Oktobrī līdz ar Salacas kreisā krasta piestātnes būvniecības pabeigšanu ir noslēgusies Salacgrīvas ostas rekonstrukcija, kas iesākās pērn jūlijā. Salacgrīvas ostā šī ir jau otrā piestātne, kurā iespējama jūras klases kuģu apkalpošana. Pirmo piestātni upes labajā krastā pirms vairāk nekā diviem gadiem par saviem līdzekļiem izbūvēja a/s Brīvais vilnis. Ostas rekonstrukcijā ir izmantots 1,086 miljonu latu liels valdības garantēts kredīts, kura atpelnīšanu ostas pārvalde prognozē desmit gados. Piestātnes izbūvei ir izlietoti ap 30 % kredītlīdzekļu. Rekonstrukcijas laikā ostas kanāls un akvatorija ir padziļināti līdz līmenim, kas nodrošina kuģu ar 5,6 metru iegrimi ienākšanu ostā, kā arī izbūvēta jau minētā piestātne. 08.10.2002. Db jau rakstīja, ka par jaunās piestātnes nomu ir samilzis konflikts starp ostas pārvaldi un a/s Salacgrīva'95.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra