Lidsabiedrība Air France saviem pasažieriem piedāvā jaunu pakalpojumu, kas būs pieejams gandrīz visās lielākajās Eiropas lidostās – reģistrāciju lidojumiem, izmantojot mobilos tālruņus. Līdz gada beigām mobilā reģistrācija būs iespējama uz visiem Air France reisiem, informē Air France.
Jaunais pakalpojums jau darbojas no 2007. gada 28.jūnija Air France, taču sākotnēji šis pakalpojums bija pieejams Air France īso un vidējo maršrutu pasažieriem Eiropā. Līdz gada beigām lidsabiedrība plāno ieviest šo pakalpojumu visā kompānijas tīklā, turklāt piedāvājot dažādus papildu jauninājumus.
Air France 2007. gada maija statistika rāda, ka reģistrāciju internetā izmanto 6 % vietējo reisu pasažieru. Klientiem, kuri vēlas izmantot šo pakalpojumu, nepieciešami mobilie tālruņi ar interneta pieslēgumu, bet izmantojamā interneta adrese ir http://mobile.airfrance.com vai www.klm.com.
Pasažieri var reģistrēties un izvēlēties vietu (pie loga vai pie ejas) sākot no 30 stundām līdz pat 30 minūtēm pirms reģistrācijas beigām. Pēc reģistrācijas pasažieri var lūgt apstiprinājumu īsziņas veidā.
Ierodoties lidostā, pasažieriem pie pašapkalpošanās iekārtas vai pie bagāžas nodošanas un iekāpšanas talonu saņem��anas galda pirms reģistrācijas beigām atliek vien izdrukāt iekāpšanas talonu.
"Šis pakalpojums Air France pasažieriem atvieglos reģistrāciju un ļaus ietaupīt laiku. Tas ir būtisks uzlabojums, ko varēs izmantot ikviens mūsu klients," saka Air France Ziemeļeiropas komercdirektors Olivers Ours (Olivier Hours).
Air France plāno pārbaudīt, kā jaunais pakalpojums darbojas, nosūtot īsziņu ar atgādinājumu par iespēju reģistrēties atsevišķiem Flying Blue pasažieriem dienu pirms izlidošanas, izmantojot mobilos tālruņus.