Transports un loģistika

Lufthansas programai Miles & More jaunas marketinga aktivitātes.

Aivars Mackevics [email protected], 04.06.2002

Jaunākais izdevums

Lufthansa (LH) ir izvērsusi mērķtiecīgu marketingu attiecībā uz jūdžu programu "Miles & More". Šī programa paredz dažāda veida atlaides tiem pasažieriem, kuri izmanto Lufthasas vai partnerlidsabiedrību pakalpojumus. Lufthansa ir nodibinājusi jaunu meitas uzņēmumu Miles & More Marketing GmbH, kas speciāli nodarbosies ar šīs programmas pārdošanu un apkalpošanu. Jaunais uzņēmums sadarbosies ar 40 partneruzņēmumiem no dažādām saimniecības nozarēm, piemēram, telekomunikācijas, enerģētika, tansports un ziņu mediji. Šā gada aprīlī tika noslēgta vienošanās ar finansu gigantu Deutsche Bank. Latvijā Lufthansas programa sadarbojas ar 4 autonomām (Europcar, Avis, Sixt, Hertz) un viesnīcu Radisson SAS. Latvijā šī programa darbojas tikai ar tām starptautiskajām kompānijām, kuru sadarbību ir akceptējusi mātes uzņēmums Lufthansa AG.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Baltic Miles piedzīvo rekordgadu

Līva Melbārzde, 18.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz savas māteskompānijas airBaltic turbulencēm, Baltic Miles ievērojami audzējusi apjomus šodien raksta Dienas bizness.

Vislielākais apjoma pieaugums Baltic Miles 2011. gadā bijis piesaistīto partneru ziņā. No 37 līdz 130 audzis to uzņēmumu skaits, kuros Baltic Miles klientiem iespējams vākt punktus un attiecīgi saņemt balvas. Būtiski, par 118% palielinājies arī Baltic Miles programmas ietvaros savākto punktu izlietojums apmaiņā pret dažādām balvām- šeit kāpums ir no 62 miljoniem punktu 2010. gadā līdz 135 miljoniem pērn.

«Latvijā katram iedzīvotājam ir vidēji 15 dažādas atlaižu un punktu vākšanas kartes. Baltic Miles mērķis ir kļūt par vienīgo lojalitāšu programmas karti, kas klientam ikdienā ir nepieciešama gan pērkot pārtiku vai degvielu, gan dažādus pakalpojumus, ceļojumus vai izklaides iespējas,» DB sacīja Baltic Miles izpilddirektors Gabi Kools, kurš šajā uzņēmumā strādā kopš 2011. gada maija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn jaundibinātu kompāniju reģistrācija salīdzinājumā ar 2010. gadu ir pieaugusi par 34,1%, turklāt tas ir otrais gads, kad strauji pieaugusi jaunu uzņēmumu dibināšana.

«Jaundibinātu uzņēmumu skaita pieaugums ir apsveicama parādība,» tā kopējo jaunu uzņēmumu skaita pieaugumu vērtē LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Šodien laikrakstā

Šodien Dienas biznesā: Problēmu kamols pieaug

Dienas Bizness, 25.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bez valsts atbalsta Latvijas bankas šobrīd nesaredz iespējas piedāvāt ātrus risinājumus Latvijas krājbankas krahā cietušiem uzņēmumiem.

Ja uzņēmējiem Krājbankas darbības apturēšanas dēļ iesprūdis aizdevums apgrozāmiem līdzekļiem, tad citas bankas diemžēl nevar pāris dienu laikā izskatīt un pieņemt lēmumu par apgrozāmo līdzekļu piešķiršanu uzņēmumiem. Savādāk būtu, ja talkā šajā ziņā nāktu valsts. Tikmēr valsts attiecībā uz privātuzņēmumiem vēl nekādus mērus nepieņem, lai gan domā, kā tiem palīdzēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Baltic Miles valdes vadītāja amatu pametis Pomerancevs

Gunta Kursiša, 27.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Baltic Miles, kas realizē Latvijas nacionālās lidsabiedrības airBaltic lojalitātes programmu, valdē notikušas izmaiņas. Uzņēmuma valdi pametis tās līdzšinējais priekšsēdētājs Grigorijs Pomerancevs, liecina informācija laikrakstās Latvijas Vēstnesis.

Uzņēmuma valdē darbu uzsācis Vācijas pilsonis Mihaels Georgs Grimme (Michael Georg Grimme), kas turpmāk pildīs valdes locekļa amata pienākumus ar tiesībām pārstāvēt kapitālsabiedrību atsevišķi.

Ieraksts par izmaiņām amatpersonu sastāvā veikts 21. martā.

Baltic Miles ir viens no airBaltic meitasuzņēmumiem, un tas ralizē lojalitātes programmu, kuras ietvaros airBaltic klienti var krāt punktus, iegādājoties lidojuma biļetes vai izmantojot BalticMiles sadarbības partneru pakalpojumus vai iepērkoties.

Db.lv jau rakstīja, ka neņemot vērā māteskompānijas airBaltic turbulences, pērn SIA Baltic Miles ievērojumi audzējusi apjomus - lielākais apjoma pieaugums Baltic Miles 2011. gadā bijis piesaistīto partneru ziņā. To uzņēmumu skaits, kuros Baltic Miles klientiem iespējams vākt punktus un attiecīgi saņemt balvas, audzis no 37 līdz 130. Būtiski, par 118% palielinājies arī Baltic Miles programmas ietvaros savākto punktu izlietojums apmaiņā pret dažādām balvām- šeit kāpums ir no 62 miljoniem punktu 2010. gadā līdz 135 miljoniem pērn. Šā gada sākumā Baltic Miles bija pusmiljons klientu, no tiem lielākā daļa Baltijas valstīs, taču uzņēmuma mērķis ir kļūt par vadošo lojalitātes programmu Ziemeļu un Austrumeiropā, iepriekš DB stāstīja Baltic Miles izpilddirektors Gabi Kols.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Baltic Miles projekts ir tik nozīmīgs, ka nākotnē, iespējams, šis zīmols varētu pārspēt par airBaltic zīmolu»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veiksmes stāsts, kura pamatā ir darbs un uzdrīkstēšanās. „Pirms diviem gadiem uzdrīkstējāmies un riskējām, - neskatoties uz ekonomisko panīkumu valstī, nolēmām SKY & MORE nepārvērst par parastu lielveikalu, bet attīstīt to par unikālu iepirkšanās centru, kura koncepta pamatā ir nodrošināt pircējam pieeju visaugstākās kvalitātes produkcijai par pieņemamu cenu un iepirkšanās procesu padarīt par atpūtu un baudījumu,” uzsver Iepirkšanās centra SKY & MORE Valdes loceklis Rihards Rubenis.

Apmeklētāju plūsmas pieaugums par 43%

„Bijām paredzējuši, ka 2010.gada lēmums un smagais darbs pēc tam nesīs augļus un bijām prognozējuši, ka 2011.gadā apmeklētāju plūsmas izaugums varētu būt no 15 – 20% liels, tomēr statistika mūs patīkami pārsteidza,” skaidro R.Rubenis, turpinot, ka, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, apmeklētāju plūsmas pieaugums bijis par 43%. Savukārt Sky&More apgrozījuma pieaugums 2011.gadā, salīdzinot ar 2010.gadu, ir 32%, kas ir viens no labākajiem rādītājiem Latvijas lielveikalu vidū.

Lielisks statistisks rādītājs ir arī tas, ka pirkumu skaits pārsniedz apmeklētāju skaitu - uz katriem 100 apmeklētājiem tiek izdarīti 130 pirkumi, tātad vairāk kā viens pirkums uz vienu cilvēku, kurš apmeklējis i/c Sky&More.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šodienu visās Statoil degvielas uzpildes stacijās Latvijā dīzeļdegviela un benzīns tiks piedāvāti ar nosaukumu miles, informēja Statoil pārstāvji.

Statoil sola, ka miles degvielas produkti nodrošina degvielas ietaupījumu pat 3% apmērā, ko, pēc uzņēmuma teiktā,

apliecina arī neatkarīgu zinātnisko institūtu pētījumu un testu rezultāti.

Latvija ir otrā valsts, kur tiek piedāvāta miles degviela. Pakāpeniski tā tiks ieviesta arī citās valstīs, kur ir pārstāvēts Statoil Fuel & Retail degvielas uzpildes staciju tīkls. Precīzu investīciju summu gan kompānija neatklāj.

Miles degviela satur pēc Statoil Fuel & Retail pasūtījuma izstrādātas piedevas, kas attīra dzinēju no nogulsnējumiem un aizkavē nogulšņu uzkrāšanos motorā.

Degviela visā Latvijā ir pieejama jau aptuveni divas nedēļas, un tās nomaiņa notika pakāpeniski.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākā daļa banku deviņos mēnešos strādājušas ar peļņu, no kuras kopējā apjoma 75% nodrošina divas Zviedrijas bankas.

Budžets 2012

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Lidojumu bonusu programmai Miles & More jauna interneta lapa un adrese

Aivars Mackevics [email protected], 06.09.2002

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biežo lidojumu bonusa programma Miles & More kura līdz šim atradās divās Lufthansas interneta lapās tagad ir pieejama zem vienas adreses — Miles & More Jaunais interneta portāls piedāvā ērtāku bunusa kontu apkalpošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prestižā Fredija (Freddies Awards) balvu pasniegšanas ceremonijā Ņujorkā pirmo reizi pie atzinības globālā mērogā tikusi tik maza aviokompānija kā airBaltic

Turklāt airBaltic 2012. gadā saņēmusi pat divas balvas, piedāvājot, labāko lojalitātes programmas punktu izmantošanas iespēju un labāko elites programmu. Bez airBaltic Fredija balvas šogad saņēma Apvienoto Arābu Emirātu lidkompānija Etihad, American Airlines, Turkish Airlines, Delta, Lufthansa un Jet Airways. Savā balvu kategorijā airBaltic lojalitātes programma aiz sevis atstāja tādus nozares milžus kā Lufthansa un Turkish Airlines. Fredija balva ceļojumu lojalitātes programmu nozarē tiek pielīdzināta Oskara balvai un liecina par izcilu sniegumu savā jomā. Fredija balva ceļotāju lojalitātes programmām tiek piešķirta kopš 1988. gada un tā ietver visus pasaules reģionus, izvērtējot labākās pasaules lidsabiedrību un viesnīcu lojalitātes programmas. Šogad lidsabiedrības tika apbalvotas sešās kategorijās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Lidkompānijas piedāvā arvien ekstravagantākas balvas

Līva Melbārzde, 05.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par lojalitātes programmu punktiem var iegūt gan 3,5 miljonu vērtu jahtu, gan izbaudīt lidojuma pieredzi kopā ar airBaltic vadītāju, šodien raksta Dienas bizness.

Aviokompānijas savu lojalitātes programmu punktu apmaiņā pret balvām kļūst arvien ekstravagantākas un inovatīvākas, turklāt piedāvātās balvas krietni pārsniedz tradicionālās ar lidojumiem saistītās jomas – iespēju savāktos punktus apmainīt pret lidojuma biļeti, norezervēt viesnīcu vai nomāt automašīnu, liecina aviācijas nozares analītiķu kompānijas IdeaWorks pētījums. Tajā izvērtētas 150 aviosabiedrību lojalitātes programmas un 40 unikālākās balvas. Visdārgāko balvu topā uzvarētāja ir Apvienotajos Arābu Emirātos bāzētā Etihad Airways, kas par 386 milj. lidojumu laikā savāktajām jūdzēm piedāvā 3,5 milj. dolāru vērtu jahtu. Savukārt no lētā gala oriģināls ir Icelandair piedāvājums, kas par 650 jūdzēm piedāvā iegādāties «laimīgās laulības kūku», kas, maksājot skaidrā naudā, ir vērta aptuveni 3 dolārus. Populāras ir arī dažādas apmācības, piemēram, Virgin Atlantics par 35 tūkst. savāktiem punktiem piedāvā atbrīvoties no lidošanas fobijas, citas aviosabiedrības piedāvā valodu vai kulinārijas kursus. Popularitāti iekaro arī labdarība, piemēram, Delta savā SkyMiles programmā piedāvāja ziedot savāktos punktus ēku būvniecībai Taizemē. Taču starp jocīgākiem piedāvājumiem jāmin Lufthansa ideja, kas par 21 tūkst. punktiem ar Šveices pulksteņa precizitāti saviem klientiem izvēlētajā laika periodā piegādāja augstas kvalitātes melnas vīriešu zeķes. Šo luksusu izbaudīja ap 60 tūkst. Lufthansa klientu 75 pasaules valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot naftas cenas sarukumam, degvielas tirgotāji samazinājuši cenas arī benzīnam un dīzeļdegvielai, novēroja portāls db.lv.

«Vakar, sekojot degvielas produktu cenu samazinājumam pasaules biržās, Statoil turpināja samazināt degvielas cenas savā tīklā Latvijā,» apstiprināja uzņēmuma Mārketinga un komunikācijas vadītājs Artūrs Eglītis. Pirmdien benzīna cena tika samazināta par 2 santīmiem litrā un dīzeļdegvielas cena - par 1 santīmu litrā.

Atbilstoši publiski pieejamajai informācijai galvenie iemesli cenu samazinājumam pasaulē šobrīd saistāmi ar sarūkošo degvielas produktu pieprasījumu ASV, skaidro Statoil pārstāvis. Tāpat cenu samazinājumu veicinājis arī LVL/USD valūtas kursa samazinājums pēdējās nedēļas laikā.

Viņš gan uzsvēra, ka nākotnes prognozes gan nevar izteikt, jo degvielas produktu tirgus pasaulē faktiski ir neprognozējams un to ietekmē dažādi faktori.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Darba stresu izliek hokejā un izdzied korī

, 08.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Db.lv veica uzņēmumu aptauju, lai noskaidrotu, kādas sporta un kultūras aktivitātes tie organizē saviem darbiniekiem. Vairāki no aptaujātajiem uzņēmumiem motivē darbiniekus piedalīties ne vien ikgadējās sporta spēlēs vai dažkārt rīkotos atpūtas pasākumos, bet pat organizē uzņēmuma sporta komandas, korus, hobiju izstādes utml..

Antra Viļuma, RBSSKALS sabiedrisko attiecību speciāliste:

"RBSSKALS grupas uzņēmumu darbiniekiem tiek piedāvāts atbalstīt viņu iniciatīvu un idejas. Tās nav regulāras iknedēļas aktivitātes, bet gan dažādu ideju realizēšana. Vairākus gadus RBSSKALS komanda piedalījās AVE SOL rallijā, pagājušajā vasarā mūsu komanda piedalījās Streetbola čempionātā. Katru gadu ir citas aktivitātes, jo mēģinām nevis darbiniekus izklaidēt, bet atbalstīt viņu vajadzības, vēlmes un iniciatīvu. Dažkārt top projekti, kas ir pārsteigums citiem darbiniekiem un vadībai. Piemēram, uz uzņēmuma 15 gadu jubileju tika iestudēts muzikāls priekšnesums uz būvmateriāliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Travel ‘n More – jo ikviens ceļotājs ir pelnījis ko vairāk…

Jauna izejošā tūrisma aģentūra Travel ‘n More augustā ir sākusi savu darbību un pievienojas Latvijas tūrisma operatoru un aģentu lokam. Aģentūra specializējas luksuss un VIP ceļojumos un to pakalpojumos, kas tiek pielāgoti katram klientam individuāli.

Travel ‘n More mērķis ir radīt drošu un īpašu pieredzi ikvienam klientam katra brauciena laikā, nodrošinot izcilu pakalpojumu un tā nevainojamu izpildi. Aģentūras prioritāte ir piepildīt katra klienta vajadzības un radīt neaizmirstamu ceļojumu ar pievienoto vērtību, kas ir augstas klases serviss un īpaša attieksme.

Ar katru gadu ceļotāji kļūst arvien prasīgāki un meklē jaunas iespējas, lai saņemtu vislabāko no tā, ko viņi vēlas. Tāpat tiek pieprasīts arī plašāks tūrisma produktu klāsts un unikāli galamērķi. Visi šie aspekti tiek ņemti vērā Travel ‘n More ceļojumu aģentūras darbībā, un katrs pakalpojums, ko tā piedāvā, tiek sniegts atbilstoši klientu prasībām un augstajām vēlmēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Naftas cenu kritums pasaules tirgos ar zināmu laika nobīdi atspoguļojas arī Latvijas degvielas uzpildes stacijās, stāsta Nordea Markets vecākais pārdošanas vadītājs Gints Belēvičs.

Viņš norāda - lai gan pēdējos mēnešos cena gan benzīnam, gan dīzeļdegvielai ir bijusi maz svārstīga, pēdējās dienās var novērot šo cenu samazināšanos par pāris eiro centiem.

Visticamāk, turpmākajās dienās varēs novērot degvielas cenu samazināšanos vēl par 1-2 eiro centiem, jo Brent naftas cena kopš jūnijā sasniegtajiem maksimumiem pie 115 ASV dolāriem par barelu piedzīvo krituma tendenci un šobrīd tiek tirgota ap 103 ASV dolāriem par barelu. Eiro izteiksmē gan pilno naftas cenas kritumu nejūt, jo ASV dolārs turpina pakāpeniski nostiprināties pret eiro, skaidro eksperts.

Statoil tīklā patlaban lētākais 95 miles benzīns maksā 1,269 eiro, 98 miles plus – 1,318 eiro, bet D miles – 1,239 eiro. Statoil Fuel & Retail Latvia pārstāvji skaidro, ka tīklā pēdējā mēneša laikā benzīna cenas ir samazinājušās par 5 centiem un dīzeļdegvielas cenas - par 3 centiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielākie degvielas tirgotāji, sekojot naftas cenu samazinājumam pasaules biržās, turpina samazināt degvielas cenas.

SIA Statoil Fuel & Retail Latvia pirmdien par vienu santīmu ir samazinājusi benzīna un par diviem santīmiem dīzeļdegvielas cenu.

Kā skaidro uzņēmuma pārstāvji, naftas produktu cenu samazinājumu pasaulē veicinājuši ASV Enerģētikas ministrijas publicētie dati par naftas produktu krājumu apjomu, kas ir lielāks nekā sākotnēji prognozēts. Tas savukārt norāda uz vājāku naftas produktu pieprasījuma tendenci, uzsver Statoil. Pēdējo divu mēnešu laikā Statoil gan benzīna, gan dīzeļdegvielas cenu savā tīklā ir samazinājis par pieciem santīmiem. 95 miles benzīns Statoil maksā 0,929 lati litrā, 98 miles benzīns - 0,959 lati litrā, bet D miles – 0,899 lati litrā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. maija aviokompānija airBaltic ir paaugstinājusi maksu par nododamo bagāžu. Turpmāk dažos gadījumos maksa par bagāžu, kas netiek ņemta līdzi salonā būs pat divas reizes augstāka.

Ja pasažierim nav Baltic Miles kartes, tad no 1 maija līdzšinējo 15 eiro vietā par bagāžu būs jāmaksā 30 eiro, ja apmaksa tiek veikta internetā. Savukārt, ja maksa par bagāžu tiek veikta lidostā, tad līdzšinējo 20 eiro vietā būs jāšķiras no 30.

Jaunie tarifi:

EUR 20/LVL 14 par 1 somu vienā virzienā, ja pasažierim ir Baltic Miles karte un bagāža tiek apmaksāta kopā ar aviobiļeti.

EUR 30/LVL 21 par 1 somu vienā virzienā, ja pasažierim nav Baltic Miles karte vai ja bagāža tiek pirkta atsevišķi no aviobiļetes.

EUR 30/LVL 21 par 1 somu vienā virzienā, ja bagāžas apmaksa tiek veikta lidostā.

EUR 60/LVL 42 ir maksa par rokas bagāžu pirms iekāpšanas, ja tā pārsniedz atļautos izmērus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Samazinoties naftas cenai, arī Latvijas degvielas uzpildes stacijās samazināta degvielas cena.

Turpinoties naftas produktu cenu samazinājumam pasaules biržās un samazinoties LVL/USD valūtas kursam, SIA Statoil Fuel & Retail Latvia samazinājis benzīna cenu par vienu santīmu litrā un dīzeļdegvielas cenu - par diviem santīmiem litrā. Patlaban 95. miles markas benzīns maksā 0,949 lati par litru, 98. miles degviela - 0,979 lati par litru, bet D miles dīzeļdegviela – 0,919 lati par litru.

Arī Neste Oil samazinājusi degvielas cenas, un vidējā degvielas mazumtirdzniecības cena Neste Oil DUS uz šo brīdi ir 95. markas benzīnam – 0,938 lati par litru, 98. markas benzīnam – 0,968 lati par litru, bet dīzeļdegvielai – 0,92 lati par litru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Vai tiešām ir dārgi būt varonim?

Klaudio Andrē Rivera, [email protected], 01.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā man bija iespēja būt Anglijas Parlamentā. Tur kolēģis man parādīja, kur Sers Thomas More, Lielbritānijas kanclera Henrija VIII laikā, ir ticis notiesāts uz nāvi kā nodevējs. Man bija aizraujoši apmeklēt vietu, kur viens no maniem varoņiem nolēma atdot savu dzīvi, lai aizstāvētu patiesību. Vēl vairāk biju iepriecināts, kad uzzināju, ka oficiāli savā zemē More kungs tika nosaukts par Svēto. No nodevēja par Svēto. Nav šaubu, vērtības galu galā atmaksājās.

Vērtības rada uzticību. Uzticība veido panākumus. Vai visi piekrīt šim apgalvojumam? Diez vai kāds varētu pateikt nē. Bet, kāpēc mēs vēl atrodam tik daudz Henriju VIII, un tikai dažus Thomas More? Lūdzu, ļaujiet man jums pastāstīt, ko es domāju. Mēs visi aptuveni vienādi saprotam vērtību svarīgumu. Mēs arī parasti visi atzīstam, cik svarīgi ir strādāt ētiski. Tomēr mums ir grūti visiem vienoties par to, ko patiesi nozīmē gūt panākumus.

Thomas More kungam panākumi nebija nauda, neskaitāmas dāmas vai vara. Thomas More kunga panākums nebija spožs, bet tas bija ilgstošs. Tieši otrādi: panākumi Henrijam VIII bija vairāk nekā tikai varas glabāšana. Thomas More kungam viņa amats bija konkrētais aicinājuma izpildes veids. Proti, viņa aicinājums bija kalpot Anglijai. Savukārt, Henrijam VIII, viņa tronis bija līdzeklis, lai apmierinātu savas vēlmes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās centrā Sky&More atvērts jauns modes zīmolu veikals F&More, kura izveidē investēts 1 miljons eiro.

Tajā tiks pārdotas pasaulē pazīstamu premium un vidējā segmenta apģērbu un aksesuāru zīmolu kolekcijas un Latvijā līdz šim oficiāli nepārstāvēti zīmoli – Hosio, Versace Jeans, kā arī bijušā Hugo Boss dizainera izveidotā apģērbu līnija vīriešiem Baldessarini.

F&More vienā tirdzniecības platībā ietilpst vairāku atšķirīgu segmentu zīmoli, un tas ir pirmais veikals Latvijā, kas strādā pēc shop-in-shop biznesa modeļa, informē iepirkšanās centrs. «Tas nozīmē, ka oficiālie zīmolu pārstāvji vai īpašnieki par noteiktu samaksu no iepirkšanās centra īrē savu tirdzniecības vietu un nosaka preču pārdošanas cenu. Savukārt Sky&More nodrošina personālu klientu apkalpošanai, preču un vietas uzturēšanu, kā arī mārketinga pakalpojumus,» norāda Sky&More direktore Evija Grīnberga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Movenpick iesaistās Lufthansa regulāro klientu programmā

Aivars Mackevics [email protected], 07.04.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Movenpick viesnīcas un kūrorti uzsākuši veiksmīgu sadarbību regulāro klientu programmu (Frequent Flyer programmes) ietvaros arī ar Vācijas lidsabiedrību Lufthansa. Pašlaik Movenpick sadarbojas ar tādu lidsabiedrību kā Air France & KLM, Czech Airlines, Gulf Air un Qatar Airways FFP programmām. Vienošanās ar Lufthansa nozīmē, ka vairāk nekā 11,5 miljoniem programmas Miles & More biedru būs iespējas krāt jūdzes Movenpick viesnīcās un kūrortos. Sākot no 2006.gada aprīļa Miles & More Frequent Flyer Programme programmas biedriem būs iespēja krāt jūdzes ne tikai lidojot lidmašīnā, bet arī apmetoties kādā no 55 Movenpick viesnīcām un kūrortiem visā pasaulē. Katra pavadītā nakts Movenpick viesnīcās un kūrortos tiks atalgota ar 500 jūdzēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sapņu fabrikā šovakar, 1. jūlijā, ar vienīgo koncertu Baltijā uzstāsies amerikāņu alternatīvā roka meistari - grupa Faith No More.

Faith No More tikai pirms neilga laika paziņoja par atkalapvienošanos un koncerta apmeklētāji Sapņu fabrikā šovakar redzēs grupu tādā pat sastāvā kā 1998. gadā, kad Faith No More pārtrauca savu darbību, informēja koncertaģentūra FBI.

Grupa šogad kā galvenie mākslinieki uzstājas lielākajos Eiropas rokfestivālos, kā arī sniedz atsevišķus koncertus.

Pēc koncerta Rīgā grupa šovasar vēl uzstāsies vairākos lielos festivālos – Roskildes festivālā Dānijā, Open’er Polijā, Sziget Ungārijā, Pukkelpop Beļģijā un citos.

Sapņu fabrikas durvis koncerta apmeklētājiem šovakar tiks atvērtas plkst. 19.30. Koncerta īpašais viesis Kid606 uz skatuves kāps plkst. 20.00. Faith No More savu uzstāšanos sāks plkst. 21.00.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Autonomas Sixt klienti punktus saņem dubultīgi.

Aivars Mackevics [email protected], 04.06.2002

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja autonomas Sixt klienti piedalās Lufthansas Mile un More programā, tad nomājot vieglo automobili klients var iegūt 1000 punktus bijušo 500 punktu vietā. Savukārt 2 dienu noma paredz pat 1500 punktus, kurus vēlāk var izmanot bezmaksas lidojumiem, piemēram, sakrājot 20 000 punktu Lufthansas klients var lidot par brīvu no Rīgas uz jebkuru Eiropas pilsētu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tieto Latvia daļu mantas nodos divām jaundibināmām kompānijām un mainīs nosaukumu

LETA, 11.10.2022

Plānots, ka pēc reorganizācija "Tieto Latvia" valdes loceklis Valdis Janovs kļūs par kompānijas valdes priekšsēdētāju, bet kompānijas esošā valdes priekšsēdētaja Valērija Vārna turpmāk būs "Tietoevry Latvia" valdes priekšsēdētāja.

Foto: no uzņēmuma arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Informācijas tehnoloģiju uzņēmums SIA "Tieto Latvia" daļu mantas nodos divām jaundibināmām kompānijām, liecina pirmdien, 10.oktobrī, oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publiskotais paziņojums par reorganizāciju.

Atbilstoši "Tieto Latvia" vienīgā īpašnieka - Somijas "TietoEvry" - 2022.gada 3.oktobrī pieņemtajam lēmumam no "Tieto Latvia" tiks nodalīta daļa mantas, kas tiks nodota jaundibināmajām iegūstošajām sabiedrībām SIA "Tietoevry Connect Latvia" un SIA "Tietoevry Latvia".

Reorganizācijā tiks samazināts "Tieto Latvia" pamatkapitāls, dzēšot pamatkapitāla daļas.

Kreditori var pieteikt prasījumus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.

Vienlaikus paredzēts, ka pēc reorganizācijas "Tieto Latvia" mainīs nosaukumu un kļūs par SIA "Tietoevry Banking Latvia", liecina "Firmas.lv" publiskotais reorganizācijas lēmums.

Reorganizācijā "Tieto Latvia" nodos kompānijai "Tietoevry Connect Latvia" visu mantu, tiesības un saistības, kā arī darbiniekus, kas saistīti ar kompānijas "connect" aktivitātēm un saimniecisko darbību, tostarp informatīvā un atbalsta pirmā kontaktpunkta aktivitātes gala klientiem Ziemeļvalstīs, piemēram, pirmā un otrā līmeņa atbalsta aktivitātes, saņemšanas un nosūtīšanas aktivitātes, vienotā kontaktpunkta (SPOC) aktivitātes, krīzes komunikācijas aktivitātes, piekļuves un identitātes pārvaldības aktivitātes, atbalstu ārpus darba laikam un ražošanas pārvaldības aktivitātes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

«Lufthansa» sadarbojas ar «Aeroflot»

Aivars Mackevics [email protected], 04.11.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidsabiedrība Aeroflot ir noslēgusi līgumu ar Lufthansa par intensīvāku sadarbību apkopes darbu sfērā un pilotu izglītošanā. Tuvāko desmit gadu laikā Lufthansa ir nolēmusi iepazīstināt krievu kolēģus ar savu “komponenten” servisu. Total Component Support TCS līgumā ietilpst 18 Airbus A319 un A320 lidmašīnu tipi, kas priekš Aeroflot ir pats optimālākais ceļš, lai nodrošināt uzticamu lidmašīnas komponentu apkopi, jo visa nodrošinājuma ķēde, sākot no apkopes līdz loģistikai pieder vienām “rokām”, proti Lufthansa Tehnik AG. Patlaban tiek izstrādāts speciāls piedāvājums visiem krievu lidsabiedrības relevantajiem komponentiem. Aeroflot ir viens no svarīgākajiem Lufthansa Technik klientiem Krievijā un NVS valstīs. No tieši 10 lidmašīnām, apkalpo Lufthansa Technik rietumos būvētās lidmašīnas, tai skaitā Airbus A310, Boeing 737 un Boeing 777. Attiecībā uz pilotu izglītošanu Aeroflot augstu vērtē know-how un lidsabiedrības Lufthansa lidojumu kompetenci. Lufthansas pilotu treneri veiks apmācības uz Airbus A320 tipa lidmašīnas. Jaunie “kapteiņi” ir paredzēti Aeroflot jaunās A320 flotes apkalpošanai. Jāatzīmē, ka Aeroflot pasažieru pārvadājumos ir pieslējusies Lufthansas konkurējošai lidsabiedrību savienībai Sky Team. Avots: Eiropa.lv

Komentāri

Pievienot komentāru