Dienas Bizness

  • 20 piektdiena,
    janvāris

    Oļģerts, Orests, Aļģirds, Aļģis

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8656

    USD: 1.0668

Ražošana

Osta cer uz Mangaļsalu

Rīgas brīvosta arvien cer uz Mangaļsalas attīstīšanu, kura šobrīd nav iekļauta Rīgas ostas robežās, jo pret to iebilda vides aktīvisti. «Mums Mangaļsala ir vajadzīga, lai būtu iespējams uzbūvēt dzelzceļa līniju. Citādi uzņēmumi, kas atrodas Mangaļsalā, varēs nodarboties vien ar kravu pārkraušanu, kas nav piesaistītas dzelzceļam, bet Rīgas osta ir stipri atkarīga no dzelzceļa,» situāciju skaidro Kārlis Leiškalns. Db jau vēstīja, ka Rīgas brīvostas pārcelšanu tuvāk jūrai varētu apgrūtināt apsvērtā iespēja ostas darbību attīstīt Mangaļsalā, kam būs nepieciešama Eiropas Komisijas atļauja. Tā kā daļa Mangaļsalas iekļaujas Eiropas īpaši aizsargājamo teritoriju tīklā Natura 2000, tās izmantošana citiem mērķiem iespējama tikai pēc izslēgšanas no tīkla. Lai to paveiktu, nepieciešams zinātnisks pamatojums, kas nevar būt balstīts uz ekonomiskiem apsvērumiem. Osta gan arvien ir rezervējusi Mangaļsalas teritoriju, un cer, ka nākotnē, kad pārādīsies kādi konkrēti attīstības projekti, varētu izbūvēt dzelzceļa līniju cauri šai teritorijai. Tāpat Mangaļsalā arvien varot attīstīt kravu pārkraušanas biznesu, kas nav atkarīgs no dzelzceļa.

Komentāri

Jaunākās ziņas kategorijā

airBaltic plāno ieviest 10 papildu maršrutus

Latvijas lidsabiedrība airBaltic 2016. gadā pasažiera pārvadājuma skaitu palielināja par 10%  un 2017. gadā pieejamo biļešu skaitu plāno palielināt par 16%, tādējādi uzlabojot savienojumus ar Eiropu, Skandināviju, Krieviju, NVS un Tuvo...

Reklāma