Jaunākais izdevums

Japāņu luksusauto ražotājs Lexus beidzot ir atklājis jaunās superautomašīnas Lexus LFA patieso seju un tehniskos datus. Paredzams, ka superauto pie izmeklētajiem pircējiem nonāks 2010. gadā.

Divvietīgais Lexus LFA būs apjozies ar 4.8 litru V10 motoru, kurš attīstīs 560 ZS lielu jaudu, bet griezes moments aizstiepsies līdz 480 ņūtonmetriem. Klasiskās piedziņas sportistam zirgspēku savaldīšana tiek uzticēta sešpakāpju sekvenciālajai pārnesumkārbai. Atbilstoši superauto kategorijai Lexus LFA līdz 100 km/h lielam ātrumam aiztrauksies 3.7 sekundēs, bet maksimālais ātrums atdursies pie 325 km/h atzīmes.

Japāņi sola, ka Lexus LFA ražošana tiks uzsākta 2010. gadā. Vairojot modeļa ekskluzivitāti, pie reizes liekot saspicēt ausis dārgo auto kolekcionāriem, japāņi ir iecerējuši kopumā saražot tikai 500 LFA eksemplārus, bet pirmās mašīnas klienti varētu saņemt jau 2010. gada beigās. Pēc japāņu autoražotāja aplēsēm jaunā Lexus superauto cena varētu sasniegt 250 līdz 290 tūkst. eiro. Bez tam japāņi sola, ka drīzumā tikšot radīts vēl ekstrēmāks LFA modelis, kura stihija būs tikai un vienīgi sacīkšu trases.

picturegallery.7c83a2b2-8108-4bbf-9ada-7cd8dbe9258d

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemeļamerikā un Ķīnā populārais Lexus ES limuzīns tiek ražots jau kopš 1989. gada, bet tikai ar septītās paaudzes modeļa parādīšanos tas tiks piedāvāts arī Eiropā.

Tas nomainīs Lexus GS modeli, kas pārlieku augstās cenas dēļ nespēja pat izpildīt kompānijas pesimistiskākās tirdzniecības prognozes. Aptuveni seši tūkstoši pārdotu jaunu Lexus GS modeļu gadā ir tiešām smieklīgs skaitlis. Visticamāk, ka tik lielu skaitu VW Golf modeļu Vācijā notirgo dažās dienās. Lai vai kā, ar jauno Lexus ES modeli japāņu premium zīmols vēlas trīskāršot pārdošanas apjomus biznesa klases limuzīnu klasē. Iepazīstoties ar jauno Lexus ES Malagā, Spānijā, ir jāatzīst, ka tas ir pamatots un izpildāms solījums. Jāpiebilst, ka Rietumeiropas, tostarp Baltijas, tirgus iekarošana pagaidām ir uzticēta tikai hibrīdversijai Lexus ES 300h.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, ka vācu krosoveri ir talantīgāki, jaudīgāki un daudzpusīgāki, turpretim japāņu "Lexus RX" liek pretim hibrīdtehnoloģijas un tehnisko izturību, kas vāciešiem bieži klibo.

"Lexus RX" ir tas krosovers, kas valdzina ar savu nosvērtību, pat neraugoties uz to, ka auto dizains ir gana izaicinošs un pat lecīgs. Atjaunotajam "Lexus RX" modelim izmaiņu nav daudz, ja neskaita citādu priekšējās dekoratīvās restes pinumu, pārveidotu aizmugurējā bampera dizainu, modernizētu gaismas tehniku, kā arī uzlabotu multimediju sistēmu ar ātrdarbīgāku procesoru un plašākām izmantošanas iespējām.

Visādi citādi tas ir tas pats labais "RX" ar nedaudz vecmodīgu salona iekārtojumu un patīkamu apdares kvalitāti.

Tehniskajā ziņā dzelžaina uzticēšanās hibrīdtehnoloģijām, kā arī iespēja piecvietīgā "RX 450h" vietā pasūtināt pagarināto "RX 450h L" versiju, lai salonā ietūcītu trešo rindu un transformētu auto par septiņvietīgu vai sešvietīgu braucamo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Lexus Riga Airport atklājis jaunā koncepta salonu

Zane Atlāce - Bistere, 30.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupas autosalons Lexus Riga Airport pēc rekonstrukcijas atklājis auto salonu, kas veidots pēc Lexus starptautiskā koncepta Experience Amazing un ir saskaņā ar globālajām Lexus zīmola dizaina vadlīnijām.

Jaunais Lexus zīmola koncepts ir daudz modernāks un mūsdienīgāks, kā arī vērsts uz jaunāko tehnoloģiju izmantošanu gan jaunu auto modeļu izstrādē, gan klientu apkalpošanas kultūrā.

«Jaunais salona koncepts veidots tā, lai klientam būtu maksimāli ērti iepazīties ar auto un servisa pakalpojumu piedāvājumu, izvēlēties vai konfigurēt sev vēlamo auto modeli - tā interjeru, papildaprīkojumu un citus elementus, izmantojot modernākās tehnoloģijas un vienojoties par izdevīgākajiem nosacījumiem,» stāsta Lexus Riga Airport izpilddirektors Artjoms Jerņevs.

Viņš piebilst, ka pērn ir izdevies sasniegt labus rezultātus — Latvija joprojām veido lielāko Lexus zīmola pārdošanas tirgus daļu starp visām Eiropas valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupas autosalons Lexus Riga Airport prezentējis jaunākos Lexus LS un Lexus LC modeļus, kuros akcents likts uz tehnoloģiskajām inovācijām un drosmīgu dizainu.

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Lexus LC sporta kupeja ir jaunākais Lexus modelis šajā klasē, un tas ir saglabājis oriģinālo LF-LC konceptautomobiļa stila būtību. Lexus LC luksusa kupeja reprezentē radikālu, tomēr zīmolam raksturīgu Lexus dizainu.

Lexus LC sporta kupeju šobrīd iespējams pasūtīt iepriekš, savukārt pirmās automašīnas klientiem tiks piegādātas šā gada augustā. Lexus LS varēs iepriekš pasūtīt, sākot no septembra, savukārt jaunās mašīnas būs pieejamas no nākamā gada sākuma.

Lexus Riga Airport autosalons tika izveidots 2007. gadā un bija pirmais ekskluzīvais Lexus autosalons Ziemeļeiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu premium ražotāja Lexus spēkstaciju aptverē kopš šī gada ir parādījies visu laiku jaudīgākais un sportiskākais V8 motors, kas iekārtojies Lexus RC-F kupejas motortelpā. Tāda auto Lexus nekad vēl nav bijis

Savulaik vācu autosporta leģenda un kompānijas Porsche slavenais testpilots Valters Rērls (Walter Röhrl), izklāstot Štutgartes sporta auto filosofiju, uzsvēra, ka Porsche ir jābūt ne tikai ātriem un sportiskiem sacīkšu trasē, ar šo auto var tikpat patīkami aizbraukt uz veikalu pēc piena vai maizes. Pēc šāda principa ir būvēta arī jaunā Lexus RC-F. No vienas puses, tā būs sacīkšu trasēm atbilstoša bestija, bet, no otras – ārpus trases tā būs mierīga un paklausīga 2+2 sēdpozīcijas koncepta Gran Turismo kupeja, ar ko doties, piemēram, romantiskā un komfortablā braucienā pa Francijas Rivjēru.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekskluzīvā intervijā db.lv Audi driving experience programas vadītājs Klaus Demels (Klaus Demel) atklāj, ka vairāk nekā 20 jauno Audi R8 un RS sērijas superauto dalība apmācības programas laikā Rīgā, Biķernieku trasē būs līdz šim lielākais superauto desants Baltijā.

Atgādināsim, ka pasaulē pazīstamais Audi Sportscar Experience pasākums šogad, no 8. līdz 18.augustam, norisināsies arī Latvijā, Biķernieku trasē. Audi driving experience programas vadītājs atbildēja uz dažiem db.lv jautājumiem.

Vai ir tiesa, ka Audi Sportscar Experience pēc desmit gadu pārtraukuma atgriežas Latvijā, Biķernieku trasē ar lielāko Audi R8 sporta automobiļu desantu kāds līdz šim ir redzēts Baltijā?

Tā ir taisnība. Tajā brīdī, kad plānojām mūsu atgriešanos Rīgā, bija skaidrs, ka tam ir jābūt ar lielāku jaudu un vērienu, nekā tas bija pirms desmit gadiem. Superjaudīgu automobiļu flote ar tādiem dārgakmeņiem kā jaunais Audi R8 V10 Plus, kam ir pāri par 600 ZS liela jauda. Mūsuprāt, tas ir labākais veids, kā nodemonstrēt, ko nozīmē kaisle, ātrums un jauda.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prezentējot jauno "LF-30 Electrified" Kenshiki forumā Amsterdamā, luksusa automobiļu ražotājs "Lexus" iezīmējis jaunās paaudzes elektrisko automobiļu siluetu, kas publikai varētu kļūt pieejami jau nākamajā desmitgadē.

Auto veiktspēja balstās "Lexus" izstrādātajās jaunākajās hibrīdauto tehnoloģijās apvienojumā ar jau līdz šim pārbaudītajām sistēmām. Jaunais LF-30 apvieno nākotnes dizainu gan ārēji, gan interjerā, pārliecinoši iekļaujot arī tādas iekšējās funkcijas kā autonomu vadību un citas modernās tehnoloģijas. Kā piemēru var minēt vadības pulti, kuras centrā atrodas stūre, kas vairs neaizsedz skatu uz vadības paneli, bet sniedz pilnīgi jaunu vadības pieredzi, kuras jaunais koncepts nodēvēts par "Tazunu".

Atskatoties "Lexus" pēdējo gadu sniegumā Eiropā, "Toyota Motor Europe" viceprezidents Mets Harisons (Matt Harrison) Kenshiki forumā uzsvēra, ka neviens cits ražotājs, kā "Lexus" patreiz nav vairāk asociēts ar hibrīdauto tehnoloģijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autorizētā Toyota un Lexus dīlera Latvijā AS Wess apgrozījums 2016. gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% jeb 6,39 miljoniem eiro vairāk nekā 2015. gadā, informē kompānijas pārstāvji.

Wess padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins 2016. gada rezultātus kopumā vērtē pozitīvi. Neskatoties uz kopējo auto tirgus stagnāciju, kompānijai izdevies panākt pieaugumu faktiski visās pozīcijās.

Grupas autosaloni - Wess Motors Toyota un Lexus Riga Airport pērn kopā pārdeva 1160 jaunus automobiļus, kas ir par 170 auto vairāk nekā 2015. gadā. Wess pārdošanas apjomi pērn auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

Wess rentabilitātes (EBITDA) rādītājs palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa ir 502 tūkstoši eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā kā gadu iepriekš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot kompaktā krosovera Lexus NX piemēram, arī japāņu premium zīmola lielākais brālis Lexus RX ir uzvilcis impulsīva dizaina drānas, bet automašīnas purngalu izdaiļojis ar heraldisko radiatora resti

Pat neieskatoties ceturtās paaudzes Lexus RX tehniskajā pasē, ir skaidri nojaušams, ka auto kļuvis acīmredzami lielāks, proti, tas garumā pastiepies par «apaļiem» 12 centimetriem, vienlaikus palielinot riteņu bāzi par 5 centimetriem. Šīs un vēl citas virsbūves pārbīdes ir ļāvušas parūpēties vispirms par pasažieru ērtībām, jo īpaši par otrajā rindā sēdošajiem.

Palielinātie apkārtmēri un agresīvais dizains ar pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu Holivudas grāvēja Plēsoņa (1987) ļaundarim līdzīgo automašīnas purngalu licis jaunajam Lexus RX kļūt acīmredzami vīrišķīgākam. Tas liek domāt, ka turpmāk šo auto par labu esam pie mums atzīs ne tikai daiļā dzimuma pārstāves. Vēl viens būtisks pavērsiens ir tas, ka Lexus marketologi izkalkulējuši konkurētspējīgu cenu ne tikai hibrīdmodelim RX 450h, bet arī RX modelim ar jauno 238 ZS jaudīgo četrcilindru turbomotoru. Atgādināsim, ka Lexus NX gadījumā kombinācija ar šo motoru ir pat par dažiem tūkstošiem dārgāka nekā NX hibrīdmodelim (!), un pašsaprotami, ka NX 200t modeļa tirdzniecība pie mums ir «mirusi». Ar jaunākās paaudzes RX modeļiem viss būs citādāk, proti, Lexus RX 450h, kas droši vien baudīs lielāko pircēju ievērību, maksās, sākot no 64 550 eiro, savukārt RX 200t cena sāksies no 55 990 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Lexus" iepazīstinājis ar savu pirmo elektroauto – "UX 300e" –, kas enerģiju uzglabā tikai akumulatoros (BEV) un ko raksturo UX uzbūve un funkcionalitāte.

2019. gada Tokijas autoizstādē "Lexus" atklāja savu globālo elektrifikācijas stratēģiju, kuras nosaukums ir “Lexus Electrified”.

"Lexus Baltic" vadītājs Raigo Kaseorgs stāsta: ""UX 300e" ir pirmais ražošanas modelis, kam pamatā ir "Lexus Electrified" stratēģija. "Lexus" inženieri gan saglabājuši neskartu UX krosovera atšķirīgo dizainu un raksturlielumus."

"Lexus" inženieri spējuši likt lietā jauno elektrisko piedziņu, lai uzlabotu automobiļa sniegumu uz ceļa. Tajā pašā laikā "UX 300e" ir viens no klusākajiem saloniem savā klasē. "UX 300e" dinamisko veiktspēju gūst, pateicoties zemajam smaguma centram, kas izriet no motora un akumulatora novietojuma zem automobiļa virsbūves. "UX 300e" braukšanas režīma izvēles funkcija sniedz iespēju vienmērīgi palielināt un samazināt ātrumu atbilstoši situācijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrās paudzes Lexus SUV klases hibrīdmodelis RX 450 h mantos visus tos pašus labumus, ko pazīstam jaunajā RX 350 modelī. Protams, galvenā vērtība būs vēl ciešākā draudzība starp jaudīgāku V6 benzīndzinēju un diviem elektromotoriem.

Tāpat kā iepriekš vizuāli hibrīdauto Lexus RX 450h tikpat kā neatšķiras no parastā RX 350, to pašu var teikt arī par salona iekārtojumu. Vienkārši sakot, atšķirība ir tikai tā, ka zem motora pārsega iepriekš pirmās paudzes modelī izmantotā 3.3 litru dzinēja vietā atradīsies jaunais 3,5 litru V6 benzīndzinējs, kurš strādās tandēmā ar diviem elektromotoriem. Summāri jaunajam Lexus SUV spēkratam tiks sarūpēti 299 ZS iepriekšējo 272 ZS vietā.

Taupīgs degvielas ēdājs

Tāpat kā pirmās paaudzes modelī galvenais balsts šajā konstrukcijā ir planetārā zobratu sistēma, kas elektroniski sadala iekšdedzes un abu elektromotoru jaudu, vajadzīgā brīdī pievadot to priekšējai un aizmugurējai asij.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Rīgā pulcēsies ekskluzīvi sporta auto

, 04.08.2009

Supercar pasākumam savu dalību ir apstiprinājuši 12 superauto (piemēram,

Ferrari, Lamborghini, Maserati sporta automašīnas) īpašnieki gan no Latvijas, gan no

Krievijas Federācijas. (Foto:Gallery Park Hotel)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīca Gallery Park Hotel, uzsākot jaunu ikgadēju tradīciju, organizē ekskluzīvu un unikālu Supercar sporta automobiļu pulcēšanos Rīgā laika posmā no 2009. gada 7.līdz 9. augustam.

Supercar pasākumam savu dalību ir apstiprinājuši 12 superauto (piemēram, Ferrari, Lamborghini, Maserati sporta automašīnas) īpašnieki gan no Latvijas, gan no Krievijas Federācijas.

Supercars sacīkšu dalībniekus gaida aizraujoša sacensību programma ar izbraucienu pa Biķernieku sacīkšu trasi, kā arī sagatavota pārbrauciena leģenda ar kontrolpunktiem un atpūtas pauzēm Latvijas skaistākajās un varenākajās pilīs, kā arī fotografēšanās pie Melngalvju nama un Rīgas domes.

Pasākuma laikā oficiāli tiks veikta Supercars Club atklāšana, kā arī tiks veikta pirmo kluba biedru svinīga reģistrācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas lielākajā autotūninga šovā Auto Exotica 2015 no 10. līdz 12. aprīlim Ķīpsalā varēs apskatīt superauto Ultima GTR, kas ir ātrāks par Mihaela Šūmahera vadīto Ferrari un tiek uzskatīts par dārgo superauto biedu, informē BT1 pārstāve Inese Libere.

Lielbritānijā ražotais superauto Ultima GTR tehniskie parametri ir visnotaļ iespaidīgi: 700 ZS, tikai 995 kg masa, 0–100 km/h paātrinājums 2,6 sekundēs un maksimālais ātrums vairāk nekā 385 km/h. Šāda veiktspēja ir raksturīga speciāli sagatavotiem autošosejas bolīdiem un formulām, taču Ultima GTR ir sērijveida auto ar pielaidi koplietošanas ceļu satiksmei. Turklāt to ir iespējams iegādāties par visnotaļ saprātīgu cenu – ja itāliešu superauto maksā gandrīz pusotru miljonu eiro, tad britu Ultima uz pusi lētāk.

Auto ir uzstādījis vairākus oficiālus rekordus, piemēram, paātrinājumā līdz 160 km/h un uzreiz pēc tam pilnīgā nobremzēšanā uzrādītais laiks ir 9,4 sekundes, pārspējot tādas pērles kā BugattiVeyron, Koenigsegg un Ferrari Enzo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Krievijas ierēdņi nesmādētu Lexus ar masāžas krēsliem ugunsgrēku dzēšanai

Vēsma Lēvalde, Db, 27.08.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas Mežu apsardzes dienesta ierēdņi izsludinājuši konkursu par jauna automobiļa Lexus ar televizoru un masāžas krēslu iegādi, lai to pārveidotu par mobilo mežu ugunsgrēku komandpunktu, ziņo Reuters.

Pasūtījums izziņots augustā, bet pēc Maskavas Transporta prokuratūras iejaukšanās anulēts. Pasūtījums paredzēja iepirkt LS 600h Luxury gandrīz par 6 miljoniem rubļu (ap 130 tūkstošiem eiro).

LS 600h (Foto: lexus.com) LS 600h (Foto: lexus.com)

Mašīnai bija jābūt nokrāsotai pērļu tonī, griestos bija jābūt iemontētam 9 collu LCD monitoram ar vadības pulti aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, aizmugures sēdekļiem bija jābūt ar masāžas funkciju, liecina prokuratūras publiskotie konkursa dokumenti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stilīgais kompānijas Lexus kompaktais krosovers NX kā pirmais no Lexus modeļiem ir noslēdzis laulības ar turbomotoru. Diemžēl tas izrādījies negaidīti dārgs pasākums.

Līdz šim Lexus itin labi tika galā ar atmosfēriskiem benzīna motoriem, jo īpaši tas attiecas uz stratēģiski svarīgo Ziemeļamerikas tirgu, kur japānim allaž ir bijuši labi panākumi. Taču turboēras atgriešanās Eiropā ir radījusi zināmas atskaņas arī citviet pasaulē, līdz ar to turbomotora iekļaušana motoru paletē, kas tiks izmantots visā pasaulē, ir likumsakarīga. Vienīgā bēda, ka NX kombinācijā ar jauno spēkstaciju maksā nežēlīgi bargu naudu. Pat vairāk, 238 ZS jaudīgais modernais četrcilindru turbomotors ar 350 ņūtonmetru lielo griezi būs krietni dārgāks pirkums par hibrīdmodeli NX 300h. Labā ziņa, ka šo turbomotoru, visticamāk, drīzumā ieraudzīsim arī citos Lexus modeļos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti dažada veida tehnikskājām ķibelēm japāņu premium klases zīmols Lexus joprojām ir savas klases neapstrīdams līderis ASV tirgū, vēsta Automobilwoche.

Pirmajos sešos mēnešos Lexus ir pārdevis 107 430 vienību, kas sastāda 20,1 % no kopējā Lexus pārdošanas apjoma pasaulē. Lexus zīmolam ir izdevies apsteigt savus sīkstākos konkurentus BMW un Mercedes. Lielāko artavu Lexus pozīciju cementēšanā ir devis SUV modelis Lexus RX, proti, pirmajā pusgadā pārdoti 43 808 auto, no kuriem 7000 ir bijuši RX hibrīdmodeļi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu premium zīmola Lexus pirmais kompaktais krosovers NX saviļņo ar savu daudzpusīgumu un beidzot hibrīdtehnoloģijas nemaksā astronomiski dārgi

Nav noslēpums, ka Lexus primārais noieta tirgus ir Ziemeļamerika, attiecīgi šo pircēju garšas izjūtām tika un tiek konstruēti un būvēti japāņu premium klases zīmola automobiļi. Tomēr ar NX ir citādi, jo auto uzvedībā un pildījumā ir daudz noderīgu lietu, kas atbilst vecā kontinenta prasīgāko autopircēju kārtības rullim. Visbeidzot ne mazāk svarīgs fakts, ka atšķirībā, piemēram, no biznesa klases sedana Lexus GS, kura panākumi Eiropā tika apglabāti, piekabinot modelim nesaprotami augstu cenu, pie NX cenu pozicionējuma ir strādājuši citi ļaudis. Lai neuzkāptu vēlreiz uz grābekļa, kalkulējot NX vērtību, Lexus marketologi un finansisti ir izturējušies nesalīdzināmi labestīgāk un iejūtīgāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Sievietes «kūst», ieraugot šo auto

Lexus kompaktais hibrīdkrosovers NX 300h turpina saviļņot ar savu ekstravaganto ārieni un džentlmeniskām manierēm. Sievietes «kūst», ieraugot šo auto

Kā lai neiepatiktos auto, kas ar savām asajām formām un atlētisko stāju koķetē ar Lexus standartiem atbilstošu komfortu un pārbaudītām hibrīdtehnoloģijām. Kā lai nejūsmo par auto, kas ikdienā spēj būt izcils «kavalieris» – uzmanīgs un saprotošs, kam salona viduskonsoles centrālā tuneļa augšpusē meistarīgi paslēpts neliels, bet ļoti noderīgs spogulītis. Teiksiet, sīkums? Sievietes noteikti tā nedomā. Drēbju, kurpju, tāpat arī spogulīšu nekad nevar būt par daudz.

Pārzīmējot eksterjera «acu» kontūras, uzfrišinot gaismas optiku ar LED starmešiem, pielaikojot jaunu priekšējās restes pinuma rakstu, pieslīpējot salona dizainu, kā arī rūpīgi piestrādājot pie balstiekārtas regulējumiem, jaunais Lexus NX 300h ir atkal sagatavots panākumiem. 2,5 litru četrcilindru benzīnmotora un elektromotoru kopējā jauda sasniedz 197 ZS. Komplektā ar CVT transmisiju tas būs garants komfortablām gaitas īpašībām. Tās ir kļuvušas acīmredzami līdzsvarotākas un izkoptākas nekā līdz šim. Auto uzvedībā ir jaušama skaidra vīzija un pārliecība par savām spējām. Protams, nemeklējiet Lexus NX 300h raksturā sportiskas manieres, pat aktivizējot adaptīvās balstiekārtas SPORT S+ režīmu, auto būs miermīlīgs ar augstu pašsaglabāšanās instinktu. Stūres pievads un pārnesumkārba gan tiks atraktīvāk nospriegota, lai auto brauktu dinamiskāk un asāk. Turklāt, apmānot pilota apziņu caur lieliski skanošo Mark Levinson® Premium Surround audiosistēmu ar 14 skaļruņiem, tiks imitēts dusmīgāks motora dziedājums. Lai vai kā, mikroskopiskās, bet ļoti noderīgās izmaiņas ir tieši tik daudz, lai uzlabotajā Lexus NX 300h iemīlētos no jauna. Tā bāzes modeļa cena, sākot no 45 130 eiro. Protams, šī cena ir tikai aisberga redzamā daļa, jo dārgākajos izpildījumos Lexus NX 300h «cipars» var aizlēkt aiz 60 tūkst. eiro robežas. Tomēr NX 300h cenas pozicionējums uz vācu ražotāju fona ir godīgs un ļoti konkurētspējīgs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Auto Grupa: Vēlamies atgriezt Honda zīmolam tam pienākošos slavu

Lelde Petrāne, 18.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupa paplašinājusi sadarbību ar Honda zīmolu. Turpmāk WESS Auto Grupa uzņēmumi nodrošinās autorizētā autodīlera tirdzniecības un pēcpārdošanas servisa pakalpojumus Japānas auto zīmoliem Toyota, Lexus un Honda, kā arī turpinās sniegt autorizētā servisa pakalpojumus BMW zīmola auto.

Aleksandrs Oskins, AS WESS padomes priekšsēdētājs, komentē: «Auto zīmolu portfeļa paplašināšana ar Honda zīmolu ir likumsakarīgs solis WESS Auto Grupas attīstībā. Mēs jau desmit gadus Latvijā nodrošinām autorizētā servisa pakalpojumus Honda zīmolam, auto tirdzniecības uzsākšana bija tikai laika jautājums. Vēlamies atgriezt Honda zīmolam tam pienākošos slavu un klientu uzticību, kā tas bija zīmola «ziedu laikos». Ņemot vērā auto tirgus attīstību un izaugsmes potenciālu, ambīcijas ir lielas – tuvāko gadu laikā vēlamies sasniegt vismaz 3% Honda zīmola tirgus daļu Latvijā.»

Līdz augustam, kad plānots uzsākt Honda tirdzniecību, WESS Select auto salonā jāveic nozīmīga sagatavošanās - tirdzniecības centra un servisa telpu pielāgošana Honda zīmola pārstāvniecībai, korporatīvā noformējuma izveide, aprīkojuma un iekārtu iegāde. Svarīgākais no veicamajiem darbiem gan esot profesionāla un kompetenta personāla atlase un apmācības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Lexus" luksusa sedans "ES 300h" sper soli uz priekšu nākotnē, nomainot tradicionālos durvju spoguļus ar augstas izšķirtspējas digitālajām kamerām, kas rāda reāllaika attēlus monitoros, kas atrodas automobiļa iekšpusē. Jaunā tehnoloģija būs pieejama Latvijā šā gada rudens otrajā pusē.

Sākotnēji šī jaunā tehnoloģija ieviesta Japānā 2018. gadā kā pasaulē pirmā, kas paredzēta sērijveida ražošanas automobilim.

Jaunā sistēma aizstāj tradicionālos durvju spoguļus ar kompaktām ārējām augstas izšķirtspējas kamerām, kas savienotas ar automobilī esošiem monitoriem. Tie sniedz uzlabotu skatu aiz automobiļa un netālu no automobiļa visos braukšanas apstākļos, mazinot vai pat likvidējot autovadītāja aklos punktus un automātiski pielāgojoties izvērsta skata rādīšanai, kad automobilis veic pagriezienu vai veic apgriešanās manevru.

Šīs tehnoloģijas debija Eiropā notiks martā, 2020. gada Ženēvas autoizstādē.

"Lexus Baltic" vadītājs Raigo Kaseorgs stāsta, ka "Lexus" turpina īstenot savu apņemšanos, proti, padarīt saviem klientiem pieejamas modernizētas tehnoloģijas, tādējādi sasniedzot augstāku drošības un ērtības līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ģimene no Kalifornijas bijusi ļoti pārsteigta, kad pamodusies un sava peldbaseina apakšā ieraudzījusi Lexus, vēsta metro.co.uk.

ASV Mātes dienas agrā rītā Diazu ģimeni pamodinājis blīkšķis, jo kāds autovadītājs ar Lexus iztriecies cauri žogam, kas apvij māju. Automašīna iebraukusi tieši peldbaseinā.

Tomēr, lai gan ģimene bijusi krietni šokēta, incidets nav bijis pilnīgi negaidīts.

16 gadus vecā Janelle Diaza medijiem stāstījusi: «Mēs vienmēr jokojām par to, ka kāds galu galā piezemēsies baseinā, jo viņi iepriekš bija ietriekušies mūsu žogā.»

Avarējusī automašīna esot 2006. gada Lexus GS 430. Autovadītājs ar to uzbraucis uz ietves un pēc tam iztriecies cauri žogam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Lexus tradicionāli ir pazīstams ar savām luksusa klases automašīnām, taču tagad tas spēris soli jaunā segmentā, izgatavojot pirmo luksusa jahtu, raksta Business Insider.

Jaunās jahtas Lexus LY 650 garums ir gandrīz 20 metri, un tā veidota pēc koncepta, ko uzņēmums prezentēja 2017.gada janvārī.

Lexus pārstāvji informējuši, ka jahtu varēs iegādāties sākot no 30.oktobra un tās cena būs no 3,6 miljoniem dolāru.

Galerijā augstāk iespējams aplūkot jauno Lexus jahtu!

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Luksusa automašīnu kontrabandisti sūta tās no Somijas uz Krieviju, apejot sankcijas

LETA/YLE, 06.10.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luksusa automašīnu kontrabandisti turpina tās sūtīt no Somijas uz Krieviju, ar viltotu dokumentu palīdzību apejot Krievijai noteiktās sankcijas, ziņoja Somijas raidsabiedrība YLE.

YLE zviedru nodaļas reportieri izmantoja ģeolokācijas izsekošanas ierīces, lai izsekotu šo automašīnu maršrutu pēc tam, kad tās šķērsoja Somijas robežu ar Krieviju.

Saskaņā ar šo ierīču datiem automašīnas beigās nonāca autoveikalā Sibīrijas pilsētā Tomskā, un tas ir skaidrs Eiropas Savienības (ES) noteikto sankciju pārkāpums.

Žurnālistiem sākotnēji bija ziņots, ka caur Vāciju uz Somiju dodas automašīnas, kuras paredzēts vest tālāk uz Krieviju. Pētnieciskās žurnālistikas komandai bija aizdomas, ka tās ieradīsies Kotkas ostā pirms nelegālas eksportēšanas uz Krieviju.

Lai noskaidrotu, kur šīs jaunās luksusa automašīnas dodas, žurnālisti aizbrauca uz Vālimā robežpārejas punktu Somijas dienvidaustrumos, kur viņi paslēpa ģeolokācijas izsekošanas ierīces divās automašīnās - tumšzilā "BMW X3" un baltā "Lexus RX350", kuras vilka kravas furgons.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Lexus IS 250C kabriolets ar cieto nolokāmo jumtu ir izstrādāts apvienojot sportisku eleganci, maksimālu braukšanas baudu un atzīstamu dinamiku.

Jaunais IS 250C ir trešais modelis Lexus IS klāstā pēc 5.0 litru V8 augstās veiktspējas modeļa IS F.

IS 250C tiek darbināts ar 208 ZS 2.5 litru benzīna V6 dzinēju ar sešpakāpju

automātisko transmisiju. Neskatoties uz kabrioletam raksturīgiem ierobežojumiem, IS 250C saglabā efektīvo aerodinamisko dizainu, kas piemīt tā sedana analogam. No jauna pārstrādājot bagāžas nodalījumu, vējstikla apmali, durvju sliekšņus, atpakaļskata spoguļus un priekšējo buferi, vēja pretestības koeficents ir 0.29 punkti,kas ir ievērojams rezultāts.

Virsbūves konstrukcija un šasija ir izstrādātas tā, lai atbalstītu pāreju uz kabrioletu. Speciāli IS 250C

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lexus LC kupeja ir īpašs auto ne tikai Lexus modeļu klāstā. Šobrīd pirmie LC modeļi jau ir ieradušies Baltijā, un reģionālais pārstāvis prognozē, kā 2018. gadā mērķis kopumā ir pārdot līdz 10 Lexus LC vienības.

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Braukšana ar LC ir uzmundrinošs nevis nogurdinošs process, turklāt, ja vēl zem riteņiem ir tādi gleznaini kalnu serpentīni kā ceļā no Milānas līdz Minhenei, tad ar šādu auto var kļūt par autotūrisma fanu. Tieši šādu maršrutu kopā ar Lexus LC divu dienu laikā izpildīja šo rindu autors. Arī hibrīdversija ir pietiekoši enerģiska, vienīgais, izkāpjot no ikdienišķā braukšanas stila, vai tas būtu uz ātrgaitas autobāņa taisnivirziena kustībā, vai arī agresīvāk braucot pa serpentīniem, hibrīds būs acīmredzami gausāks. Toties LC 500h paātrinājums no miera stāvokļa būs zibenīgs, ļaujot no 0 līdz 100 km/h sasniegt 5 sekunžu paātrinājumu, kas tikai par 0,3 sekundēm atpaliks no LC 500 kupejas.

Komentāri

Pievienot komentāru