Jaunākais izdevums

Toyota hibrīdauto Prius, Honda Jazz un Lexus IS ieņēmuši pirmās vietas J.D. PowerandAssociates un What Car? organizētajā 2008.gada Lielbritānijas klientu apmierinātības indeksa pētījumā.

picturegallery.366a7caf-7c50-43fc-93e5-ae481d2f7abd

Lai noskaidrotu klientu visatzinīgāk novērtēto auto modeļus un ražotājus, tika izvaicāti vairāk nekā 16 000 auto īpašnieku, kas novērtēja 28 autoražotājus un 100 dažādu auto modeļu, sākot no pilsētas mašīnām līdz pat apvidus automobiļiem.

"Kādēļ prasīt tikai draugiem, vai viņi ir apmierināti ar savu auto, ja vari pavaicāt 16 tūkstošiem autovadītāju," pētījuma būtību skaidro Whatcar.lv galvenais redaktors Jānis Kulmanis, atzīmējot, ka pētījumā tika izvērtēti transporta līdzekļi, kas reģistrēti no 2005.gada septembra līdz 2006.gada augustam.

Auto modeļu topa augšgalā jau otro gadu ierindojies Toyota Prius. Tā īpašnieki 1000 punktu skalā savu auto novērtējuši ar 901 punktu, izceļot šī modeļa augsto kvalitāti un drošību. “Prius jau tagad ieguvis ikonas statusu, pateicoties tā zaļumam. Tagad tiek pierādīts, ka tas ir ne vien videi draudzīgs, bet arī drošs un pietiekami vienkāršs, uzticams un lielisks auto, kuru vērts iegādāties,” stāsta J.Kulmanis.

Honda Jazz, kas nopelnījis 872 punktus, ieguvis otro vietu kopvērtējumā. Šis auto lietotāju simpātijas izpelnījies ar komfortablo salonu, automašīnas vadīšanas īpašībām, uzticamo motora darbību. Pēc lietotāju teiktā, tas ir auto, kas faktiski neplīst. Savukārt trešo vietu vispārējā vērtējumā ieņem automašīna Lexus IS. Šī auto īpašnieki atzinīgi izteikušies par automašīnas iekšējās uzbūves kvalitāti, kā arī slavējuši auto dizainu un gaitas īpašības. Tajā pašā laikā automašīnas virsbūvē konstatētas nepilnības, un uzticamība auto tehniskajām funkcijām novērtēta kā viduvēja – liela daļa īpašnieku sūdzējušies par motora nepilnībām, turklāt klienti atzīmējuši arī, viņuprāt, nesamērīgo degvielas patēriņu.

Starp visiem auto ražotājiem Japānas luksusa auto zīmols Lexus jau astoto gadu pēc kārtas ieguvis augstāko vērtējumu jeb 866 punktus. Lexus vēl aizvien sasniedz īpaši augstus rezultātus četrās galvenajās jomās: kvalitāte, drošība, apmierinātība ar servisu un automašīnas izskats. Piecu labāko autoražotāju vidū ierindojas arī Škoda (846), Honda (844), Toyota (836) un Jaguar (833).

Honda ir saņēmusi trīs godalgotas vietas modeļu segmentos par Jazz (mazauto), FR-V (miniveni) un CR-V (apvidus auto). Divi Toyota modeļi ir ierindoti pirmajās vietās atbilstošajos auto klašu segmentos: Prius (ģimenes auto) un Aygo (pilsētas auto). Vēl godalgotās vietās ierindojušies Škoda Octavia (mazie ģimenes auto) un Jaguar S-Type (luksusa auto).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes mazauto Honda Jazz žilbina ar neticami ērtu salonu un, ja topošais saimnieks to vēlēsies, tas ir gatavs stilot ar košiem un pamanāmiem virsbūves krāsu toņiem

Jazz ir vēl viens paraugs, kā Honda no necilajiem ārējiem izmēriem spēj salonā izspiest tik daudz vietas, lai tas varētu kļūt par budžeta klases ģimenes auto. Tiem, kas savas attiecības ir nodibinājuši nesen un kuru ģimenei ir pievienojušās jaunas atvases, Jazz ar garantiju spēs izpildīt visus pienākumus. Honda Jazz, kas savā dzimtenē un citviet pasaulē tiek saukts par Honda Fit, ir viens no populārākajiem Honda modeļiem uz planētas Zeme.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Mazs auto vienmēr ir kompromiss. Arī Jazz šur tur var vēlēties labākus apdares materiālus, priekšējie krēsliņi ir pašauri, saulessargu spogulīšiem nav dāmām tik vajadzīgā apgaismojuma. Sīkas nepilnības atrast var, tomēr Jazz ar pilnu jaudu atspēlēsies ar neticami plašu salonu un savai klasei milzīgu bagāžas nodalījumu, kurā par papildu samaksu var pasūtīt oriģināla izmēra rezerves riteni. Funkcionalitātes paraugstunda ir Honda otrās rindas Honda Magic Seats jeb maģiskie sēdekļi, kas ļauj to apakšējo daļu uzlocīt tā, lai izveidotu plašu telpu nestandarta bagāžas vizināšanai. Daudziem ļoti patiks, ka Jazz joprojām uz Latviju ceļo no Japānas rūpnīcas, kas garantē lielisku kvalitāti. Salīdzinājumā ar priekšgājēju, kas arī bija ērts un saimniecisks produkts, jaunais Jazz ir uzsēdināts uz jaunas un modernas platformas, kas pastiepusi auto vēl par 95 mm garāku, bet riteņu bāze ir palielināta par 30 milimetriem. Ārējo apkārtmēru pārbīdes ir stiprinājušas ne tikai auto vadāmību un stabilitāti uz ceļa, bet arī paplašinājusi salona ietilpību. Priekšējos krēslos turpmāk pat brangas miesasbūves tēvaiņiem nevajadzēs grūstīties ar pleciem, vēl komfortablāki dzīves apstākļi tiks nodrošināti otrās rindas pasažieriem. Tur ir kļuvis vairāk vietas gan kājām, gan plecu rajonā. Visbeidzot, zem Jazz jumta auto aizmugurējā daļā atradīsies 354 litru bagāžas nodalījums, ko, nolokot otrās rindas krēslus, var palielināt līdz 1314 litriem. Kā jau to varēja paredzēt, Honda Jazz joprojām būs viens no dārgākajiem savas klases modeļiem, proti, sākot no 14 390 eiro, taču japāņa mazauto aizstāvības nolūkos jāsaka, ka Jazz jau standartizpildījumā tiks pasniegts ar sulīgu aprīkojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemeļamerikā un Ķīnā populārais Lexus ES limuzīns tiek ražots jau kopš 1989. gada, bet tikai ar septītās paaudzes modeļa parādīšanos tas tiks piedāvāts arī Eiropā.

Tas nomainīs Lexus GS modeli, kas pārlieku augstās cenas dēļ nespēja pat izpildīt kompānijas pesimistiskākās tirdzniecības prognozes. Aptuveni seši tūkstoši pārdotu jaunu Lexus GS modeļu gadā ir tiešām smieklīgs skaitlis. Visticamāk, ka tik lielu skaitu VW Golf modeļu Vācijā notirgo dažās dienās. Lai vai kā, ar jauno Lexus ES modeli japāņu premium zīmols vēlas trīskāršot pārdošanas apjomus biznesa klases limuzīnu klasē. Iepazīstoties ar jauno Lexus ES Malagā, Spānijā, ir jāatzīst, ka tas ir pamatots un izpildāms solījums. Jāpiebilst, ka Rietumeiropas, tostarp Baltijas, tirgus iekarošana pagaidām ir uzticēta tikai hibrīdversijai Lexus ES 300h.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vupertāles vides institūts ir izveidojis videi draudzīgo automobiļu sarakstu, kur pirmajās vietās savās automobiļu klasēs pagaidām dominē Honda un Toyota hibrīdi.

Institūta izveidotajā sarakstā kopumā iekļauti 100 dažādu marku modeļi, kuri ir nopērkami Vācijas tirgū. Kā jau to varēja paredzēt, uzvaras laurus savās automobiļu klasēs plūca Honda Insihgt, Toyota Prius un Lexus RX 450 h. Interesanti, ka limuzīnklasē japāņu tehnoloģijas ir cietušas sakāvi, proti, Lexus LS 600 h ir ierindots tikai trešajā pozīcijā, kapitulējot gan Mercedes S 400 Hybrid, gan BMW 730 d priekšā. Pats galvenais šī pētījuma secinājums, ka neatkarīgi no automašīnas klases, videi draudzīgo modeļu skaits ar katru gadu palielināšoties. Par to liecina autoražotāju milzīgā aktivitāte, kuri pēdējo gadu laikā ceļ galdā arvien jaunas tehnoloģijas, neaprobežojoties tikai ar benzīna un elektromotora hibrīdiem, bet turpinot, piemēram, attīstīt arī iekšdedzes dzinēju izmantošanas iespējas, īpaši tas attiecas uz vācu autoražotājiem. Jebkurā gadījumā, vides aizsardzība ilgtermiņā Eiropā solīšot jaunus modeļus arī nākotnē, kas turpmākajos gados būtu arī finansiāli pieejamāki plašai pircēju auditorijai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

WESS Auto Grupa: Vēlamies atgriezt Honda zīmolam tam pienākošos slavu

Lelde Petrāne, 18.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupa paplašinājusi sadarbību ar Honda zīmolu. Turpmāk WESS Auto Grupa uzņēmumi nodrošinās autorizētā autodīlera tirdzniecības un pēcpārdošanas servisa pakalpojumus Japānas auto zīmoliem Toyota, Lexus un Honda, kā arī turpinās sniegt autorizētā servisa pakalpojumus BMW zīmola auto.

Aleksandrs Oskins, AS WESS padomes priekšsēdētājs, komentē: «Auto zīmolu portfeļa paplašināšana ar Honda zīmolu ir likumsakarīgs solis WESS Auto Grupas attīstībā. Mēs jau desmit gadus Latvijā nodrošinām autorizētā servisa pakalpojumus Honda zīmolam, auto tirdzniecības uzsākšana bija tikai laika jautājums. Vēlamies atgriezt Honda zīmolam tam pienākošos slavu un klientu uzticību, kā tas bija zīmola «ziedu laikos». Ņemot vērā auto tirgus attīstību un izaugsmes potenciālu, ambīcijas ir lielas – tuvāko gadu laikā vēlamies sasniegt vismaz 3% Honda zīmola tirgus daļu Latvijā.»

Līdz augustam, kad plānots uzsākt Honda tirdzniecību, WESS Select auto salonā jāveic nozīmīga sagatavošanās - tirdzniecības centra un servisa telpu pielāgošana Honda zīmola pārstāvniecībai, korporatīvā noformējuma izveide, aprīkojuma un iekārtu iegāde. Svarīgākais no veicamajiem darbiem gan esot profesionāla un kompetenta personāla atlase un apmācības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē labi zināmajam hibrīdmodelim Toyota Prius šopavasar nāksies krustot šķēpus ar tautieša Honda jauno hibrīdmodeli Honda Insight.

Visās paaudzēs Prius ir demonstrējis Toyota apņēmību rūpēties par apkārtējo vidi un rādījis ceļu uz ideāla videi draudzīga automobiļa izstrādi. Nosaukums Prius, kas latīņu valodā nozīmē būt priekšā, ir kļuvis par atpazīstamības zīmi automobilim, kas tika prezentēts vēl pirms rūpes par vides aizsardzību kļuva par sabiedrības ikdienas jautājumu.

Jaunais Prius joprojām ir viens no reāli pieejamām hibrīdtehnoloģijām. Atzinību guvušajam dzinējam jaunās paaudzes Hybrid Synergy Drive sistēmā ir veikti daudzi uzlabojumi. 90 % no hibrīda agregāta komponentiem ir pārveidoti, lai panāktu vieglāku un kompaktāku sistēmu, koncentrējoties uz lielākas jaudas nodrošināšanu, degvielas patēriņa samazināšanu reālās dzīves situācijās un uzlabotu darbību aukstā laikā. Sistēmas jauda ir palielināta par 22 %, degvielas patēriņš samazināts par 14 %, bet CO2 izmešu līmenis samazināts līdz pat 89 g/km.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pēc Toyota Prius ASV gaida gara rinda

, 15.06.2009

Paredzams, ka Latvijā jaunākās paaudzes Toyota Prius parādīsies augusta beigās. Cenas pagaidām nav zināmas. (Foto: Toyota)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti nīkuļojošam ASV vieglo auto tirgum, pieprasījums pēc jaunākās paaudzes hibrīdmodeļa Toyota Prius ir pārspējis visas prognozes. Atsevišķos gadījumos klientiem būšot jāgaida vismaz gads, vēsta New York Times.

Jaunākās paaudzes Prius ražotne Japānā mēnesī spējot saražot 50 tūkst. vienību, bet, piemēram, Japānā vien maijā tika pārdoti 110 tūkstoši jauno Prius. Pēc Toyota aprēķiniem potenciālo Prius hibrīdauto pircēju skaits ASV 2009. gadā varētu sasniegt 200 tūkst., bet kopumā pasaulē tas varētu sasniegt vismaz 400 tūkst. vienību. Paredzams, ka Latvijā jaunākās paaudzes Toyota Prius parādīsies augusta beigās. Cenas pagaidām nav zināmas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Prius Plug in jeb spraudņa tipa jaunākais hibrīdmodelis panācis lielāku sniedzamību, ātrāku uzlādi un patīkamākas gaitas īpašības

Jāsāk ar to, ka Toyota ir veiksmīgi «saindējusi» arī Vecā kontinenta pircējus, un viss, kas attiecas uz hibrīdtehnoloģijām, ar katru dienu uzstājīgāk kļūst populārāks, samazinot dīzeļautomašīnu potenciālu. Hibrīdmodeļu popularizāciju nenoliedzami veicina arī Eiropas drastiskās atgāzu normas, tāpēc pilnīgi droši var apgalvot, ka arī Prius Plug in hybrid atradīs savu pircēju gan privātajā, gan komercsektorā. Toyota Prius plug in fani būs arī Latvijā, taču to skaits būs nesalīdzināmi mazāks nekā, piemēram, Nīderlandē vai citviet Eiropā, kur dažāda veida hibrīdi ir modes prece. Lielākais šķērslis, lai hibrīdmodeļu auditorija pie mums būtu lielāka ne tikai Toyota, bet arī citu ražotāju produktiem, ir šo auto cena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitalizācija auto izvēlē, elektroauto pārdošanas pieaugums, lietotu auto reputācijas maiņa, jaunas prasības autoservisiem un klientu paradumu transformācija – tā ir autopārdošanas industrija šodien, kur Moller Auto dīleri, tirgojot gan jaunas, gan lietotas automašīnas, navigē vienas pieturas dīleru koncepta virzienā.

Par šodienu, rītdienu un izaicinājumiem Dienas Bizness uzdeva jautājumus Moller Auto uzņēmumu grupas izpilddirektorei Baltijā Izīdai Gerkenai.

2023. gads ir aizvadīts. Audi un Volkswagen ir vienas no iecienītākajām automašīnām pircēju izvēlē – kā veicies ar šo marku pārdošanu?

Kopumā gads aizvadīts veiksmīgāk, nekā plānots. Mūsu biznesa rezultāti par 2023. gadu rāda, ka Baltijā kopumā lietotu auto segmentā tika pārdots par 26% vairāk auto nekā 2022. gadā. Savukārt vislielākā izaugsme piedzīvota elektroauto segmentā, kas Baltijā pērn pieauga par 63%, salīdzinot ar 2022. gadu. Tikmēr jaunu auto segmentā pārdošanas rādītāji bija stabili, saglabājoties 2022. gada līmenī, par spīti satricinājumiem ekonomikā, ko nesuši aizvadītie gadi. Pērnā gada sākumā novērojām jaunu auto tirgus atveseļošanos, un to pamatā ietekmēja iedzīvotāju finansiālās konfidences uzlabošanās, kas, jāatzīst, bija netipiski inflācijas rādītājiem, kā arī vajadzība pēc personīgās mobilitātes, kas aizvien ir daudzu cilvēku prioritāšu augšgalā. Ietekmi jūtam arī šogad. Proti, inflācijas drudzis ir pārvarēts, un cilvēki nākotni sāk vērtēt, balstoties uz prognozējamākiem apstākļiem, kas arī dod iespēju skaidrāk paredzēt personīgās investīciju iespējas. Aizvadītajā gadā būtiski auga pieprasījums pēc lietotiem auto ar nepieredzētu uzrāvienu oktobrī, kad apgrozījums lietoto auto segmentā auga par 87%, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2022. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, ka vācu krosoveri ir talantīgāki, jaudīgāki un daudzpusīgāki, turpretim japāņu "Lexus RX" liek pretim hibrīdtehnoloģijas un tehnisko izturību, kas vāciešiem bieži klibo.

"Lexus RX" ir tas krosovers, kas valdzina ar savu nosvērtību, pat neraugoties uz to, ka auto dizains ir gana izaicinošs un pat lecīgs. Atjaunotajam "Lexus RX" modelim izmaiņu nav daudz, ja neskaita citādu priekšējās dekoratīvās restes pinumu, pārveidotu aizmugurējā bampera dizainu, modernizētu gaismas tehniku, kā arī uzlabotu multimediju sistēmu ar ātrdarbīgāku procesoru un plašākām izmantošanas iespējām.

Visādi citādi tas ir tas pats labais "RX" ar nedaudz vecmodīgu salona iekārtojumu un patīkamu apdares kvalitāti.

Tehniskajā ziņā dzelžaina uzticēšanās hibrīdtehnoloģijām, kā arī iespēja piecvietīgā "RX 450h" vietā pasūtināt pagarināto "RX 450h L" versiju, lai salonā ietūcītu trešo rindu un transformētu auto par septiņvietīgu vai sešvietīgu braucamo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Wess grupa informē, ka no 3.augusta darbību sāks jauns Honda automašīnu autorizētais serviss Latvijā SIA SAN Motors.

Jaunais Honda serviss SAN Motors atradīsies Wess Motors Toyota autocentra telpās, Berģos, kas būšot lielākais Honda serviss un virsbūves remonta un krāsošanas iecirknis Latvijā. Honda automašīnu remontdarbiem paredzēti atsevišķi servisa pacēlāji un meistari – pieņēmēji, kas specializējušies tieši Honda apkalpošanai.

Jaunajā Honda servisā tiks veikti visi remontdarbi Honda garantijas un pēcgarantijas automašīnām, oriģinālo rezerves daļu un aksesuāru pārdošana, un pilna apjoma virsbūves remonta un krāsošanas servisa darbi saskaņā ar Honda standartiem. SAN Motors mērķis ir piedāvāt Honda automašīnu īpašniekiem garantijas un pēcgarantijas automašīnu remontdarbus pēc Honda standartiem. Jaunais Honda serviss strādās septiņas dienas nedēļā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Honda Europe pārstāvis Baltijas valstīs Honda Baltic lauzis sadarbības līgumu ar kompāniju SIA Bensons Auto, kas līdz šim nodarbojās ar Honda automašīnu tirdzniecību un apkalpošanu Latvijā, un nupat noslēdzis sadarbības līgumu par dīlera tiesībām ar SIA Nippon Auto.

Honda Baltic lauzis sadarbības līgumu ar iepriekšējo dīleri sakarā ar SIA Bensons Auto finansiālajām grūtībām, kas ietekmēja pārdoto automašīnu apjomu. Honda Baltic informē, ka jaunais dīleris jau tuvāko nedēļu laikā uzsāks automašīnu tirdzniecību un garantijas pakalpojumu sniegšanu Rīgā, Krasta ielā 42. Līdz šim šajā adresē atradās Peugeot pārstāvniecība.

Honda Baltic ģenerāldirektors Tinu Vahtel (Tõnu Vahtel) piebilda, ka uzņēmums dara visu iespējamo, lai maksimāli aizsargātu savu klientu intereses šajā pārejas periodā, kad tirgū tiek mainīti dīleri. „Līdz 2008. gada sākumam mēs bijām ļoti apmierināti ar Honda tirdzniecības apjomiem un automašīnu apkalpošanas kvalitāti Latvijā. Daudzu gadu garumā Honda ir bijusi viena no populārākajām automašīnu markām Latvijā, un mēs šeit redzējām biznesa attīstības perspektīvas. Diemžēl mūsu bijušajam dīlerim parādījās grūtības, kas radīja šķēršļus turpināt sadarbību iepriekšējā formā, un mūsu uzņēmums bija spiests nekavējoties rast risinājumu, lai nodrošinātu klientu interešu aizsardzību un sekmīgu turpmāku Honda tirdzniecības attīstību un apkalpošanu Latvijas tirgū,” teica T. Vahtel.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Toyota Motor Corp. paziņojis par vēl vienu transportlīdzekļu atsaukumu - tas attieksies uz vairāk nekā 400 tūkstošiem transportlīdzekļu, no kuriem lielākā daļa ir Prius hibrīdi. Atsaukums saistīts ar potenciālajām drošības problēmām, ko var izraisīt automašīnu bremžu sistēma, vēsta MarketWatch.

«Mēs darīsim visu, kas ir mūsu spēkos, lai atgūtu mūsu klientu uzticību,» preses konferencē Tokijā sacījis Toyota prezidents Akio Toyoda.

Atsaukums ietver vairāk nekā 200 tūkstošus Prius, kas pārdoti Japānā un 8 500 - Lielbritānijā.

Pasaulē lielākais autoražotājs pēc pārdošanas apjomiem arī paziņojis, ka brīvprātīgi ASV atsauc Camry modeļa automašīnas. Tām esot iespējama bremžu šķidruma noplūde, kā rezultātā ir nepieciešams lielāks bremzēšanas ceļš.

Tiks atsaukts arī Hybrid Sai, kas pārdots tikai Japānā.

Atsaukums kopumā attiecoties uz vairāk nekā 400 tūkstošiem transportlīdzekļu visā pasaulē, norādījis autoražotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem jaunumiem, ko japāņu autoražotājs Toyota ved uz Frankfurtes autoizstādi būs kopaktklases modeļa Auris HSD pilnā hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde.

Tas iezīmē vēsturisku pavērsienu Toyota stratēģijā – Toyota pilnā hibrīda tehnoloģijas ieviešanu plašam tirgum paredzētā modelī, kas ir pirmais solis Hybrid Synergy Drive® (HSD) izmantošanā visos uzņēmuma piedāvātajos modeļos.

Frankfurtē paredzēta arī jaunā Prius Plug-in hibrīda koncepta pasaules pirmizrāde. Prius Plug-in hibrīds paplašina pilnā hibrīda tehnoloģijas (HSD) iespējas, ļaujot darbināt automobili tikai ar elektrību netālos ikdienas braucienos. 2010. gada sākumā īpaši izvēlētiem klientiem Eiropā plaša mēroga izmēģinājuma braucieniem iznomās vairāk nekā 150 automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Lexus Riga Airport atklājis jaunā koncepta salonu

Zane Atlāce - Bistere, 30.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupas autosalons Lexus Riga Airport pēc rekonstrukcijas atklājis auto salonu, kas veidots pēc Lexus starptautiskā koncepta Experience Amazing un ir saskaņā ar globālajām Lexus zīmola dizaina vadlīnijām.

Jaunais Lexus zīmola koncepts ir daudz modernāks un mūsdienīgāks, kā arī vērsts uz jaunāko tehnoloģiju izmantošanu gan jaunu auto modeļu izstrādē, gan klientu apkalpošanas kultūrā.

«Jaunais salona koncepts veidots tā, lai klientam būtu maksimāli ērti iepazīties ar auto un servisa pakalpojumu piedāvājumu, izvēlēties vai konfigurēt sev vēlamo auto modeli - tā interjeru, papildaprīkojumu un citus elementus, izmantojot modernākās tehnoloģijas un vienojoties par izdevīgākajiem nosacījumiem,» stāsta Lexus Riga Airport izpilddirektors Artjoms Jerņevs.

Viņš piebilst, ka pērn ir izdevies sasniegt labus rezultātus — Latvija joprojām veido lielāko Lexus zīmola pārdošanas tirgus daļu starp visām Eiropas valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autogiganta Toyota radītais hibrīdmodelis Toyota Prius vietējā autotirgū tiks transformēts un pārdots, izmantojot Lexus zīmolu.

Lexus HS 250 h ārējā virsbūves čaula līdzināsies citam Toyota modelim, proti, jaunākās paaudzes Toyota Corolla. Turpretim salona iekārtojumā Lexus HS 250 h varēs sajust premium zīmolam raksturīgo ekipējumu, iesksaitot dabīgā koka un ādas apdari, kā arī virkni moderno komforta un drošības ekstru. Zem motora pārsega Lexus HS 250 h atradīsies iekšdedzes motora un elektromotora tandēms, kura kopējā jauda salīdzinājumā ar Prius ir izaugusi līdz 190 ZS lielai jaudai.

Pēc ražotāju solītā Lexus HS 250 h vidējais degvielas patēriņš būšot aptuveni 6.7 litri uz 100 kilometriem. Jaunā modeļa cena Japānā sasniegšot aptuveni 30 tūkst. eiro, kas ir teju uz pusi vairāk nekā tiek prasīts par jauno Prius.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paudzes hibrīdmodeļa Toyota Prius atsevišķas virsbūves detaļas ir izgatavotas no īpaša materiāla. Toyota inženieri ir izstrādājuši pasaulē pirmo no augiem iegūto plastmasas sakausējumu.

No augu valsts produktiem iegūtu putu un lietas plastmasas rezerves daļas ir atrodamas daudzviet jaunajā Prius, ieskaitot sliekšņus, apdari un sēdekļu pamatnes.

Toyota plāno paplašināt no augiem iegūtās plastmasas, kam ir neitrāla oglekļa izmešu bilance un ko dēvē par ekoloģisko plastmasu, izmantošanu turpmākajos automobiļu modeļos, un šis process ir uzsākts jaunajā Prius.

Pastāv divi ekoloģiskās plastmasas veidi: pilnībā no augiem iegūta un no augu un naftas produktu kombinācijas ražota. Tā kā abos šajos veidos tiek izmantotas augu izejvielas, ekoloģiskā plastmasa produkta dzīves cikla laikā rada mazāk CO2 izmešu, jo lielākā daļa CO2, kas tiek atbrīvots likvidēšanas laikā, sākotnēji ir ticis uzsūkts auga fotosintēzes procesā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte, 19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Nav skaidrs darījuma mērķis

Aldis Zelmenis, 67084434, 07.08.2008

SIA Domenikss īpašniece Benita Sadauska: "Pēc manas pieredzes šādā veidā dīlera tiesības netiek atņemtas vieni un deleģētas citai kompānijai."

Foto: Eva Šavdine

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veids, kā Honda dīlertiesības tika atņemtas SIA Bensonsauto un piešķirot jaunizveidotajam pēcnācējam SIA Nippon auto, vairākiem autotirgotājiem nevieš pārliecību par primāro vēlmi uzlabot Honda pozīcijas Latvijas tirgū, ziņo laikraksts Dienas bizness.

Jau ziņojām (30.07.), ka Honda Europe pārstāvis Baltijas valstīs Honda Baltic lauzis sadarbības līgumu ar kompāniju SIA Bensons Auto, kas līdz šim nodarbojās ar Hondas automašīnu tirdzniecību un apkalpošanu Latvijā, un nupat noslēdzis sadarbības līgumu par dīlera tiesībām ar SIA Nippon Auto.

Biznesa ētika izpaliek

SIA Domenikss (Mercedes, KIA, Mitsubishi Fuso) īpašniece Benita Sadauska uzskata, ka Honda dīleru maiņa neliecina par biznesa ētikas labāko paraugu. «Balstoties uz masu saziņas līdzekļos izskanējušo informāciju, pēc manas pieredzes šādā veidā dīlera tiesības netiek atņemtas vieni un deleģētas citai kompānijai. Parasti tas ir saskaņots process, par ko tiek savlaicīgi informēti ne tikai šajā rokādē iesaistītie uzņēmumi, bet arī klienti. No malas izskatās, ka Honda dīlertiesību maiņas scenārijs pilnībā neietver klientu intereses. Patiesība šķiet slēpta ne publiskajā telpā,» norāda B. Sadauska.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autorizētā Toyota un Lexus dīlera Latvijā AS Wess apgrozījums 2016. gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% jeb 6,39 miljoniem eiro vairāk nekā 2015. gadā, informē kompānijas pārstāvji.

Wess padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins 2016. gada rezultātus kopumā vērtē pozitīvi. Neskatoties uz kopējo auto tirgus stagnāciju, kompānijai izdevies panākt pieaugumu faktiski visās pozīcijās.

Grupas autosaloni - Wess Motors Toyota un Lexus Riga Airport pērn kopā pārdeva 1160 jaunus automobiļus, kas ir par 170 auto vairāk nekā 2015. gadā. Wess pārdošanas apjomi pērn auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

Wess rentabilitātes (EBITDA) rādītājs palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa ir 502 tūkstoši eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā kā gadu iepriekš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Automašīnu tirgū valda cenu leiputrija

Aldis Zelmenis, 67084434, 25.09.2008

Strauji samazinoties jauno auto pārdošanas apjomiem, autotirgotāji spiesti piemēroties jaunajiem spēles noteikumiem. Lai «iztīrītu» noliktavas, tirgotāji savā starpā cīkstas, cenšoties pircējus iekārdināt ar iespējami lielākām atlaidēm un bonusiem. Šobrīd notiekošais esot izdzīvošanas jautājums ikvienam, arī tirgus līderim Toyota. Pēdējo desmit gadu laikā tik vērienīgas atlaides no importētāja nav piedzīvotas, atzīst Gundars Vectirāns, Amserv Motors (Toyota, Lexus) direktors.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Db

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cenšoties iztīrīt noliktavas no aizsēdējušiem modeļiem, autotirgotāji kā nu prazdami cenšas iekārdināt pircējus ar vērienīgām atlaidēm.

Strauji samazinoties jauno auto pārdošanas apjomiem, autotirgotāji ir spiesti pielāgoties jaunajiem spēles noteikumiem. Teju ikvienam noliktavu pārpalikumi ir gana iespaidīgi, kuri lielākoties radušies pērnā gada nogalē, pārlieku optimistiski prognozējot automašīnu noietu 2008. gadā. Jāatzīst, ka šāda parādība šobrīd ir novērojama ne tikai Latvijā, bet arī citviet Eiropā, un izdevīgi piedāvājumi top bieži vien ar ciešu importētāju un rūpnīcas atbalstu.

