http://db.lv/uploads/ck/images/Clipboard02(228).jpg
Prognozes par to, kad Man-Tess pārdošanas darījums noslēgsies, vēl nav precīzas. Vairāki ar šo pārdošanas darījumu saistīti avoti portālam atzina, ka darījuma noslēgšana varot aizņemt vēl pāris mēnešu.
Tiesa, esot skaidrs, ka J.Krūmiņš sev piederošo Man-Tess - vienu no vecākajām tranzīta biznesa kompānijām Rīgas ostā – ir nolēmis pārdot. Viņš vēloties distancēties no aktīvās uzņēmējdarbības. Turklāt, kā J.Krūmiņš pats atzinis, viņu nogurdinājušas nemitīgās politiskās cīņas, kas saistītas ar ietekmi tranzīta biznesā.
Sākotnējā Man-Tess pārdošanas cena, kādu J.Krūmiņš prasījis par visu sev 100% piederošā biznesa pārdošanu, sasniegusi 60 milj. dolāru (ap 31,2 milj. Ls). Sarunas par Man-Tess pārdošanu J.Krūmiņš sācis jau pērn vasarā. Pēc tam, kad sarunu laikā secināts, ka nav pircēju, kas būtu gatavi maksāt 60 miljonus dolāru, cena par Man-Tess samazināta uz pusi.
Kā reālākais pircējs aizvien tiek piesaukts Krievijas koncerns Severstaļ, kuram Latvijā (caur Austrijas kompāniju) pieder kontrolpakete vienā no reģiona lielākajiem metālcentriem Severstaļlat.
Man-Tess ir viens no pēdējiem lielākajiem Rīgas ostas tranzīta uzņēmumiem, kas vēl nav nonācis Krievijas uzņēmēju ietekmē. J.Krūmiņam piederošais uzņēmums nodarbojas ar gaišo naftas produktu uzglabāšanu un pārkraušanu, konteineru kravu apstrādi, beramkravu pārkraušanu, ostas un muitas noliktavu pakalpojumiem, kā arī ģenerālo kravu pārkraušanu un uzglabāšanu.