Lēto lidojumu tirgus ir licis sarosīties arī tradicionālajām lidsabiedrībām mainīt savu cenu tarifu politiku. Pirmie pionieri šajā tirgus segmentā ir īru lidsabiedrība Ryanair un britu Easyjet, kuri ir spējuši palielināt apkalpoto pasažieru skaitu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu par vairāk kā 40%. Arī tūrisma koncernu (TUI, Thomas Cook uc.) čarterlidsabiedrības kā Hapag-Lloyd Flug, Condor vai Air Berlin pievērsušās lēto lidojumu apkalpošanā. Lidojumu tirgus eksperti uzskata, ka vērojama liela lidsabiedrību piedāvājuma koncentrācija, tāpēc daudzi šo konkurenci neizturēs. Tradicionālās lidsabiedrības kā Lufthansa un British Airways vēlas piesaistīt klientus ar jauno cenu tarifiem, kur priekšplānā tiek reklamēta iespējami lētāka lidojuma cena. Lidsabiedrības vēlas mainīt savu dārgā piedāvājuma imidžu. Vienlaicīgi tradicionālās lidsabiedrības un tūrisma koncerni dibina jaunas lidsabiedrības, piemēram, LH un Eurowings izveidotā lidsabiedrība Germanwings vai TUI un lidsabiedrības Germania nodibinātā pagaidām bezvārda lidsabiedrība, lai aktīvi piedalītos konkurencē ar jaunajiem Vācijas un Eiropas tirgus līderiem kā Ryanair, Easyjet un Virgin Express.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra