Krievijas dzelzceļa kompānija sanāksmē Tallinā prezentējusi plānu, kas paredz, ka Latvija 2015. gadā no Krievijas saņems vien 13 miljonus tonnu kravu, kas ir gandrīz trīs reizes mazāk nekā šobrīd. Krievijas dzelzceļš tādējādi apstiprina tendenci, ka arvien vairāk Krievijas kravu tiek koncentrētas Krievijas ostās. Db aptaujātie uzņēmēji savukārt atzīst, ka šāds Krievijas redzējums ir jāuztver ļoti nopietni, jo Krievija jau vairākus gadus mērķtiecīgi attīsta savas ostas, un ir definējusi, ka vēlas iespējami daudz kravu pārkraut caur Krievijas ostām. «Krievija jau vairākus gadus attīsta savas ostas, tāpēc nākotnē varam cerēt vienīgi uz to, ka ar pašas Krievijas jaudām nepietiks, lai nodrošinātu kravu plūsmu. Ja kravām būs pārpalikums, tad kravas tiks arī mums,» viedokli pauda Latvijas nacionālās kravas ekspeditoru asociācijas (LAFF) padomes loceklis Jānis Šteins. Jau 90. gadu vidū Krievija draudēja, ka naftas tranzītu novirzīs no Baltijas uz Krievijas ostām. Lai arī toreiz vairums ekspertu to neuztvēra nopietni, šobrīd Krievijas plāni ir piepildījušies.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra