Jaunākais izdevums

Kompānija Lexus savās jaunajās automašīnās ieviesusi jaunu drošības sistēmu, ziņo businessweek.

Automašīnā ir uzstādītas sešas kameras, kas filmē vadītāja galvas pozīciju brauciena laikā. Ja uz ceļa ir kāds šķērslis un vadītājs ir pagriezis galvu nepareizā virzienā, tad šī gudrā mašīna nospiedīs bremzes pedāli vadītāja vietā.

Šī jaunā sistēma, kas uzmanīs vadītāju brauciena laikā no sešām pozīcijām, tiks uzstādīta jaunajos Lexus LS 600h modeļos.

Jaunā drošības sistēma (Driver Monitoring System) veic tikai vadītāja galvas pozīcijas filmēšanu. Šķērsli uz ceļa konstatē jau zināmā pirms avārijas drosības sistēma (Pre-Crash Safety). Šīm abām sistēmām savstarpēji sadarbojoties, automašīna spēj nobremzēt, ja vadītājs neskatās uz ceļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemeļamerikā un Ķīnā populārais Lexus ES limuzīns tiek ražots jau kopš 1989. gada, bet tikai ar septītās paaudzes modeļa parādīšanos tas tiks piedāvāts arī Eiropā.

Tas nomainīs Lexus GS modeli, kas pārlieku augstās cenas dēļ nespēja pat izpildīt kompānijas pesimistiskākās tirdzniecības prognozes. Aptuveni seši tūkstoši pārdotu jaunu Lexus GS modeļu gadā ir tiešām smieklīgs skaitlis. Visticamāk, ka tik lielu skaitu VW Golf modeļu Vācijā notirgo dažās dienās. Lai vai kā, ar jauno Lexus ES modeli japāņu premium zīmols vēlas trīskāršot pārdošanas apjomus biznesa klases limuzīnu klasē. Iepazīstoties ar jauno Lexus ES Malagā, Spānijā, ir jāatzīst, ka tas ir pamatots un izpildāms solījums. Jāpiebilst, ka Rietumeiropas, tostarp Baltijas, tirgus iekarošana pagaidām ir uzticēta tikai hibrīdversijai Lexus ES 300h.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā patlaban nopērkamas trīs veidu hibrīdautomašīnas - Toyota, Lexus un Honda, liecina autotirgotāju sniegtā informācija. Par to, cik maksā šādas automašīnas, ar ko tās atšķiras no parastajām automašīnām un kuri Latvijas uzņēmēji jau iegādājušies hibrīdautomašīnas darba vajadzībām, lasiet Db.lv sagatavotajā apskatā.

Papildināts ar uzņēmuma TRIĀLS komentāru.

(Video, kurā Wess Motors Automašīnu pārdevējs Raimonds Buls stāsta par hibrīdautomašīnu darbības tehnoloģiju un skaidro, kādas ir šo automašīnu priekšrocības - raksta beigās.)

Uz jautājumiem atbild WESS Motors (Toyota un Lexus pārdevējs) Reklāmas nodaļas vadītāja Jana Šilvane:

- Vai Latvijā ir iespējams iegādāties Lexus un Toyota hibrīdautomašīnas?

Jā, Latvijā var iegādāties gan Toyota, gan Lexus hibrīdauto: Toyota Prius, Lexus RX400h, Lexus GS450h un jūlijā vai augustā Latvijā būs nopērkams vēl viens Lexus hibrīdauto - lielais sedans LS600h.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai veļas mazgājamā mašīna ilgāk kalpotu, un drēbes pēc mazgāšanas būtu tīras un svaigas, veļas mašīnu nepieciešams kopt un pareizi tīrīt. Gluži tāpat kā citu lielo un mazo sadzīves tehniku ik pa laikam tīram vai mazgājam, arī veļas mašīna jātīra, neskatoties uz to, ka tajā regulāri tiek izmantoti tīrīšanas līdzekļi.

Ja veļas mašīna kalpojusi jau ilgāku laiku, ar laiku kļūs labi pamanāmas netīras, brūnas vai pelēkas nogulsnes gumijotajās blīvēs un veļas mašīnas filtrā.

Taču notīrīt tikai šīs redzamās detaļas nebūs efektīvi, jo tik pat daudz un vēl vairāk nogulšņu un netīrumu uzkrājas veļas mašīnas iekšējās detaļās, kuras nav saredzamas, un tās iztīrīt ar rokām nav iespējams.

Tāpēc svarīgi savu veļas mašīnu pareizi kopt un ik pa laikam iztīrīt jau no tās iegādes brīža, lai mazinātu netīrumu uzkrāšanos, kā arī pēc iespējas novērstu kaļķaina vai dzelžaina ūdens izraisīto bojājumu riskus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, ka vācu krosoveri ir talantīgāki, jaudīgāki un daudzpusīgāki, turpretim japāņu "Lexus RX" liek pretim hibrīdtehnoloģijas un tehnisko izturību, kas vāciešiem bieži klibo.

"Lexus RX" ir tas krosovers, kas valdzina ar savu nosvērtību, pat neraugoties uz to, ka auto dizains ir gana izaicinošs un pat lecīgs. Atjaunotajam "Lexus RX" modelim izmaiņu nav daudz, ja neskaita citādu priekšējās dekoratīvās restes pinumu, pārveidotu aizmugurējā bampera dizainu, modernizētu gaismas tehniku, kā arī uzlabotu multimediju sistēmu ar ātrdarbīgāku procesoru un plašākām izmantošanas iespējām.

Visādi citādi tas ir tas pats labais "RX" ar nedaudz vecmodīgu salona iekārtojumu un patīkamu apdares kvalitāti.

Tehniskajā ziņā dzelžaina uzticēšanās hibrīdtehnoloģijām, kā arī iespēja piecvietīgā "RX 450h" vietā pasūtināt pagarināto "RX 450h L" versiju, lai salonā ietūcītu trešo rindu un transformētu auto par septiņvietīgu vai sešvietīgu braucamo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupas autosalons Lexus Riga Airport prezentējis jaunākos Lexus LS un Lexus LC modeļus, kuros akcents likts uz tehnoloģiskajām inovācijām un drosmīgu dizainu.

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Lexus LC sporta kupeja ir jaunākais Lexus modelis šajā klasē, un tas ir saglabājis oriģinālo LF-LC konceptautomobiļa stila būtību. Lexus LC luksusa kupeja reprezentē radikālu, tomēr zīmolam raksturīgu Lexus dizainu.

Lexus LC sporta kupeju šobrīd iespējams pasūtīt iepriekš, savukārt pirmās automašīnas klientiem tiks piegādātas šā gada augustā. Lexus LS varēs iepriekš pasūtīt, sākot no septembra, savukārt jaunās mašīnas būs pieejamas no nākamā gada sākuma.

Lexus Riga Airport autosalons tika izveidots 2007. gadā un bija pirmais ekskluzīvais Lexus autosalons Ziemeļeiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Žurnāls Forbes Auto apkopojis sarakstu ar spēcīgākajām automašīnām pasaulē.

Top 10 ir sastādīts, mašīnas svaru izdalot ar mašīnas zirgspēkiem - iegūstot, cik mārciņas ir uz vienu zirgspēku. Kā zināms, mašīnas, kurām ir vismazākais svars uz vienu zirgspēku, pēc fizikas likumiem ir visdinamiskākās.

Forbes Auto TOP 10

Koenigsegg CCX

Mārciņas uz vienu zirgspēku - 3,22;

Mašīnas cena - 930 000 USD;

Zirgspēki - 806;

Mašīnas svars - 2 601 mārciņas

No nulles līdz 60 mp/h (97 km/h) - 3,2 sekundēs

Maksimālais ātrums - 258 mp/h (412 km/h).

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Lexus Riga Airport atklājis jaunā koncepta salonu

Zane Atlāce - Bistere, 30.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupas autosalons Lexus Riga Airport pēc rekonstrukcijas atklājis auto salonu, kas veidots pēc Lexus starptautiskā koncepta Experience Amazing un ir saskaņā ar globālajām Lexus zīmola dizaina vadlīnijām.

Jaunais Lexus zīmola koncepts ir daudz modernāks un mūsdienīgāks, kā arī vērsts uz jaunāko tehnoloģiju izmantošanu gan jaunu auto modeļu izstrādē, gan klientu apkalpošanas kultūrā.

«Jaunais salona koncepts veidots tā, lai klientam būtu maksimāli ērti iepazīties ar auto un servisa pakalpojumu piedāvājumu, izvēlēties vai konfigurēt sev vēlamo auto modeli - tā interjeru, papildaprīkojumu un citus elementus, izmantojot modernākās tehnoloģijas un vienojoties par izdevīgākajiem nosacījumiem,» stāsta Lexus Riga Airport izpilddirektors Artjoms Jerņevs.

Viņš piebilst, ka pērn ir izdevies sasniegt labus rezultātus — Latvija joprojām veido lielāko Lexus zīmola pārdošanas tirgus daļu starp visām Eiropas valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu premium ražotāja Lexus spēkstaciju aptverē kopš šī gada ir parādījies visu laiku jaudīgākais un sportiskākais V8 motors, kas iekārtojies Lexus RC-F kupejas motortelpā. Tāda auto Lexus nekad vēl nav bijis

Savulaik vācu autosporta leģenda un kompānijas Porsche slavenais testpilots Valters Rērls (Walter Röhrl), izklāstot Štutgartes sporta auto filosofiju, uzsvēra, ka Porsche ir jābūt ne tikai ātriem un sportiskiem sacīkšu trasē, ar šo auto var tikpat patīkami aizbraukt uz veikalu pēc piena vai maizes. Pēc šāda principa ir būvēta arī jaunā Lexus RC-F. No vienas puses, tā būs sacīkšu trasēm atbilstoša bestija, bet, no otras – ārpus trases tā būs mierīga un paklausīga 2+2 sēdpozīcijas koncepta Gran Turismo kupeja, ar ko doties, piemēram, romantiskā un komfortablā braucienā pa Francijas Rivjēru.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autorizētā Toyota un Lexus dīlera Latvijā AS Wess apgrozījums 2016. gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% jeb 6,39 miljoniem eiro vairāk nekā 2015. gadā, informē kompānijas pārstāvji.

Wess padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins 2016. gada rezultātus kopumā vērtē pozitīvi. Neskatoties uz kopējo auto tirgus stagnāciju, kompānijai izdevies panākt pieaugumu faktiski visās pozīcijās.

Grupas autosaloni - Wess Motors Toyota un Lexus Riga Airport pērn kopā pārdeva 1160 jaunus automobiļus, kas ir par 170 auto vairāk nekā 2015. gadā. Wess pārdošanas apjomi pērn auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

Wess rentabilitātes (EBITDA) rādītājs palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa ir 502 tūkstoši eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā kā gadu iepriekš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prezentējot jauno "LF-30 Electrified" Kenshiki forumā Amsterdamā, luksusa automobiļu ražotājs "Lexus" iezīmējis jaunās paaudzes elektrisko automobiļu siluetu, kas publikai varētu kļūt pieejami jau nākamajā desmitgadē.

Auto veiktspēja balstās "Lexus" izstrādātajās jaunākajās hibrīdauto tehnoloģijās apvienojumā ar jau līdz šim pārbaudītajām sistēmām. Jaunais LF-30 apvieno nākotnes dizainu gan ārēji, gan interjerā, pārliecinoši iekļaujot arī tādas iekšējās funkcijas kā autonomu vadību un citas modernās tehnoloģijas. Kā piemēru var minēt vadības pulti, kuras centrā atrodas stūre, kas vairs neaizsedz skatu uz vadības paneli, bet sniedz pilnīgi jaunu vadības pieredzi, kuras jaunais koncepts nodēvēts par "Tazunu".

Atskatoties "Lexus" pēdējo gadu sniegumā Eiropā, "Toyota Motor Europe" viceprezidents Mets Harisons (Matt Harrison) Kenshiki forumā uzsvēra, ka neviens cits ražotājs, kā "Lexus" patreiz nav vairāk asociēts ar hibrīdauto tehnoloģijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Lexus" iepazīstinājis ar savu pirmo elektroauto – "UX 300e" –, kas enerģiju uzglabā tikai akumulatoros (BEV) un ko raksturo UX uzbūve un funkcionalitāte.

2019. gada Tokijas autoizstādē "Lexus" atklāja savu globālo elektrifikācijas stratēģiju, kuras nosaukums ir “Lexus Electrified”.

"Lexus Baltic" vadītājs Raigo Kaseorgs stāsta: ""UX 300e" ir pirmais ražošanas modelis, kam pamatā ir "Lexus Electrified" stratēģija. "Lexus" inženieri gan saglabājuši neskartu UX krosovera atšķirīgo dizainu un raksturlielumus."

"Lexus" inženieri spējuši likt lietā jauno elektrisko piedziņu, lai uzlabotu automobiļa sniegumu uz ceļa. Tajā pašā laikā "UX 300e" ir viens no klusākajiem saloniem savā klasē. "UX 300e" dinamisko veiktspēju gūst, pateicoties zemajam smaguma centram, kas izriet no motora un akumulatora novietojuma zem automobiļa virsbūves. "UX 300e" braukšanas režīma izvēles funkcija sniedz iespēju vienmērīgi palielināt un samazināt ātrumu atbilstoši situācijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot kompaktā krosovera Lexus NX piemēram, arī japāņu premium zīmola lielākais brālis Lexus RX ir uzvilcis impulsīva dizaina drānas, bet automašīnas purngalu izdaiļojis ar heraldisko radiatora resti

Pat neieskatoties ceturtās paaudzes Lexus RX tehniskajā pasē, ir skaidri nojaušams, ka auto kļuvis acīmredzami lielāks, proti, tas garumā pastiepies par «apaļiem» 12 centimetriem, vienlaikus palielinot riteņu bāzi par 5 centimetriem. Šīs un vēl citas virsbūves pārbīdes ir ļāvušas parūpēties vispirms par pasažieru ērtībām, jo īpaši par otrajā rindā sēdošajiem.

Palielinātie apkārtmēri un agresīvais dizains ar pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu Holivudas grāvēja Plēsoņa (1987) ļaundarim līdzīgo automašīnas purngalu licis jaunajam Lexus RX kļūt acīmredzami vīrišķīgākam. Tas liek domāt, ka turpmāk šo auto par labu esam pie mums atzīs ne tikai daiļā dzimuma pārstāves. Vēl viens būtisks pavērsiens ir tas, ka Lexus marketologi izkalkulējuši konkurētspējīgu cenu ne tikai hibrīdmodelim RX 450h, bet arī RX modelim ar jauno 238 ZS jaudīgo četrcilindru turbomotoru. Atgādināsim, ka Lexus NX gadījumā kombinācija ar šo motoru ir pat par dažiem tūkstošiem dārgāka nekā NX hibrīdmodelim (!), un pašsaprotami, ka NX 200t modeļa tirdzniecība pie mums ir «mirusi». Ar jaunākās paaudzes RX modeļiem viss būs citādāk, proti, Lexus RX 450h, kas droši vien baudīs lielāko pircēju ievērību, maksās, sākot no 64 550 eiro, savukārt RX 200t cena sāksies no 55 990 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autogiganta Toyota radītais hibrīdmodelis Toyota Prius vietējā autotirgū tiks transformēts un pārdots, izmantojot Lexus zīmolu.

Lexus HS 250 h ārējā virsbūves čaula līdzināsies citam Toyota modelim, proti, jaunākās paaudzes Toyota Corolla. Turpretim salona iekārtojumā Lexus HS 250 h varēs sajust premium zīmolam raksturīgo ekipējumu, iesksaitot dabīgā koka un ādas apdari, kā arī virkni moderno komforta un drošības ekstru. Zem motora pārsega Lexus HS 250 h atradīsies iekšdedzes motora un elektromotora tandēms, kura kopējā jauda salīdzinājumā ar Prius ir izaugusi līdz 190 ZS lielai jaudai.

Pēc ražotāju solītā Lexus HS 250 h vidējais degvielas patēriņš būšot aptuveni 6.7 litri uz 100 kilometriem. Jaunā modeļa cena Japānā sasniegšot aptuveni 30 tūkst. eiro, kas ir teju uz pusi vairāk nekā tiek prasīts par jauno Prius.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrās paudzes Lexus SUV klases hibrīdmodelis RX 450 h mantos visus tos pašus labumus, ko pazīstam jaunajā RX 350 modelī. Protams, galvenā vērtība būs vēl ciešākā draudzība starp jaudīgāku V6 benzīndzinēju un diviem elektromotoriem.

Tāpat kā iepriekš vizuāli hibrīdauto Lexus RX 450h tikpat kā neatšķiras no parastā RX 350, to pašu var teikt arī par salona iekārtojumu. Vienkārši sakot, atšķirība ir tikai tā, ka zem motora pārsega iepriekš pirmās paudzes modelī izmantotā 3.3 litru dzinēja vietā atradīsies jaunais 3,5 litru V6 benzīndzinējs, kurš strādās tandēmā ar diviem elektromotoriem. Summāri jaunajam Lexus SUV spēkratam tiks sarūpēti 299 ZS iepriekšējo 272 ZS vietā.

Taupīgs degvielas ēdājs

Tāpat kā pirmās paaudzes modelī galvenais balsts šajā konstrukcijā ir planetārā zobratu sistēma, kas elektroniski sadala iekšdedzes un abu elektromotoru jaudu, vajadzīgā brīdī pievadot to priekšējai un aizmugurējai asij.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas Tehniskā monitoringa asociācija TUV (Technical Monitoring Association) veikusi pētījumu, lai noskaidrotu, kura ir vislabākā lietotā mašīna 2008. gadā, ziņo NEWSru.

TUV veikusi vairāk nekā 7 miljonus pārbaudes 194 dažādu marku automašīnām. Pēc šīm pārbaudēm eksperti tās ir novērtējuši pēc 160 kritērijiem. Tādā veidā tika izvēlētas mašīnas ar vismazāko skaitu defektu un šis saraksts tika publicēts TUV Report.

Mašīnas sākumā tika iedalītas piecās grupās - mašīnas, kuru vecums ir 2-3 gadi, mašīnas, kuru vecums ir 4-5 gadi, mašīnas, kuru vecums ir 6-7 gadi, mašīnas, kuru vecums ir 8-9 gadi un mašīnas, kuru vecums ir 10-11 gadi. Visās grupās starp līderiem pārsvarā tika ierindotas Japānas un Vācijas mašīnas.

Labākās mašīnas, kuru vecums ir no 2 līdz 3 gadiem:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu luksusauto ražotājs Lexus beidzot ir atklājis jaunās superautomašīnas Lexus LFA patieso seju un tehniskos datus. Paredzams, ka superauto pie izmeklētajiem pircējiem nonāks 2010. gadā.

Divvietīgais Lexus LFA būs apjozies ar 4.8 litru V10 motoru, kurš attīstīs 560 ZS lielu jaudu, bet griezes moments aizstiepsies līdz 480 ņūtonmetriem. Klasiskās piedziņas sportistam zirgspēku savaldīšana tiek uzticēta sešpakāpju sekvenciālajai pārnesumkārbai. Atbilstoši superauto kategorijai Lexus LFA līdz 100 km/h lielam ātrumam aiztrauksies 3.7 sekundēs, bet maksimālais ātrums atdursies pie 325 km/h atzīmes.

Japāņi sola, ka Lexus LFA ražošana tiks uzsākta 2010. gadā. Vairojot modeļa ekskluzivitāti, pie reizes liekot saspicēt ausis dārgo auto kolekcionāriem, japāņi ir iecerējuši kopumā saražot tikai 500 LFA eksemplārus, bet pirmās mašīnas klienti varētu saņemt jau 2010. gada beigās. Pēc japāņu autoražotāja aplēsēm jaunā Lexus superauto cena varētu sasniegt 250 līdz 290 tūkst. eiro. Bez tam japāņi sola, ka drīzumā tikšot radīts vēl ekstrēmāks LFA modelis, kura stihija būs tikai un vienīgi sacīkšu trases.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu premium zīmola Lexus pirmais kompaktais krosovers NX saviļņo ar savu daudzpusīgumu un beidzot hibrīdtehnoloģijas nemaksā astronomiski dārgi

Nav noslēpums, ka Lexus primārais noieta tirgus ir Ziemeļamerika, attiecīgi šo pircēju garšas izjūtām tika un tiek konstruēti un būvēti japāņu premium klases zīmola automobiļi. Tomēr ar NX ir citādi, jo auto uzvedībā un pildījumā ir daudz noderīgu lietu, kas atbilst vecā kontinenta prasīgāko autopircēju kārtības rullim. Visbeidzot ne mazāk svarīgs fakts, ka atšķirībā, piemēram, no biznesa klases sedana Lexus GS, kura panākumi Eiropā tika apglabāti, piekabinot modelim nesaprotami augstu cenu, pie NX cenu pozicionējuma ir strādājuši citi ļaudis. Lai neuzkāptu vēlreiz uz grābekļa, kalkulējot NX vērtību, Lexus marketologi un finansisti ir izturējušies nesalīdzināmi labestīgāk un iejūtīgāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stilīgais kompānijas Lexus kompaktais krosovers NX kā pirmais no Lexus modeļiem ir noslēdzis laulības ar turbomotoru. Diemžēl tas izrādījies negaidīti dārgs pasākums.

Līdz šim Lexus itin labi tika galā ar atmosfēriskiem benzīna motoriem, jo īpaši tas attiecas uz stratēģiski svarīgo Ziemeļamerikas tirgu, kur japānim allaž ir bijuši labi panākumi. Taču turboēras atgriešanās Eiropā ir radījusi zināmas atskaņas arī citviet pasaulē, līdz ar to turbomotora iekļaušana motoru paletē, kas tiks izmantots visā pasaulē, ir likumsakarīga. Vienīgā bēda, ka NX kombinācijā ar jauno spēkstaciju maksā nežēlīgi bargu naudu. Pat vairāk, 238 ZS jaudīgais modernais četrcilindru turbomotors ar 350 ņūtonmetru lielo griezi būs krietni dārgāks pirkums par hibrīdmodeli NX 300h. Labā ziņa, ka šo turbomotoru, visticamāk, drīzumā ieraudzīsim arī citos Lexus modeļos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti dažada veida tehnikskājām ķibelēm japāņu premium klases zīmols Lexus joprojām ir savas klases neapstrīdams līderis ASV tirgū, vēsta Automobilwoche.

Pirmajos sešos mēnešos Lexus ir pārdevis 107 430 vienību, kas sastāda 20,1 % no kopējā Lexus pārdošanas apjoma pasaulē. Lexus zīmolam ir izdevies apsteigt savus sīkstākos konkurentus BMW un Mercedes. Lielāko artavu Lexus pozīciju cementēšanā ir devis SUV modelis Lexus RX, proti, pirmajā pusgadā pārdoti 43 808 auto, no kuriem 7000 ir bijuši RX hibrīdmodeļi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor trešdien, 28. novembrī, paziņojusi, ka atsauc 215 020 kompānijai piederošās divīzijas Lexus automašīnas Japānā, kurām konstatēta kļūme degvielas sūknī, kas var izraisīt degvielas noplūdi, ziņo Reuters.

Atsauktās automašīnas ir Toyota Crown, Lexus GS350, Lexus IS250, Lexus IS350 un Toyota Mark X, kas ražotas laika posmā no 2003. gada decembra līdz 2005. gada decembrim.

Toyota pārstāvis paziņojis, ka kompānija gatavojas atsaukt vēl 49 000 Lexus automašīnas ar to pašu defektu ASV, Lielbritānijas, Kanādas un citos tirgos.

Db.lv sazinoties ar Lexus pārstāvjiem Latvijā uzzināja, ka Latvijā tirgotajām automašīnām šis defekts neesot.

Toyota akciju cena pēc paziņojuma samazinājās par 2%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Sievietes «kūst», ieraugot šo auto

Lexus kompaktais hibrīdkrosovers NX 300h turpina saviļņot ar savu ekstravaganto ārieni un džentlmeniskām manierēm. Sievietes «kūst», ieraugot šo auto

Kā lai neiepatiktos auto, kas ar savām asajām formām un atlētisko stāju koķetē ar Lexus standartiem atbilstošu komfortu un pārbaudītām hibrīdtehnoloģijām. Kā lai nejūsmo par auto, kas ikdienā spēj būt izcils «kavalieris» – uzmanīgs un saprotošs, kam salona viduskonsoles centrālā tuneļa augšpusē meistarīgi paslēpts neliels, bet ļoti noderīgs spogulītis. Teiksiet, sīkums? Sievietes noteikti tā nedomā. Drēbju, kurpju, tāpat arī spogulīšu nekad nevar būt par daudz.

Pārzīmējot eksterjera «acu» kontūras, uzfrišinot gaismas optiku ar LED starmešiem, pielaikojot jaunu priekšējās restes pinuma rakstu, pieslīpējot salona dizainu, kā arī rūpīgi piestrādājot pie balstiekārtas regulējumiem, jaunais Lexus NX 300h ir atkal sagatavots panākumiem. 2,5 litru četrcilindru benzīnmotora un elektromotoru kopējā jauda sasniedz 197 ZS. Komplektā ar CVT transmisiju tas būs garants komfortablām gaitas īpašībām. Tās ir kļuvušas acīmredzami līdzsvarotākas un izkoptākas nekā līdz šim. Auto uzvedībā ir jaušama skaidra vīzija un pārliecība par savām spējām. Protams, nemeklējiet Lexus NX 300h raksturā sportiskas manieres, pat aktivizējot adaptīvās balstiekārtas SPORT S+ režīmu, auto būs miermīlīgs ar augstu pašsaglabāšanās instinktu. Stūres pievads un pārnesumkārba gan tiks atraktīvāk nospriegota, lai auto brauktu dinamiskāk un asāk. Turklāt, apmānot pilota apziņu caur lieliski skanošo Mark Levinson® Premium Surround audiosistēmu ar 14 skaļruņiem, tiks imitēts dusmīgāks motora dziedājums. Lai vai kā, mikroskopiskās, bet ļoti noderīgās izmaiņas ir tieši tik daudz, lai uzlabotajā Lexus NX 300h iemīlētos no jauna. Tā bāzes modeļa cena, sākot no 45 130 eiro. Protams, šī cena ir tikai aisberga redzamā daļa, jo dārgākajos izpildījumos Lexus NX 300h «cipars» var aizlēkt aiz 60 tūkst. eiro robežas. Tomēr NX 300h cenas pozicionējums uz vācu ražotāju fona ir godīgs un ļoti konkurētspējīgs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Krievijas ierēdņi nesmādētu Lexus ar masāžas krēsliem ugunsgrēku dzēšanai

Vēsma Lēvalde, Db, 27.08.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas Mežu apsardzes dienesta ierēdņi izsludinājuši konkursu par jauna automobiļa Lexus ar televizoru un masāžas krēslu iegādi, lai to pārveidotu par mobilo mežu ugunsgrēku komandpunktu, ziņo Reuters.

Pasūtījums izziņots augustā, bet pēc Maskavas Transporta prokuratūras iejaukšanās anulēts. Pasūtījums paredzēja iepirkt LS 600h Luxury gandrīz par 6 miljoniem rubļu (ap 130 tūkstošiem eiro).

LS 600h (Foto: lexus.com) LS 600h (Foto: lexus.com)

Mašīnai bija jābūt nokrāsotai pērļu tonī, griestos bija jābūt iemontētam 9 collu LCD monitoram ar vadības pulti aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, aizmugures sēdekļiem bija jābūt ar masāžas funkciju, liecina prokuratūras publiskotie konkursa dokumenti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īpašnieku mainījušas 22 iepriekš a/s Parex banka piederošas galvenokārt luksusa klases automašīnas, kas nonākušas vairāku ārzonu kompāniju un Valērija Kargina dēla firmas rokās.Valstij gar degunu aiziet 22 auto Visu pārreģistrēto mašīnu turētājs joprojām ir Parex banka, liecina Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) informācija. Visas mašīnas pārreģistrētas šogad.

Db neizdevās saņemt Parex bankas atbildes par iemesliem auto pārreģistrācijai. Tā kā valstij, kļūstot par bankas kontrolpaketes turētāju, īpašumā nonāktu arī bankai piederošās mašīnas, nevar izslēgt, ka šis bijis mēģinājums pasargāt dārgos spēkratus. Apkopojot dažādu lietotu auto pārdošanas interneta portālu informāciju, var secināt, ka to spēkratu vērtība, kuras nesen mainījušas īpašnieku, mērāma 0.5 - 0.6 milj. Ls.

Db jau ziņoja (11.11.2008.), ka, visticamāk, neskartas paliks arī abu līdzšinējo bankas lielāko īpašnieku un vadītāju Valērija Kargina un Viktora Krasovicka dārgās villas Jūrmalā, jo juridiski tās pieder citiem. Abiem baņķieriem ar saviem īpašumiem ir jāgarantē valsts sniegtais atbalsts Parex bankas glābšanā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Jauna, novatoriska Sennebogen kokapstrādes mašīna patērē par trešdaļu mazāk degvielas

Sadarbības materiāls, 14.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mašīnbūves uzņēmums Sennebogen Maschinenfabrik GmbH tirgū ieved ekonomiskākus Green Efficiency Drive (GED) modeļus, kas palīdz ietaupīt gandrīz 30 % degvielas.

Vācijas mašīnbūves uzņēmums Sennebogen Maschinenfabrik GmbH ražo īpaši zāģētavām un citiem baļķu apstrādātājiem paredzētas pick and carry kokapstrādes mašīnas, kurām ir īpaša pamatnes platforma un augšējā platforma jeb tornis, kas rotē 360 grādu leņķī. Sennebogen pārstāvis Matiass Ibelakers [Matthias Übelacker] stāsta, ka pēdējo divu gadu laikā tirgū ievestā modernā Green Efficiency Drive (GED) modeļa pamats ir novatoriska, elektriska pamatnes platforma, ar kuras palīdzību degvielas patēriņu izdevās samazināt par gandrīz 30 %. Tas bija iespējams, pateicoties viedajai ritošās daļas elektropiedziņas enerģijas pārvaldes sistēmai, kas iejaucas, ja tiek konstatēta neizmantota enerģija – piedziņa darbam izmanto enerģiju, kas rodas bremzējot. Rezultāts ir labāk vadāma mašīna ar mazāku motoru, kas izmanto mazāk enerģijas un mazāk piesārņo vidi – tomēr ar tādu pašu efektivitāti un efektivitāti kā iepriekšējie modeļi. Elektriskās piedziņas enerģiju dīzeļmotoram ražo ģenerators.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Lexus" luksusa sedans "ES 300h" sper soli uz priekšu nākotnē, nomainot tradicionālos durvju spoguļus ar augstas izšķirtspējas digitālajām kamerām, kas rāda reāllaika attēlus monitoros, kas atrodas automobiļa iekšpusē. Jaunā tehnoloģija būs pieejama Latvijā šā gada rudens otrajā pusē.

Sākotnēji šī jaunā tehnoloģija ieviesta Japānā 2018. gadā kā pasaulē pirmā, kas paredzēta sērijveida ražošanas automobilim.

Jaunā sistēma aizstāj tradicionālos durvju spoguļus ar kompaktām ārējām augstas izšķirtspējas kamerām, kas savienotas ar automobilī esošiem monitoriem. Tie sniedz uzlabotu skatu aiz automobiļa un netālu no automobiļa visos braukšanas apstākļos, mazinot vai pat likvidējot autovadītāja aklos punktus un automātiski pielāgojoties izvērsta skata rādīšanai, kad automobilis veic pagriezienu vai veic apgriešanās manevru.

Šīs tehnoloģijas debija Eiropā notiks martā, 2020. gada Ženēvas autoizstādē.

"Lexus Baltic" vadītājs Raigo Kaseorgs stāsta, ka "Lexus" turpina īstenot savu apņemšanos, proti, padarīt saviem klientiem pieejamas modernizētas tehnoloģijas, tādējādi sasniedzot augstāku drošības un ērtības līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru