Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investīcijas kāpinās vagonu remonta un salonvagonu būves kopējās jaudas.

Plānotie ieguldījumi ne tikai palielinās uzņēmuma apgrozījumu dažu gadu laikā no 12,4 līdz 20 milj. Ls, bet arī izlīdzinās sniegto pakalpojumu struktūru, sarunā ar DB norāda SIA L-Ekspresis valdes loceklis Rolands Gorodeckis. Patlaban 90% no apgrozījuma veido pasažieru pārvadājumi, bet 10% - vagonu remonts.

Šobrīd parakstīšanas stadijā ir vismaz 1,5 milj. eiro vērts līgums ar vienu no lielākajiem dzelzceļa pārvadājumu operatoriem Krievijā Tverskoj Ekspress par pasūtījumu divu salonvagonu izbūvei, ko plānots izpildīt 2012. gada laikā.

Šobrīd uzņēmumam piederošo 2010. gadā uzbūvēto salonvagonu Krievijas klienti uzskata par vienu no labākajiem. Tajā ir trīs kupejas, kas domātas sešiem cilvēkiem, neskaitot apkalpojošo personālu. Taču pasūtītājs var izvēlēties jebkādu risinājumu - līdzīgi kā jahtām vai privātajām lidmašīnām. 70-80% no vagonam nepieciešamajām iekārtām tiek izgatavotas Latvijā, piemēram, visas mēbeles, dīzeļģeneratori, elektroiekārtas.

Jauno salonvagonu būvniecība ir saistīta ar iecerēto depo modernizāciju un ES finansējuma saņemšanu, saka R. Gorodeckis. Esam saņēmuši apstiprinājumu mūsu pieteiktajam projektam LIAA pro- grammā «Augstas pievienotās vērtības investīcijas». Kopā plānots ieguldīt 8,1 milj. Ls, ERAF līdzfinansējums paredzēts 35% apmērā - ap 2,7 milj. Ls. Šobrīd depo darbojas trīs virzienos - savu pasažieru vagonu remonts un modernizācija, kravas vagonu remonts un modernizācija, kā arī piesaistīto klientu pasažieru vagonu modernizācija un apkope. Taču jau pērn sasniegtas maksimālās jaudas modernizēto un remontēto vagonu skaitā. Turklāt līdz šim daļēji vagonu remonts bija jāveic Baltkrievijā, bet pēc modernizācijas tas vairs nebūs nepieciešams.

Komentāri

Pievienot komentāru