Dienas Bizness

  • 23 pirmdiena,
    janvāris

    Grieta, Strauta, Rebeka

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8660

    USD: 1.0632

Ražošana

Latvijas pasts zaudē līdera statusu

Iekšzemes eksprespasta sūtījumu tirgū šobrīd dominē Latvijas pasts (LP) un Baltic Logistic System — Latvija (BLS), kas pakalpojumus sniedz ar zīmolu Bizpak/DPD. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) dati liecina, ka pērn tirgus daļu un līdera statusu ir zaudējis LP, kam 2004. gadā piederēja 36% tirgus, bet pērn — 32%. Visvairāk sūtījumu veicis BLS, kas no 21% līdz 36% būtiski kāpinājis savu tirgus daļu. LP gan norāda, ka rezultāti vēl uzlabošoties, un viņu mērķis esot atgūt līderpozīcijas. Kompānija uzsver, ka «noslīpēts» eksprespasta pakalpojums ieviests tikai pašās 2005. gada beigās, tāpēc rezultāti atpaliek no prognozētajiem. Arī BLS-Latvija mārketinga un pārdošanas direktors Ainārs Gilis atzīst, ka tirgus pārdale vēl tikai sekos, bet tās kompānijas, kurām būs labākas izejas pozīcijas, varēs iegūt arī lielāko «kumosu» no miljonus latu vērtā eksprespasta tirgus Latvijā.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

airBaltic plāno ieviest 10 papildu maršrutus

Latvijas lidsabiedrība airBaltic 2016. gadā pasažiera pārvadājuma skaitu palielināja par 10%  un 2017. gadā pieejamo biļešu skaitu plāno palielināt par 16%, tādējādi uzlabojot savienojumus ar Eiropu, Skandināviju, Krieviju, NVS un Tuvo...

Reklāma