Tuvojas burāšanas sezona, taču Lielupes grīvā padziļināšanas darbi vēl nenotiek, ostas pārvaldes naudas konti ir arestēti, bet ostas pārvaldnieks slimo jau vairāk nekā pusgadu.
DB jau rakstīja, ka ilglaicīgi Lielupes grīva ir kuģošanai nederīga smilšu sanesumu dēļ. Vietām upe ir seklāka par metru. Tikmēr Lielupes ostas valde un pārvaldnieks „baro” interesentus ar solījumiem un skandāliem. Pēc iepirkumu konkursa skandāla un pazudušiem desmit tūkstošiem latu, Jūrmalas domes vadība atstādināja no amata ostas pārvaldnieku Eiženu Cepurnieku, kā arī sāka tiesvedības procesu.
„Problēmu netrūkst, ostas vadība ir paralizēta, jo tiesvedības dēļ arestēti konti, izveidojies parāds 15 tūkstošu latu apmērā, nekas nav izdarīts, bet ostas pārvaldnieks Eižens Cepurnieks slimo jau kopš pagājušās vasaras. Mēs mēģinām atrast juridisku risinājumu, kā piešķirt Lielupes ostas pārvaldei naudu, lai varētu veikt Lielupes grīvas padziļināšanas darbus, ” tā Jūrmalas mērs Ģirts Trencis. Jūrmalas domes budžetā 50 tūkstoši latu paredzēti smilšu sanesumu likvidēšanai, jo tie plūdu gadījumā apdraud Jūrmalas iedzīvotājus. „Esam paredzējuši maijā rīkot cenu aptauju vai sarunu procedūru, tad noskaidrotos, kura firma varētu šos darbus veikt. Pašlaik veicam mērījumus, lai noskaidrotu darbu apjomu. Optimistiskajā gadījumā burāšanu varētu uzsākt jūnija sākumā, bet sliktākajā- jūnija beigās,” turpina Ģ.Trencis. Viņš atzīst, ka par šiem 50 tūkstošiem latu varēs nodrošināt izbraukšanu jūrā, bet ne veikt upes gultnes tīrīšanas darbus visā tās garumā.
Kuluāru sarunās deputāti atzīst, ka nevēlas darboties Lielupes ostas valdē, ja no darba netiek atlaists E.Cepurnieks, ar domes lēmumu nolemts, ka pašlaik valdē nav neviena domnieka. E.Cepurnieks atzina, ka pēc izveseļošanās plāno atgriezties darbā, bet nevarēja pateikt, kad tas notiks. Viņš cer, ka tiesas ceļā tiks noskaidroti vainīgie, kuru nelikumīgā rīcība radījusi zaudējumus Lielupes ostai.