Jaunākais izdevums

Sociālās vietnes MySpace dibinātāji Kriss Devolfs (Chris DeWolfe) un Toms Andersons (Tom Anderson) gatavojas pamest amatus, ziņo brandrepublic.com.

Devolfs un Andersons gatavojas pamest savus amatus pirms izbeidzies darba līguma termiņš ar vietnes īpašnieku kompāniju News Corporation. Devolfs turpinās darbu MySpace valdē Ķīnā un būs stratēģiskais padomdevējs News Corp., kamēr viņa biedrs Andersons iesaistījies sarunās ar News Corp. jaunievēlēto digitālās pārvaldes vadītāju Džonatanu Milleru (Jonathan Miller) par jaunu pienākumu veikšanu uzņēmumā.

Ziņots, ka News Corp. ir tuvu tam, lai par izpilddirektoru ieceltu Ouenu Van Natu (Owen Van Natta), kurš pirms tam bijis Facebook tehniskās daļas vadītājs.

News Corp. sociālo vietni iegādājās pirms četriem gadiem par 580 miljoniem dolāru (aptuveni 312 miljoniem latu). Kopš tā laika vietnes lietotāju skaits ir sasniedzis aptuveni 130 miljonus un darbinieku skaits uzņēmumā sasniedzis 1 600.

Klīst runas, ka News Corp. grasās uzlabot MySpace un pieteikt cīņu Facebook un tādiem jauniem konkurentiem kā Twitter, kā arī gūt lielāku peļņu. Neskatoties uz to, ka MySpace joprojām dominē sociālo vietņu saraksta augšgalā, tā Amerikas auditorija ir samazinājusies.

Pēc comScore Media Metrix pētījuma MySpace martā piesaistījusi 70.1 miljonu unikālo lietotāju, kas ir par 3.6% mazāk nekā pērn šajā periodā. Turpretī Facebook ārpus ASV robežām martā ir piesaistījusi 61.2 miljonus unikālo lietotāju, kas ir par 72% vairāk nekā pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Grimstošais MySpace centīsies atdzimt ar dizaina uzlabojumiem

Gunta Kursiša, 26.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālais tīkls MySpace, kura popularitāte pēdējo gadu laikā ir ievērojami samazinājusies un turpina kristies, cer atgūt aizgājušos lietotājus, pārveidojot lapas dizainu, vēsta BBC.

Sociālais tīkls, kurš daļēji pieder mūziķim Džastinam Timberleikam (Justin Timberlake), turpmāk sola vairāk fokusēties uz mūziku un ciešāk integrēties ar tādiem sociālajiem tīkliem kā Facebook un Twitter.

Patlaban MySpace «auditorija» ir 54 miljoni cilvēku, liecina comScore dati. Salīdzinot ar MySpace ziedu laikiem 2005. gadā, tas ir simtiem miljonu kritums, raksta medijs.

«Jaunais MySpace būs jau pavisam drīz. Tas tiek būvēts pilnīgi no jauna,» liecina informācija MySpace galvenajā lapā.

Pirmo «pārbūvi» MySpace piedzīvoja 2010. gadā, kad tas tika pārdēvēts par sociālu izklaides tīklu. 2011. gadā Rūperta Mērdoka News Corp, kas MySpace iegādājās 2005. gadā par 580 milj. ASV dolāru, pārdeva savas daļas reklāmas kompānijai Specific Media. 2011. gadā uzņēmums jau cieta ievērojamus zaudējumus, jo liela lietotāju daļa tā vietā izmanto tādus tīklus kā Facebook un Twitter.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Meklē 50 miljonus dolāru MySpace reinkarnācijai

Dienas Bizness, 20.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MySpace mātes kompānija Interactive Media Holdings patlaban aktīvi meklē finansējumu 50 miljonu dolāru apmērā, lai jau nākamgad laistu klajā sociālā tīkla MySpace reinkarnāciju Spotify un Pandora slepkavas izskatā.

Dokumentos, kas nonākuši Business Insider rīcībā, Interactive Media Holdings norāda, ka meklē investorus, kas būtu gatavi ieguldīt kompānijā kopumā 50 miljonus dolāru, no kuriem lielākā daļa tiks novirzīti MySpace pārveidē par tiešsaistes mūzikas servisu Pandora un Spotify konkurentu.

No 50 miljoniem aptuveni piektdaļa tiks tērēta marketinga aktivitātēm, 15 – 25 miljonus dolāru paredzēts tērēt licenču iegādei no ierakstu kompānijām, bet vēl tikpat lielu summu - atlikt operatīvajām izmaksām.

Interactive norāda, ka lielākais MySpace trumpis ir tas, ka portāls ierakstu kompānijām maksā zemāku maksu par mūzikas atskaņošanu. Tāpat MySpace pieejami aptuveni 27 miljoni ieraksti no mūziķiem, kuri nav noslēguši līgumus ar ierakstu kompānijām. Tā ir aptuveni puse no portālā atskaņotās mūzikas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

LinkedIn apsteidz MySpace, kļūstot par otru lielāko sociālo tīklu ASV

Lelde Petrāne, 12.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz īpašnieku maiņu, sliktas ziņas par sociālo portālu MySpace turpinās, vēsta CNN.

LinkedIn, tiešsaistes tīkls, kas vērsts uz profesionāļiem, apsteidzis nīkuļojošo Myspace, kļūstot par otru populārāko tiešsaistes sociālo tīklu ASV aiz Facebook.

LinkedIn jūnijā bija 33,9 miljoni unikālo apmeklētāju, liecina uzņēmuma comScore jaunākie dati. Turpretī pagājušajā mēnesī Myspace apmeklējuši mazāk nekā 33,5 miljoni amerikāņu.

MySpace joprojām ir aptuveni 130 miljoni aktīvo lietotāju, salīdzinot ar aptuveni 115 miljoniem, kas ir LinkedIn, bet šis ir vēl viens simbolisks trieciens reiz dominējošajam sociālajam tīklam.

Myspace joprojām apsteidz Twitter, bet, iespējams, tas ir tikai dažu mēnešu jautājums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Mērdoka nīkuļojošā MySpace, iespējams, atlaidīs pusi darbinieku

Lelde Petrāne, 04.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MySpace pārstrukturēšanās ietvaros gatavojas pamatīgai darbinieku atlaišanai, kas notiks jau drīzumā, vēsta Wall Street Journal.

Sociālā tīkla vietnei esot apmēram 1100 darbinieki, bet pagaidām nav zināms, cik no viņiem tiks atlaisti.

CNBC vēsta, ka varētu tikt atlaisti pat 50% strādājošo.

Gan MySpace, gan Wall Street Journal pieder Ruperta Mērdoka News Corp.

Kā vēstīts, MySpace nesen veica izmaiņas, liekot uzsvaru uz izklaides saturu - mūziku, komēdijām un spēlēm.

Pagājušā gada novembra sākumā MySpace, kas savulaik bija vadošais sociālais tīkls tiešsaistē, saņēma brīdinājumu no News Corp. - tās zaudējumi neesot ne pieņemami, ne ilgtspējīgi.

Čeiss Karejs (Chase Carey), News Corp prezidents, sacīja, ka kompānijai ir skaidrs - MySpace ir problēma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

News Corporation ir pārdevis neveiksmīgo sociālo portālu MySpace tiešsaistes reklāmaģentūrai Specific Media, vēsta BBC.

2005. gadā News Corporation iegādājās MySpace par 580 miljoniem ASV dolāru, taču tagad, lai arī darījuma vērtība netiek atklāta, tiek lēsts, ka uzņēmumam izdevies pārdot sociālo portālu tikai par 35 miljoniem ASV dolāru.

Kad Rupertam Mērdokam piederošais News Corporation iegādājās MySpace, tas bija pasaules vadošais sociālais portāls. Tomēr laika gaitā to pārspēja Twitter un Facebook, bet mēģinājumi atjaunot MySpace lomu nebija īpaši veiksmīgi.

Aizvadītā gada novembrī News Corporation amatpersonas bija jau paziņojušas, ka MySpace zaudējumi ir «neilgtspējīgi».

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

News Corp zūd pacietība attiecībā uz MySpace

Lelde Petrāne, 04.11.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MySpace, kas savulaik bija vadošais sociālais tīkls tiešsaistē, saņēmusi brīdinājumu no mātes kompānijas News Corp. Viens no kompānijas vadošajiem darbiniekiem izteicies, ka MySpace zaudējumi nav ne pieņemami, ne ilgtspējīgi, ziņo guardian.co.uk.

Čeiss Karejs (Chase Carey), News Corp prezidents, sacījis, ka kompānijai ir skaidrs - MySpace ir problēma.

MySpace, kuru tagad popularitātes ziņā krietni pārspējusi Facebook, ir atjaunota kā mūzikas un izklaides tīkls, bet Karejs akcentējis, ka statistika joprojām nevirzās pareizajā virzienā. Viņš brīdinājis, ka vietnes sniegums tiks izvērtēts ceturkšņu, nevis gadu laikā.

News Corp vietni MySpace 2005.gadā iegādājās par 580 miljoniem ASV dolāru, un sākotnēji tā tika uzskatīta par mazu cenu, jo vietne strauji auga. Taču panākumi izrādījās īslaicīgi.

Tomēr MySpace neefektīvā darbība nav aizkavējusi News Corp peļņas pieaugumu. Tīrā peļņa kompānijas pirmajā ceturksnī - līdz 30.septembrim - uzlabojusies par 36% līdz 775 miljoniem ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju gigants News Corp. patlaban izskata tam piederošā sociālā tīkla MySpace stratēģiskās iespējas nākotnē; tiek apsvērta arī MySpace pārdošana vai apvienošana, ziņo Reuters.

News Corp., kas 2005. gadā iegādājās MySpace par 580 miljoniem ASV dolāru, norāda, ka, visticamākais, solis būtu populārā sociālā tīkla īpašnieku bāzes daļēja maiņa, tādējādi paverot ceļu jaunām investīcijām. Tiek paredzēta arī privātā kapitāla piesaiste.

News Corp. pārstāve Džūlija Hendersone (Julie Henderson) darbinieku sapulcē paziņoja, ka iespējama arī MySpace apvienošana ar kādu citu kompāniju.

Šonedēļ tika arī paziņots, ka MySpace par 47% samazina kompānijā strādājošo skaitu, tādējādi bez darba paliks aptuveni 500 cilvēki.

Reiz pasaulē populārāko sociālo tīklu MySpace patlaban aizēno konkurents Facebook, kuru izmanto vairāk nekā 500 miljoni cilvēku visā pasaulē. Facebook nesen tika novērtēts par 50 miljardiem ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šo piektdien, 6.februārī, Eduarda Smiļģa Teātra muzejā vienu no trim koncertiem Baltijas valstu galvaspilsētās sniegs eksperimentāli smagnējās mūzikas duets Nadja no Kanādas.

picturegallery.cc71e639-e780-43d8-828c-43fbeaeab9d0

Lai arī Eidens Beikers (Aidan Baker) un viņa dzīvesbiedre Līa Bakarefa (Leah Buckareff) pret Nadja`s mūzikai uzliktajiem žanru rāmjiem izturas vieglprātīgi, t.i., neievēro tos, pat pasmejas par tiem ("Esmu saskāries arī ar doom-gazer, kas personīgi man likās asprātīgs," kādā intervijā atklājis E. Beikers), par mūziku rakstošie mediji nav bijuši vienaldzīgi:

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

News Corp atdzīvinās savulaik populāro MySpace

Lelde Petrāne, 08.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV mediju magnātam Rupertam Mērdokam piederošā starptautiskā koncerna News Corporation (News Corp) pārstāvis Džonatans Millers (Jonathan Miller) paziņojis, ka - pretēji baumām - kompānija neizskata iespēju pārdot tās savulaik populāro sociālo mediju MySpace, ziņo Reuters.

Dž. Millers stāstījis, ka News Corp tā vietā plāno «atdzīvināt» grūtībās nonākušo vietni, un izmaiņas būs vērojamas jau šogad. Pirms gada News Corp vadītāji runāja par vietnes atdzīvināšanu, koncentrējoties uz izklaidi.

Reuters norāda, ka, lai gan MySpace ir vairāk koncentrējusies uz izklaidi, piemēram, mūziku, tās apmeklētāju skaits pastāvīgi samazinās. Tā arī zaudējusi vairākus vadošos darbiniekus.

News Corp vadītājam R. Mērdokam 2005.gadā izdevās pārspēt konkurējošās mediju kompānijas un iegādāties MySpace par 580 miljoniem ASV dolāru.

Tolaik MySpace bija viena no visstraujāk augošajām interneta vietnēm, kurai dažu mēnešu laikā pievienojās miljoniem lietotāju. Taču pēdējos divos gados to ir apsteiguši strauji augošie konkurenti, piemēram, Facebook un Twitter.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MySpace ASV likvidēs trešdaļu darbavietu

Vēsma Lēvalde, Db, 17.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV mediju korporācijai News Corporation piederošā interneta vietne MySpace ASV gatavojas likvidēt 400 darba vietas jeb gandrīz 30 % no kopējā darba vietu skaita.

Kompānija pēc darba vietu likvidēšanas nodarbinās ap 1000 darbinieku. Darba vietu likvidēšanu MySpace galvenokārt skaidro ar nepieciešamību veikt uzņēmumā strukturālas izmaiņas.

ComScore dati liecina, ka Facebook pērn apsteidza MySpace un kļuva par ASV populārāko sociālo interneta vietni, apsteidzot MySpace par aptuveni 70 miljoniem lietotāju. Kopumā MySpace lietotāju skaits sasniedz 130 miljonus, salīdzinot ar Facebook 200 miljoniem lietotāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

MySpace nāk klajā ar Facebook stila mājalapu

Lelde Petrāne, 13.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savulaik populārais sociālais medijs MySpace ieguvis jaunu izskatu, kas tomēr šķiet jau pazīstams, vēsta ārvalstu mediji.

Daži lietotāji atjaunināto vietni var apskatīt jau šodien, bet pilnībā tā tiks ieviesta nākamnedēļ.

Saskaņā ar vietnes sniegto informāciju medijiem tā ir tikai daļa no vērienīgākas atjaunošanas, kuru tā sola šā gada rudenī.

ComScore dati liecina, ka MySpace lietotāju skaits pagājušajā gadā samazinājies par 49%, sarūkot no 6,5 miljoniem lietotāju 2009.gada maijā līdz tikai 3,3 miljoniem šā gada maijā.

Savukārt vietnes galvenais konkurents Facebook nesen paziņoja, ka reģistrējis 500 miljono reģistrēto lietotāju.

MySpace, kas dibināta 2003.gadā, «ziedu laikos» bija vairāk nekā 100 miljoni reģistrētu lietotāju, bet lietotāju skaits samazinājies kopš Facebook parādīšanās 2008.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Facebook, MySpace un vairāki citi sociālie mediji tika sūtījuši reklāmas kompānijām datus, kas varēja tikt izmantoti patērētāju vārdu un citu personas datu iegūšanai, lai gan tika solīts, ka šie sociālie portāli neatklāj šādu informāciju bez patērētāju piekrišanas.

Sociālie portāli piekopa praksi, kurā reklāmdevējiem tika nosūtīti lietotāju vārdi un personas kodi kopā ar personīgo profila informāciju ikreiz, kad lietotājs atvēra kādu reklāmas logu. Pēc The Wall Street Journal aktualizētajiem jautājumiem Facebook un MySpace nolēma veikt izmaiņas savās darbībās. «Mēs izlabojām problēmu tiklīdz par to dzirdējām,» atklāj Facebook pārstāvis.

Reklāmas kompānijas saņem informāciju, kura var tikt izmantota, lai sameklētu individuālos profilus, kurus atkarībā no lapas informācijas lietotājs ir padarījis publiski pieejamu un kuros ietverta tāda informācija kā personas īstais vārds, vecums, dzīvesvieta un nodarbošanās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Google+ sasniedzis 25 miljonus apmeklētāju

Gunta Kursiša, 03.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena mēneša laikā pēc tā atklāšanas sociālā tīkla Google+ apmeklētāju skaits ir sasniedzis 25 miljonus, un ir palielinājies arī lietotāju pavadītais laiks sociālajā tīklā, vēsta mashable.com.

Google+, kas tika atklāts 28. jūnijā, pēc pirmā darbības mēneša ir sasniedzis 25 miljonu unikālo apmeklējumu, neskaitot tos, kuri sociālo tīklu ir apmeklējuši no mobilajiem tālruņiem.

Tīkla augšanas temps ir daudz straujāks nekā tā konkurentiem Facebook, Twitter un MySpace tādā pašā laika periodā, norādīja Endrjū Lipsmans (Andrew Lipsman), comScore analītiķis.

Experian Hitwise sagatavotajā atskaitē norādīts, ka Google+ apmeklējumu skaits nedēļā līdz 23. jūlijam ir samazinājies par 3%, salīdzinot ar nedēļu iepriekš, turklāt vidējais pavadītais laiks sociālajā tīklā ir samazinājies par 10%. Savukārt citas pētījumu kompānijas – comScore, apkopotie dati liecina, ka apmeklētāji Google+ pavadījuši par 50% ilgāku laiku nedēļā, kas beidzās 24. jūlijā nekā nedēļā no 4. līdz 10. jūlijam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas sociālajā vietnē Qzone reģistrēti 376 miljoni cilvēku, turpretī Facebook – visā pasaulē aptuveni 175 miljoni lietotāju, raksta advertology.ru.

Ķīnas MySpace un Facebook versijas tika atklātas 2007. un 2008. gadā. MySpace administrācija aprēķinājusi, ka 2009. gadā šo vietni lietos aptuveni 50 miljoni cilvēku.

Jāatzīmē, ka no 19 vispopulārākajām Ķīnas sociālajām vietnēm 15 ir vietējie projekti. Qzone popularitātes ziņā seko tādas vietnes kā 51, Baidu, Xiaonei un Baidu Kongjian, kurās attiecīgi reģistrēti 130, 110, 40 un 27.5 miljoni cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālajā vietnē Facebook reģistrējušies 200 miljoni lietotāju no visas pasaules, vakar paziņoja Facebook prezidents Marks Cukerbergs (Mark Zuckerberg), ziņo brandrepublic.com.

Šī gada janvārī M. Cukerbergs paziņoja, ka vietne piesaistījusi 150 miljonus lietotāju, bet februārī skaitlis sasniedza jau 175 miljonus.

Neskatoties uz Facebook veiksmi, joprojām paliek aktuāls jautājums par vietnes spēju nodrošināt stabilu naudas plūsmu, jo pieaugot lietotāju skaitam, pieaug arī tā uzturēšanas izmaksas.

Pērn aprīlī vietņu Facebook un MySpace lietotāju skaits bija līdzīgs, kopš tā laika MySpace nīkuļo, piesaistot mazāk lietotāju.

Kuluāros runā, ka MySpace cīņā ir zaudējis, bet nākamais Facebook mērķis ir konkurēt ar vietni Twitter. Lai arī šai vietnei ir daudz mazāk lietotāju (pēdējā statistika liecina, ka to lieto vien 7 miljoni), tomēr tas aizvien vairāk piesaista gan mediju, gan sabiedrības uzmanību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

News Corp peļņa palielinājusies par 150%

Ritvars Bīders, 03.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rūpertam Mērdokam (Rupert Merdoch) mediju grupa News Corp pērn pēdējo trīs mēnešu laikā nopelnīja 642 miljonus ASV dolāru, kas ir par 150% jeb 388 miljoniem dolāru vairāk nekā pērn attiecīgajā laika periodā, ziņo BBC.

News Corp apgrozījums gada griezumā pērn pēdējā ceturksnī palielinājies par 1% līdz 8,76 miljardiem dolāru.

Kompānija norāda, ka peļņas pieaugums skaidrojams ar veiksmīgo gada nogali News Corp televīziju biznesā, kurā ietilpst tādi TV kanāli kā Fox, National Geographic u.c.

News Corp patlaban izstrādā nākotnes stratēģiju saistībā ar kompānijai piederošo sociālo portālu MySpace, kurš pēdējā laikā nesis ievērojamus zaudējumus. Iepriekš izskanēja informācija, ka MySpace varētu tikt pārdots. Pati kompānija News Corp šādu informāciju nedz apstiprina, nedz noliedz.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Portāls «24/7 Wall St.» nosaucis desmit zīmolus, kas 2012. gadā izzudīs, to skaitā ir tādi pazīstami vārdi kā Sears, Sony Pictures, American Apparel, Nokia, Saab, A&W All-American Foods Restaurants, Soap Opera Digest, Sony Ericsson, MySpace un Kellogg’s Corn Pops.

Šogad jautājumam pieiets vairāk metodiski, svarīgākie kritēriji bija ievērojams apgrozījuma kritums un zaudējumi; mātes kompānijas paziņojumi par zīmola aiziešanu no tirgus; strauji augošas izmaksas, kuras cenu pieaugums nespēj segt; kompānijas, kuras izliktas pārdošanai; kompānijas, kuras bankrotē; uzņēmumi, kas zaudējuši lielāko klientu daļu; darbības, kas samazinājušas tirgus daļu. Visiem saraksta zīmoli ir saskārušies ar vismaz vienu no šīm problēmām, un portāls prognozē, ka nākamo 18 mēnešu laikā šo zīmolu vairāk nebūs pasaules tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

TOP 20 amatpersonas ieņem 695 amatus 648 uzņēmumos

Zane Atlāce - Bistere, 03.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

TOP 20 amatpersonas ar lielāko aktīvo amatu skaitu patlaban ieņem 695 amatus 648 uzņēmumos. Līderi to vidū ir Ralfs Jansons ar 72 amatiem un itālietis Paolo Bettiol ar 62 amatiem, liecina Lursoft pētījums par amatpersonām, kuras Latvijā reģistrētajos uzņēmumos patlaban ieņem visvairāk amatus.

Dati atklāj, ka atsevišķi cilvēki patlaban ieņem amatus pat vairāk nekā 50 uzņēmumos, informē Lursoft komunikāciju vadītāja Indra Urtāne.

Kamēr R. Jansona vārds pārsvarā saistīts ar nekustamo īpašumu jomā strādājošiem uzņēmumiem, no kuriem senākais reģistrēts 1996.gadā, Paolo Bettiol ieņem amatus lielākoties uzņēmumos, kuri reģistrēti pēdējo divu gadu laikā un pārsvarā to darbība saistīta ar citur neklasificētu individuālo pakalpojumu sniegšanu. Izpētot Lursoft pieejamo NACE nozaru klasifikatoru, redzams, ka attiecīgā nozare ietver, piemēram, dažādu pašapkalpošanās automātu ekspluatāciju u.tml. uzņēmējdarbības jomas. Par šo Paolo Bettiol vadīto uzņēmumu darbības efektivitāti pāragri spriest, jo vēl nav pieejami to 2016.gada pārskati, taču jācer, ka to panākumi būs bijuši labāki nekā 2014.gada martā reģistrētajam SIA Winter, kas 2015.gadā apgrozījis 59 eiro un strādājis ar 183 eiro zaudējumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Intervija ar jauno Infogr.am izpilddirektoru: kas ir kopīgs Infogr.am un Google?

Anda Asere, 05.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ģitāra ražo skaņu, kas ir produkts. Mārketings ir skaņas pastiprinātājs. Ja skaņa ir slikta, pastiprinātājs nepalīdzēs. Vari pastiprināt, cik vien gribi, bet tas tik un tā būs tikai troksnis

Tā intervijā DB pauž Miko Jervenpē (Mikko Järvenpää), jaunais Infogr.am izpilddirektors. Sanfrancisko dzīvojošais soms Miko Jervenpē pavisam nesen kļuvis par Latvijas datu vizualizācijas rīka Infogr.am izpilddirektoru. Lai arī mūsdienu virtuālajā vidē valstu robežas komunikācijai netraucē, viņš katru mēnesi aptuveni nedēļu ir Rīgā, lai kopā ar komandu un uzņēmuma dibinātājiem Uldi Leitertu, Raimondu Kaži un Alisi Semjonovu satiktos klātienē un kaltu uzņēmuma attīstības plānus. Šobrīd uzņēmumā strādā 21 cilvēks un Miko ir pirmais darbinieks Infogr.am Sanfrancisko birojā. Sarunā ar DB viņš stāsta par to, kāpēc izvēlējies strādāt Latvijas uzņēmumā, atceras pirmo iespaidu par Latvijas biznesa vidi un domā, ka uzņēmuma vadībai jāļauj cilvēkiem strādāt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Par mācībām būs jāmaksā tikai tad, ja iegūsi darbu ar 1000 eiro algu

Monta Glumane, 21.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izveidota programmēšanas skola Codelex, kurā apmācības notiek ar pēcapmaksu un tikai tādā gadījumā, ja apmācāmais pēc mācību beigām atrod darbu ar vismaz 1000 eiro lielu algu pēc nodokļu nomaksas, stāsta skolas dibinātāji, programmētāji Sandris Artemjevs un Deniss Viktorovs.

Programmēšanas skola izveidota, ņemot vērā pieprasījumu pēc šīs profesijas pārstāvjiem. «Pēdējos trīs, četrus gadus nozarē ir milzīgs deficīts. Pēc universitātes cilvēki stājas darbā un pilnīgi neko nesaprot no programmēšanas, bet vēlas lielu algu. Iedodam mājas darbu, lai pārbaudītu zināšanas, bet rezultātā šo uzdevumu neatsūta, vai arī nav spējīgi to izpildīt. Arī pēc kursiem cilvēki pārsvarā neko nezina,» stāsta S.Artemjevs, kurš kā programmētājs strādā finanšu nozares uzņēmumā.

Aptuveni pirms mēneša viņš kopā ar kolēģi D.Viktorovu nolēmis realizēt ideju par programmēšanas skolas izveidi, kura aizgūta no ASV. «Amerikā programmēšanas skolas darbojas līdzīgi un no klientiem tiek iegūti procenti, aptuveni 17%, kas tiek maksāti divus gadus, ja programmēšanas skolas absolventa gada alga ir vismaz 50 000 dolāru,» skaidro S.Artemjevs.Viņaprāt, šis modelis ir vērtīgs - sniegt cilvēkiem zināšanas un saņemt par to samaksu tikai tad, kad apmācāmais ir atradis darbu. «Manuprāt, tas ir labāk nekā sēdēt darbā ar 300 eiro algu mēnesī,» uzskata S.Artemjevs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 20 personām, kas ieņem amatus vairāk nekā 20 uzņēmumos, divas personas - Dzidris Mickevičs un Ralfs Jansons - katra vienlaikus ieņem amatus vairāk nekā 70 uzņēmumos, izpētījusi SIA Lursoft.

Izpētot tuvāk abu personu darbību, Lursoft norāda, ka Jansons visu savu uzmanību koncentrējis nekustamo īpašumu jomai, jo 73 no 75 uzņēmumiem darbojas nekustamo īpašumu nozarē, kamēr Mickevičs ar saviem amatiem pārstāv plašu uzņēmējdarbības spektru, sākot no ūdensapgādes sistēmu būvniecības un beidzot ar apģērbu mazumtirdzniecību un konditorejas izstrādājumu ražošanu.

Uzņēmēji Guntis Rāvis un Edgars Šķenderis katrs ieņem amatus 54 uzņēmumos, Paolo Betiols - 45 uzņēmumos, Arkādijs Kalvītis - 43, Edgars Turlajs - 32, bet Arturs Jeresjko - 30 uzņēmumos.

«Ņemot vērā ievērojamo amatu skaitu, kurus vienlaicīgi uzņēmušās sarakstā iekļuvušās personas, rodas jautājums par šo uzņēmumu efektivitāti. Vienlaikus būt vairāku desmitu uzņēmumu vadītājam, protams, izklausās ļoti respektabli un liek apbrīnot cilvēka talantus, taču būtiski ir ņemt vērā arī šo uzņēmumu darbības efektivitāti un sasniegtos finanšu rezultātus,» norāda Lursoft pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumi, kuru vadības groži ir Jāņu rokās, pērn uzrādījuši izcilu apgrozījumu, novērojis Lursoft.

Uzņēmumu, kuru amatpersona ir Jānis, vidējais apgrozījums 2012. gadā bijis 549,514 tūkst. Ls, kas ir divas reizes vairāk nekā valstī kopumā vidēji uz vienu uzņēmumu. Savukārt vidējais apgrozījums kompānijām, kuras vada Līga – 139,019 tūkst. Ls.

Noskaidrots, ka Jāņu vadītajiem uzņēmumiem arī izdevies strādāt ar lielāku peļņu – pērn vidējā peļņa Jāņu vadītajiem uzņēmumiem bijusi 25,463 tūkst. Ls, tomēr Līgu vadīto uzņēmumu vidējais rādītājs bija zaudējumi 12,646 tūkst. Ls apmērā.

Līdzīgi kā ar Jāņu vadītajiem uzņēmumiem, arī Jāņiem piederošie uzņēmumi aizvadītajā gadā uzrādījuši labākus finanšu rādītājus nekā Līgām piederošie.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Premjera amata kandidāta Valda Dombrovska iecerētajā Ministru kabinetā amatus saglabās daudzi Ivara Godmaņa valdības ministri. V. Dombrovskis šodien paziņoja, ka tas nepieciešams, lai saglabātu pēctecību.

V. Dombrovska pārstāvētajam Jaunajam laikam valdībā būs četri ministru krēsli. Jaunā laika Saeimas frakcijas deputāti Einars Repše, Artis Kampars un Linda Mūrniece ieņems attiecīgi finanšu, ekonomikas un iekšlietu ministru amatus.

Amatus saglabās arī divi Zaļo un zemnieku savienību pārstāvoši ministri- izglītības un zinātnes ministre Tatjana Koķe un vides ministrs Raimonds Vējonis, labklājības ministra amatu ieņems Uldis Augulis, bet zemkopības ministra amatu – Jānis Dūklavs.

Tēvzemei un Brīvībai/LNNK pārstāvošais ekonomikas ministrs Kaspars Gerhards jaunajā valdībā varētu ieņemt satiksmes ministra amatu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

UBS analītiķi mēģina aprēķināt eirozonas sabrukšanas izmaksas

Jānis Šķupelis, 06.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

UBS bankas analītiķi Stefans Deo, Pauls Donavans un Larijs Heithevejs publicējuši ziņojumu, kurā runāts par eirozonas izjukšanas sekām. Ziņojums sākas ar rindām, ka eiro pašreizējā veidolā nevajadzētu pastāvēt vispār.

«Ņemot vērā pašreizējo eirozonas struktūru un pašreizējo dalībvalstu sastāvu, eiro nedarbojas. Vai nu jāmainās pašreizējai monetārā reģiona struktūrai, vai jāmainās eirozonas dalībvalstu sastāvam,» teiks ziņojumā.

Tāpat ziņojumā teikts, ka visa sistēma jau no paša sākuma pamatā ir bijuši meli. «Kāpēc jāapsver sabrukums? Sabrukums notiek, jo eiro nestrādā. Eirozonas dalībvalstīm būtu ekonomiski labāk, ja tās nekad monetārajam reģiona nebūtu pievienojušās. Kad eiro tika ieviests, pamatā tika uzsvērta valūtas kursu integrācija – valūtas kursa mehānisms bez krīzēm. Tika runāts, ka zudīs neskaidrības no kursu svārstībām un uzvērti labumi, ko gūs tirgotāji un tūristi. Tikmēr mazāk tika runāts, ka veidosies monetārā savienība, kuru būtu daudz grūtāk «pārdot» elektorātam. Monetārā savienība raugoties no ekonomiskā viedokļa ir laba ideja, ja dalība savienībā nozīmē optimālu valūtas zonu. Tas var notikt tikai saskaņā ar diviem nosacījumiem. Proti: valūtas zonas ekonomikas visas ir tik homogēnas, ka virzās vienā un tajā paša virzienā aptuveni ar vienādu ātrumu, vai dalībvalstu ekonomikas ir tik elastīgas, lai jebkuru ekonomikas rādītāju atšķirību varētu samērā ātri labot,» teikts UBS analītiķu ziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No Latvijas aizbraukušo skaits pēdējos divus gadus mazinās, taču plūsma joprojām esot liela, šorīt intervijā LNT raidījumam 900 sekundes sacīja Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātes profesors Mihails Hazans.

Viņš atzina, ka kopš 2000.gada no Latvijas aizbraukuši 250 000 cilvēku, taču esot pazīmes, kas liecina, ka prom braucošo skaits samazināsies, bet emigrācija turpināsies.

Uz jautājumu, kāpēc Latvijas iedzīvotāji turpina pamest valsti, Hazans atbildēja, ka Latviju pārsvarā pamet darba un naudas trūkuma dēļ, kā arī meklējot izaugsmes iespējas citās valstīs.

«Gandrīz puse no aizbraucējiem valsti pamet atkārtoti, jo, atgriežoties neredz iespējas Latvijā attīstīties,» atzina profesors un piebilda, ka viņus atgriezties Latvijā attur atbilstoša darba trūkums.

Tomēr viena no satraucošākām tendencēm pēc Hazana domām ir tāda, ka Latviju arvien vairāk pamet izglītoti cilvēki un galvenais vecumā no 18 līdz 35 gadiem.

Komentāri

Pievienot komentāru