Eiropas otrā lielākā lidsabiedrība Lufthansa ir nolēmusi cīnīties ar zemo izmaksu lidsabiedrību ekspansiju. Projekta nosaukums ir „Lufthansa Direkt” (Lufthansa pa taisno), kuru sākumā īstenos no Hamburgas lidostas. Sākot ar ziemas lidojuma plānu (no 15 oktobra), Lufthansa piedāvās tiešos lidojumus turp un atpakaļ ar lidmašīnām Boeing 737, kur atstatums starp krēslu rindām būs līdzīgs kā zemo izmaksu lidsabiedrību lidaparātos. Lufthansa plāno ieviest agresīvu cenu politiku attiecībā pret konkurentiem. Biļešu cenas pieaugs proporcionāli lidmašīnas noslogojumam – jo vairāk pasažieru, jo augstāka cena. Katru dienu no Hamburgas tiks piedāvātas vismaz 3 000 lidojuma biļetes par viszemāko cenu. Jūlijā Lufthansa ir apkalpojusi par 2,2% vairāk pasažieru nekā šajā laikā pirms gada, sasniedzot 4,763 miljoni pasažieru. Veiksmīgākais bizness tiek saistīts ar lidojumiem uz Ameriku un Āziju. Lidmašīnu noslogojums jūlijā bija 77,9%.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra