Starptautiskā lidosta Rīga sākot no nākamā gada 1. janvāra slēgs līgumu ar ārēju pakalpojumu sniedzēju, kas Rīgas lidostā pārvaldīs reklāmas segmentu. Līgumu paredzēts noslēgt uz desmit gadiem, vēsta The Moodie Report.

Pašlaik lidosta pati tiek galā ar reklāmas vadīšanu, un tā ir pirmā reize kopš lidosta vēlas piesaistīt ārējus partnerus, vēsta medijs.

«Mēs mainām mūsu stratēģiju reklāmas pakalpojumu jomā. Uzskatām, ka piesaistīta starptautiska kompānija, kas nodarbojas ar reklāmas biznesu, nesīs lidostai daudz vairāk ieņēmumu. Mēs ticam, ka starptautiskajai kompānijai būs know-how prasmes un financiālās iespējas piesaistīt vairāk klientu un investēt, lai lidostā attītītu jaunas, mūsdienīgas reklāmas vietas,» stāsta Artūrs Saveļjevs, lidostas Komerciālā departamenta direktors.

Uzņēmumi var iesniegt savus pieteikumus lidostai līdz 23. septembrim.

Pērn uzņēmums TAV Airports Holding ar lidostu slēdza līgumu uz desmit gadiem, kas paredz komerciālo pakalpojumu vadīšanu lidostā. Pašlaik TAV investē divus miljonus eiro termināļa attīstībā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra