Ventspils un Rīgas ostas gaida Eiropas Komisijas Konkurences ģenerāldirektorāta lēmumu - drīkst vai nedrīkst valsts atbalstīt termināļu būvi.

Eiropas Komisija (EK) gatavo jaunas vadlīnijas, kas regulētu valsts atbalstu ostās, un neoficiāla informācija vēstī, ka gaidāmi stingri atbalsta ierobežojumi. Ierobežojumi esot gaidāmi arī ES fondu regulējumā.

Tomēr arī pašreiz Briselē jau pāris gadu iestrēguši divi vērienīgi projekti programmā Lielo ostu infrastruktūras attīstība «Jūras maģistrāļu» ietvaros.

Ventspils ostā divi projekti gaida saskaņojumu - Ventspils brīvostas sauskravu termināļa būvniecība (no Kohēzijas fonda cer saņemt 7,5 miljonus latu) un Ventspils brīvostas infrastruktūras attīstība (no Kohēzijas fonda plānots saņemt 8,97 milj. Ls). Savukārt četru daudzfunkcionālu beramkravu piestātņu izbūvei Krievu salā Rīgas osta cer no Kohēzijas fonda saņemt vairāk nekā 54 miljonus latu, kopējās projekta izmaksas lēšot ap 104 miljoniem latu.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!
Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra