviljonu šogad Milānā gaidāmajā starptautiskajā izstādē World Expo 2015 par diviem miljoniem eiro, apstiprināja Adunic pārstāvis Mārtins Jūss.

Iepriekš Adunic piedāvāja Latvijas paviljonu uzbūvēt par 3,1 miljonu eiro.

Jūss stāstīja, ka pēc politiskajām debatēm Latvijā par to - valstij piedalīties vai nepiedalīties World Expo - Adunic tika piedāvāts izstrādāt Latvijas paviljona «vienkāršotāku versiju», kas prasītu mazākas izmaksas.

«Esam izstrādājuši šādu piedāvājumu ar samazinātām izmaksām, joprojām saglabājot arhitektu biroja Made radīto oriģinālo paviljona dizainu. Adunic piedāvā samazināt paviljona apjomu un attiecīgi arī izmaksas. Mūsuprāt, šis piedāvājums apmierinās visu iesaistīto pušu vēlmes,» sacīja Adunic pārstāvis un piebilda, ka būvnieks šādu paviljonu varētu uzbūvēt par diviem miljoniem eiro iepriekš minēto 3,1 miljona eiro vietā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Tūrisma pakalpojumu sniedzējs Kaleva Travel atsācis strādāt ar peļņu

Gunta Kursiša, 06.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darījumu tūrisma pakalpojumu sniedzējs Kaleva Travel atsācis darboties ar peļņu, liecina uzņēmuma 2010. gada dati. 2009. gadā uzņēmuma zaudējumi veidoja 46,732 latus, savukārt 2010. gadā uzņēmums jau strādāja ar peļņu 65 tūkstošu latu apmērā.

Darījumu tūrisma pakalpojumu sniedzēja Kaleva Travel apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2009. gadu, ir pieaudzis par 1,121 miljonu latiem.

Pērn uzņēmuma apgrozījums bija 4,618 miljoni latu, un kompānijas peļņa veidoja 65 tūkstošus latu. Pirms gada – 2009. gadā, Kaleva Travel apgrozījums veidoja 3, 497 miljonus latu.

Db.lv jau vēstīja, ka šī gada februārī par 100% Kaleva Travel grupas uzņēmumu īpašnieku kļuvis Carlson Wagonlit Travel (CWT). Līdz tam Kaleva Travel piederēja Jūrnato ģimeneti (Juuranto-Yhtiot) un Kaleva Travel menedžmentam. CWT īpašnieki ir JP Morgan Bank (45%) un Karlsonu (Carlsons) ģimene. CWT kopējais apgrozījums 2009. gadā veidoja 11,05 miljardus latu. Pēc uzņēmuma īpašnieku maiņas Kaleva Travel norādīja, ka kompānijas pārņemšana bija loģisks turpinājums uzņēmuma stratēģiskajai partnerībai ar CWT – Somijas tirgus līderis Kaleva Travel sadarbojās ar Carlson Wagonlit Somijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Rumānijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dubaijas lielais parādnieks – Dubai World - uzsācis sarunas ar bankām par 26 miljardu ASV dolāru lielas parāda daļas pārstrukturizāciju, ieskaitot struktūrvienību Nakheel World un Limitless World saistības, ziņo Bloomberg.

Tādu Dubai World struktūrvienību kā Infinity World Holding un pelnošo ostas biznesu Ports & Free Zone parādsaistības netiks iekļautas pārrunās ar bankām, jo to finanšu situācija tiek uzskatīta par stabilu.

RBC Capital Markets analītiķis Niks Čeimijs (Nick Chamie) norāda, ka tagad, kad zināms, ka pārstrukturizēt plānots 26 miljardu dolāru lielu parāda daļu, pēdējo dienu laikā radītajai panikai tirgū vajadzētu pierimt, jo iepriekš tika lēts, ka pārstrukturizēt būs nepieciešams Dubai World parāds 60 miljardu dolāru apjomā.

Putam Investment eksperts Maikls Atkins (Michael Atkin) arī norāda, ka 26 miljardu dolāru lielas parāda daļas pārstrukturizācija parāda, ka problēmas ir nelielas, turklāt tās liecina, ka joprojām vēl neesam izkļuvuši no globālās finanšu krīzes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Latvijas paviljonu World Expo par 3,1 miljonu eiro būvēs Šveices būvuzņēmums

LETA, 17.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas paviljona būvniecību World Expo par 3,1 miljonu eiro uzticēs Šveices būvuzņēmumam Adunic AG, kas kā ģenerāluzņēmējs patlaban būvē arī Vācijas un Austrijas paviljonus izstādē World Expo, šodien preses konferencē paziņoja ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola (ZZS).

Ministre informēja, ka decembrī bez rezultātiem beidzās Latvijas paviljona būvniecības iepirkums, kurā piedalījās divi pretendenti - RBSSkals Būvvadība un Itālijas uzņēmums Paolo Beltrami S.p.A ar Latvijas apakšuzņēmēju SIA Baumeister. RBSSkals Būvvadības piedāvātā līgumcena bija 6,03 miljoni eiro, taču Paolo Beltrami S.p.A - 6,22 miljoni eiro.

Ministre norādīja, ka abu pretendentu piedāvātās cenas ir līdzīgas, tāpēc par aizdomām par abu uzņēmumu iespējamu vienošanos Ekonomikas ministrija (EM) vērsās Konkurences padomē (KP). KP atzina, ka ministrijas iesniegums ir saņemts un tas tiks izskatīts ierastajā kārtībā mēneša laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kamyk nad Vltavou, Čehijā, 16. reizi notika pasaulē populārās spēles «World of Warcraft» pasākums, kurā pulcējās vairāk nekā 150 cilvēku, atdarinot dažādus «World of Warcraft» personāžus.

Šis pasākums norisinājās divas dienas - mežā tika veidotas dažādas izklaides «World of Warcraft» tematikā, nostaigājot ap 70 kilometriem.

«World of Warcraft» (WoW) ir datorspēle, ko izveidojusi kompānija «Blizzard Entertainment». «Blizzard Entertainment» pastāv gandrīz 14 gadus. «World of Warcraft» ir ceturtā spēle «Warcraft» sērijā un viena no daudzspēlētāju tiešsaistes spēlēm pasaulē. Tā ir MMORPG (Massively Multiplayer Online Role-Playing Game) tipa spēle.

«World of Warcraft» darbība notiek Azerotas pasaulē. Tā tika izveidota četrus gadus pēc «Blizzard Entertainment» iepriekšējās spēles «Warcraft III: The Frozen Throne».

Datorspēles abonementa mēneša maksa ir 14,99 ASV dolāri, ar vairāk nekā 12 miljoniem ikmēnēša maksājošajiem spēlētājiem, kas kopumā abonementa ieņēmumos sasniedz aptuveni 180 miljonus ASV dolāru mēnesī. 2016. gadā «World of Warcraft» ir nopelnījusi 9,23 miljardus ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Diviem gadiem Ārlietu ministrija (ĀM) komandējumu un darba braucienu pakalpojumiem plāno tērēt 1,5 milj. Ls. Šī summa par iepirkumu vēl nesasniedz pirmskrīzes tēriņus ĀM komandējumiem, bet ir krietni vairāk nekā par darba braucieniem ĀM tērējusi iepriekšējos gados, kad konkursos par komandējumu nodrošināšanu arī uzvarēja tas pats uzņēmums CWT Latvia (iepriekš Kaleva Travel), kura daļas kādreiz piederēja arī bijušā ārlietu ministra sievai Irēnai Riekstiņai, kas patlaban darbojas uzņēmuma vadībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

http://www.db.lv/uploads/ck/images/Clipboard02(266).jpg

Ekonomikas ministrs Artis Kampars pēc sēdes norādījis, ka ieguvumi pēc Latvijas dalības izstādē Šanhajā « Tas ir pierādījums un vislielākais pamatojums, ka Latvijai arī turpmāk šajā prestižajā pasaules izstādē ir jāpiedalās ».

Ministru kabineta sēdē otrdien, 5.jūlijā, tika pieņemts lēmums par Latvijas dalību World Expo 2015.gadā, kā arī par to, ka jau jūlijā tiek izveidota darba grupa, kurai līdz 2012.gada 1.martam jāiesniedz valdībā priekšlikumi par Latvijas dalību starptautiskajā izstādē, tam nepieciešamo finansējumu, finansēšanas avotiem un laika grafiku organizatorisko pasākumu veikšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Straujuma piedāvā mainīt Latvijas dalības World Expo konceptu un atteikties no masīvā paviljona ozola formā

LETA, 23.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru prezidente Laimdota Straujuma (V) piedāvā mainīt Latvijas dalības izstādē World Expo 2015 konceptu un atteikties no masīvā paviljona ozola formā, tā vietā uzbūvējot kādu vieglu konstrukciju būvi, kurā demonstrēt Latvijas sasniegumus informācijas tehnoloģiju (IT) jomā.

Straujuma LTV nesniedza tiešu atbildi, vai viņa atbalsta ekonomikas ministres Danas Reiznieces-Ozolas (ZZS) viedokli pārlieku lielās dārdzības dēļ atteikties no dalības izstādē. «Mēs gaidīsim Ekonomikas ministrijas (EM) pamatojumu. Tā ir EM atbildība, piedalīties vai nepiedalīties izstādē,» sacīja politiķe.

Ministru prezidente piebilda, ka «varbūt ir vienkāršāki risinājumi», piemēram, neatstāt Latvijas vietā izstādē tukšumu, bet gan radīt vieglu konstrukciju būvi, kur rādīt Latvijas IT sasniegumus. «Mēs nedrīkstam visu laiku sadārdzināt savas būves,» teica premjere, «varbūt tad neceļam ļoti fundamentālu, lai arī ļoti skaistas konstrukcijas būvi?...»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma pakalpojumu sniedzējs SIA "Vanilla Travel" prognozē, ka šajā gadā uzņēmuma apgrozījums samazināsies par 70%, liecina uzņēmuma gada pārskats "Lursoft".

Uzņēmuma darbība 2019.gadā bijusi stabila un nav bijuši ārēji apstākļi, kas ietekmētu pieprasījumu. "Bija svārstīgs pieprasījums, īpaši zems vasaras mēnešu laikā, kas ir netipiski, salīdzinot ar citiem gadiem. Savukārt gada pēdējā ceturksnī pieprasījums pēc ceļojumiem krasi pieauga," teikts SIA "Vanilla Travel" vadības ziņojumā. Salīdzinot ar kopējo tirgus pieaugumu, SIA "Vanilla Travel" apgrozījums audzis straujāk. Iesniegtais gada pārskats liecina, ka 2019.gadā SIA "Vanilla Travel" apgrozīja 9,19 miljonus eiro, kas ir par 7,87% vairāk nekā gadu iepriekš.

Aizvadītajā gadā SIA "Vanilla Travel" ieviesusi vairākas jaunas sistēmas, digitalizētus darījumu un komunikācijas procesus, kā arī veikusi ieguldījumus zīmola atjaunošanā un modernizēšanā. Pērno gadu tūrisma pakalpojumu sniedzējs noslēdzis ar 31,10 tūkstošu eiro peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Vanilla Travel apkalpoto tūristu un pasūtījumu skaits pērn audzis par 20%

Žanete Hāka, 10.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītajā gadā SIA Vanilla Travel turpinājis attīstīt savu darbību, kā rezultātā apkalpoto tūristu un pasūtījumu skaits palielinājies vidēji par 20%, liecina dati Lursoft.

Uzņēmuma kopējais apgrozījums pērn palielinājies par 28,76%, sasniedzot 5,486 miljonus latu. Ievērojami pieaugusi arī tūrisma firmas peļņa, kas gada laikā palielinājusies no 567 latiem līdz 25,96 tūkstošiem latu.

Kā norāda SIA Vanilla Travel vadība, pērn izveidoti trīs uzņēmuma attīstības virzieni – Vanilla Travel kā atpūtas ceļojumu eksperts Latvijas tirgū, Vanilla Travel kā individuālo ceļojumu izstrādāšanas eksperts un korporatīvo ceļojumu nodaļa.

Nākotnē, lai veicinātu Vanilla Travel attīstību, iecerēts turpināt investēt līdzekļus interneta vides tūrisma produktu mārketingā, kā arī Vanilla Travel piederošo zīmolu nostiprināšanā. Šogad kā savus mērķa tirgus uzņēmums izvēlējies Krieviju un Apvienoto Karalisti, individuālo ceļojumu izstrādāšanu šo valstu rezidentiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Carlson Wagonlit Travel Latvia kāpina apgrozījumu

Ingrīda Drazdovska, 27.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma aģentūras Carlson Wagonlit Travel Latvia /Kaleva Travel (CWT Latvia) apgrozījums 2011. gadā ir pieaudzis par 5% līdz 4,8 miljoniem latu, informē uzņēmums.

Izaugsmi aģentūras vadītāja Irēna Riekstiņa pamato ar cenu stabilizāciju Latvijā un citās valstīs, kā arī iespējām, ko devusi pievienošanās Carlson Wagonlit Travel grupai - vienai no ietekmīgākajām darījumu tūrisma kompānijām pasaulē. 2012.gadu uzņēmuma vadītāja saredz kā iespēju Latvijai konkurēt ar cenu un kvalitāti konferenču un darījumu ceļojumu segmentā, vēl aktīvāk piesaistot ienākošo darījumu tūrismu.

Darījumu braucienu apkalpošana un pasākumu organizēšana veido 65% no uzņēmuma pamatdarbības tūrisma jomā. 92% korporatīvo klientu pērn turpinājuši sadarbību ar uzņēmumu. Pērn fiksēts arī 12% pieaugums CWT Latvia atpūtas ceļojumu segmentā. Šobrīd, kad apgūti jau tirgū ilglaicīgi pieejamie atpūtas ceļojumi un nostabilizējusies pirktspēja, ceļotājiem atkal atgriežas interese par tālākiem un individuāli plānotiem maršrutiem – gan izzinošiem, gan atpūtas ceļojumiem ģimenes lokā, raksturo I. Riekstiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

PTAC piemēro SIA Simply Travel 8000 latu sodu

Žanete Hāka, 20.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC), izvērtējot izmitināšanas pakalpojumu sniedzēja SIA Simply Travel īstenotās komercprakses atbilstību patērētāju tiesību aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasībām, atzinis komersanta īstenoto komercpraksi par negodīgu un piemērojis 8000 latu lielu naudas sodu.

Kā informē PTAC, SIA Simply Travel īstenoto komercpraksi sāka vērtēt, balstoties uz patērētāju iesniegtajām sūdzībām par komersanta rīcību organizētajās prezentācijās ārpus pastāvīgās tirdzniecības vietas (viesnīcās), kā arī slēdzot ar patērētājiem līgumus par izmitināšanas pakalpojumu nodrošināšanu ārvalstīs.

PTAC konstatēja, ka SIA Simply Travel, piedāvājot pakalpojumus, nav sniegusi informāciju par atteikuma tiesībām, ierobežojusi atteikuma tiesību īstenošanu, kā arī rīkojusies profesionālajai rūpībai neatbilstoši, apgrūtinot patērētājiem iespēju sazināties ar SIA Simply Travel, kas nepieciešama līgumsaistību izpildei un atteikuma tiesību īstenošanai. Izvērtējot patērētāju sniegto informāciju, PTAC konstatēja, ka SIA Simply Travel ir īstenojusi arī maldinošu komercpraksi, nepatiesi apgalvojot, ka pakalpojums pieejams tikai ļoti ierobežotu laiku un līgumu par piedāvāto cenu iespējams noslēgt tikai prezentācijas dienā, samaksājot līgumā noteikto summu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ziemassvētku pasākumu kalendārs Rīgā, Liepājā un Jūrmalā

Atis Rozentāls, Agrita Aune, Vēsma Lēvalde Db, 23.12.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sniedzam ieskatu dažos no Ziemassvētku pasākumiem Rīgā, Jūrmalā un Liepājā laikā no 23. līdz 28. decembrim.

Rīga Ziemassvetku pasakumu kalendars Riga, Liepaja un Jurmala

Līdz 29. decembrim Doma laukumā un Līvu laukumā

Katru dienu no plkst. 10.00 līdz plkst. 20.00

23. decembrī no 11.00 līdz 20.00

24. decembrī no 11. līdz 15.00

27. un 28. decembrī no 11.00 līdz 20.00

Latvijas Mākslas akadēmijā

Studentu mākslas darbu tirgus JARMARKA (Ieeja bez maksas)

23. decembrī plkst. 16.00

Anglikāņu baznīcā

Ziemassvētku koncerts ŠAI SVĒTĀ NAKTĪ (Ieeja bez maksas)

Piedalās Rīgas Latviešu biedrības bērnu vokālā studija KNĪPAS UN KNAUĶI

23. decembrī plkst. 19.00

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ticamākais, valdība rīt lems apturēt Latvijas dalību starptautiskajā izstādē World Expo 2015, kas nākamgad norisināsies Itālijas pilsētā Milānā, šodien pēc Ministru kabineta komitejas sēdes žurnālistiem sacīja ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola (ZZS).

Valdība jau pagājušajā nedēļā lēma neatbalstīt ekonomikas ministres ierosinājumu apturēt Latvijas dalību starptautiskajā izstādē, piešķirot Latvijas paviljona būvniecībai papildu 1,6 miljonus eiro. Taču jautājums par Latvijas dalību izstādē tiks atkārtoti skatīts rītdienas, 23.decembra, valdības sēdē.

Reizniece-Ozola joprojām uzsver, ka Latvijas dalība World Expo izmaksās pārāk dārgi - kopumā 7,3 miljonus eiro. Turklāt, pēc ministres teiktā, gatavošanās termiņš ir ļoti īss un saspringts, lai kvalitatīvi īstenotu projektu.

Ministre arī informēja, ka Ekonomikas ministrija ir saņēmusi galīgo piedāvājumu no Šveices būvuzņēmuma Adunic AG, kas apņēmies laikā uzbūvēt Latvijas paviljonu par aptuveni 3,1 miljonu eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

LIAA projekts #LatviaRoadTrip nominēts World Travel Awards balvai

Dienas Bizness, 20.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) digitālā mārketinga projekts #LatviaRoadTrip nominēts prestižam tūrisma nozares apbalvojumam «World Travel Awards», informē LIAA Sabiedrisko attiecību nodaļa.

Konkursā pieteiktā Latvijas tūrisma attīstības projekta pamatā ir digitālā mārketinga kampaņa #LatviaRoadTrip, kuras laikā Ziemeļvalstu blogeri apceļoja Kurzemi, Vidzemi un Latgali dažādos maršrutos un laikos. Redzētais un piedzīvotais Latvijā pārtapa publikācijās braucienu dalībnieku blogu vietnēs, un ir plaši atspoguļots populārākajos sociālajos tīklos (Twitter, Facebook, Instagram u. c.).

Pieteikums konkursam sagatavots kopīgi ar Ziemeļvalstu ceļojumu blogeru apvienību (Nordic Travel Blogers jeb Nordic TB).

«World Travel Awards» apbalvojumi jau 25 gadus tiek piešķirti dažādās kategorijās un mērogos, izceļot izcilākos sasniegumus pasaules tūrisma un viesmīlības nozarē. LIAA pieteiktais tūrisma projekts ir nominēts kategorijā «Europe’s Leading Tourism Development Project 2018» (Eiropas vadošais tūrisma attīstības projekts 2018).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aerodium: Ozols gribēja, lai mēs «padalāmies ar naudu»

LETA, 07.06.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) vadītājs Andris Ozols izplata melus un uzņēmums Aerodium cīnīsies par savu taisnību, nepieļaujot, ka birokrāts ar šantāžas palīdzību mēģina iznīcināt uzņēmumu, biznesa portālam Nozare.lv sacīja Aerodium valdes priekšsēdētājs Ivars Beitāns.

Aerodium liek noprast, ka tieši Ozols vēlējies «padalīties ar naudu».

Šorīt intervijā telekompānijas LNT raidījumam 900 sekundes Ozols paziņoja, ka Aerodium ir iesaistīts valsts līdzekļu izkrāpšanā un nesaskaņas World Expo 2010 paviljona lietā izmantojis, lai šantažētu LIAA.

Beitāns apgalvoja, ka Ozols publiski izplata melīgu informāciju un tas esot veids, kā noslēpt vēl lielākas problēmas, kas ir saistītas ar Latvijas paviljonu izstādē World Expo 2010.

«Ozols mums izteica nepastarpinātu piedāvājumu padalīties ar naudām un tad «viss iešot gludi». Kad šāds piedāvājums tika noraidīts, Ozols sāka izplatīt melus un apsūdzības,» sacīja Beitāns.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Maxima grupė pārņem 12 Vācijas tirdzniecības tīkla veikalus Bulgārijā

Lelde Petrāne, 28.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maxima grupė piederošais uzņēmums Maxima Bulgaria iegādājies 12 Vācijas tirdzniecības tīkla Penny Market veikalus. Jau šogad tie kļūs par T Market tīkla daļu. Pēc šā darījuma uzņēmuma veikalu tīkls Bulgārijā pieaugs no 48 līdz 60 veikaliem. Jauno veikalu iegādē, rekonstrukcijā un aprīkošanā ieguldīti 7,6 miljoni eiro un tiks radītas vairāk nekā 200 jaunas darba vietas.

«Bulgārijas mazumtirdzniecības tirgū konkurence ir ļoti liela. Mēs redzam, ka pat starptautiski tīkli neiztur šo konkurenci un aiziet. Savukārt T Market popularitāte Bulgārijā pieaug,» uzskata Maxima grupė ģenerāldirektors Alvīds Šustiks (Alvydas Šustikas).

Maxima Bulgaria ir nopirkusi trīs veikalus, bet nomās deviņus veikalus, kas piederēja Vācijas tirdzniecības tīklam Penny Market, kas pamet Bulgārijas tirgu. Iegādātie veikali ir izvēlēti, ņemot vērā to ģeogrāfisko atrašanās vietu un iespējas piesaistīt jaunas pircēju plūsmas, kā arī telpu atbilstību T Market veikalu formātam.

Jaunu veikalu pārņemšanas rezultātā Maxima Bulgaria paplašinās savas darbības ģeogrāfiju, līdz ar ko veikalu tīkls pārklās lielāko valsts daļu. Jaunie veikali tiks atvērti Sofijā un 11 mazākās pilsētās, kurās T Market līdz šim nav darbojies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju uzņēmums Wolt līdz šā gada beigām Latvijā, Lietuvā un Igaunijā plāno atklāt virtuālo veikalu tīklu Wolt Market un šobrīd jau ir uzsācis jaunu darbinieku meklēšanu vairākiem amatiem visā Baltijas reģionā.

Šis ir jauna veida tirdzniecības tīkls, kurā veikali darbojas tikai un vienīgi kā noliktavu veikali jeb tā dēvētie “tumšie veikali” (dark stores). Šajos veikalos tiks pieņemti tikai tie pasūtījumi, kas veikti tiešsaistē caur Wolt aplikāciju. Klātienes iepirkšanās šajos veikalos nenotiks.

Wolt pārtikas piegāžu apjoms audzis vairāk nekā astoņas reizes 

Tehnoloģiju uzņēmuma Wolt ātro pārtikas piegāžu apjoms gada laikā pieaudzis vairāk nekā...

Wolt Market noliktavu veikali klientu izvēlei piedāvās 1500-2000 preces, kuras tiks piegādātas 15-25 minūšu laikā pēc pasūtījuma veikšanas aplikācijā.

Wolt Market noliktavu veikali darbosies kā neatkarīgi, Wolt platformā strādājoši, sadarbības partneri, līdzīgi, kā visi citi tirdzniecības sadarbības partneri, bet ar kopēju Wolt Market zīmolu. "Mums ir prieks, ka varam atvērt Wolt Market veikalus Baltijā. Mūsu mērķis ir piedāvāt klientiem vēl nebijušu pieredzi šajā jomā, un atsauksmes, ko esam saņēmuši par mūsu veikaliem citās valstīs, ir devušas pārliecību, ka mēs esam uz pareizā ceļa,” saka par jaunajiem tirgiem atbildīgā Wolt viceprezidente Marianne Vikula.

"Mēs meklējam jaunus veidus, kā apkalpot mūsu klientus. Mūsu biznesa stūrakmens ir sadarbības stiprināšana un paplašināšana ar mūsu sadarbības partneriem, tādiem kā Rimi, Mego, Aibe, LaTS un vēl daudziem citiem, kas mums pievienosies nākotnē," papildina Wolt Baltics darbības vadītājs Simons Runcheimers.

Pirmais Wolt Market veikals tika atvērts Helsinkos 2020. gada pavasarī. Kopš tā laika Wolt Market tīkls ir paplašinājies, atverot veikalus Grieķijā un citviet Somijā, kā arī paziņojot par drīzu ienākšanu Čehijā, Polijā un Dānijā.

Komentāri

Pievienot komentāru