Projekta ietvaros izbūvēti salu un malu peroni ar augstuma atzīmi +0.55 m attiecībā pret sliežu augšējās malas atzīmi, izveidoti peronu pieslēgumi gājēju ceļu infrastruktūrai, kā arī uzstādīti stacijas teritorijas labiekārtošanas elementi – soli, informatīvie stendi un tablo.

Siguldas stacijā arī uzstādīts aizsargžogs, jauns perona apgaismojums un apziņošanas sistēma, kas nodrošinās lielāku pasažieru drošību un samazinās negadījumu riskus. «Šis ir labs piemērs tam, kā pašvaldība un valstij piederošs nozīmīgs uzņēmums, savstarpēji sadarbojoties, spēj ievērojami uzlabot iedzīvotājiem pilsētvidi  un padarīt to ērtu un pieejamu ikvienam,» atklājot pasažieru infrastruktūras labiekārtošanas pilotprojekta ietvaros uzbūvēto paaugstināto peronu, norādīja satiksmes ministrs Anrijs Matīss.

«Staciju loma mūsdienās ir mainījusies – vairs nav nepieciešamība pēc lielām uzgaidāmām telpām, pasažieru aprite notiek straujāk, arī biļetes var iegādāties gan vilcienā, gan internetā. Sadarbībā ar Siguldas novada Domi ir rasts lielisks risinājums stacijas ēkas izmantošanai – padarot to daudzfunkcionālu,» sacīja Latvijas dzelzceļa (LDz) prezidents Uģis Magonis. Viņš norādīja, ka nākamā gada laikā LDz plāno apgūt Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējumu, paaugstinot pasažieru platformas vairākās stacijās Jelgavas un Jūrmalas virzienos. Tādējādi pasažieriem iekāpjot vai izkāpjot no vilciena nebūs nepieciešams veikt 33 cm pakāpienu līdz pirmajam vagona pakāpienam.

«Siguldas novada pašvaldība pagājušā gada septembrī atklāja rekonstruēto dzelzceļa staciju un laukumu. Pašvaldības investīcijas šajā teritorijā pārsniedza 1,2 milj. Ls, tādēļ esam gandarīti arī par LDz investīciju jaunu, paaugstinātu peronu izbūvē,» teica Siguldas novada Domes priekšsēdētājs Uģis Mitrevics. Perona izbūve prasījusi nedaudz vairāk kā gadu un to par 395 tūkst. Ls veica uzņēmums SIA RBSSKALS Būvsabiedrība. Vēl paredzēts izbūvēt arī nojumes.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra