Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paralēli vispārējiem sludinājumu portāliem, Latvijā ir izveidotas specializētas vietnes, kuru mērķis ir savest kopā tos, kuriem nepieciešams kaut ko aizvest, un tos, kuri šo pakalpojumu sniedz, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Neesam loģistikas vai pārvadājumu uzņēmums, piedāvājam instrumentus, kas saved kopā abas puses. Portāla mērķis ir sūtītājiem sniegt izdevīgāko pārvadāšanas piedāvājumu. Portālā viņi redz, ka mašīnā ir vēl vieta, ka pārvadātājs var paķert vēl kādu sūtījumu, kas ir pa ceļam. Attiecīgi tas ir lētāk, nekā būtu, ja pārvadātājs speciāli brauktu pakaļ šim sūtījumam,» saka Dainis Bērziņš, wrumwrum.com (SIA DB-5) īpašnieks. Cilvēks, kam nepieciešams kaut ko aizvest, ievieto sludinājumu un gaida e-pastu no wrumwrum.com, kur kāds piedāvā veikt šo pakalpojumu. Uzņēmums nenodarbojas ar darījumu koordinēšanu. «Vienīgā darīšana ar naudu ir komisijas maksa, ko iekasējam no pārvadātāja, ja darījums ir noticis,» saka D. Bērziņš.

No pašu pieredzes

Ideja D. Bērziņam radusies, jo pašam ir gadījies palīdzēt draugiem pārvest mantas, pārceļoties no viena mājokļa uz otru. Parasti šādos gadījumos tiek domāts, kuram draugam ir vislielākā mašīna. «Es pats vairākas reizes esmu saskāries ar to, ka draugi lūdza palīdzēt. Sākumā likās, ka tā tam ir jābūt un tā ir norma. Taču pirms pāris gadiem, esot ārzemēs, redzēju kādu raidījumu par to, ka Amerikā ir līdzīga veida izsoļu portāls, kur pārvadātāji cīnās par klientiem. Sāku pētīt šo lietu un atklāju, ka pasaulē tā jau ir diezgan attīstīta, bet Skandināvijā, Baltijas valstīs un Polijā nekā tāda nav. Izpētīju vairākus pakalpojuma sniedzējus pasaulē un mēģināju nevis kopēt kādu, bet piedāvāt ērtāku risinājumu,» viņš stāsta. Līdzīgi darbojas arī portāls kurvedam.lv. Arī šī portāla attīstītājiem ideja radās no pašu pieredzes. «Tā radās, kad pašiem vajadzēja pārvākties no viena dzīvokļa uz otru, bet nebija pazīstamu pārvadātāju ar labu reputāciju. Vienīgais variants bija uzticēties vispārējiem sludinājumu portāliem. Rezultāts tika sasniegts, bet prasīja finanses un nervus,» saka Valērijs Radus, kurvedam.lv pārstāvis.

Visu rakstu Pārvadātājiem palīdz satikt klientus lasiet 18. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru