Takšu firmām radušās aizdomas, ka konkursa nolikums par taksometru pakalpojumu sniegšanu lidostā Rīga sastādīts vienai firmai. Lidosta noraida šādus pārmetumus. Db rīcībā nonākušajā atklātā konkursa nolikumā par taksometru pakalpojumu sniegšanu lidostā Rīga kā obligātas prasības minētas, ka taksometru skaits nedrīkst būt mazāks par 100, bet automašīnu vidējais vecums nedrīkst pārsniegt 3 gadus. «Licence pakalpojumu sniegšanai Rīgas rajonā un vairāk nekā 100 mašīnas ir tikai 2 firmām — mums un Rīgas Taksometru parkam,» Db uzsvēra Rīgas Motors izpilddirektors Māris Grīnbergs. Rīgas Motoram, kam ir aptuveni 180 taksometru, vidējais automašīnu vecums ir 12 gadi. «Konkurss rīkots vienos vārtos,» sašutis M. Grīnbergs. Lidostas prezidents Dzintars Pomers uzsvēra, ka lidostu interesē lielās firmas un nolikums attiecināms vismaz uz 4 firmām. «Rīkojot šo konkursu, mums ir svarīgi izvēlēties kompāniju, kas piedāvās augstākās kvalitātes pakalpojumus,» atzina Dz. Pomers, tādēļ nolikumā iekļautas prasības par angļu valodas zināšanām un iespēju norēķināties ar kredītkartēm. Vēl vienas taksometru kompānijas, kas skaita ziņā atbilst konkursa nolikumam, Rīga Taxi izpilddirektore Iveta Filionova atzīmēja, ka nolikumā ir vairākas mulsinošas lietas. Piemēram, reglamentēts, ka jābūt vismaz 100 transporta vienībām, tajā skaitā vismaz 4 mikroautobusu taksometriem, bet ne vairāk par 10. «Mums ir 22 mikroautobusu taksometri, un prakse liecina, ka to nepietiek,» pauda I. Filionova. Rīga Taxi «izkrīt» arī pēc vecuma cenza, jo kompānijas spēkrati ir vidēji 4—5 gadus veci. Savukārt Rīgas taksometru parkam pašlaik ir aptuveni 150 mašīnas, kuras ir vidēji 2.5 gadus vecas, bet mikroautobusu taksometru skaits nepārsniedz 10. Rīgas Taksometru parka valdes priekšsēdētājs Leopolds Muižnieks atminējās, ka līdzīgus pārmetumus konkurenti izteikuši arī pirms 2 gadiem, kad rīkots iepriekšējais konkurss. Viņš uzsvēra, ka Rīgas Taksometru parks ir vienīgā kompānija, kas spēj apkalpot lidostu.