Rīgā nav tik lielu satiksmes sastrēgumu uz ielām, lai tāpēc izvēlētos sliežu transportu. Tā kā pasažieru ātrvilciena satiksmē būtu jāiegulda tik liela summa kā puse no Latvijas valsts budžeta, tad pa Latviju tuvākajā laikā atrvilcieni nebrauks, to intervijā DB teica a/s Latvijas Dzelzceļš (LDz) valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis.
Attiecībā uz kravām, LDz vadītājs ir piesardzīgs optimists- būs daudz «jācīnās» ar kaimiņvalstīm, bet kopējās tendences esot pozitīvas.
«Kravu pārvadājumu kopējā tendence jau vairākus gadus laikā ir pozitīva – šis apjoms lēni, bet pieaug. Vienmēr jau gribās – ātrāk, vairāk, labāk, bet salīdzinot par 90. vai 2000. gadu vidu, kad valdīja stagnācija kravu pārvadājumu jomā, pašlaik noteikti ir labāk,» stāsta U. Magonis.