Nordea banka ir sākusi piedāvāt karšu pieņemšanas pakalpojumus, kas ļaus mazumtirdzniecības uzņēmumiem un pakalpojumu sniedzējiem palielināt transakciju skaitu, apkalpojot karšu lietotājus. Maksājumu karšu pieņemšanas pakalpojums nodrošinās uzņēmumiem iespēju palielināt maksājumu proporciju, kas ir veikti ar norēķinu kartēm. Maksājumi ar norēķinu kartēm ir otrs galvenais ienākošo maksājumu kanāls jebkuram mazumtirgotājam un veido aptuveni 30-40% no kopējām transakcijām. Līdz ar to, šīs pakalpojums ļaus uzņēmumiem samazināt izmaksas un riskus, kas ir saistītas ar skaidras naudas pieņemšanu norēķinu vietās. “Maksājumu karšu kā norēķinu līdzekļa popularitāte pieaug arvien straujāk. Par to liecina arī statistika: aptuveni puse Latvijas iedzīvotāju ikdienā izmanto norēķinu kartes kā maksāšanas veidu. Savukārt, ar maksājumu kartēm veikto transakciju skaits pēdējā gada laikā pieaudzis par 37%. Karšu pieņemšanas pakalpojums ir loģisks solis bankas elektronisko pakalpojumu saimes attīstībā. Jau patreiz Nordea elektronisko norēķinu apjoms veido ap 90% no kopējā transakciju skaita. Ar jaunā pakalpojuma ieviešanu, mērķis ir vēl pārliecinošāk pieteikt sevi kā vadošo banku elektronisko norēķinu pakalpojumu sniegšanas jomā”, komentē Valdis Siksnis, Nordea Latvija vadītājs. Plānots, ka 2006. gadā tiks uzstādīti ap 200 Nordea bankas karšu pieņemšanas termināli tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās, ar mērķi sasniegt vidēji ap Ls 0,5 miljonu apgrozījumu ik mēnesi.