Dienas Bizness

  • 11 svētdiena,
    decembris

    Voldemārs, Valdemārs, Valdis

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8394

    USD: 1.0559

Ražošana

Lidsabiedrībai «Lufthansa» jauna cenu politika Latvijā

Vācijas lidsabiedrībai Lufthansa uzsākta pilnībā jauna cenu politika lidojumu biļetēm, ar mērķi veicināt cilvēkus no Latvijas apskatīt Vāciju un pārējo Eiropu. Jaunā cenu struktūra nosaka, ka tagad varēs lidot uz Madridi, Romu vai Mančestru sākot no 220 LVL (iekļaujot nodokļus) braucienam turp - atpakaļ. Pēc Lufthansa direktora Baltijas valstīs Roberta Karla ziņojuma, lidsabiedrība ir izveidojusi pilnīgi jaunu cenu struktūru, kas attiecas uz vairāk nekā 70 Eiropas pilsētām, no kurām 17 atrodas Vācijā. To var arī nosaukt par Vācijas un Eiropas “atklāšanu”, jo ir iespējams kombinēt arī divas pilsētas. Piemēram, ja ir vēlme redzēt gan Spāniju, gan Portugāli, var izlidot uz Madridi un no turienes tālāk doties uz Lisabonu. Pa šo zemo cenu var lidot uz 17 dažādām Vācijas pilsētām, kā arī kombinēt tās savā starpā, lidojuma cena turp - atpakaļ (iekļaujot nodokļus) ir sākot no 190 LVL. Zemākas cenas lidojumiem nosaka to, ka pasažieriem biļetes jāiegādājas vismaz 14 dienas pirms lidojuma, kā minimums vismaz sestdienas nakts jāpaliek lidojuma galamērķī, savukārt, maksimālais palikšanas laiks ir mēnesis. Citas izmaiņas Lufthansa cenu politikā ir viena virziena biļetes lidojumiem sestdienās un svētdienās uz Minheni, Hamburgu, Ķelni un Berlīni. Izmantojot šos Lufthansa pakalpojumus un dodoties uz kādu no nosauktajām pilsētām, nav noteikts nekāds palikšanas termiņš. Vienlaikus Lufthansa savai jaunajai cenu politikai ir pielāgojusi arī cenas lidojumiem starpkontinentālajos maršrutos.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

Lietuvas autopārvadātāji Rietumeiropā veido atpūtas centrus saviem šoferiem

Lietuvas lielākās starptautisko autokravu pārvadājumu kompānijas sākušas Rietumeiropā veidot atpūtas centrus saviem šoferiem, ņemot vērā vietu trūkumu publiskajos stāvlaukumos un stingrākās prasības, kas izvirzītas attiecībā uz...

Reklāma