Jaunākais izdevums

Kompānija Lexus Vācijas autotrasēs sākusi testēt Lexus superauto LF-A. Šī auto prototips tika prezentēts Detroitas autošovā, pagājušajā gadā.

Un nu kompānija ir ķērusies pie sacīkšu automašīnas testēšanas. Ziņu portāli prognozē, ka LexusLF-A sacīkšu automašīna varētu piedalīties Lemānas autosacīkstēs.

Sacīkšu automašīnas bildes varat aplūkot, klikšķinot šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemeļamerikā un Ķīnā populārais Lexus ES limuzīns tiek ražots jau kopš 1989. gada, bet tikai ar septītās paaudzes modeļa parādīšanos tas tiks piedāvāts arī Eiropā.

Tas nomainīs Lexus GS modeli, kas pārlieku augstās cenas dēļ nespēja pat izpildīt kompānijas pesimistiskākās tirdzniecības prognozes. Aptuveni seši tūkstoši pārdotu jaunu Lexus GS modeļu gadā ir tiešām smieklīgs skaitlis. Visticamāk, ka tik lielu skaitu VW Golf modeļu Vācijā notirgo dažās dienās. Lai vai kā, ar jauno Lexus ES modeli japāņu premium zīmols vēlas trīskāršot pārdošanas apjomus biznesa klases limuzīnu klasē. Iepazīstoties ar jauno Lexus ES Malagā, Spānijā, ir jāatzīst, ka tas ir pamatots un izpildāms solījums. Jāpiebilst, ka Rietumeiropas, tostarp Baltijas, tirgus iekarošana pagaidām ir uzticēta tikai hibrīdversijai Lexus ES 300h.

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Ventspils Augsto tehnoloģiju parkā būs programmatūras testēšanas laboratorija

Vēsma Lēvalde, 24.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piesaistot divus miljonus latu no Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF), viens no vadošajiem IT uzņēmumiem Latvijā SIA DPA sadarbībā ar Latvijas Universitāti veido programmatūras testēšanas laboratoriju Ventspils Augsto tehnoloģiju parkā (VATP).

Testēšanas laboratorija būs moderna, jaudīga IT infrastruktūras testēšanas vide, kurā jomas eksperti nodrošinās testēšanas pakalpojumus atbilstoši industrijas standartiem, kā arī pētīs, izstrādās un ieviesīs jaunas un inovatīvas testēšanas metodes. Projekta ietvaros DPA kopā ar Latvijas Universitāti izveidos konteinera tipa programmatūras risinājumu testēšanas laboratorijas iekārtu kompleksu un sešas ar nepieciešamo tehnisko nodrošinājumu aprīkotas zinātnieku darbavietas.

Testēšana ir ļoti būtisks posms jaunu, inovatīvu IT risinājumu izveidē, bet to ir sarežģīti nodrošināt labā kvalitātē resursietilpības un augsto izmaksu dēļ, turklāt tehnoloģiskais nodrošinājums tiek izmantots vien ļoti īsu brīdi – testēšanas posmā, norāda VATP. Līdz ar to sistēmu pasūtītāji bieži neveic pilnīgu testēšanu vai arī veic to ar neadekvātām izmaksām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, ka vācu krosoveri ir talantīgāki, jaudīgāki un daudzpusīgāki, turpretim japāņu "Lexus RX" liek pretim hibrīdtehnoloģijas un tehnisko izturību, kas vāciešiem bieži klibo.

"Lexus RX" ir tas krosovers, kas valdzina ar savu nosvērtību, pat neraugoties uz to, ka auto dizains ir gana izaicinošs un pat lecīgs. Atjaunotajam "Lexus RX" modelim izmaiņu nav daudz, ja neskaita citādu priekšējās dekoratīvās restes pinumu, pārveidotu aizmugurējā bampera dizainu, modernizētu gaismas tehniku, kā arī uzlabotu multimediju sistēmu ar ātrdarbīgāku procesoru un plašākām izmantošanas iespējām.

Visādi citādi tas ir tas pats labais "RX" ar nedaudz vecmodīgu salona iekārtojumu un patīkamu apdares kvalitāti.

Tehniskajā ziņā dzelžaina uzticēšanās hibrīdtehnoloģijām, kā arī iespēja piecvietīgā "RX 450h" vietā pasūtināt pagarināto "RX 450h L" versiju, lai salonā ietūcītu trešo rindu un transformētu auto par septiņvietīgu vai sešvietīgu braucamo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latvijā plāno piedāvāt programmu testēšanas pakalpojumu, 3,5 milj. Ls iepirkums jau noslēgts

Gunta Kursiša, 04.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Programmatūras testēšanas laboratorija, ko Eiropas Savienības fondu atbalstīta projekta ietvaros izveidojusi IT nozares SIA DPA, sadarbojoties ar Latvijas Universitātes (LU) Datorikas fakultāti, noslēgusi 3,5 milj. Ls apjomīgu iepirkumu konkursu par testēšanas laboratorijas iekārtu kompleksa piegādi, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā.

Lai izveidotu lielas informācijas sistēmas, piemēram, banku sistēmas, to izveidotājam jau programmatūras izstrādes sākuma stadijā ir jāiegulda apjomīgi līdzekļi datortehnikā, bet parasti šādu apjomīgu sistēmu izstrāde ilgst vien aptuveni gadu - pēc tam sistēmas testēšanai iegādātā datortehnika vairs nav nepieciešama. Tādējādi sistēmu izstrādātāji nereti neveic pilnīgu testēšanu vai arī veic to, ieguldot lielus līdzekļus, Db.lv skaidroja SIA DPA vadītājs Juris Vilders.

Viņš norādīja – patlaban «tuvākajā apkārtnē programmatūras testēšanas pakalpojumi tiek sniegti maz». «Mēs domājam piedāvāt testēšanas pakalpojumu, samazinot programmas izstrādātāju izmaksas, tādēļ ceram, ka testēšanas laboratoriju izmantos daudzi,» norādīja J. Vilders.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu luksusauto ražotājs Lexus beidzot ir atklājis jaunās superautomašīnas Lexus LFA patieso seju un tehniskos datus. Paredzams, ka superauto pie izmeklētajiem pircējiem nonāks 2010. gadā.

Divvietīgais Lexus LFA būs apjozies ar 4.8 litru V10 motoru, kurš attīstīs 560 ZS lielu jaudu, bet griezes moments aizstiepsies līdz 480 ņūtonmetriem. Klasiskās piedziņas sportistam zirgspēku savaldīšana tiek uzticēta sešpakāpju sekvenciālajai pārnesumkārbai. Atbilstoši superauto kategorijai Lexus LFA līdz 100 km/h lielam ātrumam aiztrauksies 3.7 sekundēs, bet maksimālais ātrums atdursies pie 325 km/h atzīmes.

Japāņi sola, ka Lexus LFA ražošana tiks uzsākta 2010. gadā. Vairojot modeļa ekskluzivitāti, pie reizes liekot saspicēt ausis dārgo auto kolekcionāriem, japāņi ir iecerējuši kopumā saražot tikai 500 LFA eksemplārus, bet pirmās mašīnas klienti varētu saņemt jau 2010. gada beigās. Pēc japāņu autoražotāja aplēsēm jaunā Lexus superauto cena varētu sasniegt 250 līdz 290 tūkst. eiro. Bez tam japāņi sola, ka drīzumā tikšot radīts vēl ekstrēmāks LFA modelis, kura stihija būs tikai un vienīgi sacīkšu trases.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Lexus Riga Airport atklājis jaunā koncepta salonu

Zane Atlāce - Bistere, 30.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupas autosalons Lexus Riga Airport pēc rekonstrukcijas atklājis auto salonu, kas veidots pēc Lexus starptautiskā koncepta Experience Amazing un ir saskaņā ar globālajām Lexus zīmola dizaina vadlīnijām.

Jaunais Lexus zīmola koncepts ir daudz modernāks un mūsdienīgāks, kā arī vērsts uz jaunāko tehnoloģiju izmantošanu gan jaunu auto modeļu izstrādē, gan klientu apkalpošanas kultūrā.

«Jaunais salona koncepts veidots tā, lai klientam būtu maksimāli ērti iepazīties ar auto un servisa pakalpojumu piedāvājumu, izvēlēties vai konfigurēt sev vēlamo auto modeli - tā interjeru, papildaprīkojumu un citus elementus, izmantojot modernākās tehnoloģijas un vienojoties par izdevīgākajiem nosacījumiem,» stāsta Lexus Riga Airport izpilddirektors Artjoms Jerņevs.

Viņš piebilst, ka pērn ir izdevies sasniegt labus rezultātus — Latvija joprojām veido lielāko Lexus zīmola pārdošanas tirgus daļu starp visām Eiropas valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupas autosalons Lexus Riga Airport prezentējis jaunākos Lexus LS un Lexus LC modeļus, kuros akcents likts uz tehnoloģiskajām inovācijām un drosmīgu dizainu.

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Lexus LC sporta kupeja ir jaunākais Lexus modelis šajā klasē, un tas ir saglabājis oriģinālo LF-LC konceptautomobiļa stila būtību. Lexus LC luksusa kupeja reprezentē radikālu, tomēr zīmolam raksturīgu Lexus dizainu.

Lexus LC sporta kupeju šobrīd iespējams pasūtīt iepriekš, savukārt pirmās automašīnas klientiem tiks piegādātas šā gada augustā. Lexus LS varēs iepriekš pasūtīt, sākot no septembra, savukārt jaunās mašīnas būs pieejamas no nākamā gada sākuma.

Lexus Riga Airport autosalons tika izveidots 2007. gadā un bija pirmais ekskluzīvais Lexus autosalons Ziemeļeiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Ventspilī darbu sāks Ziemeļeiropā pirmais programmatūras kvalitātes kompetences centrs

Vēsma Lēvalde, 22.05.2013

Laboratorijas būvniecība noritēja tieši blakus un vienlaikus ar jauno šķidro kristālu displeju rūpnīcu.

Foto: Vēsma Lēvalde

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ventspilī 29.maijā darbu sāks ar ERAF atbalstu izveidotā, divus miljonus latu vērtā programmatūras risinājumu testēšanas laboratorija.

Jaunizveidotais programmatūras kvalitātes kompetences centrs ar zīmolu Squalio ir Ziemeļeiropā unikāls infrastruktūras attīstības projekts, kas īstenots uzņēmēju un zinātnieku sadarbības rezultātā.

projekta īstenotāji ir SIA DPA un Latvijas Universitātes dibinātais meitas uzņēmums SIA Programmatūras testēšanas laboratorija.

Latvijā un pasaulē programmatūras testēšana iegūst arvien lielāku nozīmi, tā ir kvalitātes un drošības kontrole un vienlaikus palīdz ietaupīt uzņēmumu līdzekļus, uzskata SIA DPA vadītājs un īpašnieks Juris Vilders. Izmantojot DPA speciālistu pieredzi, kā arī piesaistot Latvijas Universitātes zinātniekus un Eiropas finansējumu, izveidots perspektīvs biznesa virziens – programmatūras kvalitātes testēšana kā ārpakalpojums, kas turpmāk darbosies ar zīmolu Squalio. J.Vilders cer, ka laboratorija pakalpojumus pieprasīs arī ārvalstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu premium ražotāja Lexus spēkstaciju aptverē kopš šī gada ir parādījies visu laiku jaudīgākais un sportiskākais V8 motors, kas iekārtojies Lexus RC-F kupejas motortelpā. Tāda auto Lexus nekad vēl nav bijis

Savulaik vācu autosporta leģenda un kompānijas Porsche slavenais testpilots Valters Rērls (Walter Röhrl), izklāstot Štutgartes sporta auto filosofiju, uzsvēra, ka Porsche ir jābūt ne tikai ātriem un sportiskiem sacīkšu trasē, ar šo auto var tikpat patīkami aizbraukt uz veikalu pēc piena vai maizes. Pēc šāda principa ir būvēta arī jaunā Lexus RC-F. No vienas puses, tā būs sacīkšu trasēm atbilstoša bestija, bet, no otras – ārpus trases tā būs mierīga un paklausīga 2+2 sēdpozīcijas koncepta Gran Turismo kupeja, ar ko doties, piemēram, romantiskā un komfortablā braucienā pa Francijas Rivjēru.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Rīgā atklāta jauna sagraujošās testēšanas laboratorija

Žanete Hāka, 25.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Inspicēšanas, testēšanas un sertificēšanas uzņēmums Latvijā – Inspecta Latvia atklājis jauno sagraujošās testēšanas laboratoriju, kas saņēmusi arī Latvijas Nacionālā akreditācijas biroja (LATAK) akreditāciju, informē uzņēmuma pārstāvji.

Jaunā laboratorija sniegs iespēju veikt visaptverošas kvalitātes pārbaudes metāla izstrādājumiem, kuri tiek izmantoti būvniecībā, metālapstrādē, mašīnbūvē, kā arī citās tautsaimniecības nozarēs.

Jaunajā sagraujošās testēšanas laboratorijā veiktie testi ļauj noteikt metāla izstrādājumu īpašības un kvalitāti, pārliecinoties par to atbilstību standartu prasībām. Kvalitāti un atbilstību ES standartiem testēšanas laboratorijā var noteikt gan metinātiem savienojumiem, gan melno un krāsaino metālu sakausējumu izstrādājumiem. Tāpat sagraujošās testēšanas laboratorija sniegs iespēju veikt testus, kas nepieciešami metinātāju sertifikācijas procesā, kā arī metināšanas procedūru sertifikācijā. Lai nodrošinātu operatīvu un kvalitatīvu testu veikšanu, jaunā laboratorija aprīkota gan ar testēšanas paraugu izgatavošanas iekārtām, gan starptautisko standartu prasībām atbilstošām testēšanas iekārtām, kuru precizitāte ir metroloģiski apliecināta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Rīgā pulcēsies ekskluzīvi sporta auto

, 04.08.2009

Supercar pasākumam savu dalību ir apstiprinājuši 12 superauto (piemēram,

Ferrari, Lamborghini, Maserati sporta automašīnas) īpašnieki gan no Latvijas, gan no

Krievijas Federācijas. (Foto:Gallery Park Hotel)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīca Gallery Park Hotel, uzsākot jaunu ikgadēju tradīciju, organizē ekskluzīvu un unikālu Supercar sporta automobiļu pulcēšanos Rīgā laika posmā no 2009. gada 7.līdz 9. augustam.

Supercar pasākumam savu dalību ir apstiprinājuši 12 superauto (piemēram, Ferrari, Lamborghini, Maserati sporta automašīnas) īpašnieki gan no Latvijas, gan no Krievijas Federācijas.

Supercars sacīkšu dalībniekus gaida aizraujoša sacensību programma ar izbraucienu pa Biķernieku sacīkšu trasi, kā arī sagatavota pārbrauciena leģenda ar kontrolpunktiem un atpūtas pauzēm Latvijas skaistākajās un varenākajās pilīs, kā arī fotografēšanās pie Melngalvju nama un Rīgas domes.

Pasākuma laikā oficiāli tiks veikta Supercars Club atklāšana, kā arī tiks veikta pirmo kluba biedru svinīga reģistrācija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekskluzīvā intervijā db.lv Audi driving experience programas vadītājs Klaus Demels (Klaus Demel) atklāj, ka vairāk nekā 20 jauno Audi R8 un RS sērijas superauto dalība apmācības programas laikā Rīgā, Biķernieku trasē būs līdz šim lielākais superauto desants Baltijā.

Atgādināsim, ka pasaulē pazīstamais Audi Sportscar Experience pasākums šogad, no 8. līdz 18.augustam, norisināsies arī Latvijā, Biķernieku trasē. Audi driving experience programas vadītājs atbildēja uz dažiem db.lv jautājumiem.

Vai ir tiesa, ka Audi Sportscar Experience pēc desmit gadu pārtraukuma atgriežas Latvijā, Biķernieku trasē ar lielāko Audi R8 sporta automobiļu desantu kāds līdz šim ir redzēts Baltijā?

Tā ir taisnība. Tajā brīdī, kad plānojām mūsu atgriešanos Rīgā, bija skaidrs, ka tam ir jābūt ar lielāku jaudu un vērienu, nekā tas bija pirms desmit gadiem. Superjaudīgu automobiļu flote ar tādiem dārgakmeņiem kā jaunais Audi R8 V10 Plus, kam ir pāri par 600 ZS liela jauda. Mūsuprāt, tas ir labākais veids, kā nodemonstrēt, ko nozīmē kaisle, ātrums un jauda.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prezentējot jauno "LF-30 Electrified" Kenshiki forumā Amsterdamā, luksusa automobiļu ražotājs "Lexus" iezīmējis jaunās paaudzes elektrisko automobiļu siluetu, kas publikai varētu kļūt pieejami jau nākamajā desmitgadē.

Auto veiktspēja balstās "Lexus" izstrādātajās jaunākajās hibrīdauto tehnoloģijās apvienojumā ar jau līdz šim pārbaudītajām sistēmām. Jaunais LF-30 apvieno nākotnes dizainu gan ārēji, gan interjerā, pārliecinoši iekļaujot arī tādas iekšējās funkcijas kā autonomu vadību un citas modernās tehnoloģijas. Kā piemēru var minēt vadības pulti, kuras centrā atrodas stūre, kas vairs neaizsedz skatu uz vadības paneli, bet sniedz pilnīgi jaunu vadības pieredzi, kuras jaunais koncepts nodēvēts par "Tazunu".

Atskatoties "Lexus" pēdējo gadu sniegumā Eiropā, "Toyota Motor Europe" viceprezidents Mets Harisons (Matt Harrison) Kenshiki forumā uzsvēra, ka neviens cits ražotājs, kā "Lexus" patreiz nav vairāk asociēts ar hibrīdauto tehnoloģijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autorizētā Toyota un Lexus dīlera Latvijā AS Wess apgrozījums 2016. gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% jeb 6,39 miljoniem eiro vairāk nekā 2015. gadā, informē kompānijas pārstāvji.

Wess padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins 2016. gada rezultātus kopumā vērtē pozitīvi. Neskatoties uz kopējo auto tirgus stagnāciju, kompānijai izdevies panākt pieaugumu faktiski visās pozīcijās.

Grupas autosaloni - Wess Motors Toyota un Lexus Riga Airport pērn kopā pārdeva 1160 jaunus automobiļus, kas ir par 170 auto vairāk nekā 2015. gadā. Wess pārdošanas apjomi pērn auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

Wess rentabilitātes (EBITDA) rādītājs palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa ir 502 tūkstoši eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā kā gadu iepriekš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Cilvēciskās kļūdas IT nozarei ik gadu rada miljardu zaudējumus

Žanete Hāka, 13.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Programmatūra ir kā labirints ar tūkstoš durvīm, līdz ar to pirms sistēmas vai aplikācijas nonākšanas tirgū svarīga ir programmatūras pārbaude ar daudzām pieejām, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un rīkus, ieskaitot mākslīgo intelektu, testēšanas lomu skaidro Accenture Latvijas filiāles Testēšanas nodaļas vadītājs Jurijs Grigorjevs.

Viņš atgādina, ka ik gadu pasaulē ar digitālo vidi saistītie drošības incidenti rada riskus un zaudējumus 260-340 miljardu eiro apmērā (Eiropas Savienības Tīklu un informācijas drošības aģentūras dati), tāpēc bez cilvēku un darbinieku izglītošanas aizvien lielāka loma ir jāpievērš programmatūras testēšanai, kas veido aptuveni 1/3 daļu no programmatūras izstrādes darba.

Programmatūras testēšanā konkurence ir augsta, ar manuāliem testiem sen jau nepietiek. Nozarē aktuāla ir testēšanas automatizācija, kad dažās stundās var pārbaudīt sistēmas vai aplikācijas funkcionalitāti, veikspēju un drošību. Pieaugot mobilo un dažādu ierīču izplatībai ir pieaudzis pieprasījums pēc ierīču, sistēmu savietojamības testēšanas. Liela loma ir arī nozares virzībai uz mākoņpakalpojumiem, kad liela apjoma dati atrodas un tiek apstrādāti attālinātajos serveros.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot kompaktā krosovera Lexus NX piemēram, arī japāņu premium zīmola lielākais brālis Lexus RX ir uzvilcis impulsīva dizaina drānas, bet automašīnas purngalu izdaiļojis ar heraldisko radiatora resti

Pat neieskatoties ceturtās paaudzes Lexus RX tehniskajā pasē, ir skaidri nojaušams, ka auto kļuvis acīmredzami lielāks, proti, tas garumā pastiepies par «apaļiem» 12 centimetriem, vienlaikus palielinot riteņu bāzi par 5 centimetriem. Šīs un vēl citas virsbūves pārbīdes ir ļāvušas parūpēties vispirms par pasažieru ērtībām, jo īpaši par otrajā rindā sēdošajiem.

Palielinātie apkārtmēri un agresīvais dizains ar pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu Holivudas grāvēja Plēsoņa (1987) ļaundarim līdzīgo automašīnas purngalu licis jaunajam Lexus RX kļūt acīmredzami vīrišķīgākam. Tas liek domāt, ka turpmāk šo auto par labu esam pie mums atzīs ne tikai daiļā dzimuma pārstāves. Vēl viens būtisks pavērsiens ir tas, ka Lexus marketologi izkalkulējuši konkurētspējīgu cenu ne tikai hibrīdmodelim RX 450h, bet arī RX modelim ar jauno 238 ZS jaudīgo četrcilindru turbomotoru. Atgādināsim, ka Lexus NX gadījumā kombinācija ar šo motoru ir pat par dažiem tūkstošiem dārgāka nekā NX hibrīdmodelim (!), un pašsaprotami, ka NX 200t modeļa tirdzniecība pie mums ir «mirusi». Ar jaunākās paaudzes RX modeļiem viss būs citādāk, proti, Lexus RX 450h, kas droši vien baudīs lielāko pircēju ievērību, maksās, sākot no 64 550 eiro, savukārt RX 200t cena sāksies no 55 990 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Lexus" iepazīstinājis ar savu pirmo elektroauto – "UX 300e" –, kas enerģiju uzglabā tikai akumulatoros (BEV) un ko raksturo UX uzbūve un funkcionalitāte.

2019. gada Tokijas autoizstādē "Lexus" atklāja savu globālo elektrifikācijas stratēģiju, kuras nosaukums ir “Lexus Electrified”.

"Lexus Baltic" vadītājs Raigo Kaseorgs stāsta: ""UX 300e" ir pirmais ražošanas modelis, kam pamatā ir "Lexus Electrified" stratēģija. "Lexus" inženieri gan saglabājuši neskartu UX krosovera atšķirīgo dizainu un raksturlielumus."

"Lexus" inženieri spējuši likt lietā jauno elektrisko piedziņu, lai uzlabotu automobiļa sniegumu uz ceļa. Tajā pašā laikā "UX 300e" ir viens no klusākajiem saloniem savā klasē. "UX 300e" dinamisko veiktspēju gūst, pateicoties zemajam smaguma centram, kas izriet no motora un akumulatora novietojuma zem automobiļa virsbūves. "UX 300e" braukšanas režīma izvēles funkcija sniedz iespēju vienmērīgi palielināt un samazināt ātrumu atbilstoši situācijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autogiganta Toyota radītais hibrīdmodelis Toyota Prius vietējā autotirgū tiks transformēts un pārdots, izmantojot Lexus zīmolu.

Lexus HS 250 h ārējā virsbūves čaula līdzināsies citam Toyota modelim, proti, jaunākās paaudzes Toyota Corolla. Turpretim salona iekārtojumā Lexus HS 250 h varēs sajust premium zīmolam raksturīgo ekipējumu, iesksaitot dabīgā koka un ādas apdari, kā arī virkni moderno komforta un drošības ekstru. Zem motora pārsega Lexus HS 250 h atradīsies iekšdedzes motora un elektromotora tandēms, kura kopējā jauda salīdzinājumā ar Prius ir izaugusi līdz 190 ZS lielai jaudai.

Pēc ražotāju solītā Lexus HS 250 h vidējais degvielas patēriņš būšot aptuveni 6.7 litri uz 100 kilometriem. Jaunā modeļa cena Japānā sasniegšot aptuveni 30 tūkst. eiro, kas ir teju uz pusi vairāk nekā tiek prasīts par jauno Prius.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrās paudzes Lexus SUV klases hibrīdmodelis RX 450 h mantos visus tos pašus labumus, ko pazīstam jaunajā RX 350 modelī. Protams, galvenā vērtība būs vēl ciešākā draudzība starp jaudīgāku V6 benzīndzinēju un diviem elektromotoriem.

Tāpat kā iepriekš vizuāli hibrīdauto Lexus RX 450h tikpat kā neatšķiras no parastā RX 350, to pašu var teikt arī par salona iekārtojumu. Vienkārši sakot, atšķirība ir tikai tā, ka zem motora pārsega iepriekš pirmās paudzes modelī izmantotā 3.3 litru dzinēja vietā atradīsies jaunais 3,5 litru V6 benzīndzinējs, kurš strādās tandēmā ar diviem elektromotoriem. Summāri jaunajam Lexus SUV spēkratam tiks sarūpēti 299 ZS iepriekšējo 272 ZS vietā.

Taupīgs degvielas ēdājs

Tāpat kā pirmās paaudzes modelī galvenais balsts šajā konstrukcijā ir planetārā zobratu sistēma, kas elektroniski sadala iekšdedzes un abu elektromotoru jaudu, vajadzīgā brīdī pievadot to priekšējai un aizmugurējai asij.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Kurzeme 2009 – trīs čempionātu posmi vienlaikus

, 30.07.2009

Paralēli autorallija sacensībām šogad notiks arī rallijsprinta un rallijreida čempionāta posms, kas nozīmē ne tikai vairāk dalībnieku, bet arī lielāku sacīkšu auto daudzveidību un vairāk autosporta atmosfērā pavadīta laika divu dienu garumā. (Foto: J. Asaris)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tieši mēnesis atlicis līdz augusta pēdējās dienās, 29. un 30.datumā, Liepājā un Liepājas apkaimē gatavotajam Latvijas rallija čempionāta posmam – rallijam Kurzeme 2009, kas pulcēs prāvu skaitu rallistu gan no Latvijas, gan no tuvākām un tālākām kaimiņvalstīm.

Vēl jo vērienīgāks šis pasākums būs tādēļ, ka paralēli autorallija sacensībām šogad notiks arī rallijsprinta un rallijreida čempionāta posms, kas nozīmē ne tikai vairāk dalībnieku, bet arī lielāku sacīkšu auto daudzveidību un vairāk autosporta atmosfērā pavadīta laika divu dienu garumā. Citiem vārdiem – bez jau ierastajām čempionu cīņām N4 klasē redzēsim rallija vidē pazīstamos rallijreida apvidniekus, un ne mazāk spraigas cīņas gaidāmas rallijsprinta dalībnieku starpā.

Atšķirībā no rallijreida braucējiem rallijsprinta sacensību dalībniekiem šāda seriālu apvienošana būs jaunums. Lai gan rallijsprints un rallijs pēc būtības ir līdzīgas disciplīnas, zināmas atšķirības tomēr pastāv. Pirmām kārtām jau tie ir automobiļi, jo bez speciāli rallijam pielāgotajām mašīnām rallijsprintā ir dalībnieki, kuri brauc "road" klasē ar standarta jeb ielas automobiļiem. Šajā ieskaites grupā par uzvarētāju kļūst nevis ātrākais, bet precīzākais – tas, kurš pratis vislabāk ievērot regularitātes principus, distancē spējis visprecīzāk noturēt vidējo optimālo ātrumu un finišu sasniedzis ar iespējami mazāko nobīdi no laika normas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas lielākajā autotūninga šovā Auto Exotica 2015 no 10. līdz 12. aprīlim Ķīpsalā varēs apskatīt superauto Ultima GTR, kas ir ātrāks par Mihaela Šūmahera vadīto Ferrari un tiek uzskatīts par dārgo superauto biedu, informē BT1 pārstāve Inese Libere.

Lielbritānijā ražotais superauto Ultima GTR tehniskie parametri ir visnotaļ iespaidīgi: 700 ZS, tikai 995 kg masa, 0–100 km/h paātrinājums 2,6 sekundēs un maksimālais ātrums vairāk nekā 385 km/h. Šāda veiktspēja ir raksturīga speciāli sagatavotiem autošosejas bolīdiem un formulām, taču Ultima GTR ir sērijveida auto ar pielaidi koplietošanas ceļu satiksmei. Turklāt to ir iespējams iegādāties par visnotaļ saprātīgu cenu – ja itāliešu superauto maksā gandrīz pusotru miljonu eiro, tad britu Ultima uz pusi lētāk.

Auto ir uzstādījis vairākus oficiālus rekordus, piemēram, paātrinājumā līdz 160 km/h un uzreiz pēc tam pilnīgā nobremzēšanā uzrādītais laiks ir 9,4 sekundes, pārspējot tādas pērles kā BugattiVeyron, Koenigsegg un Ferrari Enzo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai i30 N ir kā zibens no skaidrām debesīm, drosmīgi ielaužoties karsto priekšpiedziņas hečbeku klubiņā

Savulaik slavenais sacīkšu braucējs Valters Rērls viedi izteicās, ka īstam ielas sacīkšu auto ir jāprot vienlīdz labi braukt gan pa sacīkšu trasi, gan pēc tam komfortabli aizvest pilotu uz veikalu pēc piena. Abus šos nosacījumus jaunais Hyundai i30 N izpilda teicami. Negaidīti sabalansēts auto, kas spēs būt paklausīgs un rātns kompaktklases hečbeks, bet, kad tiks nospiesta «ļaunuma poga N», tad i30 N «rokas un kājas» ies pa gaisu un pilotam atliks nesapīties meistarībā, lai novaldītu koplietošanas ceļiem domāto trakuli. Ir acīmredzama Hyundai Motorsport divīzijas klātbūtne šī modeļa tapšanā, kas kārtējo reizi apliecina Hyundai rallija komandas nozīmi, piedaloties pasaules rallija čempionāta (WRC) seriālā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Eiropas Komisija pastiprina noteikumu prasības, lai uzlabotu automobiļu drošību un nekaitīgumu videi

Žanete Hāka, 27.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija iesniegusi tiesību aktu priekšlikumus, kuru mērķis ir nodrošināt, ka automobiļu ražotāji stingri ievēro visas ES prasības drošības, vides aizsardzības un ražošanas jomā, informē EK.

Komisija ierosina vērienīgi pārstrādāt tā dēvēto ES tipa apstiprināšanas tiesisko regulējumu. Saskaņā ar patlaban spēkā esošajiem noteikumiem valstu iestādes vienīgās atbild par sertificēšanu, ar ko apliecina, ka transportlīdzeklis atbilst visām prasībām tā laišanai tirgū, un uzrauga ražotāju atbilstību attiecīgo ES tiesību aktu prasībām. Šodien iesniegtie priekšlikumi transportlīdzekļu testēšanu padarīs neatkarīgāku un pastiprinās apritē jau nonākušo automobiļu uzraudzību. Labāka pārraudzība Eiropas līmenī nostiprinās sistēmu kopumā.

Komisija, jau pirms gaismā nāca fakti par Volkswagen rīcību, bija uzsākusi ES tipa apstiprināšanas tiesiskā regulējuma pārskatīšanu. Kopš tā laika Komisija secinājusi, ka, lai novērstu pārkāpumu atkārtošanos, ir vajadzīgas tālejošākas reformas. Šodien klajā laistais regulas priekšlikums par mehānisko transportlīdzekļu apstiprināšanu un tirgus uzraudzību papildina centienus ieviest stingrākus emisiju testus (emisiju testēšanu reālos braukšanas apstākļos).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Sievietes «kūst», ieraugot šo auto

Lexus kompaktais hibrīdkrosovers NX 300h turpina saviļņot ar savu ekstravaganto ārieni un džentlmeniskām manierēm. Sievietes «kūst», ieraugot šo auto

Kā lai neiepatiktos auto, kas ar savām asajām formām un atlētisko stāju koķetē ar Lexus standartiem atbilstošu komfortu un pārbaudītām hibrīdtehnoloģijām. Kā lai nejūsmo par auto, kas ikdienā spēj būt izcils «kavalieris» – uzmanīgs un saprotošs, kam salona viduskonsoles centrālā tuneļa augšpusē meistarīgi paslēpts neliels, bet ļoti noderīgs spogulītis. Teiksiet, sīkums? Sievietes noteikti tā nedomā. Drēbju, kurpju, tāpat arī spogulīšu nekad nevar būt par daudz.

Pārzīmējot eksterjera «acu» kontūras, uzfrišinot gaismas optiku ar LED starmešiem, pielaikojot jaunu priekšējās restes pinuma rakstu, pieslīpējot salona dizainu, kā arī rūpīgi piestrādājot pie balstiekārtas regulējumiem, jaunais Lexus NX 300h ir atkal sagatavots panākumiem. 2,5 litru četrcilindru benzīnmotora un elektromotoru kopējā jauda sasniedz 197 ZS. Komplektā ar CVT transmisiju tas būs garants komfortablām gaitas īpašībām. Tās ir kļuvušas acīmredzami līdzsvarotākas un izkoptākas nekā līdz šim. Auto uzvedībā ir jaušama skaidra vīzija un pārliecība par savām spējām. Protams, nemeklējiet Lexus NX 300h raksturā sportiskas manieres, pat aktivizējot adaptīvās balstiekārtas SPORT S+ režīmu, auto būs miermīlīgs ar augstu pašsaglabāšanās instinktu. Stūres pievads un pārnesumkārba gan tiks atraktīvāk nospriegota, lai auto brauktu dinamiskāk un asāk. Turklāt, apmānot pilota apziņu caur lieliski skanošo Mark Levinson® Premium Surround audiosistēmu ar 14 skaļruņiem, tiks imitēts dusmīgāks motora dziedājums. Lai vai kā, mikroskopiskās, bet ļoti noderīgās izmaiņas ir tieši tik daudz, lai uzlabotajā Lexus NX 300h iemīlētos no jauna. Tā bāzes modeļa cena, sākot no 45 130 eiro. Protams, šī cena ir tikai aisberga redzamā daļa, jo dārgākajos izpildījumos Lexus NX 300h «cipars» var aizlēkt aiz 60 tūkst. eiro robežas. Tomēr NX 300h cenas pozicionējums uz vācu ražotāju fona ir godīgs un ļoti konkurētspējīgs.

Komentāri

Pievienot komentāru