Iekšzemes eksprespasta sūtījumu tirgū šobrīd dominē Latvijas pasts (LP) un Baltic Logistic System — Latvija (BLS), kas pakalpojumus sniedz ar zīmolu Bizpak/DPD. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) dati liecina, ka pērn tirgus daļu un līdera statusu ir zaudējis LP, kam 2004. gadā piederēja 36% tirgus, bet pērn — 32%. Visvairāk sūtījumu veicis BLS, kas no 21% līdz 36% būtiski kāpinājis savu tirgus daļu. LP gan norāda, ka rezultāti vēl uzlabošoties, un viņu mērķis esot atgūt līderpozīcijas. Kompānija uzsver, ka «noslīpēts» eksprespasta pakalpojums ieviests tikai pašās 2005. gada beigās, tāpēc rezultāti atpaliek no prognozētajiem. Arī BLS-Latvija mārketinga un pārdošanas direktors Ainārs Gilis atzīst, ka tirgus pārdale vēl tikai sekos, bet tās kompānijas, kurām būs labākas izejas pozīcijas, varēs iegūt arī lielāko «kumosu» no miljonus latu vērtā eksprespasta tirgus Latvijā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra