Kompānijas airBaltic prezidenta izteikumiem par pieprasījuma mazināšanos uz Hamburgas un Kopenhāgenas lidojumiem nav nekāda pamata, Db apgalvoja Liepājas lidostas direktors Aldis Mūrnieks.

"Ja man nekad nav bijis ilūziju par to, ka iekšzemes lidojumi varētu pastāvēt bez valsts dotācijām, tad starptautiskie lidojumi uz Hamburgu un Kopenhāgenu no Liepājas bija ļoti pieprasīti, un kompānijas airBaltic lēmums rudenī tos pārtraukt bija negaidīts," Db sacīja Aldis Mūrnieks. Viņaprāt, šāda kompānijas rīcība nozīmē to, ka "Latvija nacionālā līmenī atbalsta Lietuvas ekonomiku", jo ģeogrāfiski nav lielas atšķirības, vai airBaltic lidojumus organizē no Palangas, vai no Liepājas lidostas.

Liepājas lidostas vadītāja sašutumu izraisījuši portālā Diena.lv publicētie airBaltic prezidenta Bertolta Flika izteikumi, ka aviokompānija ir ļoti piesardzīga lidojumu veikšanā no Liepājas lidostas, jo pēc tiem samazinās pieprasījums. Tāpēc kompānija neplāno atjaunot starptautiskos avioreisus no Liepājas. Savukārt decembrī kompānija airBaltic paziņoja par reisu Palanga - Rīga - Palanga atklāšanu 2009. gada martā, kas varētu samazināt pieprasījumu pēc iekšzemes reisiem Liepāja - Rīga - Liepāja.

airBaltic lidojumus no Liepājas uz Kopenhāgenu un Hamburgu atklāja 2007. gada vasarā, bet no 2008. gada 18. oktobra tos pārtrauca, skaidrojot ar lidmašīnu trūkumu. Liepājas lidosta 2008. gada 9 mēnešos bija apkalpojusi vairāk nekā 40 000 pasažieru, no tiem airBaltic organizētajos starptautiskajos reisos starp Liepāju un Hamburgu (Vācija) 9 mēnešos bija apkalpoti 9 965 pasažieri, bet lidojumos starp Liepāju un Kopenhāgenu (Dānija) 7 694 pasažieri.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra