"216. maršruta taksometrā, kas brauca virzienā Centrs—Ķengarags, Juris iekāpa sestdien, 12.janvārī, ap plkst. 19.15. Samaksājis naudiņu, taču biļeti šoferis nav izsniedzis. Kad Juris paprasījis, vadītājs sācis rakņāties pa mantām, meklējot biļešu rulli. Kad beidzot atradis, norāvis septiņas biļetes un atdevis Jurim," šādu gadījumu šodien, 16.janvārī, apraksta laikraksts Diena.
"Neticu," bijusi pirmā reakcija no 216.maršruta apkalpojošās firmas Taksi.lv izpilddirektora Artūra Baltalkšņa, kad Diena pārstāstījusi pasažiera piedzīvoto. Taču pēc tam, kad viņam tika norādīts gan taksometra numurs, gan laiks, A.Baltalksnis solījās konkrēto gadījumu izmeklēt.
"Jo vairāk biļešu notirgots, jo lielāka alga," Dienai stāstījis A. Baltalksnis, precīzas summas gan nenosaucot. Laikraksts norāda, ka maršruta taksometru vadītāji tomēr nav no labāk atalgotajām profesijām, piemēram, p/s Maršrutu taksometru apvienība LLV šoferi uz rokas saņem, sākot no Ls 180.
Viens no lielākajiem pasažieru pārvadātājiem Latvijā a/s Nordeka autobusu vadītājiem piemaksā 7-12% (atkarībā no maršruta) no pārdoto biļešu daudzuma. Vidēji uz rokas viņi saņem 400 latu. "Protams, ja iekāpj viens cilvēks un maksā vienu latu, tad tie būs tikai septiņi santīmi. Te arī ir tas vilinājums neiedot biļeti un kabatā iebāzt visu latu," spriedis Nordeka ģenerāldirektora vietnieks un Pasažieru pārvadājumu pārvaldes priekšnieks Gunārs Baubelis.