Jaunākais izdevums

Centrālās un Austrumeiropas reklāmas festivālā Golden Drum zelta godalgas nopelnījuši arī Latvijas pārstāvji.

Godalgas nopelnījušas – MOOZ! (līdz septembrim zināma kā ZOOM!) un Leo Burnett Riga, liecina aģentūru sniegtā informācija medijiem. Festivāla balva Zelta bungas pasniegta aģentūrai Leo Burnett Riga par izmantotajiem risinājumiem, veidojot adidas publiskās skriešanas trases Rīgas parkos. Savukārt, festivāla apbalvojumu Zelta pulksteni (Golden Watch) par CSDD Skarbajām Jāņu dziesmām ieguva aģentūra MOOZ!.

MOOZ! Skarbās Jāņu dziesmas, kas pirms Līgo svētkiem atgādināja un lika aizdomāties par vienu no mūsus laiku aktuālākajiem Līgo aspektiem – auto vadīšanu dzērumā – saņēma Golden Drum žūrijas atzinību kā labākā reklāmas kampaņa. Skarbajām Jāņu dziesmām, kurās ārsti, policisti, Suitu sievas, pazīstami Latvijas mūziķi un citi apdziedāja vienu no galvenajām mūsu laiku Jāņu dienas aktualitātēm – autoavārijas un traģēdijas uz Latvijas autoceļiem -, piemīt augsts folklorizēšanās potenciāls, kas ir viena no šīs kampaņas lielākajām vērtībām, atzina festivāla žūrija. Baltijas festivālā Golden Hammer Skarbās Jāņu dziesmas saņēma festivāla Grand Prix Sociālo reklāmu kategorijā, kā arī nodrošināja MOOZ! šī festivāla galveno balvu – Creativity case.

Rīgā pirmā publiskā skriešanas trase Impossible is nothing tika atklāta 2007. gada 28. aprīlī Vērmanes dārzā. Drīz pēc tam tika atklātas arī pārējās adidas skriešanas trases Bastejkalnā, Esplanādē un Kronvalda parkā. Trases var atpazīt pēc trim paralēlām, baltām līnijām, kas jau gadu desmitiem ir nepārprotams adidas simbols. Trašu atklāšanas ideja un īstenošana ir Leo Burnett Riga, adidas Baltics un Carat kopdarbs. Godalgotais darbs septembrī saņēma arī zelta godalgu – Zelta āmuru Baltijas jūras reģiona festivālā Golden Hammer Rīgā.

Festivāls Golden Drum ir lielākais Centrālās un Austrumeiropas reklāmas festivāls, kas jau tālu pārsniedz šī reģiona robežas. Šogad festivālā bija iesniegti vairāk nekā 3000 darbu no 39 valstīm. Festivāls Golden Drum norisinās Portorožā (Slovēnijā).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aģentūra “McCANN Rīga” par kampaņu “Izcila vieta atkritumu poligonam” prestižajā starptautiskā radošuma konkursā “Golden Drum”, saņēmusi zelta godalgu, informēja “McCANN Rīga” radošais direktors Valters Jonāts.

Pēc “Getliņi EKO” pasūtījuma tapusī sabiedrības izglītošanas kampaņa par atkritumu samazināšanu šogad jau ir saņēmusi vairākas balvas, tostarp komunikācijas konkursā “Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2023”, “Baltic Best” un radošās izcilības festivālā “ADwards”.

“Veidojot radošos konceptus, balvas nav mērķis, mērķis ir klienta kampaņas rezultāti. Vienlaikus pētījumi liecina, ka ir tieša saistība apbalvojumiem un rezultātiem, jo apbalvotākās kampaņas parasti ir tās, kas spējušas sasniegt augstākus rezultātus. Turklāt panākumu gadījumā ieguvējs ir gan klients, gan aģentūra,” saka Jonāts.

Festivāls “Golden Drum Festival” tika dibināts 1993. gadā ar mērķi pulcēt radošos darbiniekus no dažādām, tolaik bieži dēvētām par jaunās Eiropas, valstīm. Festivāls dažādos veidos vēlējās iedvesmot un rosināt radošo domāšanu un aicināt uz pozitīvām pārmaiņām. “Golden Drum” festivāls ir iekļauts prestižajā WARC reitingā līdzās Kannu festivālam un citiem konkursiem. Šogad festivālā piedalījās aģentūras no 40 valstīm - Norvēģijas, Somijas, Dānijas, Zviedrijas, Čehijas, Polijas un daudzām citām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāmas industrija ir krituma un augšāmcelšanās indikators

Raivis Spalvēns, Dienas bizness, 10.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau šonedēļ Jūrmalā Baltic Beach Hotel sāksies reklāmas festivāls Golden Hammer. Dienas bizness uz sarunu aicināja vienu no festivāla rīkotājiem, Latvijas reklāmas asociācijas prezidentu Ģirtu Ozolu.

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāmas festivālu nozīme ir līdzīga kā jauno auto izstādēm vai modes skatēm, kas nosaka industrijas virzību nākošajam periodam. Festivāli parāda reklāmas produktu un komunikācijas tendences noteiktajās nozarēs, veicina veselīgu konkurenci aģentūru tīklu un reklāmdevēju starpā, kā arī veicina tiešo sarunu starp industrijas dalībniekiem – medijiem, aģentūrām, reklāmdevējiem.

Vasaras sākums ir Golden Hammer norises vēsturiskais laiks – savulaik tas bija īstermiņā pārcelts uz rudeni. Šis laiks Golden Hammer rīkošanai ir pateicīgāks vairāku iemeslu dēļ, pirmkārt, rudenī ir lielākas noslodzes industrijai (piemēram, konkursi), otrkārt, rudenī risinās sīvākais Golden Hammer konkurents reģionā – festivāls Golden Drum. Protams, pārcelšana bija zināms risks, jo faktiski, pārejot no rudens uz pavasari, festivāls 12 mēnešu perioda vietā iegūst 8 mēnešu periodu, līdz ar ko veidojas papildu risks aktivitātē – gan iesniegto darbu skaita ziņā, gan dalībnieku skaitam semināru sadaļās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Golden Hammer festivāla trīs galvenās balvas draudzīgi sadalītas starp Baltijas valstīm, kas ir nebijis gadījums festivāla vēsturē.

„Austrumu Eiropas valstis ir labākas inovatīvajā reklāmā, tomēr Rietumu valstis joprojām apsteidz austrumus tradicionālajā reklāmā” – komentēja Amir Kassaei. Tendences, kuras ir vērojamas šogad festivālā Golden Hammer parāda to, ka Latvijas reklāmas tirgus un Austrumu tirgus kopumā, ir ne tikai perspektīvs inovācijas jomās, bet arī pietiekami radošs.

Kopumā, 7 kategorijās, Radošā žūrija piešķīra:

64 diplomus (darbi iekļuva šortlista sarakstā), no tiem:

22 Sudraba Āmurus,

12 Zelta Āmurus, un, visbeidzot,

3 Grand Prix:

Man skinBBDO Russia, Krievija;

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Golden Hammer 2007 apbalvojumus iegūst Latvijas un Lietuvas aģentūras

Lelde Petrāne kopā ar Valdi Vikmani, 24.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas.

21.septembrī Sapņu Fabrikā notika starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer 2007 noslēguma ceremonija, kuras laikā apbalvoja labākos festivālam iesniegtos darbus.

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas - Creativity Case* radošo kategoriju balvu ieguva Latvijas reklāmas aģentūra Zoom!, savukārt balvu Media Folder** par labāko mediju pielietojumu saņēma Lietuvas aģentūra Lowe Age, Db.lv informēja festivāla Golden Hammer projekta vadītāja Viktorija Puriņa.

Grand Prix ieguvēji šogad Interaktīvo mediju kategorijā bija McCann Erickson Prague (Čehija), ar darbu Lidice Total Burn-Out un Sociālo reklāmu kategorijā Latvijas aģentūra Zoom! ar darbu Shock songs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc muzikāli interesantā un šogad arī atraktīvi pieteiktā Fontaine Festival neveik­smes (tikai 1 000 apmeklētāju) otrs Liepājā notiekošais festivāls Baltic Beach Party (BBP) šogad sagaidīja vairāk apmeklētāju nekā cerēts.

Plānoto 40 000 - 50 000 vietā uz BBP bija atbraukuši 55 000, kas nozīmē, ka pasākums noticis ar plusiem. Lai arī tas ir mazāk nekā pērn (62 000), organizētāji par rezultātu ir gandarīti, Db festivāla laikā apstiprināja festivāla organizētāji Raivo un Mareks Mediņi. Pēc Db aplēsēm, vidējā festivāla biļešu cena bija aptuveni 17 Ls. Tas nozīmē, ka rīkotāju ienākumi bijuši pērnā gada līmenī - tuvu miljons latiem. Dārgākā budžeta pozīcija festivālā ir un paliek mūzika - Db atzina festivāla organizatori. Šogad festivāls bijis divas reizes dārgāks izmaksu ziņā nekā pērn. "Viss ir O.K.," jautāts par festivāla finansiālo veiksmi, sīkumos neielaižas viens no BBP organizatoriem Mareks Mediņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Eiro vietā nepieciešams zelta standarts

Pēteris Avotiņš, AS Goldinvest Asset Management padomes priekšsēdētājs, 25.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms pāris nedēļām notikušajā starptautiskajā konferencē Spītējot apstākļiem: Baltijas valstu tautsaimniecības atveseļošanās pieredze Latvijas vadošās amatpersonas kārtējo reizi apliecināja, ka mūsu valsts stratēģija ir pievienoties eiro zonai, un Latvija nekad no tā neatkāpsies. Joprojām gan nav dzirdama plašāka diskusija par šo jautājumu.

Plaši tiek tiražēts apgalvojums, ka Latvija, balsojot par pievienošanos Eiropas Savienībai, automātiski nobalsojusi arī par eiro ieviešanu. Es labi atceros šo balsojumu un tad, kad balsoju, nebija jautājuma par to vai atblastu vai nē eiro ieviešanu. Tādēļ šos apgalvojumus nekā savādāk nevar uztvert kā vienīgi par spekulāciju.

Spekulācija ir arī apgalvojumi, ka uzņēmēji viennozīmīgi atbalsta eiro ieviešanu. Uzņēmējiem viedoklis ir dažāds un, tāpat kā sabiedrībā kopumā, tas nebūt nav viennozīmīgi pozitīvs. Sabiedrības aptaujas rāda, ka eiro nav populārs. Iespējams, ka beidzot valdība sapratusi, ka eiro ieviešana par katru cenu nav vajadzīga. Vismaz valdības vadītāja un finanšu ministra izvairīgie komentāri par šo jautājumu, beidzot ir ļāvuši noprast, ka eiro ieviesīs, izejot no pragmatiskiem apsvērumiem un to izvērtēs šī gada beigās un nākamā gada sākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau no nākamās nedēļas darbu sāks īpašais Positivus festivālam veltītais 360TV Positivus kanāls, kura programma šovasar būs sadalīta trīs lielos blokos, šodien vēstīja Lattelecom vadītājs Juris Gulbis.

Lattelecom sadarbību ar Positivus festivāla rīkotājiem sāka pirms trīs gadiem, piedāvājot arī īpašo festivālam veltīto televīzijas kanālu.

Šoreiz pirms festivāla četrus raidījumus vadīs Andris Freidenfelds, kā arī būs skatāmi labākie ieraksti no pagājušā gada festivāla. Kad sāksies festivāls, tad 360TV Positivus piedāvās tiešraides no koncertiem un festivāla notikumu apskatus, kā arī būs stāsti par mūziku, bet vēl divas nedēļas pēc tam, kad festivāls jau būs beidzies, televīzijas kanāls piedāvās noskatīties labākos koncerta ierakstus un labākos notikumus no festivāla, stāstīja Gulbis.

Positivus festivāla rīkotājs Ģirts Majors akcentēja, ka festivālam ir svarīga šī televīzija, jo tas ļauj daudz vairāk cilvēku sekot līdzi festivālam. «Pirms pāris gadiem vienīgā televīzijā skatītākā mūzikas pārraide bija Jaunais vilnis. Prieks, ka tagad tas ir Positivus festivāls,» sacīja Majors. Pagājušā gada pieredze liecina, ka 360TV Positivus līdzi sekojusi katra ceturtā mājsaimniecība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvija - inovāciju lielvalsts

, 20.11.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija ieņem vienu no vadošajām vietām pasaulē, vērtējot pēc atzīto inovāciju skaita. Vispasaules Intelektuālā Īpašuma Organizācija (WIPO) ir novērtējusi Latvijas augsto novatorisko potenciālu, Db.lv informēja Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras pārstāve N. Golubova.

Vispasaules Intelektuālā Īpašuma Organizācija (WIPO) ir speciāla Apvienoto Nāciju Organizācijas institūcija. Tās darba galvenais virziens – intelektuālā īpašuma efektīvas izmantošanas un aizsardzības atbalsts visā pasaulē, radošas darbības atlīdzības nodrošināšana, inovāciju un ekonomikas attīstības stimulēšana.

Šim mērķim WIPO ir iedibinājusi virkni godalgu. Tās ir radītas, lai izteiktu atzinību izgudrotājiem, novatoriem, izstrādātājiem, projektētājiem un inovāciju kompānijām. WIPO godalgas palīdz stimulēt izgudrošanas un inovāciju aktivitātes visā pasaulē. Tās atzītas par vienām no visprestižākajām pasaulē, izgudrotājiem piešķiramajām prēmijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau šonedēļ tiks paziņoti Golden Hammer 2007. Reklāmas festivālos piedalās ne tikai reklāmas aģentūras, bet arī mediju aģentūras, kuras uzņēmēji bieži neatšķir no reklāmas aģentūrām. Par to, kas tās tādas un kam tās vajadzīgas, stāsta mediju aģentūras OMD Latvia direktors Einārs Vītols.

Visi cilvēki zina, kas ir reklāmas aģentūras, bet bieži tās jauc ar mediju aģentūrām. Kāda ir atšķirība?

Mediju aģentūru pamatnodarbošanās ir klientu reklāmas plānošana un pirkšana masu mēdijos. Labāko mediju aģentūru kampaņu plānojums nodrošina mērķa auditorijas aizsniegšanu visefektīgākajā veidā un mēdiju pirkšanas pakalpojumi savukārt palīdz to izdarīt ar vismazākajām izmaksām.

Radošo aģentūru galvenais darba rezultāts ir izcils reklāmas vizuālais tēls, kurš papildināts ar perfekti atbilstošu saukli - reklāmas ziņojumu. Gan radošās, gan mediju aģentūras var sniegt klientiem neskaitāmus papildpakalpojumus. Ja radošās aģentūras īpašu uzmanību pievērš zīmola attīstībai, tad mēdiju aģentūras piedāvā visatbilstošākās mediju stratēģijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielāko mūzikas festivālu "Positivus" un "Summer Sound" rīkošana pašlaik norit pēc plāna un to organizatori cer, ka pasākumi, neraugoties uz pašreizējo Covid-19 uzliesmojumu, notiks paredzētajā laikā.

"Līdz festivālam ir četri mēneši, tādēļ šobrīd izsludinātie ierobežojumi tos tiešā veidā neskar. Protams, ka mēs vērojam vispārējo situāciju visā pasaulē un, ja tā pasliktināsies un ierobežojumi tiks pagarināti, mēs attiecīgi uz to reaģēsim.Tāpat ir jāņem vērā, ka mūsu situācija būs atkarīga no situācijas ārvalstīs," biznesa portālam db.lv sacīja festivāla "Positivus" rīkotājs Ģirts Majors. Festivāls Salacgrīvā plānots no 17. līdz 18. jūlijam.

"Līdz ārkārtas situācijai valstī mums bija otrs labākais biļešu pārdošanas rādītājs. Protams, pēc ārkārtas situācijas izziņošanas biļešu pārdošanas rādītāji ir ievērojami kritušies," atzīst "Positivus" rīkotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Rīkojot vērienīgu vides festivālu visai ģimenei, pateiksies par iedzīvotāju nopelniem atkritumu šķirošanā

Zaļā josta, 24.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paralēli valstī ieviestajai šķiroto atkritumu apsaimniekošanas infrastruktūrai Zaļā josta rod veidus, kā vēl plašāku sabiedrības daļu iesaistīt atkritumu šķirošanā un atkritumu pārstrādes veicināšanā. Par vienu no efektīvākajiem veidiem atzīts darbs ar izglītības iestādēm, ar dažādām izglītojošām aktivitātēm un izklaides pasākumiem sekmējot jauniešu interesi par videi draudzīgu dzīvesveidu.

Paralēli iepakojuma un videi kaitīgu preču apsaimniekošanai, neatņemama Zaļā josta ikdienas sastāvdaļa ir sabiedrības vides izglītība. Un nozīmīga mērķgrupa ir bērni un jaunieši, kas ir atvērti jaunām zināšanām, labprāt apgūst jaunas iemaņas un visu skolā apgūto steidz pavēstīt mājiniekiem. Tāpēc uzņēmuma rīkotie otrreizējo izejvielu vākšanas konkursi mācību iestādēm ir viens no veidiem, kā ne tikai runāt un mācīt par pareizu rīcību ar atkritumiem, bet arī ir praktisks instruments, kā atkritumu šķirošanā atraktīvā veidā iesaistīt visu ģimeni.

“Šķiroto atkritumu savākšanas infrastruktūra ir pieejama visā Latvijā, tāpēc mūsdienās vairs nav objektīvu argumentu atkritumus nešķirot,” norāda Zaļā josta valdes priekšsēdētājs Jānis Lapsa. “Taču mūsu rīkotie konkursi skolēniem sniedz papildu iespēju savākt vēl vairāk vērtīgu otrreizējo izejvielu un šķūnīšos vai bēniņos gadiem krātos atkritumus pārvērst jaunos, otrreiz pārstrādātos izstrādājumos. Lai arī sabiedrības izpratne par atkritumu šķirošanas nepieciešamību ik gadu strauji aug, tomēr vēl joprojām iedzīvotājiem ir nepieciešams papildus stimuls izdarīt vides labā vēl vairāk,” atzīst J. Lapsa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No pirmdienas, 9.novembra mājas lapā www.staroriga.lv pieejama informācija par visiem piecdesmit sešiem gaismas festivāla Staro Rīga objektiem. Lielākā daļa festivāla objektu izvietota pastaigu maršrutos Vecrīgas teritorijā un pilsētas centrālajā daļā, taču lielāki objekti izvietosies Skanstes ielas rajonā un Brīvdabas muzejā.

Visi objekti sadalāmi piecās grupās - festivāla laikā būs apskatāmi 18 jauni festivāla programmas gaismu objekti, 3 festivāla programmas gaismu objekti no 2008. gada programmas, 9 objekti, kas tapuši ar festivāla sadarbības partneru atbalstu, 12 LMA studentu programmas gaismu objekti, kā arī 14 pilsētvides pastāvīgie gaismu objekti.

Pils laukumā, Torņa ielā un Aldaru ielā būs skatāmi Latvijas Mākslas akadēmijas Dizaina nodaļas studentu darbi, kas iekļausies trīs idejiskās koncepcijās - Esi starā - ej ar tumsu karā!, Parazīti un Gaismoņi.

Jaunizveidotajos 18 gaismas festivāla objektos izmantots gan spuldžu, gan LED spuldžu spīdējums, gan video projekcijas, gan īpaši gaismas efekti. Jauno objektu vidū atrodami gan interaktīvi gaismas objekti, gan lielformāta pilsētvides objekti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojas festivālu laiks, tāpēc biznesa portāls db.lv vēlējas noskaidrot, cik tirgotājiem un ēdinātājiem var izmaksāt piedalīšanās divu lielāko Latvijas mūzikas festivālu «Summer Sound» un «Positivus» tirdziņos.

Vasaras mūzikas un kultūras festivāla «Positivus» pārstāve portālu db.lv informēja, ka pasākuma organizatori katru gadu saņem daudz pieteikumu ar interesi tirgoties festivāla teritorijā, tomēr organizatori rūpīgi atlasot izvērtē katru pieteikumu un izvēlas tos, kas piestāv festivālam.

Vēl viens no kritērijiem ir tas, lai festivālā būtu pieejams iespējami plašs sortiments. Būtiska ir arī uzņēmēju reputācija, jo, kā paskaidro festivāla pārstāve, organizatoriem ir svarīgi, lai festivāla viesi saņemtu kvalitatīvu servisu.

«Positivus» festivālā uzņēmēji var pieteikties divās kategorijās - ēdināšanai un smukumlietu tirdziņā. Ēdināšanas zonas ir dažādas, kas nodrošina iespēju piedalīties kā lielam ēdinātājam, tā arī mājražotājam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Gadsimtu griežu ilgdzīvotājs ZELTS turpina lidināties arī 21. gadsimtā

Pēteris Avotiņš, a/s Goldinvest Asset Management padomes priekšsēdētājs, 20.02.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nesen noskatījos Krievijas dokumentālo filmu, kurā, visa cita starpā, tika apgalvots, ka t.s. lidojošie šķīvīši jebšu NLO patiesībā ir ASV / britu slepenais ierocis, ko izmanto spiegošanā un ārpolitisko mērķu sasniegšanā. Pietiekami nopietni ļaudis ar ekonomisko, finansiālo un politisko ietekmi stāstīja, ka valstis NLO izmanto arī, lai novērstu uzmanību no pašreizējām ekonomiskajām problēmām, un to parādīšanās biežums un raksti par tiem tādos respektablos izdevumos, kā The Guardian, norāda uz iespējamo finanšu tirgus krīzi un lielām pārmaiņām eksistējošajās finanšu paradigmās.

Domājams gan, ka nav jābūt lielam speciālistam, lai saprastu, ka pašreiz dzīvojam pārmaiņu laikā, kad mainās ne tikai finanšu, bet kopējais skatījumus uz ekonomikas un politikas procesiem kopumā. Diez vai kāds tagad var prognozēt, kāda būs pasaule pēc 5 –10 gadiem, bet var diezgan droši apgalvot, ka tā būs savādāka.

Pasaule vienmēr ir mainījusies, nekad nav stāvējusi uz vietas, un tieši tas tai ir palīdzējis izdzīvot. Pārmaiņas ir skārušas arī vienu no fundamentālākajiem pasaules aktīviem – zeltu, kas gadsimtu griežos ir bijis viens no centrālajiem valstu monetārās politikas instrumentiem, piedzīvojot kritumus un kāpumus, tomēr allaž saglabājot savu unikālu spīdumu un iekāres objekta statusu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā esošo situāciju valstī, uz 2021.gada vasaru pārcelts Liepājā notiekošais festivāls "Summer Sound", informēja festivāla organizatoru pārstāve Alise Pabērza.

Plānots, ka festivāls notiks nākamā gada 23. un 24.jūlijā, saglabājot visu līdz šim izziņoto programmu.

Festivāla organizators Uldis Pabērzis pauda, ka tika cerēts uz pozitīvāko iznākumu un, ka desmitais festivāls "Summer Sound" šogad varēs norisināties kā ierasts, tomēr tika pieņemts lēmums festivālu pārcelt uz nākamā gada vasaru, "jo nav nekā cita svarīgāka par visu mūsu līdzcilvēku drošību un veselību".

Šī vasara bez Positivus 

Mūzikas festivāls "Positivus", kam 17.un 18.jūlijā bija jānotiek Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu,...

Viņš skaidroja, ka kopš pirmajām runām par iespējamo pasākumu norises aizliegumu šajā vasarā, festivāla rīkotāji ir visu laiku paralēli strādājuši pie alternatīviem festivāla norises scenārijiem, lai vienotos par labākajiem risinājumiem ar māksliniekiem un festivāla atbalstītājiem, un varētu sniegt apmeklētājiem iespējami precīzāku un pilnīgāku informāciju par festivāla pārcelšanu uz nākamo gadu.

Pēc festivāla rīkotāja paustā, ieguldītais darbs ir rezultējies tajā, ka pašlaik visi šajā gadā apstiprinātie festivāla mākslinieki ir piekrituši uzstāties arī 2021.gada festivālā, tādējādi ļaujot pilnībā saglabāt festivāla mākslinieku programmu.

Vienlaikus tika uzsvērts, ka visas iegādātās biļetes uz festivālu ir derīgas un ar tām nav jāveic nekādas papildu darbības, lai varētu apmeklēt festivālu "Summer Sound" 2021.gadā.

Precizējošas detaļas par festivāla norisi 2021.gadā tiks paziņotas laika gaitā, pauda Pabērza.

Festivāla mākslinieku programmā līdz šim jau bija izziņots franču dīdžeja Kungs, DJ "Regard", dīdžeju duets "Ofenbach", grupa "Mumiy Troll", "Musiqq", "Jumprava", Singapūras Satīns un citas.

Kā ziņots, apmeklētāju drošības dēļ arī festivāls "Positivus", kam bija jānotiek 17.jūlijā un 18.jūlijā Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu, savā kontā sociālajā tīklā "Facebook" paziņojis festivāla direktors Ģirts Majors.

Paziņojumā norādīts, ka ārkārtas situācijas laikā pasaule ir pilnībā mainījusies un dažādas grūtības piedzīvo ikkatrs. Tas viss notiekot laikā, kad daļa cilvēku cīnās par līdzcilvēku dzīvību. Majors uzsver, ka paziņojuma rakstīšana ir grūtākais, ko nācies darīt festivāla 15 gadu pastāvēšanas laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Porsche 911 Turbo S Exclusive Series ir līdz šim jaudīgākais 911 Turbo S.

Coupé versija attīsta 446 kW (607 ZS) lielu jaudu, un modeļa eksemplāru skaits ir ierobežots līdz 500 vienībām visā pasaulē. Papildus 27 ZS jaudas palielinājumam 911 Turbo S Exclusive Series atšķiras no standarta 911 Turbo S ar dizainu, augstākas kvalitātes materiāliem un greznajām detaļām. Sporta automašīnas smalkā apdare ir roku darbs, kas veikts jaunajā Porsche Exclusive Manufaktur darbnīcā uzņēmuma galvenajā mītnē Cufenhauzenā. Uzņēmuma darbnīca, kas iepriekš bija pazīstama kā Porsche Exclusive, specializējas automašīnu pielāgošanā klientu vēlmēm, kā arī atbild par ierobežota izlaiduma sērijām. Pirmo reizi Porsche klientiem ir iespēja konfigurēt ar sporta automašīnas dizainu saskaņotu Porsche Design hronogrāfu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Golden Hammer uzvarētāju radošajā kategorijā kļuva aģentūra BBDO Moscow (Krievija), mediju kategorijā – Saatchi & Saatchi (Slovākija), digitālo mediju kategorijā – aģentūra Gaumina (Lietuva), bet jaunizveidotajā kategorijā «Aģentūru tīkls» sīvā cīņā balvu izcīnīja Saatchi & Saatchi, ar dažiem punktiem apsteidzot OMD tīklu.

Kopumā 7 kategorijās radošā žūrija piešķīra 21 diplomu, no tiem 5 sudraba āmurus,

1 zelta āmuru aģentūrai Hasan & Partners (Somija) par reklāmu «Tā, kā tam vajadzēja būt» (The Way It Was Meant To Be). Galvenā balva tika piešķirta BBDO Moscow (Krievija).

Mediju kategorijā diplomus ieguva 35 darbi, no tiem 10 sudraba āmurus un 9 zelta āmurus. Grand Prix saņēma Saatchi & Saatchi (Slovākija) darbs «Vēstījumi» (Messages). Šī aģentūra arī ieguva galveno mediju kategorijas balvu.

Digitālo mediju žūrija pasniedza 14 diplomus, no tiem 4 darbi ieguva sudraba āmuru un 4 zelta āmurus. Galvenā digitālo mediju balva tika piešķirta aģentūrai Gaumina (Lietuva).

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kas ir zelts un kāda tā vērtība?

Pēteris Avotiņš, a/s Goldinvest Asset Management padomes priekšsēdētājs, 06.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par virsrakstā uzdoto jautājumu nerimstas strīdi jau no tiem laikiem, kad cilvēki zeltu sāka iegūt un izmantot savām vajadzībām.

Zelta kā rūpniecības metāla un konkrēta pielietojuma izejvielai patlaban ir tikai aptuveni 10% īpatsvars. Lauvas tiesu aizņem juveliernozare ar aptuveni 40% un finanšu nozare – aptuveni 50%. Pie kam, zelta izmantošana juveliernozares / finanšu nozarēs mainās atkarībā no ekonomiskās situācijas. Pirms 2007. gada krīzes, zelta izmantošana juveliernozarē pārsniedza 60%, taču pēc 2007. gada strauji pieaugušās zelta cenas mazināja cilvēku vēlmi un iespējas pirkt rotaslietas, vienlaicīgi liekot aizdomāties par savu līdzekļu pirktspējas saglabāšanu un pasargāšanu no visu veidu krīzēm un nelaimēm, kas palielināja pieprasījumu pēc zelta finanšu sektorā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biļešu tirdzniecības apjomi liecina, ka šogad būs apmeklētākais Summer Sound festivāls, informē festivāla rīkotāji.

Pērn uz festivālu Liepājā tika pārdoti aptuveni 25 tūkstoši biļešu.

Reģionālais portāls ReKurZeme iemūžinājis, kā tiek iekārtota pasākuma teritorija (fotogrāfijas raksta galerijā).

Festivāla pirmās dienas kulminācija būs grupas Prāta vētra koncerts - īpašs ar to, ka šī būs vienīgā grupas uzstāšanās festivālos Latvijā šovasar, tāpēc festivāla organizatori lielo publikas atsaucību skaidro arī ar šo faktu.

Organizatori brīdina, ka piektdien, 12.jūlijā, uz Rīgas - Liepājas šosejas gaidāma liela automašīnu plūsma un sastrēgumi. Turklāt ceļu uz Liepāju paildzina remonts posmā starp Skrundu un Liepāju, tāpēc festivāla rīkotāji iesaka ceļu caur Aizputi, lai ietaupītu aptuveni vienu stundu laika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

!MOOZ saņem balvu pasaules ietekmīgākajā reklāmas festivālā Cannes Lions

, 18.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aģentūra !MOOZ pirmo reizi Latvijas reklāmas vēsturē izcīnījusi godalgu prestižajā reklāmas festivālā Cannnes Lions, saņemot Sudraba Lauvu par Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) rīkotās kampaņas Orgānu donori radošo risinājumu.

Kopumā festivālā Cannes Lions šogad tika iesniegti 28 000 darbi no 85 valstīm. Kategorijā Direct Lions saņemtā sudraba godalga ir Latvijas reklāmas aģentūru augstākais sasniegums. Līdz ar nominācijām, kas par reklāmas klipiem tika saņēmtas pirms diviem gadiem, !MOOZ kļuvusi arī par Kannu festivālā visvairāk apbalvoto reklāmas aģentūru Baltijā.

Pirms četriem gadiem mēs aģentūrā izvirzījām mērķi: trīs gadu laikā aģentūrai jāiekļūst Kannu festivāla finālā un piecu gadu laikā jānoliek uz palodzes lauva,“ saka !MOOZ radošais direktors Ēriks Stendzenieks. „Kannas nav pašmērķis, bet tas ir apliecinājums darba kvalitātei un labs motivators radošajiem. Turklāt laikā, kad pircējs var izvēlēties starp simtiem informācijas avotu, ir divas iespējas – vai nu sabāzt reklāmu malu malās, vai arī padarīt to tik interesantu, lai skatītājs pats to vēlas redzēt,” norāda Ē. Stendzenieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

FOTO: Kannu kinofestivālu atklāj ar irāņu režisora Asgara Farhadi filmu

LETA, 08.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien sākas prestižais Kannu kinofestivāls, ko atklāj irāņu režisora Asgara Farhadi filma «Everybody Knows», kurā galvenās lomas atveido Penelope Krusa un Havjers Bardems.

«Everybody Knows» («Todos Lo Saben») ir Farhadi pirmā filma spāņu valodā un pirmā filma spāņu valodā, ar kuru atklāts Kannu kinofestivāls kopš režisora Pedro Almodovaras filmas «Sliktā audzināšana» («La mala educación») 2004.gadā.

Spānijā uzņemtais psiholoģiskais trilleris sacentīsies arī par festivāla galveno balvu «Zelta palmas zars». Šī ir pirmā reize pēc sešu gadu pārtraukuma, kad filma, ar kuru tiek atklāts festivāls, arī pretendē uz tā galveno godalgu.

Farhadi 2011.gada filma «Šķiršanās» «A Separation» saņēma «Oskaru» un Berlīnes kinofestivāla «Zelta lāci», tomēr Kannu festivāla galveno balvu viņš nekad nav izcīnījis.

Tiesa gan, divas viņa nākamās lentes «The Past» (2013) un «The Salesman» («Komivojažieris») (2016) saņēma Kannu godalgas par labāko scenāriju, kā arī labākā aktiera un aktrises godalgas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notiks reklāmas festivāla Golden Hammer darbu izstāde

, 12.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 20. līdz 21.septembrim ikvienam interesentam Islande Hotel telpās būs iespēja apskatīt ap 1000 starptautiskajam reklāmas festivālam Golden Hammer 2007 iesniegtos darbus, Db.lv informēja festivāla projektu vadītāja Viktorija Puriņa.

Izstādē tiks piedāvāts skatīt drukātās un vides reklāmas, kā arī apmeklēt reklāmas klipu skati.

Izstāde būs skatāma no plkst.9:00 – 19:00, turpretī reklāmas klipu skati būs iespējams vērot 20. septembrī no 9:30 – 17:00 un 21. septembrī no 9:30 līdz 17:00.

Ieeja darbu apskatei ir bezmaksas.

Starptautiskais reklāms festivāls Golden Hammer risinās jau astoto reizi.

Festivāla laikā iesūtītie darbi sacentīsies desmit kategorijās, iegūstot iespēju iegūt festivāla apbalvojumus un godalgas. Sacensība norisināsies par Zelta Āmuru un Sudraba Āmuru, kā arī Grand Prix balvām, savukārt labākās aģentūras iegūs Creativity Case un Media Folder godalgas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nozagta mašīna ar reklāmas festivālā Golden Hammer uzvarētājiem paredzētajām balvām

LETA, 11.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mašīna, kurā atradās reklāmas festivālā Golden Hammer uzvarētājiem paredzētās balvas, ir nozagta, aģentūru LETA informēja festivālā Golden Hammer pārstāve Anna Muhka.

Policija pašreiz noskaidro informāciju par notikušo, informēja Muhka.

Viņa sacīja, ka, neskatoties uz šo nepatīkamo atgadījumu, festivāla apbalvošanas ceremonija notiks paredzētajā vietā un laikā.

Kā ziņots, ceturtdien Jūrmalas Kultūras centrā Majoros Golden Hammer konferencē no plkst.10 līdz 17 ir skatāma Golden Hammer darbu finālistu skate, bet šīs dienas vakarā no plkst.19 līdz 20.30 atjaunotajā Dzintara koncertzāles Mazajā zālē apbalvošanas ceremonijā tiks noskaidroti festivāla uzvarētāji, informēja organizatoru pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Eksperts: gaidāms intereses pieaugums par zeltu kā investīciju objektu

, 09.05.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā gada laikā zelta cena starptautiskajos tirgos pieaugusi par 45%, sasniedzot 1 000 ASV dolāru par vienu Trojas unci. Var prognozēt, ka arī turpmāk šī dārgmetāla cenas pieaugs, par ko liecina virkne nozīmīgu faktoru, uzskata NORVIK BANKAS Ieguldījumu pārvaldes vadītājs Iļja Kuzņecovs.

Stabilā ekonomiskā situācijā ieguldījumi zeltā nes salīdzinoši nelielu peļņu, kas līdzinās inflācijas līmenim. Taču, ja finanšu tirgos ir vērojama nestabilitāte, investīcijas šai dārgmetālā kļūst aktuālas. Ģeopolitiskais sasprindzinājums pasaulē, prognozētā inflācija, ASV dolāra pozīciju vājināšanās un nestabilitāte fondu tirgos, kā arī pasaules lielāko valstu centrālo banku diskonta likmju samazināšanas cikls ir nozīmīgākie faktori, kas izraisījuši strauju dabas resursu, t.sk. arī zelta, cenas kāpumu.

Lai gan aizvadīto 5 gadu laikā zelta cena ir pieaugusi par 160%, salīdzinot ar citu izejvielu cenām, piemēram – naftu, šis pieaugums ir neliels. Jāpiezīmē, ka visdārgāk dzeltenais dārgmetāls maksāja 1980. gadā. Lai pārspētu šo rekordu, mūsdienās, ņemot vērā inflāciju, tam būtu jāmaksā aptuveni 2 500 ASV dolāru par unci.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls Baltic Beach Party šogad Liepājā notiks pēdējo reizi. Iespējams, turpmāk tas varētu notikt citā pilsētā vai pat citā valstī.

Tā preses konferencē informēja festivāla rīkotāji. «Tas ir smags lēmums un nav radies vienā naktī,» preses konferencē norādīja viens no festivāla dibinātājiem un organizatoriem Raivo Mediņš. Lēmuma pamatā nav finansiālas grūtības vai organizatoriskas neveiksmes - gluži otrādi - festivāls esot sasniedzis daudz plašākus apmērus, nekā jebkād tā dibinātāji cerējuši. Tomēr pašvaldība neatbalsta festivālu tādā mērā, kā vēlētos tā rīkotāji. «Ja nav pleca sajūtas no galvenā partnera - pašvaldības puses, tad tā ir pārāk liela nauda, pārāk liela atbildība,» norādīja festivāla organizatoru pārstāvis Mareks Mediņš.

Komentāri

Pievienot komentāru