Sala apstākļos kravu pārvadātāji vienojoties ar valsts ceļu apsaimniekotājiem, par maršrutiem varēs pārvadāt smagākas kokmateriālu kravas līdz — 60 t pašreizējo 52 t vietā. Tāds kompromiss tika rasts vakardienas Ministru kabineta komitejas sēdē. Tā kā sala laiks tuvojas beigām, tad šo jautājums paredzēts skatīt jau šodienas valdības sēdē. Šāds lēmums veicinātu vētrā cietušās koksnes izvešanu no mežiem, samazinātu pārvadāšanai nepieciešamo reisu skaitu, samazinātu apaļkoku transportēšanas izmaksas uz 1 m3, kustības intensitāti uz ceļiem, jo mazāk būtu tā dēvēto tukšo braucienu, tādējādi mazinot koksnes apjomu, kura paliks mežā, kas paaugstina nesakopto mežu ugunsbīstamību, kā arī kaitēkļu savairošanās risku. Vairāki aptaujātie kokmateriālu kravu pārvadātāji cer, ka arī valdībā šis priekšlikums gūs atbalstu. «Saprātīgs risinājums, kas ļauj strādāt, turklāt neviens ar savu vairāk nekā simts tūkstošus vērto kokvedēju nevēlas braukt pāri tiltam, kurš var neizturēt tādu svaru,» uzsver Latvijas kokrūpniecības federācijas izpilddirektors Harijs Jordāns. Viņš norāda, ka perspektīvē varētu runāt ar Satiksmes ministriju par tiltu atjaunošanu, lai veidotu maģistrāles, pa kurām varētu vest kokmateriālu kravas ar kopējo masu līdz 60 t, tai pašā laikā netiktu pārsniegta noteiktā maksimāli atļautā slodze uz vienu asi.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra