Transports un loģistika

Lidsabiedrību alianse Oneworld paplašina e-biļešu tirdzniecību

Aivars Mackevics [email protected], 04.09.2002

Jaunākais izdevums

Lidsabiedrības American Airlines un Finnair ir pirmās aviokompānijas, kuras ir saskaņojušas amerikānisko un eiropisko e-biļešu pārdošanu. Lidsabiedrību aliance Oneworld, kurā ietilpst šīš lidsabiedrības vēlas paplašināt elektronisko biļešu pārdošanu, lai pārsēšanās lidostās pasažieriem būvu tikai viena e-biļete. American Airlines ir saņēmusi sadarbības priekšlikumus no vairākām lidsabiedrībām. Piemēram, Lan Chile, British Airways, Cathay Pacific Airways, Qantas, Iberia un drīzumā tiks parakstīts sadarbības līgums starp British Aiways un Finnair. Avots: Die Welt

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Oneworld» joprojām pasaules visstarptautiskākā lidsabiedrību savienība

Aivars Mackevics [email protected], 04.10.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz to, ka lidsabiedrību alianses Oneworld konkurentiem ir izdevies pārvilināt vairākus alianses biedrus uz saviem grupējumiem, Oneworld joprojām apkalpo lielāko skaitu pasaules valstu un lidostu. Oneworld ir ne tikai internacionālākā lidsabiedrību alianse, bet arī piedāvā visplašāko pakalpojumu un akciju klāstu saviem klientiem. Nākamo mēnešu laikā lidsabiedrību alianse Oneworld piedāvās saviem klientiem jaunus maršrutus uz Tbilisi (Gruzija), Fēsu (Maroka), Pensalokolu (Florida), Salonikiem (Grieķija) un Splitu (Horvātija). Līdz ar to kopā lidsabiedrību savienības Oneworld biedri - Aer Lingus, American Airlines, British Airways, Cathay Pacific, Finnair, Iberia, LAN, Qantas saviem pasažieriem varēs nodrošinās nokļūšanu uz 581 vietām visā pasaulē. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Lidsabiedrības cīnās par darījumu ceļotājiem

Aivars Mackevics [email protected], 10.07.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrību alianse Oneworld rīko akciju, kuras ietvaros tiks piedāvāts 15 000 uzņēmumiem Vācijā cenu samazinājums par 40% biznesa ceļotāju lidojumiem. Šīs akcijas mērķis ir piesaistīt darījumu klientus kā arī ar cenu samazinājumiem pārvilināt pie sevis, piemēram, lidsabiedrības Lufthansa pasažierus. Lidsabiedrību aliansē Oneworld ietilpst British Airways, American Airlines, Iberia, Aer Lingus, Finnair un Lan-Chile. Tiek plānots turpināt šādu akciju arī Francijā un Itālijā. Šāda agresīva cenu konkurences cīņa starp lidsabiedrībām nespēj ilgstoši piesaistīt firmu pārstāvjus tikai vienai lidsabiedrībai. Ikvienai lidsabiedrībai darījumu ceļotāji ir ļoti interesanta mērķa auditorija, jo tie maksā ne tikai dārgāku cenu par biznesa klases biļetēm, bet arī visbiežāk izmanto lidsabiedrību pakalpojumus. Īpaši pastiprinājusies ir lēto lidsabiedrību konkurence tradicionālajām lidsabiedrībām. Piemēram, lidsabiedrība Germanwings jau ir noslēgusi ar 146 uzņēmumiem speciālus līgumus, kas paredz atlaides lidojumiem no Ķelnes/Bonnas lidostas. Arī lidsabiedrība Air Berlin piedāvā elastīgus tarifus, kas domāti speciāli darījumu ceļotājiem. Akcija, ko aizsākusi britu lidsabiedrība British Airways ir patlaban lidsabiedrību alianses Oneworld intensīvākais darījumu klientu piesaistes solis. Līdztekus arī franču lidsabiedrība Air France pastiprina savu darbību Vācijas tirgū. Pagājušajā gadā franču lidsabiedrība veiksmīgi palielināja savu apgrozījumu par 30% tieši Vācijas biznesa klientu vidū. Franču lidsabiedrības speciālā programma “Voyageur Rewards” dod atlaides līdz 15% lidojumiem biznesa klasē. Vācijas lielākai lidsabiedrībai Lufthansa nākas stāties pretī šiem agresīvajiem citu lidsabiedrību cenu piedāvājumiem. Lufthansa patlaban piedāvā saviem klientiem uzlabotu biznesa klases komfortu un ekskluzīvus lidostas terminālus kā arī plāno visu savu tālo lidojumu floti aprīkot ar interneta pieslēgumu. Bez tam jau darījumu ceļotāji, kas lido uz Dienvidāfriku un ASV var izjust izmaksu samazinājumus līdz pat 50% salīdzinājumā ar regulārajiem cenu tarifiem. Iemesli lidojumu biļešu izmaksu samazināšanai: · Lielākai daļai uzņēmumu sakarā ar tautsaimnieciskās attīstības lejupslīdi ir jāietur taupības kurss un līdz ar to daudzi darījumu ceļojumi tiek atcelti. Uzņēmumi tagad aizvien biežāk iegādājas ekonomiskās klases lidojumu biļetes ierasto biznesa klases vietā. · Lidojumu tirgus ir piesātināts un ievērojami paplašinās lēto lidojumu lidsabiedrību piedāvājumi. · Lidsabiedrības, pirms lidot ar tukšām lidmašīnām, tomēr izlemj labāk samazināt biļešu cenas (tagad arī darījumu ceļotājiem) un palielināt lidmašīnu noslogojumu. Avots: Handelsblatt

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Kinoteātra "Rīga" Repertuārs 14.09. - 20.09.07.

, 06.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kinoteātrī "Rīga" otrdienas ir atlaižu laiks - visu biļešu cena Ls 1,50!

Biļešu cenas:

darbadienās līdz pl.16:00 - Ls1,50

darbadienās pēc pl.16:00 un brīvdienās - Ls2,50

P.S. biļešu cenu politika neattiecas uz kinofestivāla "Baltijas Pērle" ietvaros izrādītajām filmām

Mazā zāle

"randiņš Belevilā"

("Les Triplettes de Belleville ")

Francija-Kanāda-Beļģija, 2003

Režisors: Silvēns Šomets

Animācija: Filmu studija "RIJA", Studio les Triplettes, Artdog, 2d3D, Walking the dog

Ilgums: 1 stunda un 20 minūtes

Čempions ir vientuļš zēns, kuru audzina vecmāmiņa. Ievērojusi, ka viņam nekas uz pasaules nešķiet aizraujošāks par braukšanu ar velosipēdu, Sūzas kundze enerģiski ķeras pie zēna trenēšanas. Paiet vairāki gadi, un Čempions attaisno savu vārdu. Viņš ir gatavs dalībai pasaulslavenajā Francijas velotūrē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA “Biļešu serviss” 27.martā iesniedzis Iepirkumu uzraudzības birojam (UIB) iesniegumu, kurā apstrīd Latvijas Nacionālā kultūras centra (LNKC) lēmumu par atklātā konkursa “XXVII Vispārējo latviešu Dziesmu un XVII Deju svētku biļešu tirdzniecības un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanas pakalpojums” uzvarētāju – SIA “Biļešu paradīze”.

SIA “Biļešu serviss” iesniegumā UIB norāda, ka SIA “Biļešu paradīze” piedāvājums ir nepamatoti lēts, LNKC acīmredzami kļūdaini vērtējis SIA “Biļešu paradīze” finanšu piedāvājumu un nesniedz SIA “Biļešu serviss” informāciju par tā piedāvājuma vērtējumu saimnieciski visizdevīgākā iepirkuma kvalitātes kritērijos. Ja LNKC būtu ievērojis Publiskā iepirkuma likuma (PIL) 37.panta otrās daļas 2.punkta, 41.panta pirmās daļas un 53.panta prasības piedāvājumu vērtēšanas gaitā, SIA “Biļešu paradīze” piedāvājums būtu noraidāms un SIA “Biļešu serviss” ar lielāku piešķirto punktu skaitu būtu ieguvis tiesības slēgt Konkursa iepirkuma līgumu.

Dziesmu un deju svētku biļetes tirgos Biļešu paradīze 

Latvijas Nacionālā kultūras centra (LNKC) iepirkumā par Dziesmu un deju svētku biļešu...

SIA “Biļešu serviss” valdes locekle Līga Rubine skaidro, ka iesniegumā UIB norādīti vairāki faktori: "Viens no tiem - konkursa uzvarētāja piedāvājums ir nepamatoti lēts, vairāki pakalpojumi tiek piedāvāti par EUR 0,00, neņemot vērā ne personāla, ne tehniskā nodrošinājuma izmaksas. Piemēram, SIA “Biļešu paradīze” savā piedāvājumā EUR 0,00 cenu norādījis tādās sadaļās, kā: - Biļešu elektroniskās kontroles uzraudzības personāla izmaksas (Kritērijs D),- Izbraukumu tirdzniecības pakalpojuma nodrošināšanas izmaksas (Kritērijs E),- Biļešu un ielūgumu sagatavju cena (izdrukas un elektroniskā veidā ar vai bez norādītas vērtības (cenas)) (Kritērijs G).Citiem vārdiem sakot, par velti piedāvā šajās finanšu piedāvājuma pozīcijās algojamo personālu un aprakstītās darbības. Acīmredzams, ka EUR 0,00 cena šajos kritērijos nespēj segt kaut minimālākās darba spēka izmaksas, tajā skaitā izmaksas, kas saistītas ar darbinieku sociālo aizsardzību un tiesībām. Šāda nepamatoti lēta cena pārkāpj piemērojamos darba tiesību un darba aizsardzības standartus un ir pamats piedāvājuma noraidīšanai PIL 53. panta ceturtās daļas kārtībā. Tas pats attiecas uz vairākiem citiem kritērijiem, kur nav iekļautas izmaksas jeb piedāvājumā norādītā cena ir EUR 0,00 – izbraukuma tirdzniecības pakalpojumu nodrošināšanai, biļešu un ielūgumu sagatavju sagatavošanai.

Pie tam, vairākās sadaļās norādot cenu EUR 0,00, SIA “Biļešu paradīze” piedāvājums būtībā “salauž” konkursa uzvarētāja noteikšanai paredzēto matemātisko formulu, kura acīmredzami nav paredzēta gadījumam ar EUR 0,00 cenu, kā rezultātā visi citi piedāvājumi neatkarīgi no to summas ir vērtējami ar 0 punktiem, kas nav samērīgi. Tādā veidā ir pārkāpts PIL 2. panta 2. punktā nostiprinātais un IUB un tiesu praksē regulāri konkretizētais vienlīdzīgas attieksmes princips. Tāpat SIA “Biļešu serviss” nav saņēmis pieprasīto informāciju par tā piedāvājuma vērtējumu saimnieciski visizdevīgākā iepirkuma kvalitātes kritērijos.”

Izvērtējot visus faktorus, SIA “Biļešu serviss” iesniedzis UIB lūgumu atcelt atklātā konkursa “XXVII Vispārējo latviešu Dziesmu un XVII Deju svētku biļešu tirdzniecības un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanas pakalpojums” rezultātus un atkārtoti vērtēt iesniegtos piedāvājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Dziesmu un deju svētku biļetes nav saņēmuši teju 500 cilvēki

LETA, 06.03.2018

Dziesmu un deju svētku izpilddirektore Eva Juhņēviča (no kreisās) un Biļešu paradīzes direktors Ēriks Naļivaiko.

Foto: Edijs Pālens/ LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

XXVI Vispārējo Dziesmu un XVI deju svētku biļetes pēc iegādes savā īpašumā nav saņēmuši 486 cilvēki, taču SIA «Biļešu paradīze» līdzīpašnieks un vadītājs Ēriks Naļivaiko sola, ka tās citu pircēju rokās nav nonākušas.

Naļivaiko preses konferencē skaidroja, ka 3.martā svētku biļešu tirdzniecības procesā «Biļešu paradīze» nav saņēmusi bankas apstiprinājumus par kopskaitā 486 pirkumiem. Tajā pašā laikā Naļivaiko solīja, ka šo klientu pirkumi nav nokļuvuši citu cilvēku rokās, un pēc «juridisko lietu sakārtošanas» šie cilvēki tiks pie savām biļetēm.

Svētku sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Vasiļjeva aģentūrai LETA norādīja, ka pašlaik pārdotas 87 034 biļetes jeb 92% no kopējā biļešu skaita, sastādot aptuveni 2 096 292 eiro ieņēmumus. Pašlaik tirdzniecībā palikušas biļetes tikai uz diviem no kopskaitā 19 Dziesmu un deju svētku maksas pasākumiem - svētku sadziedāšanos un vokālsimfonisko koncertu «Arēnā Rīga».

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Oneworld» atkal atzīta par labāko aviokompāniju aliansi pasaulē

Aivars Mackevics [email protected], 19.09.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikgadējā pasažieru aptaujā Oneworld jau otro gadu pēc kārtas ir atzīta par labāko aviokompāniju aliansi pasaulē. Šo atzinību tā izpelnījās žurnāla Business Traveller 2005. gada balvu pasniegšanas ceremonijā. Šī balva tiek pasniegta katru gadu un tās ieguvējs tiek noteikts balstoties uz īpašas pasažieru aptaujas rezultātiem. Tā ir vienīgā aviopasažieru aptauja, kuru veic neatkarīgs un autoritatīvs izdevums un kuras metodika ir izstrādāta saskaņā ar Lielbritānijas Tirgus izpētes biedrības noteikumiem. Tāpat Oneworld otro reizi pēc kārtas saņēma pasaules vadošās aviokompāniju alianses nosaukumu. Šī titula ieguvēju nosaka 80 000 ar tūrisma nozari saistītu profesionāļu aptaujā 200 pasaules valstīs. Oneworld alianse, kuras sastāvā ietilpst American Airlines, British Airways, Qantas, Cathay Pacific Airways, Iberia, LAN, Finnair un Aer Lingus ar 12 filiālēm, ir vienīgā aviokompāniju alianse, kuras ietvaros pasažieri var veikt pārlidojumus, izmantojot tikai elektroniskās aviobiļetes. Tā ir arī vienīgā aviokompāniju alianse, kuras visi dalībnieki strādā ar peļņu. Oneworld dalībnieki katrs atsevišķi saņēma kopumā divas reizes vairāk balvu nekā visas pārējās kompānijas, kopā ņemot. Piemēram, British Airways saņēma pirmās godalgas tādās kategorijās kā labākais pārvadātājs īsajos maršrutos, labākā pasažieru veicināšanas programma, labākā pirmā klases un labākā ekonomiskās klase. American Airlines saņēma balvu kā labākā aviokompānija Ziemeļamerikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Delfi iegādājas Biļešu paradīzi

Lelde Petrāne, 05.06.2019

(No kreisās) Jānis Daube («Biļešu paradīze» līdzdibinātājs), Mari-Līsa Rītsalu («Ekspress Grupp» izpilddirektore), Ēriks Naļivaiko («Biļešu paradīze» līdzdibinātājs), Signe Kukina («Ekspress Grupp» finanšu direktore), Konstantīns Kuzikovs (Delfi.lv izpilddirektors).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziņu portāls A/S «Delfi», kas ir meitasuzņēmums Tallinas biržā kotētajai AS «Ekspress Grupp», iegādāsies 100% akciju Latvijas biļešu tirdzniecības uzņēmumā «Biļešu paradīze».

2019. gada 4. jūnijā A/S «Delfi» parakstīja līgumu, saskaņā ar kuru tās meitasuzņēmumi SIA «Delfi Tickets» un SIA «Delfi Tickets Service» iegādāsies 100% Latvijas biļešu tirdzniecības uzņēmuma «Biļešu paradīze» akciju. Pārdevēji ir privātpersonas – Latvijas pilsoņi. Puses ir vienojušās neizpaust iegādes cenu, kā arī citus darījuma nosacījumus.

AS «Ekspress Grupp» izpilddirektore Mari-Līsa Rītsalu (Mari-Liis Rüütsalu) uzsver, ka darījuma mērķis ir paplašināt SIA «Delfi» darbību uz citām jomām un izmantot sinerģiju ar mediju biznesu. «Mūsu galvenais mērķis ir palielināt digitālās pārdošanas apjomu Baltijas tirgos. Šī iegāde dod iespēju «Biļešu paradīzei» un «Delfiem» rast sinerģijas to biznesā Latvijā un attīstīt grupas diversificēto digitālā biznesa portfeli. «Ekspress Grupp» apsver iespēju ilgtermiņā paplašināt biļešu pārdošanas biznesu arī citās Baltijas valstīs,» sacīja M.-L. Rītsalu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Dziesmu un Deju svētku biļešu tirdzniecības iepirkumā uzvarējusi Biļešu paradīze

Lelde Petrāne, 10.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Nacionālā kultūras centra izsludinātajā iepirkumā «XXVI Vispārējo latviešu Dziesmu un XVI Deju svētku biļešu tirdzniecības un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanas pakalpojums» uzvarējusi SIA «Biļešu paradīze», informē Kultūras ministrija. Iepirkumam par svētku biļešu tirdzniecību, kura piedāvājumu iesniegšanas termiņš bija no 2017. gada 14. augusta līdz 7. septembrim, pieteicās trīs pretendenti. Iepirkuma mērķis bija izvēlēties pretendentu, kas nodrošina Svētku biļešu tirdzniecību, administrēšanu un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanas pakalpojumu.

Izvēles kritērijs ir saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kurš apliecina pretendenta pakalpojuma atbilstību galvenajām prasībām– nodrošināt ne mazāk kā 40 vienotā tiešsaistes datu apmaiņas tīklā saslēgtas biļešu tirdzniecības vietas Latvijas teritorijā, izbraukumu tirdzniecību, biļešu elektronisko kontroli svētku pasākumu norišu vietās.

«Jau šobrīd jūtam pastiprinātu sabiedrības interesi par biļešu iegādi uz gaidāmajiem 2018. gada Dziesmu un deju svētkiem. Mūsu kā rīkotāju pamatuzdevums bija izvēlēties pretendentu, kurš spēs sniegt pārskatāmu un kvalitatīvu pakalpojumu un ir gatavs rūpīgi strādāt gan pie rindu regulēšanas mehānisma tiešsaistē, gan rindu mazināšanas aktivitātēm tirdzniecības vietās. Pārskatāma un kvalitatīvi sagatavota biļešu tirdzniecība nodrošinās lielāku Dziesmu un deju svētku pieejamību gan Latvijas iedzīvotājiem, gan ārvalstu viesiem. Tomēr jau tagad vēlamies uzsvērt, ka visiem interesentiem ir jārēķinās, ka pieprasījums daudzkārt pārsniegs piedāvājumu, ņemot vērā pasākumu norišu infrastuktūru ietilpību, un visiem nebūs iespēja baudīt visus pasākumus klātienē.Programma ir ļoti krāšņa – Rīgā būs gan maksas, gan bezmaksas pasākumi, un esam pārliecināti, ka ikvienam būs iespēja sajust Latvijas valsts simtgadei veltīto Dziesmu un deju svētku īpašo gaisotni,» skaidro svētku izpilddirektore Eva Juhņēviča.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Aer Lingus» izstājas no «oneworld»

Aivars Mackevics [email protected], 31.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īrijas nacionālā lidsabiedrība Aer Lingus nolēmusi atteikties no dalības oneworld lidsabiedrību aliansē, tā kā lidsabiedrības darbības modelis kopš pievienošanās aliansei pirms sešiem gadiem fundamentāli izmainījies. Kamēr oneworld galvenais mērķis ir piedāvāt nokļūšanu vēlamajā galamērķi ar vairākiem savienojumiem, Aer Lingus uzsācis zemo cenu stratēģiju, piedāvājot tiešos reisus. Tādējādi, pieaugot pasažieru skaitam uz tiešajiem reisiem, lidsabiedrībai kļūst arvien mazāk nepieciešams izmantot oneworld piedāvātās iespējas. Izstāšanos plānots noslēgt 2007.gada sākumā, bet oneworld jau ziņo par iespējamajām jaunajām biedru lidsabiedrībām – Japan Airlines, Malev un Royal Jordanian.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas biļešu pārdošanas uzņēmums pēc mātes uzņēmuma Baltic Ticket Holdings AS datiem 2008. gadā Latvijā pārdeva 756 tūkstošus biļešu un Igaunijā – 810 tūkstošus biļešu.

Pagājušā gada rudenī šis biļešu iepriekšpārdošanas tīkls paplašinājās un sāka darbību arī Lietuvas tirgū.

"Neraugoties uz pesimistiskajiem apstākļiem un daudzos ekonomikas sektorus piemeklējušo straujo lejupslīdi, Biļešu servisa un tā Igaunijas māsas uzņēmuma Piletilevi sasniegtos rezultātus var uzskatīt par ļoti labiem. Pārdotais biļešu skaits Latvijā vairāk vai mazāk ir saglabājies tādā pašā līmenī, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, un papildus uzņēmumam izdevies spert pirmos spēcīgos soļus Lietuvas tirgū, kur pašlaik pēc biļešu punktu aprēķiniem esam kļuvuši par lielāko biļešu pārdevēju," apgalvo Baltic Ticket Holdings AS attīstības vadītājs Jānus Beilmans (Jaanus Beilmann).

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Oneworld» atver interneta portālu darījumu ceļotājiem

Aivars Mackevics [email protected], 20.07.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrību savienība Oneworld kā pirmā no visām lidsabiedrību aliansēm atver savu interneta rezervēšanas portālu darījumu ceļotājiem, kas būs reģistrējušies kā “biznesa lidojumu tarifu lietotāji”. Lidojumu rezervēšanas cena pagaidām būs tāda pati kā ceļojumu birojos, pie tam vēl tiks aprēķināta pakalpojuma komisijas maksa 12 eiro apmērā. Ja klients vēlēsies papīra biļeti, tad tiks pierēķināti klāt vēl 8 eiro. Šajā Oneworld rezervēšanas portālā tiek piedāvātas lidojumu maršrutu rezervēšanas iespējas uz 600 mērķa vietām 135 valstīs. Jāatzīmē, ka patlaban šis portāls darbojas tikai Vācijā, taču kā nākošā valsts, kurā tas tiks aktualizēts būs Francija, kam sekos vēl citas valstis. Lidsabiedrību aliansē Oneworld ietilpst: Aer Lingus, AmericanAirlines, British Airways, Cathay Pacific, Finnair, Iberia, LAN, Quantas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Nacionālā kultūras centra (LNKC) iepirkumā par Dziesmu un deju svētku biļešu tirdzniecības un biļešu elektroniskās kontroles nodrošināšanu uzvarējis tirgotājs "Biļešu paradīze", informēja LNKC pārstāve Linda Ertmane.

Iepirkumam bija pieteikušies divi pretendenti - SIA "Biļešu paradīze" un SIA "Biļešu serviss". "Biļešu paradīzes" piedāvājums atzīts par saimnieciski izdevīgāko.

Ertmane norāda, ka atbilstoši Publisko iepirkumu likumam, pēc uzvarētāja paziņošanas desmit dienu laikā pretendenti var apstrīdēt rezultātus. Ja tas nenotiks, LNKC parakstīs līgumu un uzsāks gatavošanos XXVII Vispārējo latviešu Dziesmu un XVII Deju biļešu tirdzniecības procesa nodrošināšanai aprīlī.

Jau rakstīts, ka iepirkuma piedāvājumu iesniegšanas termiņš tika pagarināts, jo "Biļešu serviss" bija Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) apstrīdēja atsevišķus iepirkuma nolikuma nosacījumus. IUB atzina, ka LNKC ir tiesības prasīt nepieciešamos kvalitātes kritērijus, līdz ar to sūdzība tika noraidīta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Satiksmes komiteja atbalstījusi Rīgas sabiedriskā transporta biļešu reformu, kas paredz būtiski palielināt maksu par vienu braucienu, bet vienlaikus būtiski izdevīgākas kļūs mēnešbiļetes.

Turklāt bez maksas turpmāk varēs pārvietoties strādājošie pensionāri.

Galvenās pārmaiņas skars pāreju uz pilnīgi citiem biļešu veidiem, atsakoties no 135 dažādiem biļešu veidiem un ieviešot laika biļetes, no kurām lētākā būs 90 minūšu biļete, kas maksās 1,5 eiro, un ar to varēs braukt vairākos transportlīdzekļos attiecīgo minūšu skaitu.

Viena brauciena maksa tiks palielināta par nepilniem 74% - no 1,15 eiro līdz 2 eiro par vienu braucienu. Taču realitātē viena brauciena biļeti par 2 eiro būs iespēja nopirkt tikai pie vadītāja autobusā. Un vienīgais maršruts, kurā to varēs izdarīt, ir 22.autobusā, kas kursē no uz un no Rīgas lidostas.

Kā uzsvēra Satiksmes komitejas vadītājs Olafs Pulks (JV), saskaņā ar normatīvu prasībām, pašvaldībai maksa par vienu braucienu jānosaka maksimāli tuvu pašizmaksai. Pašlaik pašizmaksa esot 2,04 eiro par vienu braucienu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tirdzniecībā atkal nonāks pieprasītākās Dziesmu svētku biļetes; īpaši rūpēsies par liepājniekiem

, 17.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kultūras ministre Helēna Demakova šodien, 17.martā, tikusies ar Dziesmu svētku biroja vadītāju Romānu Vanagu, lai pārrunātu sagatavošanos Dziesmu un deju svētkiem. Būšot iespējams nodrošināt līdz 8000 papildu biļešu pārdošanu uz atklāšanas un noslēguma koncertiem.

Ņemot vērā cilvēku milzīgo interesi par Dziesmu un deju svētku koncertu biļetēm, kultūras ministre uzdevusi Dziesmu svētku biroja vadītājam nodrošināt papildu biļešu pārdošanu uz svētku koncertiem, liecina sniegtā informācija medijiem.

H. Demakova uzskata, ka ir jāsamazina ielūgumu skaits uz koncertiem, jāizvērtē iespējas tehniski nodrošināt papildu sēdvietas, šim nolūkam veicot izmaiņas svētku scenogrāfijā un tehniskajā organizācijā.

Dziesmu svētku biroja vadītājs R. Vanags informējis ministri, ka, veicot izmaiņas svētku scenogrāfijā un izvietojot papildu vietas, būs iespējams nodrošināt līdz 8000 papildu biļešu pārdošanu uz atklāšanas un noslēguma koncertiem. Pēc šā brīža aplēsēm maijā tirdzniecībā varētu laist 4000 biļešu uz svētku atklāšanas un 4000 biļešu uz svētku noslēguma koncertu. Tāpat Dziesmu svētku biroja vadītājs informējis, ka šobrīd tiek plānota papildu tribīņu izvietošana Daugavas stadionā, tādejādi iegūstot vēl 1000 skatītāju vietas katrā deju lieluzveduma koncertā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Sabre» īsteno elektronisko biļešu apriti

Aivars Mackevics [email protected], 13.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums, kas nodrošina lidmašīnu biļešu rezervēšanu internetā, Sabre Airline Solutions piedāvā elektronisko biļešu centru ar salīdzinoši zemām izmaksām un efektīvu funkcionēšanu lidsabiedrību starpā. Nodrošinot elektroniskā biļešu centra darbību, uzņēmums ir vienkāršojis sakaru līniju starp transportētājiem. Šobrīd pārvadātājam ir jāvienojas ar elektronisko biļešu centru, lai veicinātu elektronisko biļešu apriti elektroniskajā biļešu centrā starp dalībā esošām lidsabiedrībām. Sabre sistēmai patlaban ir pievienojušās sekojošas lidsabiedrības: American Airlines, US Airways, British Airways, Qantas, Airways Iberia, Cathay Pacific Airways un Japan Airlines. Elektroniskais biļešu centrs ir daļa no SabreSonic Ticket, un šis elektroniskais biļešu modulis lidsabiedrībām novērš izmaksas, kas rastos no biļešu izplatīšanas internetā un datu bāžu uzturēšanas. Jaunā sistēma atbilst mūsdienu prasībām, jo dažkārt uz dažādām pasaules vietām var nokļūt, izmantojot vairāku lidsabiedrību pakalpojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Oneworld» alianse piedāvā elektronisko biļeti visos savos maršrutos

Aivars Mackevics [email protected], 17.03.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrību aliansē Oneworld ietilpstošo lidsabiedrību pasažieri tagad var visā savā lidojumu maršrutu tīklā izmantot elektronisko biļeti tādā veidā ietaupot laiku īpaši pie pārsēšanās uz kādu no citiem reisiem. Oneworld apvieno astoņas lidsabiedrības: Aer Lingus, American Airlines, British Airways, Cathay Pacific, Finnair, Iberia, LAN un Qantas. Kopā šīs lidsabiedrības lido uz 603 vietām 136 valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Labdarības aizsegā ar Cherry.lv starpniecību no Kūkotavas, iespējams, izkrāpta prece

Gunta Kursiša, 30.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīcas Kūkotava saimniece Liene Tomsone piekritusi ziedot 80 kilogramus cepumu ar insultu slimajiem, tomēr labdarības biedrība «Dzīves kvalitātes iniciatīva» iepriekš uzņēmēju neinformēja, ka ziedotie cepumi tiks nodoti tālāk tirdzniecībā, kā arī maldīgi tiks nodēvēti par eko ražojumu, izraisot Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) neizpratni.

«Labdarības biedrība «Dzīves kvalitātes iniciatīva» vērsās pie manis ar aicinājumu palīdzēt ar insultu slimajiem cilvēkiem. Tika izveidots grafiks, kad nodosim cepumus un kopā sacepām 80 kilogramus,» stāsta L. Tomsone, kura par to, ka cepumi vēlāk nonākuši tirdzniecībā uzzināja tikai pēc nepatīkama PVD darbinieces zvana.

No PVD pārstāves teiktā Kūkotavas īpašniece atklāja, ka cepumi tiek tirgoti atlaižu kuponu portālā Cherry.lv, un cepumu tirgotājs ir kāds uzņēmums Eko Alianse. Tādējādi Kūkotavas saimniecei tika sagādāti divi pārsteigumi - viens, ka labdarībai paredzētie cepumi tiek tirgoti, un otrs, ka tie maldinoši saukti par eko produktu. «PVD ir ļoti stingri standarti, lai produkcija varētu iegūt eko statusu, un mūsu cepumi nevar būt dēvēti par eko cepumiem,» norāda I. Tomsone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

UP Invest iegādāsies Biļešu Serviss īpašnieku Baltic Ticket Holdings

LETA--BNS, 16.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas uzņēmēja Margusa Linnamē kontrolētā investīciju kompānija «UP Invest» iegādāsies biļešu tirdzniecības operatoru «Baltic Ticket Holdings» (BTH), kam pieder arī «Biļešu Serviss» Latvijā.

«UP Invest» valdes loceklis un izpilddirektors Svens Nūtmans sacīja, ka investīcijas mērķis ir vēlme paplašināties līdz šim neiekarotā uzņēmējdarbības jomā.

«Uzskatām, ka biļešu aprites tirgum ir paplašināšanās potenciāls Baltijas valstīs un Baltkrievijā, kur pašlaik darbojas BTH. Mēs arī augstu vērtējam kompānijas neseno attīstību un valdes ieguldījumu,» teica Nūtmans.

Viņš piebilda, ka sarunas bijušas saspringtas, bet abas puses ir apmierinātas ar darījumu. Puses vienojušās darījuma summu neatklāt. BTH pašreizējā vadība turpinās darbu.

Igaunijas kompānija «Baltic Ticket Holdings» dibināta 2007.gadā, sākotnēji tā pārvaldīja «Piletilevi» Igaunijā un «Biļešu Serviss» Latvijā. 2016.gadā BTH grupai pievienojās «Bilietai» Lietuvā un «Kvitki» Baltkrievijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Piešķir 56845,87 latus maksātnespējīgās MC ALIANSE darbiniekiem

, 08.04.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts aģentūra Maksātnespējas administrācija piešķīrusi 56845,87 latus maksātnespējīgās sabiedrības ar ierobežotu atbildību MC ALIANSE darbinieku prasījumu apmierināšanai, informēja Maksātnespējas administrācijas direktora vietniece finanšu jautājumos Linda Sniega-Svilāne.

Uzņēmuma administrators Juris Vildaus Maksātnespējas administrācijā iesniedzis pieteikumu par 20 MSIA MC ALIANSE darbinieku prasījumiem, kas arī ir pilnībā apmierināti. Darbinieku prasījumi apmierināti no uzņēmējdarbības riska valsts nodevas finansētā darbinieku prasījumu garantiju fonda.

Maksātnespējas administrācija MSIA MC ALIANSE darbiniekiem izmaksājamās summas pārskaitījusi administratoram maksātnespējīgā darba devēja kontā tālākai samaksai darbiniekiem, bet valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas un iedzīvotāju ienākuma nodokli ieskaitījusi normatīvajos aktos noteiktajos budžetos.

MSIA MC ALIANSE par maksātnespējīgu pasludināta ar Rīgas pilsētas Ziemeļu rajona tiesas 2007.gada 19.jūlija spriedumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas tūrismam būs jāmainās

Aivars Mackevics [email protected], 11.02.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas tūrismā tiek aktīvi diskutēts par zemo izmaksu lidsabiedrību piesaistīšanas lietderību mūsu ceļotāju apkalpošanai. Šo diskusiju pavada divi aspekti, proti, pirmkārt, tūrisma firmas baidās zaudēt savus līdzšinējos partnerus, kuru komisijas maksas ir garantējušas tūrisma firmām stabilus ienākumus un otrkārt, naktsmītnēm rodas iespēja paplašināt savu biznesu no tiešajiem lidojumiem bez tūrisma firmu starpniecības. Jārada jauns biznesa modelis Zemo izmaksu lidsabiedrības akcentēti izmanto tiešā mārketinga priekšrocības, pārdodot lidojuma biļetes bez starpniekiem internetā. Arī viesnīcas aizvien biežāk sāk izmantot šo mārketinga veidu, tādā veidā atstājot tūrisma aģentūras bez ierastajiem ienākumiem. Plašu rezonansi Rietumeiropā ir izpelnījies lidsabiedrības Lufthansa paziņojums par nulles komisijas maksas ieviešanu no 1. septembra. Tas ir radījis lavīnveida efektu, un arī citas tradicionālās lidsabiedrības kā KLM, Alitalia, SAS vai AUA steigšus cenšas paziņot par jaunajiem pakalpojumu apmaksas noteikumiem. Šie paziņojumi tūrisma firmas nostāda diezgan neizdevīgā pozīcijā, jo ierastais biznesa modelis ir zaudējis savu nozīmi. Daudzu tūrisma biroju darbība ir apdraudēta, jo tagad katrai ceļojumu aģentūrai būs pašai jānosaka sava pakalpojuma cena. Tas nozīmē, ka tūrisma firmām būs jārod jauni menedžmenta risinājumi, lai patērētājs būtu gatavs par pakalpojumu piemaksāt. Pēdējo gadu tendences ASV un Rietumeiropā parāda, ka ceļojumu biroju skaits strauji samazinās, jo standartizēto tūrisma produktu pārdošanu pārņem virtuālie ceļojumu biroji, piemēram, Travel24.com, Expedia.com, L’tour.de un citi. Līdz ar to tūrisma firmas meklē glābiņu ciešākā kooperācijā, attīstot jaunus pakalpojumus. “Smarttūrisms” iekaro Eiropu Zemo izmaksu lidsabiedrību pakalpojumi Rietumeiropā ir kļuvuši par ikdienišķu pakalpojumu, kurus labprāt izmanto ne tikai studenti, atpūtnieki un karalisko dzimtu pārstāvji, bet arī mazo un vidējo uzņēmumu darījumu cilvēki. Tūrisma eksperti norāda, ka tradicionālās lidsabiedrības saglabā savu tirgus daļu starpkontinentālajos lidojumos un kvalitātes pakalpojumos, bet zemo izmaksu lidsabiedrības veiksmīgi attīsta savu biznesu Eiropas iekšzemes tirgū. Tradicionālās lidsabiedrības notur savas pozīcijas lielpilsētu lidlaukos, bet zemo izmaksu lidsabiedrības investē reģionālajās lidostās. Rietumeiropā ir kļuvis moderns tā saucamais “smarttūrisms”, kur ceļotājs lēti nokļūst atpūtas vai darījumu vietā un ietaupīto naudu investē augstākas klases naktsmītnē vai restorānā. Eiropas lidojumu tirgū pašlaik norisinās īsta cīņa par pasažieriem, taču Latvijas gaisa satiksmes tirgū būtiskas cenu izmaiņas lidsabiedrību piedāvājumos vēl līdz šim nav piedzīvotas. Naktsmītnes pieprasa vairāk tūristu Latvijas naktsmītņu tirgus ik gadu palielinās un jo sevišķi reģionos, piemēram, Kurzemē vidēji ik gadus nāk klāt 20 jaunas viesnīcas vai viesu mājas. Tas palielina konkurenci un tāpēc Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija ļoti pozitīvi atbalsta zemo izmaksu lidsabiedrību ienākšanu Latvijā, jo tas palielinātu apmeklētāju un nakšņotāju skaitu mūsu valstī. Piemēram, Skandināvijā pēc zemo izmaksas lidsabiedrību ienākšanas tirgū ir ievērojami pieaudzis pilsēttūrisms. Jāattīsta kompetence Latvijas tūrisma firmas saglabā augstu kompetenci ienākošā tūrismā biznesa viesu apkalpošanā, taču maz ir strādāts pie atpūtas ceļotāju apkalpošanas, kuri ierodas Latvijā kā lidsabiedrību klienti. Lietuva šajā jomā ir galvastiesu pārāka, jo jau vairākus gadus apkalpo čarterlidojumus no Vācijas. Liela nozīme šajā procesā ir arī tūrisma informācijas centru profesionalitātei, kurai būtu pēdējais laiks pāriet jaunā kvalitātē, proti, no pasīvās informēšanas uz aktīvu vietējo tūrisma produktu tirdzniecību. Šādā veidā atbalstot mazos uzņēmumus mārketinga aktivitātēs, jo lielajiem tūroperatoriem ar tik maziem uzņēmumiem sadarbība nav izdevīga. Rīga vai Jelgava Zemo izmaksu lidsabiedrību ienākšana Latvijā var radīt labvēlīgu biznesa vidi tieši reģionālā tūrisma attīstībai un veicināt, ka

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Eirovīzija notiks negodīgas konkurences ēnā

Dace Preisa, 29.04.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz Eirovīzijas dziesmu konkursam Rīgā atlicis nepilns mēnesis, taču Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) trīs mēnešu laikā nav izskatījis sūdzību par konkursa biļešu izplatīšanu. SIA Koncertmeistars direktors Ēriks Naļivaiko, kurš ir neapmierināts ar Latvijas televīzijas (LTV) kā Eirovīzijas oficiālā rīkotāja rīcību, neorganizējot konkursu par Eirovizijas biļešu izplatīšanas tiesībām, sūdzību iesniedza jau pagājušā gada beigās. LTV bez konkursa biļešu izplatīšanas tiesības piešķīra SIA Biļešu serviss. Vilcinās ar atbildi Sūdzība tika nosūtīta Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB), Ģenerālprokuratūras, Nacionālās Radio un Televīzijas padomes un LTV vadītājiem. Šī gada 10. janvārī IUB atbild, ka LTV, neizsludinot konkursu, pārkāpusi likumu «Par iepirkumu valsts vai pašvaldības vajadzībām», un lietu nosūta KNAB, kas ar atbildes sniegšanu, iespējams, kavēsies līdz pat Eirovīzijai, kas notiks 24. maijā. KNAB skaidro, ka lietas izskatīšanu pēc būtības iespējams pagarināt kaut vai tik ilgi, kamēr neiestājas noilgums par iespējamā soda piemērošanu. LTV jaunais konsultants juridiskajos jautājumos Rolands Bortaščenoks norāda, ka, nepareizi tulkojot likumu, LTV izdarījusi kļūdu, nerīkojot konkursu. «Biļešu izplatīšana netika ierēķināta LTV izdevumos, tāpēc tika izlemts izplatītājam nemaksāt, bet gan ļaut uzlikt 5 % uzcenojumu,» skaidro R. Bortaščenoks. LTV juriste Ingrīda Veikše aģentūrai Leta skaidro, ka tiesības šai firmai piešķirtas, jo tai ir starptautiska pieredze un kompānijas māsasfirma izplatījusi biļetes Eirovīzijas konkursam Igaunijā pērn. Ē.Naļivaiko šaubas vieš Biļešu servisa finansiālie rādītāji. Lursoft informācija liecina, ka 2001. gadā uzņēmums strādājis ar 3182 Ls zaudējumiem, savukārt neto apgrozījums bijis 6307 Ls. «Tas ir viena vāja pasākuma apgrozījums. Toties Eirovīzijas biļešu tirdzniecība ir milzīga atbildība,» uzsver Ē. Naļivaiko, piebilstot, ka lai šīs funkcijas veiktu nav vajadzīga liela «starptautiska pieredze». Kļūdu nelabos Koncertmeistara direktors uzskata, ka IUB slēdziens skaidri norāda uz to, noslēgtais līgums būtu jālauž, jo tādējādi vietējiem uzņēmējiem tiek liegtas iespējas konkurēt, kā arī saņemt komisijas maksu 3 % apmērā no biļešu izpaltīšanas bruto apgrozījuma. Paredzēts, ka no biļešu rezervācijas tiks iekasēti 400 tūkst. Ls. KNAB sabiedrisko attiecību speciāliste Ilze Staškevica, raksturojot pārbaudes gaitu, klāsta, ka šobrīd tiek noskaidrots, vai ar sūdzībā uzrādītajām darbībām nav nodarīts kaitējums valstij, vai kādai personai ir liegta iespēja gūt materiālu labumu. Viņa norāda, ka pārbaudes gaitā saņemtas vairākas starpatbildes no LTV un NRTVP, kā arī pieprasīti papildu materiāli, kas šobrīd vēl nav saņemti. Savukārt Eirovīzijas uzraudzības padomes priekšsēdētājs Ojārs Rubenis piekrīt IUB vadītājam Andrejam Tiknusam, ka līguma laušana ar Biļešu servisu šobrīd būtu ekonomiski neizdevīga.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autotransporta direkcija atkārtotā konkursā par vienotas sabiedriskā transporta biļešu sistēmas izstrādi, uzturēšanu un izmaiņu pieprasījumu realizāciju noslēgusi līgumu ar SIA "Codex", kuras piedāvātā līgumcena bija 557 600 eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) informācija.

Kā norādīja direkcijā, sistēmu paredzēts izstrādāt apmēram desmit mēnešu laikā, lai iekļautos sākotnējos plānos to ieviest jau šogad, lai gan konkursa nolikumā teikts, ka papildu četri mēneši tiek atvēlēti sistēmas pieņemšanai un ieviešanai produktīvajā lietošanā.

Tāpat sistēmas uzturēšanas termiņš, kura laikā var tikt veiktas izmaiņas pieprasījumu realizācijā, ir 36 mēneši no brīža, kad ir parakstīts nodošanas-pieņemšanas akts par sistēmas izstrādes noslēgšanu.

Iepirkumam pieteicās kopumā sešas kompānijas, tostarp "Codex", kuru piedāvājums bija finansiāli lētākais. Pirms iepirkuma kā paredzamo līgumcenu Autotransporta direkcija bija noteikusi 650 000 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan šobrīd nenotikušā Depeche Mode koncerta biļetes pret skaidru naudu netiek mainītas, uzņēmums Biļešu serviss un koncerta organizatori FBI sola, ka drīzumā naudas izsniegšana atsāksies, bet šobrīd par biļeti iztērēto summu iespējams saņemt bankas pārskaitījuma veidā.

Rīgā biļešu apmaiņa tiek veikta tikai vienā Biļešu servisa kasē - Rīgas Kongresu namā. Aizvadītās nedēļas sākumā Db tajā informēja, ka «kasē nav naudas, tādēļ biļetes pret naudu tiks mainītas nākamnedēļ». Tomēr šodien Db telefoniski uzzināja, ka to izdarīt joprojām nav iespējams, bet naudas izsniegšanu biļešu tirdzniecības tīkls sola atsākt tuvākajās dienās. Šobrīd ir iespējams aizpildīt anketu un iesniegt Biļešu servisam nenotikušā koncerta biļetes un, lai nebūtu atkārtoti jādodas uz Kongresu namu, savu naudu saņemt ar bankas pārskaitījumu.

FBI pārstāvis Kristaps Kārkliņš Db sacīja, ka Depeche Mode koncerta biļešu īpašniekiem nav jāraizējas un savu naudu viņi noteikti saņems. Tā kā biļetes uz šīs grupas koncertu bija iegādājušies ļoti daudzi cilvēki, tad atpakaļ atmaksātas milzu summas. Problēmas ar naudas atgriešanu biļešu pircējiem saistītas ar to, ka aizkavējies mūziķu tūres apdrošinātāja maksājums koncerta organizatoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Transporta biļetes tirgos arī Drogas un Mego tīklos

Atis Rozentāls, Db, 13.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nedēļas beigās Rīgas transporta biļetes varēs iegādāties 19 Mego un 43 Drogas veikalos. Biļešu izplatītāji SIA Preses serviss atzīst, ka ar SIA Plus punkts vienoties nav izdevies un nav plānots, ka šis preses kiosku tīkls varētu atsākt transporta biļešu tirdzniecību.

Db jau vēstīja, ka Rīgas transporta biļešu tirdzniecību lielveikalos SIA Preses serviss uzsāka pēc tam, kad SIA Plus punkts atteicās biļetes tirgot, jo uzskatīja, ka SIA Preses serviss starpnieka pakalpojumi nav vajadzīgi un daudz izdevīgāk būtu slēgt tiešo līgumu ar SIA Rīgas satiksme.

Tā kā neizdevās vienoties, SIA Plus punkts biļetes joprojām netirgo, bet SIA Preses serviss uzsāka biļešu tirdzniecību 50 maxima, 19 Rimi, 26 Supernetto un 13 pie tirdzniecības ķēdēm nepiederošos veikalos. Divu nedēļu laikā biļešu pārdošanas apjomi tieši šajās tirdzniecības vietās pieaugusi 15 reizes. Šobrīd aptuveni 20 % vienreizējo biļešu tiek realizētas lielveikalos,» norādīja SIA Preses serviss mārketinga direktore Inga Samoviča. Savukārt SIA Rīgas satiksme valdes priekšsēdētājs Leons Benmhens uzskata, ka konflikts ar SIA Plus punkts ir stimuls, lai Rīgā palielinātu biļešu tirdzniecības vietu skaitu. Viņš atzina, ka sarunas ar Plus punktu beigušās bez rezultātiem. L.Bemhens norādīja, ka notikušais konflikts nepasteidzinās nākamgad plānoto pāreju uz elektroniskajām biļetēm. «Tur viss saplānots pa etapiem, un mēs nevaram staipīt termiņus šurpu turpu,» uzsvēra L.Bemhens.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien tika uzsākta biļešu tirdzniecība uz Prāta Vētras tūres TUR KAUT KAM JĀBŪT koncertiem. Pirmās stundas laikā tika pārdotas vairāk nekā 9 400 biļešu, no kurām gandrīz puse - 4 500 biļetes - Rīgas koncertu, Db.lv informēja UNTITLED UNLIMITED pārstāve Aija Garoza.

"Ja ņemam vērā, ka uz tūri esam plānojuši pārdot tikai nedaudz vairāk kā 80 000 biļetes, tad šobrīd esam pārdevuši jau vienu astoto daļu no visām tūres biļetēm. Biļešu cena pieaug palielinoties pārdoto biļešu skaitam un stāvbiļešu cena varētu sasniegt pat Ls 25," prognozē tūres producents Mārcis Gulbis.

"Jau pirms 10tiem no rīta pie mūsu biļešu kasēm veidojās rindas. Šodien uzsākām vairāku projektu biļešu tirdzniecību, taču sistēma strādāja nevainojami – arī šobrīd biļetes uz PRĀTA VĒTRAS koncertiem var iegādāties visās tirdzniecības vietās un internetā. Uz koncertiem pārdodam arī i-biļetes," stāsta biļešu tirdzniecības uzņēmuma BIĻEŠU SERVISS pārstāve Māra Cēbere.

Komentāri

Pievienot komentāru