Mārketinga sasniegumu konkursa Password 2006, kuru organizē žurnāls Baltic Marketing & Advertising, pirmā kārta tuvojas beigām. Šogad konkurss tiek organizēts sadarbībā ar Amerikas mārketinga asociāciju, kam pieder vissvarīgākais mārketinga efektivitātes konkurss, kurš tiek rīkots 30 pasaules valstīs - EFFIE. Mārketinga sasniegumu konkursā tiks izvērtētas integrētās mārketinga kampaņas saskaņā ne tikai ar to radošo risinājumu (kā reklāmas festivālos Cannes Lions, Golden Hammer u.c.), arī stratēģija un rezultāti. Tā kā Baltic Marketing & Advertising vēlas ieviest šo starptautisko konkursu arī Baltijā, Mārketinga efektivitātes konkurss šogad tiks organizēts saskaņā ar EFFIE standartiem. Konkursa struktūra: 1. KĀRTA: Nominācijas. Ikviens var pieteikt jebkuru 2005.gadā realizētu mārketinga kampaņu, kura patika un likās efektīva, inovatīva, interesanta, arī savas kampaņas vai citas kampaņas, kas tika realizētas 2005.gadā. 2. KĀRTA: Nominanti saņem speciālas formas, kuras aizpildot jāsniedz sīkāku informāciju par kampaņas mērķiem, radošo un mediju stratēģiju, rezultātiem utt. 3. KĀRTA: Ekspertu žūrija, kas sastāv no Latvijā vadošajiem mārketinga teorētiķiem un praktiķiem, izvērtē pieteiktas kampaņas un izvēlas 5 finālistus un uzvārētāju. Žūrijā šogad ir: Andris Blaka (LRA prezidents), Oksana Sivokobiļska (Hansabankas mārketinga direktore), Ieva Apsalone (Rimi mārketinga direktore), Valdis Tilgalis (Mediapool direktors), Ainārs Ščipčinskis (McCann Erickson direktors), Ginta Krivma (TNS valdes vicepriekšsēdētāja) un Inese Droiska (Dienas Bizness reklāmas nodaļas vadītāja). 4. KĀRTA: 5 finālisti prezentē savas kampaņas Mārketinga sasniegumu konferences Password 2006 ietvaros. Konference notiks 1. martā, kad arī tiks nosaukta labākā mārketinga kampaņa 2005. gadā. Mārketinga sasniegumu konkurss vienlaicīgi tiek organizēts Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Latvijā tas notiek jau trešo gadu. Pagājuša gada konkursa uzvarētājs ir Nordea bankas Hipotekāro kredītu kampaņa, bet aizpagājušajā gadā pirmo vietu ieguva zīmola Stendera Ziepju Fabrika ieviešana tirgū.