Kopš ir paplašinātas lidsabiedrību pasažieru tiesības, ievērojami ir pieaugušas pasažieru sūdzības. Tūkstošiem pasažieru Eiropā sūdzas par lidojumiem, kuri kavējas vai tiek atcelti. Kā ir informējusi ES Komisija, tad iestāde katru mēnesi saņem ap 500 tiešām sūdzībām no pasažieriem. Tas ir 4 reizes vairāk nekā pirms pasažieru tiesību paplašināšanas pirms gada. Tomēr, vai jaunā ES regula patiešām ir panākusi labāku kompensāciju izmaksāšanu pasažieriem par lidojumu kavēšanos vai to atcelšanu, iestāde nav informējusi. Briselē nav pieejams pārskats par to gadījumu skaitu, kad jautājumi starp lidsabiedrībām un klientiem ir atrisināti draudzīgā veidā. 60% sūdzību attiecas uz atceltiem lidojumiem vai lidojumiem, kuri kavējas. 30% sūdzību bija par bagāžas transportēšanu, sliktu apkalpošanu u.c. Pēc iestādes sniegtās informācijas vēl nav piemērots neviens sods lidsabiedrībām par kompensācijas noteikumu neievērošanu.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra