Šodien, 23. februārī no Liepājas ostas izveda kuģi Belo Horizonte ar līdz šim lielāko kravu – 54,2 tūkst. tonnas, kuģim sasniedzot iegrimi 11,1 m, liecina medijiem sniegtā informācija.

Kravu lielums vistiešāk ir saistīts ar ostas dziļumu, jo dziļāki kuģu ceļi, jo kuģiem ir lielākas pieļaujamās iegrimes, kas ļauj uzkraut lielāku kravu. LSEZ SIA Liepaja Bulk Terminal termināla vadītājs Juris Matvejevs norāda - ja dziļumi kļūs vēl lielāki, varēs uzkraut arī lielākas kravas un būs vieglāk konkurēt ar citām ostām.

Nepilnu desmit dienu laikā LSEZ SIA Liepājas Bulk Terminal ostas 51. piestātnē panamax klases kuģī Belo Horizonte iekrāva 43,7 tūkst. tonnu kviešu un 10,5 tūkst. miežu.

Zem Libērijas karoga kuģojošais kuģis Belo Horizonte, kas būvēts vien pirms diviem gadiem Ķīnā, Liepājas ostā ienāca šā gada 14. februārī, bet 23. februārī Liepājas ostu atstāja, lai dotos uz Abū Dabī  Apvienotajos Arābu Emirātos.

Iepriekš lielākā krava no Liepājas ostas tika izvesta 2012. gada 1.novembrī, kad LSEZ SIA Liepaja Bulk Terminal panamax klases kuģī THOR  iekrāva – 48,55 tūkst. tonnas labības, sasniedzot kuģa iegrimi 10,6 m.

LSEZ SIA Liepaja Bulk Terminal ir viena no lielākajām ostas stividorkompānijām, kas 2014. gadā pārkrāva 2 milj. tonnas.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra