Dienas Bizness

  • 28 trešdiena,
    septembris

    Sergejs, Svetlana, Lana

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8621

    USD: 1.1225

Ražošana

Magone: iespējams, nākotnē kravas nāks arī no Ķīnas  1

Patlaban tālākie maršruti ir līdz Vidusāzijai, kur galvenais pasūtītājs ir Kazahstāna. Iespējams, nākotnē kravas nāktu no Ķīnas, bet tie ir politiskā, dzelzceļu un privātuzņēmēju līmenī risināmi jautājumi, intervijā Latvijas Avīzei norāda valsts uzņēmuma Latvijas dzelzceļš ģenerāldirektors Uģis Magone.

Taču viņš piebilst, ka pasažieru satiksmē nākotne šķietot diezgan pozitīva. Piemēra, Berlīnes virzienā droši vien cilvēki gribētu braukt ar labu servisu un par zemu cenu – arī tur pašlaik biznesa nav. Turklāt pie robežas jāmaina riteņu pāri, ņemot vērā sliežu ceļu nesalāgotību. Pozitīvi ir tas, ka Krievija vēlas attīstīt dzelzceļa satiksmi ar Eiropu, stāsta U.Magone.

Saistītie raksti

Jau esot notikuši reisi no Maskavas uz Nicu – divās dienās var aizbraukt līdz Francijas dienvidiem. Krievi esot gatavi Latviju iesaistīt šajos virzienos, piemēram, no Pēterburgas uz Berlīni būs jāšķērso Rēzekne.

«Nopietni izskata jautājumu par kursēšanu no Maskavas un Pēterburgas līdz Tallinai un Rīgai un tad tālāk uz Eiropu, Varšavu, Berlīni. Tehnoloģiski risina, ka riteņu pāru platums, pārejot no viena sliežu platuma uz otru, izmainās automātiski. Projekts ir pietiekami dārgs, krievu puse plāno, kā savilkt līdzekļus kopā ar izdevumiem, bet, visam sekmējoties, pēc pieciem gadiem šis ceļš uz Eiropu būs vaļā,» prognozē U.Magone.
 

Jaunākās ziņas kategorijā

FOTO: Bombardier Rīgā prezentē jauno CS300 lidmašīnu

FOTO: Bombardier Rīgā prezentē jauno CS300 lidmašīnu    5

Latvijas lidsabiedrība airBaltic vēl šogad no Kanādas uzņēmuma Bombardier saņems pirmās divas jaunās CS300 lidmašīnas, prezentējot jauno CS300 lidmašīnas modeli, šodien Rīgā sacīja Bombardier viceprezidents Robs Devārs. Pirmo jauno...

Reklāma