Kā jau to varēja gaidīt šogad Parīzē jaunumu ir ļoti daudz, turklāt dažādām gaumēm un vajadzībām.
Īsiem vārdiem par Parīzi var pateikt, ka ekonomiskā krīze, kas skārusi ne tikai Ameriku, bet arī Eiropu atspoguļojas šī gada Parīzes autoizstādē, kurā jaunumu ir patiešām daudz, taču atšķirībā no citiem gadiem prezentācijas laikā, entuziasma un prieka sajūta kaut kur pazudusi.
Zīmīgi, ka autoražotāji daudz vairāk apspriež auto tirdzniecības kritumu visā pasaulē, mazāk pievēršoties jauno modeļu analīzei. Starp citu, ja iepriekš jauno modeļu prezentācijās nozīmīgākajos autošovos dominēja skaistā dzimuma pārstāves, tad Parīzes autošovā daudzos stendos priekšroka tika dota vīrieškārtas pārstāvjiem. Iespējams, ka modeļi - vīrieši izmaksā mazāk?