«Patlaban izskatās, ka tiek meklēti kādi salmiņi, pie kuriem ķerties, lai projektu nerealizētu, tā intervijā laikrakstam Diena pauda lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Aldis Mūrnieks.

«Mēs nevienam neko neaizliedzam, zeme joprojām ir viņu, un viņi var būvēt jebko, ko uzskata par vajadzīgu un iespējamu,» norādīja lidostas vadītājs.

«Tas ir tikai mans minējums, bet pieļauju, ka ekonomiskā krīze ietekmējusi biznesu un tagad ar godu ir jāatkāpjas, kādu citu padarot par vainīgo. Ikviens, kurš gribējis kaut ko uzbūvēt lidostā, būvatļauju ir saņēmis. Mārupes pašvaldība vai lidosta nav nevienu ierobežojusi,» tā A. Mūrnieks.

DB jau rakstīja, ka Rixport būvniecības projekta izmaksas plānotas līdz 300 milj. eiro apmērā.

Tāpat lidostas Rīga vadītājs pauda, ka «būtu ļoti priecīgs», ja lidostā būtu viesnīca ar stāvvietām pie viesnīcas un pārējais, ko Rixport solījusi uzbūvēt.

«Es nevaru sadarbības partneri atbrīvot no saistībām tikai tāpēc, ka viņam šī spēlē vairs nepatīk,» norādīja A. Mūrnieks.

DB jau rakstīja, ka 2006. gadā lidosta noslēdza līgumu ar konkursa uzvarētāju SIA EBO International (tagad Rixport) par lidostai pieguloša biznesa parka attīstību un četrus līgumus par četrām zemes lotēm, bet vēlāk viens tika izbeigts, jo kā zaļā zona tiek izmantots lidostas vajadzībām.

DB jau vēstīja, ka Rixport neesot saprotama lidostas, pašvaldības un Satiksmes ministrijas (SM) attieksme, kas likusi attīstītājam izdarīt secinājumus par iespējamu apzinātu projekta kavēšanu un centieniem to izstumt no projekta. Norvēģu investori – SIA Rixport īpašnieki – uzsākuši tiesvedību pret lidostu un Mārupes pašvaldību par vairākiem miljoniem latu.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra