Latvijas Pasts (LP) pērn saņēma 930 sūdzības, no kurām lielākā daļa bija par neapmierinošu pasta piegādi un pārrobežu pasta sūtījumiem, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) pārskats.

No izskatītajām 916 sūdzībām, par pamatotām tika atzītas 183 pretenzijas. Savukārt SPRK pagājušajā gadā par pasta pakalpojumiem saņēma deviņas sūdzības.

Pērn, tāpat kā 2008.gadā, lielākais sūdzību skaits bija par neapmierinošiem pasta sūtījumu piegādes termiņiem, kā arī sūdzības saistībā ar pārrobežu pasta sūtījumiem.  

Regulators atzīmē, ka pērn visas sūdzības saņemtas par universālo pasta pakalpojuma LP sniegtajiem pakalpojumiem un nav saņemta neviena sūdzība par citiem pasta komersantiem.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra