Premjers Valdis Dombroviskis ir pārliecināts, ka pēc ministra demisijas pieņemšanas satiksmes ministra atrašanai laika pietiks.

Ministrs solījis pabeigt virkni iesākot darbu, neskatoties uz to, ka viedokļi par valsts kapitālsabiedrību vadītāju algām abu starpā atšķiras, norādīja premjers. Ronis pieminēja atalgojuma jautājumu, kur nav bijusi vienprātība koalīcijā - viņaprāt, miljoniem vērtu aktīvu pārvaldītāju, piemēram, Latvijas dzelceļš (LDz), vadītāji ir pelnījuši lielāku atalgojumu. Ronim nebija izdevies pārliecināt Saeimas deputātus, ka nepieciešams algu palielinājums, bet valdība, tostarp premjers to atbalstījis.

Premjers gan norādīja, ka diskusijās ar Saeimu algu pieaguma griesti bijuši 10 minimālās algas. Nepatīkams pārsteigums bija šo griestu pārsniegšana, kaut arī Satiksmes ministrija iepriekš tādus grozījumus bija virzījusi. Jāpiebilst, ka Saeima ceturtdien pirmajā lasījumā šādus algu griestus konceptuāli ir atbalstījusi.

Jau vēstīts, ka LDz valdes priekšsēdētājam U. Magonim, kurš līdz 2012.gada beigām saņēma aptuveni 2 600 Ls mēnesī, tika apstiprināta 8 500 Ls alga arī par prezidenta pienākumu pildīšanu.

Kā vienu no demisijas iemesliem Aivis Ronis minēja to, ka nav bijis skaidrs, kam zvanīt, kad bija nepieciešams uzzināt, kāds ir koalīcijas viedoklis transporta jomai svarīgos jautājumos.

DB jau rakstīja, ka satiksmes ministrs Aivis Ronis 15. janvārī paziņoja par demisiju. Viņš ieņēma amatu kopš 2011.gada 25. oktobra. Demisijas iemeslus viņš sīkāk nepaskaidroja, vien minot to, ka viņam dažos jautājumos ir izveidojušās viedokļa atšķirības gan ar valdības koalīciju, gan opozīciju. Tādēļ, lai noņemtu spriedzi koalīcijā, nolēmis aiziet no darba valdībā. Tai pašā laikā viņš uzsvēra, ka «koalīcijai ir iespēja turpināt strādāt».

A. Roņa kavēšanās ar atkāpšanos lielā mērā bija saistīta tieši ar to, ka pēc viņa aiziešanas cīņa par satiksmes ministra amatu varētu radīt nestabilitāti valdībā, norādīja kāds situācijas pārzinātājs.

Pēdējā laikā ministram darbs sagādājis zobu sāpes un viņš gaidījis, kad būs iespēja no tā tikt vaļā.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra