Dienas Bizness

  • 20 pirmdiena,
    februāris

    Vitauts, Smuidra, Smuidris

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8572

    USD: 1.0650

Ražošana

Lidkompānijas piedāvā arvien ekstravagantākas balvas  1

Par lojalitātes programmu punktiem var iegūt gan 3,5 miljonu vērtu jahtu, gan izbaudīt lidojuma pieredzi kopā ar airBaltic vadītāju, šodien raksta Dienas bizness.

Aviokompānijas savu lojalitātes programmu punktu apmaiņā pret balvām kļūst arvien ekstravagantākas un inovatīvākas, turklāt piedāvātās balvas krietni pārsniedz tradicionālās ar lidojumiem saistītās jomas – iespēju savāktos punktus apmainīt pret lidojuma biļeti, norezervēt viesnīcu vai nomāt automašīnu, liecina aviācijas nozares analītiķu kompānijas IdeaWorks pētījums. Tajā izvērtētas 150 aviosabiedrību lojalitātes programmas un 40 unikālākās balvas. Visdārgāko balvu topā uzvarētāja ir Apvienotajos Arābu Emirātos bāzētā Etihad Airways, kas par 386 milj. lidojumu laikā savāktajām jūdzēm piedāvā 3,5 milj. dolāru vērtu jahtu. Savukārt no lētā gala oriģināls ir Icelandair piedāvājums, kas par 650 jūdzēm piedāvā iegādāties «laimīgās laulības kūku», kas, maksājot skaidrā naudā, ir vērta aptuveni 3 dolārus. Populāras ir arī dažādas apmācības, piemēram, Virgin Atlantics par 35 tūkst. savāktiem punktiem piedāvā atbrīvoties no lidošanas fobijas, citas aviosabiedrības piedāvā valodu vai kulinārijas kursus. Popularitāti iekaro arī labdarība, piemēram, Delta savā SkyMiles programmā piedāvāja ziedot savāktos punktus ēku būvniecībai Taizemē. Taču starp jocīgākiem piedāvājumiem jāmin Lufthansa ideja, kas par 21 tūkst. punktiem ar Šveices pulksteņa precizitāti saviem klientiem izvēlētajā laika periodā piegādāja augstas kvalitātes melnas vīriešu zeķes. Šo luksusu izbaudīja ap 60 tūkst. Lufthansa klientu 75 pasaules valstīs.

Zīmīgi, ka starp 40 unikālākajām balvām airBaltic iekļuvis pat ar diviem piedāvājumiem. Par 13,5 tūkst. punktiem Baltic Miles klientam ir iespēja vizināties suņu haskiju pajūgā (šī izklaide ir vērta aptuveni 95 dolārus). Taču vēl ekskluzīvāks ir šā gada sākumā Baltic Miles klientiem izteiktais piedāvājums – apmainīt savāktos punktus pret iespēju saņemt lidošanas instruktāžu airBaltic lidmašīnas simulatorā no paša airBaltic izpilddirektora Martina Gausa personīgi. DB jau rakstīja, ka M. Gauss ir pieredzējis lidmašīnu pilots un par šo iespēju kāds Baltic Miles klients divu nedēļu ilgušajā izsolē bija gatavs atdot 211 tūkst. savāktos punktus, kas ir līdz šim lielākais Baltic Miles programmā iztērētais punktu skaits. Iespēja piepildīt savu sapni šīs balvas ieguvējam tiks dota 2012. gadā.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Reklāma