Transports un loģistika

Latvijas Pasts ir pārliecināts, ka klientus uzņēmuma darbs apmierina

Sanita Igaune, 04.06.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Klienti ar Latvijas Pasta (LP) darbību kopumā ir apmierināti, jo lielākā daļa jeb 85% respondentu atzīst, ka, izmantojot pasta pakalpojumus, viņi nav sastapušies ar problēmsituācijām.

Ar klientu apmierinājuma pētījuma rezultātiem iepazīstināja LP sabiedrisko attiecību speciāliste Agija Tērauda.

Viņa paskaidroja, ka šāds pētījums tiek veikts regulāri un ir nozīmīgs, jo rosina pilnveidot un attīstīt LP produktu un pakalpojumu grozu, kā arī paaugstināt klientu apkalpošanas līmeni.

Pētījumā noskaidrots, ka vairāk nekā trešdaļa aptaujāto respondentu LP apmeklē reizi mēnesī un labprātāk izvēlas pasta nodaļu, kas ir vistuvāk klienta dzīvesvietai. Biežāk izmantotie pasta pakalpojumi ir rēķinu apmaksa, preses abonēšana un pasta sūtījumu nosūtīšana vai saņemšana.

Tajā arī noskaidrots, ka visstraujāk pieaugusi Eksprespasta pakalpojumu atpazīstamība, ko apliecina tas, ka ar pakalpojumu apmierināti ir vairāk kā 60% respondentu.

Klientu apmierinātības pētījumu veica Data Serviss laika posmā no 20.aprīļa līdz 30.aprīlim, kopumā tika aptaujāti 992 respondenti.

Komentāri

Pievienot komentāru