Citas izejas nav

Vairākos tūkstošos eiro solītās atlaides un dažādi papildu bonusi vairs nav nekāds retums. Trako cenu maratonā agrāk vai vēlāk ir iesaistījies teju ikviens Latvijā pārstāvētais zīmols, nešķirojot pēc hierarhiskās piederības - vai tas būtu masu produkcijai vai arī premium markas auto. Vairums no aptaujātajiem autotirgotājiem atzīst, ka pašreizējā brīdī tas ir izdzīvošanas jautājums ikvienam, ieskaitot arī tirgus līderi Toyota. Viens no Toyota, Lexus pārstāvjiem Amserv Motors direktors Gundars Vectirāns atzīst, ka pēdējo desmit gadu laikā no importētāja puses nav piedzīvotas tik vērienīgas cenu atlaides.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotāja Toyota Motor Corp. Prius hibrīds pirmo reizi kopš savas debijas 1997.gadā pērn kļuvis par visvairāk pārdoto automašīnu Japānā, kas saistāms ar valdības stimulu ietekmi uz pieprasījumu pēc videi draudzīgajām automašīnām, ziņo Bloomberg.

Prius pārdošana 2009.gadā gandrīz trīskāršojusies līdz 208 876 automašīnām, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, liecina Japānas Autodīleru Asociācijas dati. Prius apsteidzis Suzuki Motor Corp. modeli WagonR, kas bijis vispārdotākais modelis piecus gadus pēc kārtas, un Honda Motor Co. modeli Fit.

Taču Tokijas auto konsultāciju kompānijas CSM Worldwide analītiķis Yoshiaki Kawano sacījis, ka pēc stimulēšanas beigām septembrī Prius varētu nesaglabāt savu pirmo pozīciju pārdotāko automašīnu topā.

«Prius bijis viens no modeļiem, kas visvairāk ieguvis [no stimulēšanas],» norādījis Y. Kawano, akcentējot, ka pārdošanas apjomi, sākot no oktobra, noteikti samazināsies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Jaunajam Prius modelim ir pilnveidots ārējais dizains, uzlabota interjera kvalitāte, kā arī pievienoti multimediju risinājumi un novatoriska navigācijas sistēma,» Prius jaunumus uzskaitīja Toyota Baltic tirdzniecības un mārketinga direktors Raigo Kaseorgs.

Trešās paaudzes modeli raksturojot jauna, dinamiskāka priekšdaļa un arī pārējiem jaunās paaudzes Toyota automobiļiem raksturīgais palielinātais dekoratīvais režģis priekšdaļā.

Virsbūves konstrukcijas lielāku stingrību nekā iepriekš nodrošina lielāks metināto vietu skaits un balsti. Lai samazinātu vēja un braukšanas skaņu nonākšanu salonā, tas ir papildināts ar skaņas izolācijas materiāliem.

«Taču, ja runā par atjaunoto saturu, tad trešās paaudzes Prius piedāvā arī Toyota Touch & Go Plus un Toyota Touch Pro ar vairākām papildfunkcijām,» stāstīja Kaseorgs. Toyota Touch Pro nodrošina balss vadību, runas atveidošanu teksta veidā, 3D pilsētas skatus un grafikas par mērķiem, automātisku kartes palielināšanu ceļu krustojumos, kā arī vadītājam palīdzošas navigācijas informācijas parādīšanu uz priekšējā vējstikla.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Toyota visā pasaulē atsauc 1,9 miljonu Prius

Dienas Bizness, 12.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor trešdien, 12. februārī, paziņojusi par 1,9 miljonu automašīnu Prius atsaukšanu, jo konstatētas problēmas šo automašīnu programmatūrā.

Problēmas skar trešās paaudzes Prius automašīnas. Kā norāda Toyota, aptuveni puse atsaukumu attiecas uz Japānu, bet 713 tūkstoši Prius tiek atsaukti ASV, vēsta Reuters.

Toyota pārstāvji arī informē, ka līdz šim nekādi negadījumi saistība ar šo konkrēto kļūdu auto programmatūrā nav reģstrēti.

«Kļūda programmatūrā var izraisīt paaugstinātu temperatūru tranzistoros, kas savukārt var deformēties un tādējādi tikt bojāti,» skaidro Toyota pārstāvji, norādot, ka rezultātā uz auto paneļa var iedegties dažādi brīdinājuma signāli, kā arī auto var pārslēgties uz drošas braukšanas režīmu, kas joprojām ļauj ar auto pārvietoties, taču ar ierobežotu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru