Piepildījušās bažas, ka mikroautobusu nomaiņa Rīgā nebeigsies termiņā – SIA Rīgas mikroautobusu satiksme (RMS) tā arī nav spējusi nodrošināt jaunos mikroautobusus līgumā paredzētajā skaitā, bet joprojām braukā neregulārie pārvadātāji, kuri atsevišķos maršrutos tomēr esot samazinājuši aktivitātes, vēsta laikraksts Diena.

Pasažieri ir pamanījuši, ka ielās izbrauc gluži sarūsējuši mikroautobusi, kādi no pilsētas satiksmes šķita jau pazuduši uz neatgriešanos, raksta Diena.

Sekojot līdzi RMS solījumiem par jauno mikroautobusu ieviešanu Rīgā, uzkrītoši šķiet tas, ka sākumā bija solīti 200, tad jau 180, bet jaunākās ziņas liecina – tikai 160 mikroautobusi. Oficiālais iemesls, kāpēc iepirkums varētu būt mazāks, ir maršrutu tīkla plānotā optimizācija, novēršot dublēšanos. Piemēram, Pļavniekos pa vienu līniju braucot sešu dažādu maršrutu mikroautobusi, norādīja RMS Valdes priekšsēdētājs Vitālijs Komars.

Viņš atzīst, ka  Rīgas satiksme (RS) kā pasūtītājam ir tiesības sodīt RMS par līguma nepildīšanu, jo jaunie mikroautobusi solītajā daudzumā nav sākuši kursēt.

Tikmēr RS pārstāvis Viktors Zaķis pauda, ka uzņēmums nav noskaņots sodīt RMS, jo pats nejūtas izpildījis savas saistības. «Līgumā teikts, ka RMS pārņem pilnu maršrutu tīklu, bet joprojām kursē neregulārie pārvadātāji. Tos ierobežot nav mūsu spēkos, bet mūsu atbildība tomēr ir. Kamēr mēs neesam izpildījuši savas saistības, grūti prasīt no viņiem,» norādīja V. Zaķis. Viņš arī atzīst, ka RS saņem diezgan daudz sūdzību par RMS darbību.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra